طراحی سایت گردشگری با امکانات کاملا حرفه‌ای و جدید

طراحی سایت گردشگری

یک وب سایت گردشگری با هدف معرفی کامل و ارائه اطلاعات جامع در مورد جاذبه های توریستی و سیاحتی طراحی میشود. کاربران با ورود در این سایت ها می توانند یک برنامه ریزی دقیق در ارتباط با سفر خود داشته باشند. در طراحی سایت گردشگری می توان خدماتی همچون رزرواسیون هتل، شناسایی مراکز دیدنی، معرفی تورها و همچنین راهنمایی در جهت داشتن سفری ایمن ارائه داد. قطعاً بهره‌برداری از این وب سایت ها قبل از سفر می تواند برای شما بسیار کمک کننده باشد.

با توجه به آنکه جاذبه های گردشگری بسیار زیادی در کشور ایران وجود دارد، در نتیجه آمار سفر و گردش بالا خواهد بود. افرادی که میخواهند در حوزه مدیریت وب سایت های گردشگری که امروز بسیار پر رونق هستند فعالیت کنند بهتر است با یک توسعه دهنده وب در حوزه طراحی سایت وردپرسی مشورت داشته باشد تا نقشه راه و همچنین نوع طراحی سایت گردشگری برای شما مشخص شود.

با توجه به اهمیت روزافزون صنعت گردشگری در اقتصاد داخلی کشورها در سرتاسر جهان و انجام کارها به شکل آنلاین، لزوم طراحی سایت گردشگری که بتواند علاوه بر ارائه خدمات گسترده و متنوع و البته رقابتی، به شکلی حرفه ای تجربه خوبی برای بازدیدکنندگان رقم بزند و طبق اصول سئو در رتبه های بالای صفحات نتایج گوگل قرار بگیرد بیش از پیش حس می شود. به همین منظور یاس وب در خدمت شماست.

طراحی سایت گردشگری تنها راه بهبود خدمات در این حوزه

افرادی که در زمینه گردشگری به مشتریان خود خدمات رسانی می‌کنند در چه بستری می‌توانند این کار را انجام دهند؟ آیا می‌دانید غیر از فضای اینترنت و وب سایت‌ها هیچ راه دیگری وجود ندارد؟ فکر می‌کنید که فضای مجازی می‌تواند پاسخگوی این حجم از مشتریان باشد؟ آیا می‌توان به شکل تلفنی به مشتریان حوزه گردشگری خدمات رسانی کرد؟ شمار بالا و این حجم از مراجعین را چگونه باید کنترل کرد؟ از طرفی چگونه می‌توان کیفیت ارائه خدمات را در بالاترین حد خود نگه داشت؟

ما به شما می‌گوییم هیچ راه دیگری وجود ندارد مگر اینکه به دنبال طراحی سایت گردشگری باشید. این زمینه کاری به قدری گسترده و پیچیده است که تنها وب سایت‌ها می‌توانند جوابگوی مدیریت آن باشند. با طراحی سایت گردشگری شما بهتر می‌توانید خدمات خود را ارائه دهید. امروزه حوزه طراحی سایت به قدری گسترده شده است که هر صنف کاری می‌تواند فعالیت خود را در آن گسترش دهد و به سرمایه و سود هنگفتی برسد. در وب سایت‌های کاری و بیزینس آنلاین تمام کارها به شکل هوشمند انجام می‌شود. به طور مثال موارد مرتبط با خرید، رزرو و المان‌هایی که در سیستم گردشگری وجود دارند همگی به شکل خودکار برای مشتریان ثبت و ضبط خواهد شد.

از طرفی انرژی کاری مجموعه و شرکت شما نیز حفظ می‌شود و راحت‌تر می‌توان به درآمد بالا رسید. مزیت ارزشمندی که وب سایت‌های اینترنتی دارند این است که در هر نقطه‌ای از این کره جغرافیایی باشید می‌توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید و از خدمات آن بهره ببرید. بنابراین وب سایتی که در فهرست نتایج گوگل وجود دارد برای همگان که دسترسی به اینترنت دارند میسر است. مگر آنکه محدودیت‌هایی برای آن تعریف شود. این المان مهم در مورد طراحی سایت شرکتی، خدماتی، آموزشی و دیگر سایت‌ها نیز صدق می‌کند.

اهمیت نظم و چینش صحیح المان های مختلف در طراحی سایت گردشگری

مهمترین موضوعی که معمولاً توسعه دهندگان وب در طراحی سایت گردشگری دنبال می کنند ایجاد نظم و برقراری انسجام در مطالب متفاوت گنجانده شده در وب سایت می باشد. به طور کلی می توان وب سایت های گردشگری را از لحاظ بار محتوایی بسیار عمیق و سنگین در نظر گرفت. عموما در حوزه گردشگری شاخه های بسیار متعددی وجود دارد که از جمله آن می‌توان به موزه ها، بناهای تاریخی، مراکز خرید، هتل ها، اکوتوریسم، ورزش و سرگرمی، حوزه های سلامت و دیگر جاذبه های گردشگری اشاره کرد.

یک توسعه دهنده وب زمانیکه مسئولیت طراحی سایت گردشگری را برعهده می گیرد باید نوع چینش موارد مذکور را به گونه ای انتخاب کند که کاربر در زمان ورود به وبسایت دچار سردرگمی نشود. زمانی که یک وب سایت موضوعات متفاوتی را در بر بگیرد تکنیک طراحی به سمت و سویی خواهد رفت که مخاطبین هیچ گونه احساس شلوغی و یا عدم وجود نظم در کسب اطلاعات وب سایت نکنند.

چرا طراحی سایت گردشگری برای فعالان این حوزه ضروری است؟

همانطور که می دانیم امروزه صنعت گردشگری در اقتصاد هر کشوری بسیار تأثیرگذار بوده و سبب ارزآوری بسیار زیادی می شود لذا علاوه بر گستره جامع و کامل خدمات نیاز است تا طراحی سایت گردشگری بسیار حرفه ای صورت گرفته باشد چرا که امروزه با گسترش دنیای اینترنت، کمتر کسی به صورت حضوری به آژانس های گردشگری و تورهای مسافرتی مراجعه می کند و تمامی کارها را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت آنلاین ترتیب می دهند.

منظور از طراحی سایت گردشگری به شکل حرفه ای یعنی به گونه ای وب سایت طراحی شده باشد که گردشگران، توریست ها و مسافران داخلی و خارجی با ورود به سایت بتوانند به تمامی موارد دلخواه و مهم به سرعت دسترسی پیدا کرده و تقریبا هر چیزی که مرتبط با گردشگری هست را پیدا کنند و از طراحی وب سایت نیز به اندازه خدمات و تعرفه های در نظر گرفته شده رضایت داشته باشند.

البته در نظر داشته باشید که طراحی وب سایت گردشگری باید کاملا خلاقانه و یونیک باشد و با حیطه و گستره فعالیت شما سازگاری و هماهنگی کامل وجود داشته باشد. به عنوان مثال آژانس های گردشگری داخلی لزومی به ارائه اطلاعات در مورد تورهای خارجی ندارند و برعکس بجز اینکه در هر دو حوزه فعالیت داشته باشید.

لذا توصیه تیم یاس وب به شما عزیزان این است، در صورتی که می خواهید در حوزه گردشگری و توریست موفق باشید علاوه بر ارائه خدمات رایگان و پولی مختلف و جذاب برای مسافرین عزیز خود، باید طراحی سایت گردشگری را هم با دقت و رعایت اصول حرفه ای آن انجام دهید و نقص در هر یک از این دو اثر دیگری را هم از بین خواهد برد و در بازار به شدت رقابتی گردشگری متأسفانه شکست خواهید خورد.

طراحی سایت گردشگری حرفه ای با یاس وب تجربه کنید

طراحی سایت گردشگری حرفه ای را با یاس وب تجربه کنید

چه کسانی باید به طراحی سایت گردشگری فکر کنند؟

طراحی سایت وردپرس برای گردشگری به صورت کلی برای تمامی افراد و فعالانی مناسب است که فعالیت آنها در حوزه گردشگری است به عنوان مثال:

  • آژانس های مسافرتی که بسته به نوع فعالیت خود ۴ نوع مجوز برای فروش بلیت هواپیما داخلی و خارجی، مجوز ثبت نام تور و ویزا و مکان های اقامتی، مجوز کاروان زیارتی و مجوز فروش بلیت قطار دارند قطعا برای راحتی و آسایش مسافران و همچنین افزایش میزان فروش و برندسازی وب سایت باید به طراحی سایت گردشگری بپردازند در غیر این صورت مشتریان زیادی از دست خواهند داد.
  • استراحتگاه های بین شهری و درون شهری از جمله هاستل ها، مسافرخانه ها و مهمانپذیرها از جمله فعالان دیگر حوزه گردشگری هستند که برای فعالیت موفق خود نیاز به طراحی سایت خواهند داشت تا مسافرین بهتر آن را بشناسند و با ارائه خدمات مناسب به گزینه اصلی انتخاب آنان تبدیل شوند.
  • هتل ها که با ارائه خدماتی سطح بالاتر و گسترده تر نقش عظیمی در صنعت گردشگری دارند و تقریبا می توان گفت که برخلاف استراحتگاه ها که در دسته بندی اِکو یا اقتصادی قرار دارند و طرفداران خاص خود را خواهند داشت، هتل ها در صورتی که نتوانند طراحی سایت گردشگری مناسبی داشته باشند ضررهای بسیار زیادی را متحمل خواهند شد و امکان حذف آنها وجود دارد.
  • شرکت های خدماتی توریستی که خدمات مختلف گردشگری را ارائه می کنند.
  • تورهای گردشگری مختلف داخلی و خارجی که برای اطلاع رسانی های روزانه و ماهانه خود در مورد تورهای گردشگری موجود می توانند با مراجعه به وب سایت به تمامی اطلاعات مورد نیاز به تفکیک، دسترسی داشته باشند.

تمامی فعالان حوزه توریسم به طراحی سایت گردشگری حرفه ای نیاز دارند

تمامی فعالان حوزه توریسم به طراحی سایت گردشگری حرفه ای نیاز دارند

در طراحی سایت گردشگری باید به چه امکاناتی توجه کرد؟

قطعا طراحی وب سایت با امکانات و ویژگی های مختلفی که در آن قرار می گیرد معنا پیدا می کند و مناسب بودن آن از همین قسمت شروع می شود. به عبارت دیگر باید طراحی سایت گردشگری به نحوی انجام شود که نه تنها برای مسافرین و توریست های علاقه مند تمامی امکانات در نظر گرفته شده باشد بلکه در دسترسی به آنها نیز هیچ مشکلی نداشته باشند و رضایت کامل آنها را کسب کنید. اما در نظر گرفتن چه امکاناتی باعث چنین فیدبکی خواهد شد؟

  • قراردهی بخشی در طراحی سایت گردشگری که در آنها به معرفی شهرها و کشورهای مختلف داخلی و خارجی شده باشد (سعی کنید شهرها و کشورهایی باشند که در حوزه فعالیت خودتان است چون قرار نیست نقش ویکی پدیا بازی کنید و هدفمند باید پیش بروید)
  • در صورتی که آژانس گردشگری هستید بهترین هتل ها و مراکز اقامتی را طبق نظر مسافرین پیشنهاد دهید و برای آنها فیلتربندی براساس کمترین و بیشترین قیمت و کمترین و بیشترین محبوبیت قرار دهید.
  • امکان مشاهده وضعیت آب و هوای آنلاین شهر مورد نظر به مسافرین
  • جاذبه های دیدنی هر شهر و غذاهای محلی آنها را معرفی کنید
  • رزرو بلیط قطار و هواپیما با ذکر قیمت، نمایش صندلی های خالی و غیره
  • امکان عضویت و دریافت بن تخفیف برای مسافرین با رسیدن به حد نصاب رزرو
  • بخشی برای معرفی اعضا و پرسنل شرکت
  • قراردهی بخشی برای تبلیغات در سایت
  • قراردهی بخش مختص تور در طراحی سایت گردشگری و درج کامل اطلاعات به همراه خرید بلیت
  • گالری از تصاویر با کیفیت مربوط به شهرها، اماکن دیدنی، غذاها و غیره
  • ارائه تصاویری کامل از هتل های معرفی شده در سایت
  • در نظر گرفتن بخشی به عنوان نظرات مسافرین در مورد ثبت تجربه خود از یک شهر، مکان اقامتی و غیره و همچنین امتیازدهی
  • طراحی صفحه درباره ما به شکلی هوشمندانه و حرفه ای که مسافرین را مجاب به استفاده از خدمات ارائه شده توسط شرکت شما کند.

طراحی سایت گردشگری حرفه ای باید به صورت فول امکانات باشد

طراحی سایت گردشگری حرفه ای باید به صورت فول امکانات باشد

مزایای طراحی سایت گردشگری

در کنار مواردی که تا اینجای مطلب ذکر کردیم قطعا این سؤال پیش آمده که در کل چه مزایایی با طراحی سایت گردشگری نصیب شما می شود که اگر اقدام به طراحی سایت شرکتی یا خدماتی فعال در این حوزه نپردازید یا طراحی حرفه ای و اصولی انجام ندهید آنها را از دست خواهید داد؟ با یاس وب همراه باشید.

  • بزرگترین مزیت طراحی وب سایت گردشگری کسب تعداد بیشماری از کاربران و مسافران اینترنتی است که به صورت آنلاین تمامی کارهای خود را انجام می دهند و به دنبال شرکت یا مرکزی فعال و معتبر همراه با امکاناتی کامل و با قیمت مناسب هستند.
  • تبلیغات برای برندسازی با این شیوه بسیار راحت تر و سریعتر اتفاق می افتد و اثرگذاری و ماندگاری به مراتب بالاتری خواهد داشت.
  • برای برندسازی و جذب مسافر نیاز به صرف هزینه های تبلیغاتی سنگین نیست و تنها هزینه طراحی سایت را پرداخت می کنید.
  • امکان دستیابی به تجربیات مختلف و نظرات سودمند به راحتی میسر است و رونق کسب و کار سریعتر رخ می دهد.
  • ارائه خدمات شما محدود به زمان و مکان نیست چرا که این خاصیت فعالیت و بازاریابی آنلاین است که در هر زمان و هر مکان به راحتی شدنی است.
  • عدم نیاز به صرف هزینه های سنگین بابت اجاره دفتر یا اداره در ابتدای کار و فعالیت کاملا آنلاین با همان بهره وری.
  • امکان گسترش فعالیت برای توریست های خارج از کشور نیز وجود دارد و این به معنای افزایش چندین برابری درآمد تنها با طراحی سایت گردشگری چند زبانه پس از اخذ مجوز.

لذا شدیدا توصیه می کنیم که اگر به فکر فعالیت حرفه ای و درآمدزا از طریق صنعت گردشگری هستید که مخصوصا در ایران پتانسیل های بسیار زیاد کشف نشده ای دارد، باید به فکر طراحی وب سایت حرفه ای و اصولی باشید که در ادامه نکات طراحی و بهینه سازی سایت را توضیح خواهیم داد.

طراحی سایت گردشگری باید با رعایت تمام نکات فوق همراه باشد

طراحی سایت گردشگری باید با رعایت تمام نکات فوق همراه باشد

چه نکاتی را باید در طراحی وب سایت گردشگری رعایت کرد؟

در کنار تمامی مواردی که عنوان کردیم مانند امکانات و ویژگی های بیشماری که می توان به یک سایت گردشگری اضافه کرد تا نیازسنجی خوبی از مسافرین صورت گرفته باشد نکاتی هم هستند که رعایت آنها بسیار ضروری است و مؤلفه بسیار مهم دیگری برای موفقیت در زمینه گردشگری محسوب می شود:

  • در طراحی سایت گردشگری حتما باید به گرافیک سایت دقت کنید. ظاهر، محتوا و امکانات همگی باید در یک سطح باشند تا هیچ چیزی تو ذوق مسافرین و گردشگران نزند و اثر بقیه مؤلفه ها را خنثی نکند.
  • منوها باید کاملا حرفه ای طراحی شوند تا مسافرین به راحتی بتوانند به هر بخش دلخواه خود با کمترین کلیک و در کمترین زمان ممکن دسترسی داشته باشند چرا که وقت زیادی برای این کار نمی خواهند صرف کنند.
  • فیلترهای مختلفی قرار دهید تا پیدا کردن موضوع مدنظر بسیار راحت باشد.
  • بخشی برای عضویت در سایت قرار دهید تا کاربران بتوانند برحسب علاقه مندی های خود از اخبار مختلف مثل جدیدترین تورها، تازه ترین تخفیف ها و سایر موارد اطلاع پیدا کنند.
  • درج بخشی در انتهای سایت برای نشان دادن مجوز فعالیت، گواهینامه ها و استانداردها و همچنین نماد اعتماد الکترونیک تا از خرید بلیت و غیره اعتمادسازی خوبی صورت گیرد.
  • قرارگیری بخشی به نام پیشنهادات ویژه برحسب فصل و ماه های خاصی از گردشگری به مسافرین که بتوانند در کمترین زمان ممکن بهترین تصمیم را بگیرند.
  • در صورت امکان خط ویژه تماس در نظر بگیرید تا با کمترین اتلاف وقت بتوانند با شما تماس بگیرند.
  • و غیره.

طراحی ریسپانسیو ، از اصولی ترین و مهم ترین موارد سئو در طراحی سایت گردشگری

طراحی ریسپانسیو ، از اصولی ترین و مهم ترین موارد سئو در طراحی سایت گردشگری

سئو سایت گردشگری چه تأثیری بر موفقیت شما در این حوزه دارد؟

حتما در دنیای امروزی که گوگل با الگوریتم های متعدد و آپدیت شده خود سعی در رقم زدن تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) مناسبی دارد نام سئو (SEO) یا بهینه سازی موتور جستجو را شنیده اید. و حتما این مورد هم به گوشتان خورده که اگر وب سایت های مختلف از قوانین و موارد تعیین شده تخطی کنند با جریمه گوگل مواجه خواهند شد و در مقابل نیز کسانی که همگام با آن پیش بروند تأثیر شگرف آن را در رونق کسب و کار و افزایش چشمگیر درآمد خواهند دید.

طراحی سایت گردشگری نیز همانند هر وب سایت دیگری نیازمند بکارگیری اصول سئو و بهینه سازی سایت در تمامی بخش هاست تا صاحبان کسب و کار بتوانند با قرارگیری در رتبه های برتر گوگل، بیشتر در معرض دید قرار بگیرند و با افزایش ترافیک ورودی شانس بیشتری برای افزایش درآمد پیدا کنند. از جمله اقدامات لازم در راستای بهینه سازی سایت عبارتند از:

  • طراحی سایت ریسپانسیو : باید سایت گردشگری را طوری طراحی کنید که کاربران در ورود به سایت از طریق موبایل هیچ مشکلی نداشته باشند و تمامی منوها و بخش های مختلف سایت به درستی نمایش داده شوند. توجه داشته باشید که از بین اکثریت مسافرین که به صورت آنلاین اقدام می کنند، بخش اعظم آنها از طریق موبایل وارد سایت های مختلف می شوند.
  • افزایش سرعت سایت : کند بودن سایت قطعا باعث از دست دادن مشتریان زیادی خواهد شد پس با قراردهی بخش های بی مورد و بی ارتباط با حوزه کاری و یا درج تصاویر بسیار حجیم و در نهایت سنگین کردن سایت، سرعت آن را کند نکنید و حتی در کدنویسی هم باید دقت داشت تا کدهای اضافه حذف شده و سایت با نهایت سرعت ممکن لود شود.
  • تولید محتوای یونیک : در توضیح اقامتگاه ها، اماکن گردشگری، غذاها و غیره حتما محتوای تألیف شده به قلم خودتان باشد و کپی برداری نکنید که با جریمه سنگین گوگل مواجه خواهید شد. در طراحی سایت گردشگری نیز مانند هر وب سایت دیگری باید به تولید محتوای یونیک اهمیت خاصی بدهید.
  • بک لینک دائمی : با لینک سازی به سایت های معروف بازدید سایت خود را بالاتر ببرید تا بتوانید در نتایج گوگل رتبه های بهتری کسب کنید.

لذا سئو سایت و بهینه سازی سایت به شیوه های مختلف که همکاران طراحی سایت گردشگری در یاس وب در آن تخصص و مهارت کافی دارند گام بزرگ و البته بسیار مهم و ضروری در راستای رونق کسب و کار و برندسازی است.

طراحی سایت گردشگری، حرفه ای و با کمترین تعرفه ممکن با یاس وب

طراحی سایت گردشگری، حرفه ای و با کمترین تعرفه ممکن با یاس وب

چرا یاس وب بهترین گزینه برای شما در طراحی سایت است؟

رعایت تمامی موارد گفته شده در طراحی سایت گردشگری کار راحتی نیست و نیازمند کادری مجرب و حرفه ای از برنامه نویسان، طراحان، گرافیست ها، متخصصین سئو و بازاریابی دیجیتال و نویسندگان است که بتوانند با همکاری یکدیگر و به شکلی جامع و کامل خدمات رسانی انجام دهند.

گروه یاس وب در زمینه طراحی سایت گردشگری با تجربه چندین ساله و موفق خود توانسته رضایت کارفرمایان بزرگ داخلی را کسب کند که یقینا این موفقیت را مدیون تیم متخصص و با تجربه خود می داند، ضمن اینکه پشتیبانی همه جانبه و دسترسی در کلیه ساعات روز به تیم پشتیبانی سایت نیز در خلق چنین تجربه خوب و فراموش نشدنی برای صاحبان حوزه های فعال گردشگری نیز تأثیر بسیار زیادی داشته است.

گروه یاس وب با در نظر گرفتن بسته های مختلف و امکانات گوناگون در زمینه سئو سایت با بودجه های مختلف سعی دارد تا همه افراد بتوانند از خدمات ما بهره مند شده و برای کسب مزایا و خدمات بیشتر برحسب نیاز و بودجه خود اقدام نمایند. ضمن اینکه تمامی قیمت گذاری های انجام شده بسیار پایین تر از نرخ تعرفه های رایج سایر رقیبان است که با مقایسه آنها به راحتی متوجه خواهید شد.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *