طراحی سایت صنعتی با یاس وب، تجربه ای متفاوت و حرفه ای

طراحی سایت صنعتی - یاس وب

بزرگترین دغدغه ای که فعالان معتبر در حیطه صنعت دارند این است که بتوانند محصولات تولیدی خود را در معرض دید کاربران بیشتری قرار دهند و از این طریق مشتریان زیادی نیز به دست آورند. یک صنعتگر ممکن است تمرکز خود را بر روی تولید یک محصول پر کاربرد در  کشور معطوف کند. اما بعد از آنکه فرایند ساخت و تولید به پایان رسید نوبت به انجام اقداماتی جهت جذب خریداران بیشتر می رسد. یکی از این اقدامات طراحی سایت صنعتی است. شما می توانید با طراحی یک وب سایت گستره فروش خود را نسبت به رقبای خود به مراتب افزایش دهید. هر چقدر در این حیطه یعنی در مدیریت سایت طراحی شده حرفه ای تر عمل کنید طبیعتا آمار فروش بالاتری خواهید داشت.

در این بخش یاس وب در نظر دارد تا به مقوله بسیار مهم طراحی سایت صنعتی بپردازد که راه اندازی و طراحی سایت اصولی و بهینه سازی شده آن برای برندسازی و ساخت تصویر قدرتمندی از برند از اهمیت بیشتری برخوردار است. با توجه به سابقه طولانی مدت در زمینه طراحی سایت های صنعتی و سایر سایت ها می توانید از خدمات طراحی وب سایت یاس وب استفاده نمایید.

چرا صنعتگران باید طراحی سایت صنعتی را در اولویت قرار دهند؟

وب سایت و یا به معنای دقیق تر، شبکه جهانی وب از معتبرترین صفحات در دنیای اینترنت می باشد. به طوری که می‌توان گفت در میان سایر امکانات موجود مقام اول را دارد. شما به غیر از وب سایت به کدام امکانات مجازی معتبر می خواهید بروید؟ آیا بالاتر از یک وب سایت حرفه ای که در فهرست نتایج بزرگ ترین موتور جستجوی جهان که گوگل نام دارد، صفحه دیگری می شناسید؟ قطعا خیر! با طراحی وب سایت صنعتی اعتبار کار شما افزایش می یابد. با افزایش اعتبار کاربران بیشتری به شما اعتماد میکنند و همواره به دنبال بهره برداری از خدماتی که در حوزه صنعت ارائه می دهید خواهند بود. بنابراین با طراحی سایت صنعتی فعالیت شما نتیجه بخش تر می شود.

طراحی سایت صنعتی چند زبانه برای ایجاد روابط بین المللی

هر صنعت گری که به طور جدی وارد عرصه تولید و ساخت محصول از ۰ تا ۱۰۰ شده است و به دنبال آن از طریق فعالیت های بازرگانی می‌خواهد کالای ساخته شده را بفروشد حتما باید یک طراحی سایت صنعتی چند زبانه را داشته باشد. خصوصا برای کشورهای همسایه که عمده فروش کالاها برای چنین مقاصدی می‌باشد. همه تولید کنندگان میخواهند گستره فعالیت خود را بیشتر کنند. اینکه مشتریان آنها از داخل کشور باشد آنها راضی نمی کند زیرا تمایل دارند کالای خود را در قبال دریافت ارز خارجی مبادله کنند.

در واقع در چنین شرایطی است که میتوان به سود بسیار بالایی رسید. شما میتوانید زبان هایی مانند انگلیسی، عربی و فارسی را برای سایت خود انتخاب کنید. حتی کشورهای شرقی مانند چین، ژاپن و کره نیز در مواردی مکاتبات خود را با زبان انگلیسی با کشورهای اروپایی و حتی ایران انجام میدهد. پس یکی از زبان های ثابت که برای طراحی سایت صنعتی چند زبانه می‌توان در نظر گرفت زبان انگلیسی میباشد.

شاید تصور کنید وب سایت های چند زبانه رویکرد بسیار پیچیده را دارند اما سیستم وردپرس این امکان را فراهم کرده است تا به راحتی و بر اساس اصول و قواعد خود بتوان برای جذب مشتریان بین المللی یا خارجی محتوای سایت را به زبان های گوناگون در اورد. البته این موضوع با ترنسلیت گوگل فرق دارد چرا که در همه وب سایت‌ها شما میتوانید یک افزونه را در مرورگر نصب کنید و از طریق ترجمه آنلاین تمام صفحات وب را به زبانی که می‌خواهید برگردانید.

اما در چنین شرایطی شاید اشکالات فنی ترجمه زیادی به وجود آید که در این صورت مخاطبان یا مشتریان شما دچار اشتباه شوند. پس بهتر است سایت با یک ترجمه اصولی تغییر پیدا کند. قیمت طراحی سایت با وردپرس نیز برای سایت های چند زبانه به نسبت بیشتر است و براساس وسعت کار تعیین خواهد شد.

برخی نمونه کارهای طراحی سایت صنعتی توسط یاس وب

چرا نیاز به طراحی سایت صنعتی داریم؟

در دنیای امروزی که همه کارها و حرفه های مختلف وارد دنیای اینترنت و دیجیتال شده اند، با گسترده تر شدن این فضا و ورود بیشتر سایت های فعال در صنایع مختلف، لزوم طراحی سایت صنعتی و به عبارتی آنلاین شدن کسب و کار از اهمیت بیشتری برخوردار می گردد. فعالیت آنلاین، بهترین و مؤثرترین شیوه تبلیغات و بازاریابی و جذب مشتری است و عملا بدون ورود به این فضا امکان گسترش و رونق کسب و کار وجود نخواهد داشت.

اما صرفا طراحی سایت صنعتی چاره کار نیست بلکه پیچ و خم ها و نکات بسیار ریز و متعددی وجود دارند که در نهایت مشخص می کنند که در کنار طراحی سایت حرفه ای چه مقدار کسب و کار مورد نظر توانسته پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. لذا افرادی که قصد داشته باشند در یک حیطه کاری به صورت حرفه­ ای عمل کنند در زمینه طراحی سایت صنعتی تمامی کارهای لازم در طراحی سایت را به شکل یک سرمایه گذاری بلند مدت خواهند دید که قطعا اگر این رویه صحیح ادامه داشته باشد، می تواند سودآوری به مراتب بیشتری را برای فرد رقم بزند.

طراحی سایت صنعتی باید ریسپانسیو باشد تا کاربران موبایلی مشکلی نداشته باشند

طراحی سایت صنعتی باید ریسپانسیو باشد تا کاربران موبایلی مشکلی نداشته باشند

چه امکاناتی باید در طراحی سایت صنعتی در نظر گرفت؟

طراحی سایت صنعتی همانند هر وب سایت دیگری حساسیت های خاص خود را دارد و در صورتی که امکانات مدنظر مشتریان را ارائه نکند نخواهد توانست در این بازار به شدت رقابتی پیروز شود. امکاناتی که باید در طراحی وب سایت صنعتی در نظر داشت عبارتند از:

  • صفحه مخصوص ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان
  • مجموعه تصاویری از نمونه کارهای مختلف
  • امکان عضویت مشتریان در وب سایت برای اطلاع از آخرین خبرها
  • تهیه کاتالوگ هایی از محصولات برای اطلاع رسانی دقیق تر
  • قابلیت جستجوی پیشرفته در سایت
  • در نظر گرفتن بخشی برای نظرسنجی مشتریان
  • بخش پشتیبانی برای ساعات اداری و غیر اداری
  • ساخت اپلیکیشن
  • ارائه آدرس در نقشه گوگل جهت دسترسی بهتر و مسیریابی دقیق مشتریان
  • در صورتی که نمایندگی وجود دارد، اطلاعات کاملی از آنها درج شود
  • امکان خرید آنلاین و پرداخت امن اینترنتی
  • دسته بندی حرفه ای و منظم از محصولات و خدمات

توجه داشته باشید که در طراحی سایت صنعتی موارد فوق، امکانات کلی و مشترکی هستند که در زمینه هر فعالیتی باید وجود داشته باشند و طراحی سایت شرکتی برای اینکه موفقیت کسب و کار را رقم بزند باید کامل ترین امکانات را در اختیار داشته باشد.

طراحی سایت صنعتی باید با اطلاعاتی کامل و بهینه سازی شده باشد

طراحی سایت صنعتی باید با اطلاعاتی کامل و بهینه سازی شده باشد

چرا سئو سایت برای طراحی سایت صنعتی مهم است؟

شاید بهتر و دقیق تر این باشد که بگوییم چرا بهینه سازی سایت و پیاده سازی کلیه تکنیک های سئو سایت برای افزایش رونق کسب و کارها مهم است که در این مطلب ما کسب و کارهای صنعتی را هدف قرار داده ایم. سئو سایت باعث می شود تا کلیه عوامل و فاکتورهایی در سایت در نظر گرفته شوند که در ابتدا سبب افزایش رضایت کاربران شود و به دلیل رضایت آنها، سایت مورد نظر نیز امتیاز بگیرد.

به عنوان مثال وقتی در مورد یکی از خدمات صنعتی در گوگل سرچ می شود اینکه وب سایت شما در صفحه اول گوگل باشد یا خیر و یا نتیجه چندم در سرچ جستجوی گوگل باشند در کسب و کار شما بسیار اهمیت خواهد داشت چرا که عملا سایت های صفحات دوم به بعد گوگل کار بسیار سختی دارند و اعتماد افراد به سایت هایی است که در صفحه اول قرار گرفته اند. انجام تکنیک های بهینه سازی در طراحی سایت صنعتی سبب می شود تا در صفحه نتایج سرچ گوگل رتبه بهتری کسب کنید و با قرارگیری در رتبه های بالاتر درآمد بسیار بیشتری داشته باشید.

پیشنهاد میشود این مقاله را مطالعه فرمائید : طراحی سایت شرکتی

لذا حتما توجه داشته باشید چنانچه خودتان یا شرکت خاصی وظیفه طراحی سایت صنعتی شما را بر عهده گرفته باید تمامی اصول مورد نیاز سئو را رعایت کند که عبارتند از:

  • کدنویسی کاملا حرفه ای و مناسب تمامی مرورگرها
  • تولید محتوای حرفه ای با چگالی کلمه کلیدی مناسب
  • قرار دادن بخشی برای امتیازدهی و بازخورد مشتریان نسبت به خدمات
  • سازگاری با نسخه موبایلی
  • رابط کاربری راحت
  • دسترسی آسان به منوهای مختلف
  • و غیره.

یاس وب در این زمینه توانسته خدمات بسیار مؤثر و خوبی را ارائه کند به نحوی که تمامی کارفرمایان رضایت حداکثری داشته اند و با بکارگیری تمامی اصول سئو سایت و مطابق با تمامی الگوریتم های گوگل طراحی سایت صنعتی را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهد.

طراحی سایت صنعتی برای سه دسته مختلف از افراد فعال در حوزه صنعت مناسب است

طراحی سایت صنعتی برای سه دسته مختلف از افراد فعال در حوزه صنعت مناسب است

برای چه کسانی طراحی سایت صنعتی مناسب است؟

شاید از اسم آن هم مشخص باشد که طراحی سایت صنعتی برای تمامی افرادی است که به هر نحوی در صنعت مشغول به فعالیت باشند که معمولا در سه دسته کلی قرار می گیرند:

  • شرکت های تولیدی و ارائه دهنده محصولات و خدمات متنوع در حوزه صنعت
  • شرکت هایی که فعالیت بازرگانی دارند
  • نهاد و مؤسساتی که فعالیت و خدمات آنها در حیطه بازاریابی صنعتی است

طبیعتا تمام سایت هایی که امروزه شناخته شده هستند و تصویر و هویت برند بسیار بالایی از خود ایجاد کرده اند زمانی کاملا ناشناخته بوده اند اما با طراحی سایت صنعتی به شکلی کاملا دقیق و حرفه ای توانستند بخش اعظمی از مشتریان خود که در فضای اینترنت مشغول هستند را به خود جذب کرده و برندسازی بسیار خوبی انجام دهند.

توجه داشته باشید که در کنار طیف گسترده خدمات و قیمت مقرون به صرفه و رقابتی که ارائه می کنید، طراحی سایت صنعتی برای شما عزیزان هم می تواند بسیار مفید و هم بسیار مضر باشد. در صورتی که طراحی سایت مورد نظر به خوبی انجام نشود و نتواند مشتریان را جذب کند نه تنها سبب دفع مشتریان خواهد شد بلکه به تنهایی برای خراب کردن و از بین بردن یک فعالیت صنعتی نیز کافیست. به همین دلیل اکیدا توصیه می کنیم که طراحی سایت صنعتی خود را به شرکت های حرفه ای در این زمینه بسپارید تا با ارائه پیشنهادات مختلف بسته به نوع فعالیت شما نتیجه بهتری بگیرید.

مزایای طراحی وب سایت چیست؟

همانطور که تا الان متوجه شدید تقریبا هیچ کسب و کار صنعتی بدون راه اندازی و طراحی سایت صنعتی موفق نخواهد بود و ادامه حیات آن غیر ممکن است چرا که طیف وسیعی از مشتریان خود را از دست خواهد داد. با توجه به اهمیت این نوع فعالیت در این قسمت قصد داریم به مزایای آن بپردازیم چرا که بسیاری از صاحبان کسب و کار عنوان می کنند که با وجود ارائه خدماتی گسترده و بکارگیری تمامی مؤلفه ها در فعالیت های خود جهت حفظ رضایت مشتریان اما هنوز نتوانسته ایم طبق انتظار خود مشتری پیدا کنیم.

در چنین شرایطی متوجه می شویم که طراحی سایت صنعتی برای این افراد بسیار ضعیف بوده و به جای اینکه به تنهایی نقش جذب مشتری را ایفا کند سبب دفع آن شده است چرا که حقیقتا سایتی کامل و با ظاهر گرافیکی بسیار زیبا و سرعت عالی قطعا در ساخت تصویری قوی و محکم از برند مؤثر خواهد بود. در ادامه به چند مورد از مهم ترین مزایای طراحی سایت صنعتی از نگاه تیم حرفه ای و متخصص یاس وب می پردازیم:

  • به کمک طراحی سایت صنعتی می توانید خدمات دهی نامحدود و غیر وابسته به زمان و مکان داشته باشید تا مشتریان کاملا در استفاده از خدمات شما راحت باشند
  • به کمک بخش سفارشات آنلاین به طور کامل می توانید در وقت خود و مشتریان صرفه جویی عظیمی داشته باشید
  • با توجه به اینکه اکثر کاربران و مشتریان در دنیای اینترنت و دیجیتال گشت و گذار دارند و برندسازی بیشتر بدین شکل صورت می گیرد، در نتیجه دستیابی به کل بازار هدف به راحتی و با صرف زمان بسیار کمتری امکان پذیر خواهد بود
  • برای معرفی خدمات و محصولات خود لازم نیست برخلاف سابق با ارائه کاتالوگ و مراجعه حضوری اقدام کنید بلکه می توانید به راحتی در بخش نمونه کارها یا رزومه خود را به بهترین شکل معرفی کنید
  • با طراحی سایت صنعتی و سپس انجام تبلیغات و جذب مشتری، هزینه بسیار کمتری را متقبل خواهید شد ضمن اینکه با جامعه آماری بسیار گسترده تری نیز روبرو هستید
  • میزان اثرگذاری این شیوه در جذب مشتری ثابت بسیار بالاتر از هر نوع روش دیگری است
  • با قرارگیری در رتبه های برتر گوگل می توانید درآمدزایی خود را چندین برابر کرده و مشتریان بیشتری کسب کنید
  • از طریق بخش نظرسنجی و امتیازدهی به راحتی به بازخورد مشتریان دسترسی خواهید داشت تا بتوانید مطابق میل آنها به ارائه خدمات مشغول شوید

البته در تمامی موارد فوق بخاطر داشته باشید که تنها در شرایطی از مزایای فوق بهره مند خواهید شد که طراحی و بهینه سازی سایت و انجام شیوه های سئو سایت کاملا حرفه ای و اصولی صورت گرفته باشد در غیر این صورت نتیجه دلخواه را دریافت نخواهید کرد.

با طراحی سایت صنعتی کسب و کار خود را رونق ببخشید

با طراحی سایت صنعتی کسب و کار خود را رونق ببخشید

نکات مهم در طراحی وب سایت

تا بدین جا به صورت کلی بیان کردیم که طراحی سایت صنعتی در صورتی که به صورت حرفه ای و بهینه سازی شده صورت گرفته باشد قطعا با جذب مشتریان بیشتر، درآمد بالاتری را به همراه خواهد داشت و سبب رونق کسب و کار خواهد شد. اما سؤالی که پیش می­ آید این است که به طور مشخص چه کارهایی باید صورت گیرد و چه نکاتی باید رعایت گردد تا از هر نظر مناسب بوده و آن را در رتبه های برتر قرار دهد و یا به عبارتی رضایت حداکثری مشتریان را کسب کند.

در ادامه موارد کلی در قالب نکات طراحی سایت صنعتی بیان می کنیم که در کنار امکانات گفته شده در ابتدای مطلب باید در نظر گرفته شوند:

  • فوتر و هدر:

به طور کلی توجه داشته باشید که قاعده و اصول مشخص و معینی در مورد درج اطلاعات خاص در فوتر و هدر هر سایتی وجود دارد به عنوان مثال در بخش هدر، نام و لوگو تجاری شرکت و همچنین کادر جستجوی پیشرفته قرار داده می شود اما در بخش فوتر سایت اطلاعاتی مثل شماره تماس، لینک به شبکه های اجتماعی، آدرس و بخشی برای ارسال تیکت وجود دارد. در برخی سایت ها متأسفانه این قاعده رعایت نمی شود و کاربران احساس رضایت چندانی ندارند.

  • ساده گرایی در عین زیبایی:

برخلاف تصور عمومی در طراحی سایت صنعتی و یا هر نوع سایت دیگری، امروزه هر چقدر سایت ها اصل ساده گرایی را بیشتر رعایت کنند و فضای شلوغ و فشرده کمتری داشته باشند ولی در عین حال جذاب و زیبا باشند بیشتر مورد پسند کاربران است، مخصوصا که دسترسی کاربران راحت تر شده و با کاهش سرعت لود سایت رضایت بالای کاربران و امتیاز بالای گوگل را در پی خواهد داشت.

  • اطلاعات کامل:

مشتریانی که در حوزه صنایع در گوگل سرچ می کنند به شدت علاقه مند هستند که وقتی در مورد موضوعی خاص جستجو می کنند و محصول خاصی را مدنظر دارند، به دنبال این هستند که اطلاعات بسیار کاملی را کسب کنند و نیاز نباشد برای برخی موارد وارد سایت های دیگر شوند. به همین دلیل هم سعی کنید عکس های با کیفیت از زوایای مختلف از محصولات ارائه کنید و هم اینکه با ذکر کامل جزئیات به بررسی تمامی مشخصات فنی بپردازید.

  • ریسپانسیو کردن سایت:

با توجه به اینکه دسترسی به اینترنت از طریق موبایل بسیار راحت تر است و بیشتر کاربران اینترنت را نیز کاربران موبایلی تشکیل می دهند به همین دلیل توصیه می شود که ابتدا سایت را متناسب با نسخه موبایلی طراحی کنید و سپس به طراحی نسخه دسکتاپ بپردازید. ضمنا اگر بتوانید اپلیکیشنی از محصولات ارائه شده بسازید نیز خواهید توانست از مزیت رقابتی آن نهایت استفاده را ببرید.

  • افزایش سرعت و حذف کدهای غیر ضروری:

حتما در طراحی سایت صنعتی دقت داشته باشید که سرعت لود بالای سایت و سازگاری عالی با هر مرورگر برای کاربران بسیار مهم است مخصوصا که منتظر ماندن برای لود شدن صفحات از طریق موبایل بسیار سخت تر است. لذا هر چند وقت یکبار طبق بازخوردها و بازدیدهای مختلف بخش های غیر ضروری را حذف کرده، دائما مطالب را آپدیت نگه دارید و به بهینه سازی سایت بپردازید.

طراحی سایت صنعتی با یاس وب، قیمتی عالی همراه با خدماتی بی نظیر

طراحی سایت صنعتی با یاس وب، قیمتی عالی همراه با خدماتی بی نظیر

طراحی سایت صنعتی با یاس وب، تجربه ای متفاوت و حرفه ای

گروه یاس وب با در اختیار داشتن تیمی متخصص و حرفه ای از برنامه نویسان، طراحان، گرافیست ها، تولید کنندگان محتوا در زمینه طراحی سایت وردپرسی ، شرکتی ، فروشگاهی و … توانسته تجربه بسیار فوق العاده ای را برای مشتریان رقم بزند که رضایتمندی بالای مشتریان گواهی بر این مدعاست.

در زمینه طراحی سایت صنعتی و هزینه های آن نگران نباشید چرا که گروه یاس وب با در نظر گرفتن خدمات متنوع این امکان را برای تمامی افراد فراهم ساخته تا طراحی سایت صنعتی را با قیمتی بسیار مناسب و کاملا رقابتی انجام پذیر باشد. کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر و اهداف خود از طراحی سایت با فعالیت صنعتی با کارشناسان ما در یاس وب تماس حاصل نمایید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه طراحی سایت بتوانید بهترین برنامه ریزی و طراحی وب سایت را داشته باشید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *