مزیت خرید اشتراک قانونی microsoft 365

مزیت خرید اشتراک قانونی microsoft 365

مایکروسافت ۳۶۵ یکی از محبوب ترین سرویس‌هایی است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده و به کاربران امکان استفاده از برنامه و قابلیت‌های متنوع روی فضای ابری را می‌دهد. تا به حال به این فکر کرده‌اید که اشتراک این سرویس را تهیه کنید؟ شاید برایتان سوال باشد که چرا باید اشتراک قانونی مایکروسافت ۳۶۵ را بخرید. ما امروز اینجا هستیم که به شما علاوه بر مزایای خرید این اشتراک، نحوه تمدید آن و دیگر نکات مربوطه را بگوییم. پس با ما همراه شوید!

قابلیت‌های مایکروسافت ۳۶۵

مایکروسافت ۳۶۵ یا همان آفیس ۳۶۵، شامل برنامه‌های محبوبی از جمله ورد، پاورپوینت، اکسل و اوت لوک است. مایکروسافت ۳۶۵ بسته‌های متنوعی برای استفاده در محیط‌های تجاری، آموزشی، دولتی و… ارائه کرده است که هر کدام علاوه‌بر برنامه‌های آفیس، قابلیت‌ها و برنامه‌های دیگری هم دارند.

برجسته‌ترین قابلیت بسته‌های مایکروسافت ۳۶۵، برخورداری از فضای ابری، اشتراک ایمیل با حجم بالا، همکاری در پروژه‌ها، تبادل فایل و نگهداری از داده‌ها و امنیت اطلاعات هستند. این قابلیت‌ها به صورت آنلاین و با امکان همکاری بین کاربران در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

با استفاده از مایکروسافت ۳۶۵، کاربران می‌توانند در هر نقطه‌ای ازدنیا با استفاده از دستگاه‌های مختلف (پی سی، مک، تبلت، موبایل و…) به برنامه‌های و قابلیت‌های آن دسترسی پیدا کنند. این سرویس موجب بالارفتن بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و سادگی در مدیریت فعالیت‌های روزانه می‌شود.

راهنمای کامل بهترین رشته‌ های کامپیوتر: از اینترنت جهانی تا شبکه جامعه پایتون
مطالعه

مزایای خرید اشتراک Microsoft Office 365

قبل از انتشار مایکروسافت ۳۶۵، بسته‌های مایکروسافت برای ویرایش اسناد در ادارات و شرکت‌ها ارائه می‌شدند. اما مایکروسافت ۳۶۵ یک تحول بزرگ در کارهای مدیریتی به حساب می‌آید. در حقیقت، بسته جدید مایکروسافت برای تمامی اقشار جامعه از جمله کاربران خانگی هم کاربرد دارد. دیگر مزیت‌های خرید این اشتراک به صورت زیر هستند:

  • دسترسی به جدیدترین نسخه‌ها: با خرید اشتراک قانونی مایکروسافت همیشه به جدیدترین ورژن برنامه‌ها دسترسی خواهید داشت.
  • ذخیره‌سازی امن در فضای ابری: برای خرید اشتراک قانونی شما ۱ ترابایت فضای ابری برای ذخیره‌سازی امن داده‌ها در اختیار دارید.
  • امکان همکاری: اشتراک قانونی مایکروسافت ۳۶۵ به شما این امکان را می‌دهد که با همکارانتان، به صورت همزمان و گروهی، روی پروژه‌ها کار کنید.
  • امنیت و حفاظت اطلاعات: مایکروسافت ۳۶۵ از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. این سرویس از داده‌های محرمانه شما به بهترین شکل نگهداری و محافظت می‌کند.
  • ویرایشگر حرفه‌ای: با خرید اشتراک قانونی، اسناد موجود در ورد را می‌توانید با استفاده از هوش مصنوعی از لحاظ قواعد نوشتاری، ادیت کنید.
  • محافظت از تلفن همراه: اگر قصد دارید با موبایلتان از مایکروسافت ۳۶۵ استفاده کنید، می‌توانید با خیال راحت این کار را انجام دهید؛ چراکه اشتراک قانونی این سرویس از قابلیت Microsoft Defender برخوردار است و در مقابل بدافزارها از موبایل شما محافظت می کند.
  • کنترل فرزندان از راه دور: اشتراک قانونی Microsoft 365 قابلیتی به اسم Family Safety دارد که روی اندروید و IOS قابل اجراست. با این قابلیت می‌توانید از موقعیت مکانی فرزند خود اطلاع داشته باشید و صفحه موبایل آنها را ببینید. استفاده درست از این قابلیت، موجب افزایش امنیت کودکان از آسیب‌های جسمی و روحی می‌شود.
آموزش استفاده از صفحه ساز المنتور در دیجیتس
مطالعه

نحوه تمدید اشتراک قانونی مایکروسافت ۳۶۵

اگر یک اشتراک مایکروسافت ۳۶۵، دارید که می‌خواهید آن را تمدید کنید، برای آن راه ‌های مختلفی وجود دارد. موارد زیر برخی از آن‌ها هستند.

تمدید از طریق وب سایت مایکروسافت

اگر این راه را انتخاب کنید باید به وب سایت مایکروسافت رفته و وارد حساب کاربری خود در این سایت شوید. سپس می‌توانید در بخش اشتراک‌ها یا Subscription اشتراک خود را تمدید کنید.

تمدید از طریق برنامه آفیس

اگر نرم افزار آفیس را روی دستگاه خود نصب کرده‌اید، می‌توانید با آن اشتراک خود را تمدید نمایید. به این صورت که وارد قسمت Account می‌شوید و اشتراک خود را تمدید می‌کنید.

تمدید از طریق فروشندگان معتبر

در سراسر کشور فروشگاه‌های معتبری هستند که اشتراک مایکروسافت ۳۶۵ ارائه می‌دهند، شما می‌توانید از طریق این فروشگاه‌های معتبر، اشتراک خود ا تمدید کنید. در این روش باید قیمت و شرایط تمدید سرویس را به دقت مطالعه نمایید.

یادگیری زبان با کمک شناخت تاریخ، هنر و سنت‌ مردم ژاپن
مطالعه

توافقنامه سرویس‌های Microsoft

مزیت خرید اشتراک قانونی microsoft 365

توافقنامه سرویس‌های مایکروسافت، یک توافقنامه است که بین این شرکت معتبر و مشتریانش امضا می‌شود. به موجب این توافقنامه، شرکت مایکروسافت خدماتی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. جزئیات این توافقنامه شامل سطح خدمات پشتیبانی، زمان پاسخگویی به مشکلات، شرایط قراردادی، حفظ حریم خصوصی و دیگر خدمات شرکت مایکروسافت می‌شود. پس اگر یکی از مشتریان این شرکت باشید، از این خدمات بهره‌مند خواهید شد.

استفاده از سرویس ها و پشتیبانی

تمامی ابزارها و سرویس‌هایی که توسط مایکروسافت ۳۶۵ در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند، قابلیت مدیریت دارند. برخی از این سرویس‌ها به صورت زیر هستند:

  • Mail یا Outlook
  • تقویم یا Calendar
  • People
  • Yammer
  • Newsfeed
  • OneDrive for Business
  • SharePoint
  • Planner
  • Tasks
  • Power BI

جمع‌بندی

همان طور که مطالعه کردید، با خرید اشتراک قانونی مایکروسافت ۳۶۵، از مزایای زیادی برخوردار خواهید شد. برای تمدید این سرویس می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید که در این مطلب به بررسی آن‌ها پرداختیم. در نهایت از خدماتی که شرکت مایکروسافت بعد از خرید اشتراک در اختیار شما قرار می‌دهد هم صحبت کردیم و امیدواریم نکات ذکر شده در این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی، مدیر یاس وب ، بیش از یک دهه تجربه، معمار تحول کسب‌وکارهای سنتی به غول‌های آنلاین

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.