طراحی سایت خدماتی؛ بدون محدودیت در هر شغلی که دارید

طراحی سایت خدماتی - یاس وب

اگر بخواهیم به معرفی سایت های خدماتی و به دنبال آن ضرورت طراحی سایت خدماتی بپردازیم باید بگوییم که نام بردن همه ی آن ها ممکن نیست. زیرا صدها و یا هزاران خدمات کوچک و بزرگ وجود دارد که هر کدام بخشی از نیازهای حیاتی عموم جامعه را برطرف می کند. در طراحی سایت وردپرسی در حوزه خدمات همواره سعی می شود که توانایی ها و مهارت های فرد یا مجموعه مورد نظر به طور کامل در وبسایت معرفی شود تا مخاطبین بتوانند مرتبط با نیاز خود با شما تماس بگیرند.

ممکن است این سوال را مطرح کنید که وب سایت خدماتی دقیقا شامل چه مواردی می شود؟ پاسخ بسیار ساده است هر اقدامی که یک شخص یا مجموعه در قالب فروش محصول یا غیر از آن برای شما انجام می دهند و به دنبال آن هزینه ای را از شما دریافت می کند در حوزه خدمات تعریف می شود. پس کلیه مشاغل موجود را می توان در مجموعه خدمات گنجاند.

طرح این سؤال که چرا به طراحی سایت خدماتی نیاز داریم مشابه این است که بگوییم چرا باید برای فروش کالای خود مغازه باز کنیم؟ یا چرا باید برای کسب و کار خود تبلیغات کنیم؟ جواب ساده است، در کلی­ ترین حالت برای جواب دادن، برای اینکه شناخته شوید و مردم شما را بشناسند نیاز دارید تا از طریق بستر اینترنت با طراحی سایت خدماتی خود را برند کنید. اما چرا از طریق اینترنت؟

امروزه اکثریت افراد و حتی خود ما دائما با اینترنت سروکار داریم و این افراد سعی می­ کنند تا کلیه نیازها و مشکلات خود را از طریق همین بستر رفع کنند مثلا به دنبال نیروی خدماتی برای انجام لوله کشی هستند، با سرچی کوتاه در اینترنت و سایت های مختلف ده ها شماره تماس در طی مدت زمانی کوتاه مشخص می شوند. پس شما نیز به عنوان مرکز ارائه کننده خدمات باید به طراحی سایت خدماتی بپردازید تا خود را به مشتریان معرفی کنید مخصوصا که نوع خدمات شما به شکل کالای فیزیکی هم نیست.

به عنوان مثال فکر کنید شما به طراحی سایت برای آرایشگاه مشغول می شوید نه تنها باید طراحی وب سایت به گونه ای کاملا هوشمندانه و مشتری پسند باشد تا کاربر از ظاهر آن احساس لذت کند بلکه محتوا و تمامی مؤلفه­ های آن باید از اصول سئو سایت پیروی کنند تا بتوانید در نتایج سرچ گوگل رتبه بالایی کسب کنید.

طراحی سایت خدماتی به چند دسته تقسیم بندی می‌شود؟

در دنیای امروز خدمات بسیار گسترده و متنوعی وجود دارد که هر فردی نیاز اساسی به آن دارد. برخی از خدمات به قدری بازار مناسبی دارند که در قالب یک وب سایت بیزینس آنلاین توانستند هم مشتریان خود را افزایش دهند و هم یک سرمایه هنگفتی دست پیدا کنند. نیازهایی که برای عموم جامعه وجود دارد به نوعی در یک چرخه تبادل هزینه و دریافت خدمت قرار دارند.

هر فردی با تخصصی که دارد می‌تواند به کسب درآمد بپردازد. برای اینکه بتوانیم یک دسته بندی منظم و خوبی از خدمات مختلف ارائه دهیم, در بخش ذیل به تفکیک در مورد آنها توضیحاتی ارائه میدهیم. البته قیمت طراحی سایت با وردپرس بر اساس نوع خدمات سایت و امکانات آن تعیین می‌شود.

  • خدمات فروش

خدمات فروش برای هر محصول میتواند باشد. اگر به عنوان یک نمایندگی در حال عرضه یک کالای خاص هستید باز هم باید به دنبال طراحی سایت خدماتی فروش باشید.

  • خدمات تولید کالا

اگر یک نمایندگی نیستید و در قالب یک گروه تولیدی مسئولیت ساخت کالا را بر عهده دارید باز هم زمینه کاری شما در حوزه خدمات تولید و فروش همزمان است که برای این گروه نیز یک وبسایت نیاز است.

  • صاحبان فن و حرفه

افرادی هستند که از دانش علمی بالایی برخوردار نیستند اما توانستند در یک مدت زمان مشخص یک حرفه و فن را یاد بگیرند و از این طریق به مشتریان خود خدمات رسانی کنند. این افراد نیز باید به فکر طراحی سایت خدماتی باشند.

  • افراد متخصص و با دانش علمی بالا

برخی دیگر از اشخاص تخصص خود را از طریق دانشگاه بدست آورند, مانند پزشکان، مهندسین و غیره که میتوانند خدمات گسترده ای را در رشته تحصیلی خود به مشتریان ارائه دهند. برای این افراد نیز باید یک وب سایت طراحی شود.

  • خدمات آموزشی

اشخاصی که میتوانند یک تخصص خاص را به عده ای دیگر آموزش دهند. مانند آموزش زبان, آموزش موسیقی، آموزش بازرگانی و غیره که نیاز به کلاس آنلاین یا حضوری دارد. میتوانند شروع کار خود را با یک وب سایت خدمات آموزشی آغاز کنند.

شغل آزاد دارید؟ به فکر طراحی سایت خدماتی باشید

حتماً در این فکر هستید که برای شغل آزاد شما صلاح نیست که یک وب سایت اینترنتی طراحی شود. باید بگوییم که این طرز تفکر کاملاً اشتباه است و شما می‌توانید با هر خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌دهید در یک بستر آنلاین مانند وب سایت اینترنتی فعالیت داشته باشید. این را نیز می‌دانیم که دغدغه دیگر شما هزینه و بودجه لازم برای داشتن یک وب سایت اینترنتی است. این عوامل دست به دست هم می دهند تا شما کاملا منصرف شوید و هیچگونه برنامه‌ریزی برای همکاری با یک شرکت طراحی سایت نداشته باشید.

ما این دغدغه‌ها را کاملاً برطرف می‌کنیم و سعی داریم با توضیحات کاملا شفاف شما را مجاب کنیم که تفاوتی ندارد کلاس کاری شما در چه زمینه‌ای است. اگر یک تعمیرکار ساده هستید یا اینکه محصولات ساده‌ای را به فروش می‌رسانید باز هم این امکان وجود دارد که یک طراحی سایت خدماتی برای شما ترتیب داده شود. مسئله بعدی مرتبط با هزینه و سرمایه اولیه برای طراحی سایت ساده و شیک است. این اطمینان را به شما می‌دهیم که اگر یک بودجه جزئی برای طراحی سایت و به دنبال آن پشتیبانی و سئو در نظر بگیرید در یک مدت زمان کوتاه سرمایه اولیه شما چندین برابر خواهد شد.

این موضوع یک اصل اجتناب ناپذیر است که در حوزه فناوری اطلاعات به شدت صادق است. از طرفی رویکردی که در این حوزه انتخاب شده است طراحی سایت وردپرسی است که هزینه‌ها را به شدت کاهش می‌دهد و می‌تواند شما را در یک بستر آنلاین کاملاً کاربردی قرار دهد. افرادی که به صورت جزئی به مشتریان خود خدمات رسانی می‌کنند معمولاً در گروه مشاغل آزاد قرار دارند لذا به شما پیشنهاد می‌کنیم بدون واهمه و ترس با یک شرکت طراحی سایت حرفه ای تماس حاصل فرمایید.

دیده شدن راحت تر کسب و کار شما با طراحی سایت خدماتی

شما خدمات خود را در حوزه ای که در آن تخصص دارید برای چه کسانی انجام می دهید؟ پاسخ روشن است، برای افرادی که به خدمات ما نیاز دارند. آن افراد که به نوعی مشتری شما خواهند شد چگونه باید با شما آشنا شوند و شما را کشف یا پیدا کنند؟ آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید؟ یکی از راه های اصولی و بسیار موفقیت آمیزی که باعث می شود افراد بیشتری شما را پیدا کنند طراحی سایت خدماتی می باشد.

تنها کافی است در گوگل مرتبط با حوزه شغلی شما یک عبارت را جستجو کنند نتیجه ای که در گوگل نمایش داده می شود وب سایت شما خواهد بود. با این روش شما می توانید به شمار مشتریان خود بیفزاید. همچنین از این طریق می توانید گستره فعالیت خود را افزایش دهید و به دنبال آن درآمد بیشتر و سود بیشتری داشته باشید.

طراحی سایت خدماتی مناسب چه کسب و کارهایی است؟

طراحی سایت خدماتی برای شرکت هایی مثل شرکت های ترجمه، مراکز مختص آموزش دروس، شرکت هایی که در زمینه اقامت و ویزا خدمات می دهند، هتل ها و کلیه مراکز اقامتی در زمینه گردشگری و یا مثالی بسیار نزدیک، کارشناسان ما در بخش طراحی سایت شرکتی به عنوان شرکتی معتبر و معروف در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت خدماتی، صنعتی، املاک و غیره نیز مثال هایی از سایت های خدماتی هستند که همگی در بدو شروع کار نیازمند طراحی سایت خدماتی قدرتمند و البته کاملا اصولی و استاندارد هستند.

یاس وب با چندین سال سابقه در زمینه طراحی سایت خدماتی که طیف بسیار وسیعی از کسب و کارها را شامل می شود توانسته با قیمت گذاری های بسیار مقرون به صرفه و طراحی طبق آخرین متدها و الگوریتم های سئو گوگل بهترین سایت های خدماتی را تحویل مشتریان دهد که بسته به نوع زمینه فعالیت هر کدام طراحی متفاوتی دارند.

طراحی سایت خدماتی به فرم پویا و دینامیک

طراحی سایت خدماتی به فرم پویا و دینامیک

آیا ما نیز در حوزه طراحی سایت خدماتی قرار می­گیریم؟

به طور ساده هر کسب و کار کوچک و بزرگی که به نوعی خدمات ارائه می­ کند در این دسته قرار می­ گیرد به عنوان مثال:

  • شرکت ­های مشاوره ­ای در تمام زمینه­ ها اعم از مشاوره خانواده، مشاوره مهاجرت، مشاوره تحصیلی و غیره
  • شرکت ­های ارائه کننده خدمات مربوط به طراحی سایت وردپرسی
  • پزشکانی که خدمات آنلاین ارائه می­ کنند
  • شرکت­ های رسانه­ای که ویدیو و فایل های صوتی مختلف به اشتراک می ­گذارند
  • شرکت­ ها و سازمان­ هایی که در زمینه نظافتی و باربری فعال هستند
  • شرکت ­هایی که در زمینه تعمیرات هر نوع لوازم خانگی و یا خودرو فعالیت دارند
  • و …

تمامی کسب و کارهای فوق چنانچه نسبت به طراحی سایت خدماتی و تأثیر شگرف آن بر رونق کسب و کار و افزایش درآمد آگاهی داشته باشند لحظه­ای در انجام آن کوتاهی نخواهند کرد. چرا که از طریق اینترنت به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کرده و سریع­تر و با هزینه بسیار کمتر نسبت به روش های سنتی تبلیغاتی به نتیجه می رسید و بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانید به ارائه خدمات بپردازید و این تنها بخش کوچکی از مزایای طراحی سایت خدماتی است.

طراحی سایت خدماتی با یاس وب، قیمتی عالی و تحویل به موقع پروژه

طراحی سایت خدماتی با یاس وب، قیمتی عالی و تحویل به موقع پروژه

چه نکاتی باید در طراحی سایت خدماتی رعایت گردد؟

قطعا طراحی سایت خدماتی برای مشاغل گوناگون ریزه کاری خاص خود را دارد چرا که نمی توان طراحی سایت هتل را با طراحی سایت آرایشگاه یکسان در نظر گرفت با اینکه هر دو یک سایت خدماتی محسوب می شوند.

در ادامه یاس وب با توجه به خدمات چندین ساله و موفق خود به مشتریان در زمینه طراحی سایت خدماتی، نکاتی طلایی را ذکر خواهد کرد تا بتوانید یک طراحی سایت حرفه ­­ای انجام دهید.

  • حتما در طراحی سایت توجه داشته باشید که بخشی را در نظر بگیرید تا کاربران بتوانند نمونه کارهای شما را مشاهده کنند و یا لیستی از شرکت ها و مشتریان خود، مخصوصا گزینه ­های بسیار معتبر را آماده کنید. مثلا در بخش درباره ما و یا بخش نمونه کارها می توانید در طراحی سایت خدماتی برای اشاره به نمونه کارها به صورت تصویری و کاملا موثق استفاده نمایید.
  • آمارها نشان داده که در سایت خدماتی، امکان گفتگوی آنلاین با واحد پشتیبانی در افزایش رضایت خاطر آنان بسیار مؤثر است پس حتما این بخش را در نظر بگیرید.
  • در طراحی سایت خدماتی این مورد را در نظر داشته باشید که شاید نیاز باشد سایت را در دو یا چند زبان مختلف طراحی کنید به عنوان مثال شرکت فرشی که در زمینه صادرات فرش نیز فعالیت دارد حتما باید به زبان عربی، انگلیسی و غیره نیز بسته به حوزه فعالیت، به طراحی سایت بپردازد.
  • بخش تماس با ما کاملا آپدیت و همراه با شماره تماس های معتبر باشد. این بخش در طراحی سایت خدماتی بسیار مهم است مخصوصا اینکه در ساعات غیر اداری نیز پاسخگویی به امور مشتریان و مشترکین وجود داشته باشد.
  • بخشی را به نقشه گوگل اختصاص دهید تا پس از طراحی سایت مشتریان و یا کاربران به راحتی از طریق این نقشه بتوانند آدرس را پیدا کنند.
  • قطعا در طراحی سایت خدماتی بخشی را برای پرداخت هزینه ­ها همراه با گزینه ­های متعدد قرار دهید چرا که از ملزومات است تا امکان ثبت سفارش خدماتی وجود داشته باشد.
  • بخش نظرات و پیشنهادات در طراحی هر سایتی مخصوصا طراحی سایت خدماتی یعنی اهمیت دادن به نظر مشتریان که نبود آن بسیار تأثیر منفی خواهد داشت. سایت­ های خدماتی به نظرات و بازخوردهای مثبت زنده هستند و این بازخوردهای خوب را باید سایر مشتریان هم ببینند.
  • کلیه خدماتی که ارائه می دهید با درج اطلاعات کامل توضیح داده شود و در صورتی که قیمت درج کرده­ اید حتما آپدیت شده و صحیح باشد، یعنی در مشاوره تلفنی و مشاهده وب سایت تفاوت قیمت مشاهده نشود چرا که قطعا باعث دفع مشتری خواهد شد. ضمن اینکه اگر قیمت ها درج نشدند، مانند سایت های خدماتی که تجهیزات صنعتی عرضه می کنند و هر روز ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشند، حتما در طراحی سایت خدماتی بخشی برای تولید محتوای قیمت و توضیح چرایی عدم درج قیمت در نظر گرفته شود.
  • ساعت کاری و پاسخگویی کاملا مشخص باشد تا مشتریان بدانند شیوه فعالیت شما به چه صورت است و این بخش نیز باید در تماس با ما هنگام طراحی سایت و نوشتن محتوای آن ذکر گردد.

طراحی سایت خدماتی برای برندسازی و کسب شهرت ضروری است

طراحی سایت خدماتی برای برندسازی و کسب شهرت ضروری است

سئو در طراحی سایت خدماتی به چه معناست؟

به طور کلی سئو برای بهینه سازی سایت یعنی کلیه اقداماتی که در نتیجه آن رضایت مشتریان از کیفیت محتواها و طراحی وب سایت سبب امتیازدهی گوگل و سایر موتورهای جستجو به صفحه وب سایت شده و رتبه بسیار خوبی در نتایج سرچ موتور جستجوی گوگل بگیرد که هدف نهایی تمامی افراد از بکارگیری اصول سئو در طراحی سایت خدماتی و سایر انواع سایت ها نیز همین است.

به کمک رعایت اصول سئو در طراحی سایت خدماتی کاربران تجربه کاربری یا UX و رابط کاربری بهتر یا UI را تجربه خواهند کرد و در صورتی که محتوای قوی و متن جامع و کاملی تدوین کرده باشید که بازدید کننده به جواب تمام سؤالات خود برسد، در کنار مزایای رقابتی شغلی که ارائه می­ دهید نه تنها نرخ تبدیل را افزایش خواهید داد (تبدیل بیشتر بازدید کننده به مشتری)، بلکه نرخ پرش یا Bounce Rate را نیز کاهش خواهید داد یعنی درصدی از کاربران که از سایت شما ناراضی بوده و آن را ترک می­کنند و به سراغ سایت­های دیگر می روند.

چه نکاتی را باید در طراحی سایت خدماتی طبق SEO رعایت کرد؟

سئو کردن و یا بهینه سازی هر سایتی به سادگی شکلی که گفته شد نیست بلکه پیچیده­­تر و بسیار پردردسرتر از چیزی است که در ظاهر به نظر می­رسد. در ادامه برای بهینه سازی سایت نیز طبق اصول سئو، در یاس وب نکات طلایی آماده کرده ایم که حاصل سال ها فعالیت درخشان در این حوزه است. این موارد عبارتند از:

  • حتما عکسی از مرکز خدمات و مکان­هایی که سرویس ارائه دهید در سایت درج کنید و حتما نیز عکس درج شده از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد و اندازه آن برای نمایش دادن بر روی کامپیوتر و گوشی مشکلی نداشته باشد.
  • حتما سرعت بارگذاری سایت سریع باشد چرا که طبق یک نظرسنجی بین المللی کاربران سایتی که بیشتر از ۲ ثانیه لود آن طول بکشد را کند می­دانند پس حتما در طراحی سایت خدماتی سعی کنید از کدنویسی های غیر ضروری برای اضافه کردن موارد تجملاتی به سایت خودداری کنید
  • بسته به نوع خدماتی که ارائه می دهید سعی کنید در نشان دادن آن ابتکار به خرج دهید تا بتوانید متفاوت و شاخص عمل کنید
  • رابط کاربری سایت بسیار راحت باشد تا کاربران پس از ورود بدانند که برای مراجعه به بخش مورد نظر بر روی کدام قسمت باید کلیک کنند یا در واقع Navigation Menu بسیار خوبی داشته باشد
  • برحسب نوع خدمات ارائه شونده شاید لازم باشد در طراحی سایت خدماتی کادری برای جستجوی پیشرفته نیز قرار دهید
  • حتما در طراحی سایت خدماتی آن را ریسپانسیو کنید تا بر روی گوشی ­های موبایل به راحتی اجرا شود و در هم ریختگی منوها و غیره وجود نداشته باشد. (مقاله طراحی سایت ریسپانسیو را مطالعه نمایید)
  • با توجه به اینکه مرورگرهای مختلف کد نوشته سایت شما را متفاوت ترجمه می کنند پس حتما به گونه ای طراحی سایت انجام دهید که با تمامی آنها سازگار باشد
  • قرار دادن پادکست در سایت به منظور معرفی کامل آن گزینه ای عالی به شمار می رود چرا که گوگل به محتواهای صوتی و تصویری بیشتر از سایت هایی که فقط محتوای متنی دارند اهمیت می دهد.

طراحی سایت خدماتی باید کاملا منطبق بر اصول SEO باشد

طراحی سایت خدماتی باید کاملا منطبق بر اصول SEO باشد

چه بخش هایی حتما باید در وب سایت شرکت های خدماتی وجود داشته باشد؟

از سؤالات رایج صاحبان وب سایت خدماتی این است که چه قابلیت هایی بر روی سایت باعث افزایش رضایت مشتریان و در نتیجه افزایش درآمد خواهد داشت؟ طراحی سایت خدماتی حرفه­ ای چگونه است؟

ابتدا مهم است یادآوری کنیم که اگر قصد دارید خودتان طراحی وب سایت را انجام دهید پس موارد زیر را حتما در قالب سایت قرار دهید و اگر شرکت­ های طراحی سایت قرار است برای شما این کار را انجام دهند پس مطمئن باشید که این قابلیت ها قرار داده خواهند شد که رمز موفقیت شما در گرو طراحی سایت خدماتی به شکل زیر است:

  • بخشی برای نظرسنجی های آنلاین دوره ای
  • بخشی برای امتیاز دادن به تیم طراحی سایت شرکت
  • امکان ثبت نام و ایجاد حساب کاربری
  • امتیاز و تخفیف قائل شدن برای مشتریان ثابت
  • افزایش گستره خدمات به سرتاسر کشور با توجه به اینکه طراحی سایت نیاز به مراجعه حضوری ندارد
  • ساخت اپلیکیشن و نسخه موبایلی
  • بخشی مجزا برای نشان دادن لیست خدمات
  • بخش گالری برای مشاهده تصاویر و فیلم های خدماتی که قبلا ارائه شده

توجه داشته باشید که طراحی سایت خدماتی حرفه ای تمامی موارد ذکر شده را دارد، ضمن اینکه بخش خبری و گالری خود را با درج تاریخ دائما بروز نگه می دارد با این کار مشتری مطمئن می شود که شرکت فعالی هستید و فعالیت شما دوره ای نیست.

طراحی سایت خدماتی باید همراه با قابلیت­های متنوع و ضروری باشدطراحی سایت خدماتی باید همراه با قابلیت­های متنوع و ضروری باشد

یاس وب یکی از مراکز معتبر در زمینه خدمات طراحی سایت

یاس وب که فعالیت خود را از سال ۹۳ شروع کرده در طی این ۶ سال با انجام پروژه های گوناگون از کسب و کارهای کوچک گرفته تا بخش صنعتی توانسته موفقیت های چشمگیری را نصیب خود کند که تمامی مشتریان نه تنها از نحوه خدمات رسانی و تحویل به موقع پروژه­ ها اعم از طراحی سایت خدماتی و غیره رضایت دارند بلکه از قیمت گذاری ها نیز کاملا راضی بودند که این بالاترین موفقیت و خبر خوشحالی برای تیم حرفه ای و متخصص یاس وب است.

با توجه به نیاز افراد مختلف به سطح خاصی از خدمات تصمیم گرفتیم تا پکیج های متنوع خدماتی برای سئو را ارائه کنیم تا تمامی افراد فقط برحسب نیاز و هدف گذاری خود اقدام به انتخاب پکیج ها کنند و لذا شما برای سئو سایت خدماتی با گزینه های متنوعی روبرو خواهید بود که با ذکر جزئیات و حتی قیمت های رقابتی در سایت قرار گرفته اند.

چنانچه شما عزیزان هرگونه سؤالی در مورد پکیج های خدمات سئو سایت و خدمات طراحی سایت، خدمات پشتیبانی سایت و غیره در سایت ما سؤالی داشتید می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید ضمن اینکه پاسخگوی سؤالات فنی شما در مورد انجام پروژه طراحی سایت خدماتی، فروشگاهی، شرکتی و غیره نیز خواهند بود.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *