۱۰ امتیاز برون سپاری سئو سایت به یک شرکت خدمات سئو رسمی

10 امتیاز برون سپاری سئو سایت به یک شرکت خدمات سئو رسمی

اگر قصد دریافت خدمات سئو سایت دارید در همین ابتدای کار باید بگوییم به دنبال شرکتی باشید که به صورت متمرکز در این زمینه فعالیت می‌کند و می‌تواند در یک چارچوب منظم و با کیفیت بالا مراحل کار را انجام دهد. به این کار اصطلاحاً برون سپاری سئو سایت می‌گویند. یعنی شما یک ارگان یا مجموعه و یا شرکتی را شناسایی می‌کنید و سپس خدماتی که مبتنی بر سئو سایت است، بر اساس قواعد استاندارد دریافت خواهید کرد. نقطه مقابل آن استخدام یک فرد به عنوان سئوکار است.

تفاوت بسیار زیادی بین این دو وجود دارد که هر کدام بر اساس نیاز کاری شما انتخاب می‌شود. به برون سپاری سئو در دنیای بازاریابی و رونق کسب و کارهای مجازی outsource seo می‌گویند و به افرادی که در این زمینه تخصص دارند و به صورت انفرادی یا تیمی و همچنین حضوری در مجموعه شما فعالیت می‌کنند in-house seo می‌گویند. در این مقاله قصد داریم ۱۰ دلیل مهم مبنی بر انتخاب روش برون سپاری سئو را مطرح کنیم. مطالعه این مطالب می‌تواند شما را در تصمیم گیری نهایی کمک کند.

۱- با برون سپاری سئو سایت در زمان خود صرفه جویی کنید!

ارزشمندترین المان برای یک کسب و کار اینترنتی زمان است. شما نمی توانید با آزمون و خطا مراحل کاری خود را پیش ببرید. در نتیجه نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده دارید. از طریق برون سپاری سئو سایت شما مطمئن هستید که نتیجه نهایی مطلوب و مورد انتظار خواهد بود.

حال آنکه در روش های دیگر ممکن است با شکست مواجه شوید. متخصصینی که در یک شرکت رسمی سئو جمع شده اند می‌دانند روی چه بخش هایی انرژی و زمان بگذارند. در نتیجه شما دیگر نیازی نیست با هزینه بیشتر و سپردن فرآیند سئو به یک تیم جدید مراحل کار را مجددا از نو شروع کنید.

۲- هزینه مقرون به صرفه

شرکت های سئو به دلیل پروژه های بسیار گسترده ای که دارند همواره سعی می‌کنند برای خدماتی که در این زمینه ارائه می‌دهند قیمت مقرون به صرفه ای در نظر بگیرند. افرادی که به صورت فریلنسر و خارج از چهارچوب شرکت به شما خدمات سئو سایت می‌دهند ممکن است بدون در نظر گرفتن شرایط شما یک هزینه ای اعلام کنند. اما برای شرکت‌ها یک تعرفه ای وجود دارد که همگی از آن تبعیت می‌کنند. پس برون سپاری سئو سایت می‌تواند در صرفه جویی هزینه به شما کمک کند.

۳- دریافت نتیجه سریعتر

خدمات سئو سایت یک پروسه به نسبت زمانبر است. بنابراین اگر می‌خواهید سریعتر درآمد خود را افزایش دهید باید یک تیم تخصصی انتخاب کنید که در سریعترین زمان بتواند ترافیک ارگانیک سایت شما را افزایش دهد. طبیعتاً زمانی که کاربران و مخاطبین سایت افزایش پیدا کنند حداقل تعدادی از آنها تبدیل به مشتریان واقعی می‌شوند. یک شرکت سئو در تهران برای پاسخگویی به مشتریان سرعت نتیجه‌گیری را جزو اولویت‌های کاری خود در نظر می‌گیرد.

برون سپاری سئو سایت یک روش تضمینی برای پیشرفت بیزینس های نوپا

۴- استراتژی بازاریابی قوی تر از طریق برون سپاری سئو سایت

فرآیند سئو نیاز به استراتژی قوی دارد. متخصصین این کار قطعا می‌توانند سرنخ های ایده آلی پیدا کنند که شما را به هدف نهایی نزدیک تر خواهد کرد. مراحل روتینی که انجام می‌شود معمولاً لینک سازی های داخلی و خارجی، بازاریابی محتوا، ارتقاء رتبه کلمات کلیدی پر رقابت و مواردی از این قبیل است. دنیای سئو نیاز به یک استاد کار حرفه ای دارد. این افراد تنها زمانی در دسترس خواهند بود که شما به سمت برون سپاری سئو سایت بروید.

۵- اطمینان از روش های قانونی با برون سپاری سئو سایت

افرادی که سر رشته کوچکی از سئو دارند می‌دانند که این فرآیند به دو گروه سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید طبقه بندی می‌شود. سئو کلاه سیاه کاملاً غیرقانونی است و می‌تواند منجر به بسته شدن و از رده خارج شدن وب سایت شما شود. پس انجام این کار سرمایه شما را به باد می‌دهد. اما سئو کلاه سفید کاملا در چارچوب قانون های گوگل است و تنها شرکت‌های معتبر به دنبال انجام این نوع سئو هستند. پس از طریق برون سپاری سئو امنیت کاری خود را نیز تامین کنید.

۶- دسترسی به تمام ابزارهای قدرتمند سئو

در برون سپاری سئو سایت عملاً تمام ابزارهای قدرتمند نظیر moz ، semrush ، Ahrefs در اختیار سئوکاران قرار دارد. البته ابزارهای دیگری نیز وجود دارند که هر کدام برای اشخاص حقیقی می‌تواند هزینه بالایی داشته باشد. اما افرادی که در یک شرکت حقوقی و رسمی فعالیت می‌کنند به راحتی به این ابزارها دسترسی دارند. در نتیجه کیفیتی کاری که برای سئو سایت شما انجام می‌شود بسیار بالا خواهد بود.

از طریق برون سپاری سئو سایت مطمئن هستید که خدمات با کیفیتی دریافت می‌کنید

۷- با برون سپاری سئو سایت تجربه تیم in-house خود را افزایش دهید

هر شرکت یا مجموعه ای که دارای تیم سئو به صورت in-house است می‌تواند از طریق برون سپاری سئو سایت به تجربه پرسنل داخلی خود بیافزایید. همه افرادی که در مجموعه شما هستند طبیعتاً تجربه بالای اشخاص مشغول در شرکت های تخصصی را ندارند. پس این بهترین فرصت برای شما خواهد بود تا تجربه تیم سئو خود را افزایش دهید. برای این کار تنها کافی است یک تجزیه تحلیل و آنالیز دقیق نسبت به سایت خود داشته باشید تا روند کار برای شما روشن شود.

۸- دسترسی به منابع بروز و جدید با برون سپاری سئو سایت

شرکت گوگل سالانه حدود ۵۰۰ بار قوانین و قواعد جستجو را تغییر می‌دهد. بنابراین همه افرادی که مسئولیت سئو بر عهده می‌گیرند باید تا حدودی با این تغییرات آشنا و یا از آن مطلع شوند. گرچه اطلاع از تغییرات گوگل بسیار پیچیده و سخت است اما این تجربه بالای سئوکاران است که آنها را همیشه بروز نگه می‌دارد. پس از طریق برون سپاری سئو سایت می‌توانید جدیدترین تکنیک های سئو را روی سایت خود پیاده سازی کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید.

۹- تعهد کاری بالا در برون سپاری خدمات سئو

تعهد کاری بالا در پروژه های خدمات سئو بسیار حائز اهمیت است. افرادی که در شرکت های رسمی مشغول فعالیت هستند قطعاً به دلیل جایگاه خود به مشتریان متعهد هستند. پس هیچ گونه کم کاری صورت نخواهد گرفت. سئوکاران با تمام انرژی سعی می‌کنند کار خود را به نفع احسنت و با کیفیت بالا انجام دهند. در واقع پرسنل یک شرکت پاسخگوی مدیران خود هستند. لذا اگر نتیجه دریافت نشود قطعاً مدیران آنها را بازخواست خواهند کرد. پس مطمئن باشید آن نتیجه ای که انتظار دارید رخ خواهد داد.

برون سپاری سئو سایت با بهره گیری از تیم متخصص و حرفه ای

۱۰- تعامل مستمر بین کارفرمایان و مشتریان

اگرچه روند سئو سایت کاملاً در اختیار سئوکاران است اما در مواردی لازم است بین کارفرمایان و مشتریان یک تبادل نظر انجام شود. در واقع کارفرمایان نوع درخواست خود را مبنی بر سئو برخی کلمات کلیدی مطرح می‌کنند و شما بر اساس این شرطی که مطرح می‌شود فرایند کار را پیش می‌برید. در برون سپاری سئو سایت شما می‌توانید در هر زمانی با شرکتهای خدمات سئو سایت در تعامل باشید و در مورد استراتژی های مختلف گفت و گو کنید.

دریافت خدمات سئو سایت از شرکت یاس وب

شرکت یاس وب در این سال‌های طولانی توانسته است متخصصین و پرسنل بسیار با تجربه و ماهری را در زمینه سئو سایت در یک میز جمع کند. پس اگر قصد همکاری با این شرکت را دارید این اطمینان را داشته باشید که خدمات سئو و دیگر موارد مانند پشتیبانی سایت و طراحی سایت با کیفیت بالا و مطابق با معیارهای جدید و بروز برای وب سایت شما انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با ما در تماس باشید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *