ارائه خدمات فروش بک لینک قوی و باکیفیت در یاس وب

ارائه خدمات فروش بک لینک قوی در یاس وب

یکی از مهم ترین و در عین حال ثمر بخش ترین روش های سئو سایت و کسب رتبه بهتر در گوگل و یا کسب صفحه اول گوگل، بک لینک معتبر است. در این روش شما می توانید به راحتی و با دریافت لینک های خارجی از سایت های معتبر ارزش محتوایی وب سایت خود را افزایش دهید. البته استفاده از بک لینک ها نیز انواع مختلفی دارد که هرکدام بسته به میزان هزینه و نوع استراتژی سئو سایت می تواند متفاوت باشد. با فروش بک لینک قوی ، شرکت یاس وب توانسته است، بهترین وب سایت ها و لینک ها را برای وبمستران و مدیران وب سایت های مختلف گردآوری کند و به راحتی به آنها در رسیدن به صفحات اول گوگل کمک نماید.

اگر وب سایت تازه تاسیسی در اختیار دارید و میخواهید با سرعت بسیار بیشتری، سایت خود را سریع تر در دنیای وب به عنوان یک برند معرفی کنید، حتما باید از خدمات فروش بک لینک قوی استفاده کنید، زیرا با این روش به راحتی می توانید از طریق وب سایت هایی که کاربران بسیار زیادی دارند و از نظر رتبه بندی در گوگل به عنوان وب سایت های برتر شناخته میشوند، ورودی دریافت کنید و این موضوع می تواند باعث افزایش محبوبیت شما از سوی گوگل شود، از طرفی به دلیل سرازیر شدن کاربران به وب سایت شما، شما می توانید کاربرانی که به شما مراجعه کرده اند را به مشتریان بالقوه خود تبدیل کنید و راه سودآوری وب سایت خود را هموار تر کنید.

بک لینک قوی به شما کمک می کند تا بتوانید سریع تر وب سایت خود را به سوددهی و یا بازدید برسانید. استفاده از وب سایت هایی که می توانید از آنها لینک دریافت کنید، در کنار تولید محتوا و لینک سازی داخلی به عنوان یکی از روش های موثر در سئو سایت شناخته می شود.

ایجاد اعتبار برای برند شما

داشتن بک لینکی که رتبه مناسب داشته باشد، می تواند به راحتی سبب افزایش اعتبار برند شما شود. این موضوع را توجه داشته باشید که، شما در وبسایت های معتبر دارای یک لینک هستید و کاربرانی که روزانه به آن مراجعه می کنند، می توانند وب سایت شما را نیز مشاهده کنید، این روش به صورت خودکار نشان دهنده، مصمم بودن و حرفه ای بودن وب سایت شما می باشد، از طرفی استفاده از بک لینک ها و دریافت بک لینک به واسطه فروش بک لینک قوی می تواند سبب شود که شما بتوانید در محتوای وب سایت های مختلف، لینک های طبیعی دریافت کنید که این موضوع یکی از مبحث های جذاب برای گوگل می باشد.

با بک لینک قوی اعتبار سایت خود را افزایش دهید

با بک لینک قوی اعتبار سایت خود را افزایش دهید

ایجاد ترافیک بیشتر با فروش بک لینک قوی

اگر بتوانید بک لینک با کیفیت خریداری کنید، می توانید میزان ورودی کاربران خود را تا حدود زیادی افزایش دهید. داشتن امتیاز و لینک از وب سایت های معتبر به شما این امکان را می دهد تا باخیال راحت بتوانید نیازهای خود را رفع کنید. کاربران بسیاری، روزانه از وب سایت های محبوب و معتبر استفاده می کنند و دیدن نام شما می تواند سبب جریان پیدا کردن کاربران به سوی وب سایت شما شود و همین امر ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد و می تواند سبب آشناسازی کاربران با وب سایت شما باشد.

ایجاد ارتباط جدید با ایجاد بک لینک

این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر از وب سایت شما به عنوان یک منبع در محتواهای مختلف وب سایت های دیگر یاد شده باشد، کاربران می توانند با مراجعه به وب سایت شما به راحتی از محتواهای دیگر وب سایت شما استفاده کنند که این می تواند برای شما بسیار سودمند باشد. این موضوع را در نظر داشته باشید که صرفا داشتن بک لینک از یک وب سایت فقط مربوط به لینک های تبلیغاتی صفحه اصلی نمی باشد و شما می توانید با داشتن یک محتوای مناسب همانند یک رپورتاژ حرفه ای نیز این بک لینک را بدست آورید که علاوه بر تاثیر مثبت سئو می تواند مخاطبان خاص شما را به سایت هدایت کند.

بک لینک edu چیست؟

وب سایت هایی وجود دارد که دارای دامنه های edu و Gov هستند که این وب سایت ها بیشتر مخصوص بخش های سازمانی و اداری هستند و گوگل نیز از نظر ارزش اهمیت ویژه ای را برای آنها در نظر گرفته است، زیرا گوگل به این نوع وب سایت ها اعتماد بیشتری دارد. ویژگی بسیار مثبتی که در بک لینک EDU وجود دارد، سئو بسیار بالای آنها می باشد که سبب می شود، وب سایت شما نیز با سرعت بسیار بیشتری رشد کند.

بک لینک قوی و با کیفیت، پلی به صفحات اول گوگل

بک لینک قوی و با کیفیت، پلی به صفحات اول گوگل

یک بک لینک با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

امکان دارد سایت ها و یا اشخاص بسیاری با عنوان فروش بک لینک قوی به شما که یک وب سایت تازه تاسیس را در اختیار دارید، مراجعه کنند و با معرفی خدمات خود با هزینه های بسیار کمتری، بک لینک های بیشتری را برای فروش پیشنهاد دهد، اما واقعا فقط خرید تعداد بک لینک های زیاد، دلیل موفقیت شما نمی باشد و شاید همین مورد باعث بروز مشکل برای وب سایت شما شود، پس حتما قبل از خرید بک لینک به تاثیراتی که یک بک لینک خوب می تواند بر روی وب سایت شما داشته باشد، توجه کنید.

بک لینک با کیفیت از یک وب سایت مرتبط

تصور کنید که شما در یک زمینه کاری خاص در حال کار هستید و حالا بک لینک بی شمار وب سایتی که عملا با سایت شما ارتباط معنایی ندارند را در اختیار دارید، این ویژگی شاید در حالت اول خوشایند باشد، اما الگوریتم های بهبود سئو سایت گوگل اهمیت بسیار ویژه ای بر روی بک لینک هایی که مرتبط با وب سایت شما هستند و یا هم عنوان با محتواهای شما در سایت خود مطلب دارند، قائل است، پس حتما ارتباط محتوایی وب سایت خود با وب سایت هایی که از آنها بک لینک دریافت می کنید را مورد بررسی قرار دهید.

از سایت های قابل اعتماد بک لینک بگیرید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وب سایت هایی وجود دارند که بدون داشتن استانداردهای لازم با نام فروش بک لینک قوی اقدام به فروش بک لینک های ارزان می کنند و یا به عنوان لینکدونی شناخته می شوند، این نوع بک لینک ها که به ظاهر طرفداران بسیاری دارد، در کل مناسب نیستند و نمی تواند تاثیر مثبتی بر روی وب سایت شما داشته باشد. پس سعی کنید اگر به دنبال خرید یک بک لینک مناسب هستید، حتما از سایت های معتبر دریافت کنید و مطمئن شوید که این وب سایت ها روزانه بازدید بسیار مناسبی را در اختیار دارند، تا بتواند یک بک لینک برای شما مفید باشد.

بک لینک قوی و باکیفیت، روشی مطمئن برای کسب رتبه بهتر

بک لینک قوی و باکیفیت، روشی مطمئن برای کسب رتبه بهتر

بک لینک های داخل محتوایی

شاید اسم این موضوع کمی عجیب به نظر برسد، اما اگر شما هم دوست دارید که یک بک لینک با ارزش را از یک وب سایت دریافت کنید که باعث افزایش روند رو به رشد سئو شما شود، حتما سعی کنید که بک لینک داخل محتوایی دریافت کنید. این روش به این معنی می باشد که لینک وب سایت و یا صفحه مورد نظر شما در داخل یک محتوا لینک داده شود. این روش که تقریبا کمتر از ۲ سال است از نظر گوگل محبوبیت کسب کرده است، باعث میشود که کاربرانی که بیشتر به زمینه شما علاقه مند هستند، به وب سایت شما مراجعه کنند.

اعتبار دامنه یا Domain Authority را جدی بگیرید

در اصل Domain Authority به معنای میزان ارزش دامنه سایت شما می باشد که در طول بازه فعالیت وب سایت بدست می آید و هرچه میزان رشد کاربران و مراجعه آنها به وب سایت شما افزایش پیدا کند، می تواند باعث رشد کسب و کار شما شود. حال اگر شما یک سایت تازه تاسیس دارید و دوست دارید با استفاده از خرید بک لینک قوی وب سایت و یا خرید بک لینک دائمی سایت خود را تا حدودی از نظر سئو و یا کسب کاربران مختلف بیمه کنید، حتما Domain Authority وب سایت را مورد بررسی قرار دهید و می توان گفت طبق تحقیقاتی که شرکت B2C و MOZ انجام می دهند، بیش از ۲۴ درصد از الگوریتم های گوگل میزان Domain Authority را به عنوان یکی از مولفه های اصلی خود در سئو در نظر می گیرند.

اما چگونه یک بک لینک بد را تشخیص دهیم؟

اینکه آیا شما یک لینک بیلدینگ مناسب را دریافت کرده اید یا خیر نیازمند بررسی های مختلف می باشد، اما تاثیراتی که یک بک لینک خوب بر روی وب سایت شما را در نظر بگیرید و خلاف آنها را به عنوان یک ویژگی نامناسب در نظر بگیرد. اما در کنار این قوانین، هنوز هم برخی از موارد وجود دارد که باید در مورد آنها صحبت شود، زیرا لینک بیلدینگ یکی از مباحث مهم در زمینه سئو سایت می باشد و تاثیرات بسیاری می تواند در آینده کاری یک وب سایت داشته باشد.

از بانک مقاله بک لینک نگیرید!

یکی از مواردی که شاید تا ۳ الی ۴ سال پیش بسیار محبوب بود، ثبت محتواها و صفحات مختلف وب سایت در سایت های بانک مقاله ای بود که مقالات مختلف را دسته بندی و جمع آوری می کردند، این سایت ها که خود به خود دارای رتبه و بازدید بسیار زیادی بودند، می توانستند رتبه سایت را به صورت ناگهانی بهبود بخشند، اما حال با تغییر الگوریتم های گوگل، دیگر این نوع وب سایت ها، رتبه مناسبی ندارند و لینک هایی که در آنها وجود دارد هم تاثیر بسیار کمتری نسبت به بک لینک های دیگر دارد، به همین دلیل صرف هزینه و وقت بر روی این نوع لینک سازی ها، آنچنان تاثیری در سئو سایت شما ندارد.

مزایای استفاده از بک لینک قوی در تولید محتوا

مزایای استفاده از بک لینک قوی در تولید محتوا

از محتواهای ضعیف بک لینک نگیرید!

توجه داشته باشید که اگر می خواهید از یک وب سایت بک لینک با کیفیت دریافت کنید و یا در سایتی اسمی به نام فروش بک لینک قوی مشاهده کردید حتما، صفحه ای که لینک شما در آن قرار می گیرد، دارای محتواهای جذابی باشد. نبود یک محتوای مناسب و یا نامنسجم به راحتی می تواند باعث شود تا کاربران از آن فرار کنند و هیچگاه فرصتی برای نمایش پیش نخواهد آمد. تاثیر این نوع لینک ها بسیار کم و یا حتی در برخی از موارد صفر است. پس سعی کنید از محتواهای جذاب و کاملا یونیک و تازه بک لینک دریافت کنید و یا اگر می خواهید در مورد سایت خود مطلبی را در وب سایت دیگری قرار دهید، از روش های رپورتاژ استفاده کنید.

خرید بک لینک دائمی و معتبر

در کل اگر اول راه هستید با کلی از پیام های مختلف در مورد فروش بک لینک قوی و معتبر در وب سایت های مختلف مواجه می شوید که انتخاب و تصمیم گیری را برای شما سخت می کند، به همین دلیل تیم تخصصی سئو یاس وب، با جمع آوری پایگاه داده ای کامل از وب سایت های مختلف، سعی می کند با ارائه مشاوره های لازم به شما، بهترین بک لینک ها و عملکرد ها را برای وب سایت شما مشخص کند، تا بتوانید در طول دوره بسیار کمتری نسبت به روش های مشابه، رتبه بهتری را در سئو سایت و در موتورهای جستجوگر گوگل دریافت کنید. همچنین یاس وب با بررسی نوع محتوا و همچنین روش کاری شما، سعی می کند تا بهترین متد لینک بیلدینگ را برای وب سایت شما در نظر بگیرد و به این واسطه باعث افزایش ورودی شما چه از طریق موتورهای جست و جو و چه از طریق بک لینک ها شود.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *