۲۱ تکنیک پیشرفته جهت بهبود سئو سایت

۲1 تکنیک پیشرفته جهت بهبود سئو سایت

آیا می خواهید سئو سایت خود را ارتقا دهید؟ در این مقاله آخرین و جدیدترین تکنیک های پیشرفته جهت بهبود سئو سایت ارائه شده است که به شما کمک می کنند که با سرعت بیشتری از رقبای خود پیشی بگیرید. دنیای سئو سایت مدام قابل تغییر است. قوانین و تکنیک های سئو سایت که امسال برای شما مفید بوده اند ممکن است سال آینده دیگر قابل استفاده نباشند. برای ماندن در صفحه اول گوگل ، باید دائماً به روز باشید و برای سئو سایت بی وقفه تلاش کنید.

از تولید محتوا گرفته تا کلمات کلیدی و لینک سازی ، معیارهای بسیار زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید. بنابراین طبیعی ست که برای رسیدن به یک سئوی پایدار ، صبر و شکیبایی و تلاش مداوم داشته باشید.

وقتی شما بهترین تکنیک های سئو را در اختیار داشته باشید ، می توانید به راحتی از رقبای خود سبقت بگیرید. بیایید نگاهی به برخی از بهترین تکنیک های سئو سایت بپردازیم که می تواند به شما در جهت ارتقای رتبه کلمات کلیدی در موتورهای جستجو کمک شایانی کند :

۱- از کلمات کلیدی LSI و LongTail برای بهبود سئو سایت استفاده کنید

کلمه lsi مخفف Latent Semantic Indexing به معنی فهرست بندی معنایی نهفته کلمات نامیده میشود و برای ارتباط بین کلمات و عبارات مرتبط استفاده میشود. برای اینکه lsi یک کلمه خاص را بیابید میتوانید آن کلمه را در گوگل سرچ کنید و در پایین نتایج جستجو عبارات مرتبط با کلمه شما فهرست میشود. میتوانید از آنها برای تولید محتوا استفاده کنید. کلمات کلیدی longtail یا کلمات دم دراز، عبارات طولانی هستند که از بیش از ۴ کلمه یا ۴ سیلاب تشکیل شده است. سرچ پایینی در گوگل دارند اما شانس ارتقای رتبه بالاتری دارند و به راحتی وارد صفحه اول گوگل میشوند. این کلمات با اینکه کم سرچ هستند اما باعث افزایش فروش میشوند.

به طور مثال کسی که سرچ میکند “بورس” مشخص نیست دنبال چه خدماتی است. اما کسی که سرچ میکند “آموزش مقدماتی بورس در تهران” مشخص هست در کجا و دنبال چه خدماتی میگردد. لذا این کلمات شانس فروش شما را افزایش میدهد. اما در مقابل کلمات کلیدی ۱ یا ۲ سیلابی نه تنها فعالیت سئویی خیلی سخت و هزینه بالایی نیاز دارد بلکه صرفا باعث افزایش ترافیک بدون فروش خواهد شد. اما این موضوع بدین معنی نیست که بر روی کلمات سخت تولید محتوا نکنید. بعد از اینکه کلمات کلیدی اصلی سایت خود را پیدا کردید میتوانید صفحات آنها را ایجاد کنید و یک محتوای مادر برای آن بنویسید و محتواهای فرزند همان محتواهای lsi و دم دراز هستند. این محتوای فرزند را که نوشتید به محتوای مادر لینک داخلی ایجاد کنید. این نوع کلمات تاثیر بسیار زیادی در بهبود سئو سایت دارد.

۲- مقالات طولانی ، یونیک ، با کیفیت بنویسید

کارشناسان سئو همواره به اهمیت کیفیت تولید محتوا تأکید داشته اند. شک نکنید که تولید محتوای با کیفیت از مهمترین عوامل جهت بهبود سئو سایت شما خواهد بود. محتویات طولانی که یک موضوع خاص را به طور کامل و تخصصی تحت پوشش قرار داده اند ، می توانند به شما در کسب رتبه های بهتر در موتورهای جستجو کمک کنند.

برای درک ارتباط دقیق بین طول محتوا و رتبه بندی آن ، Backlinko یک بررسی در این زمینه انجام داد. آنها بیش از یک میلیون جستجو را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و دریافتند که محتواهایی که در نتایج جستجو در صفحه اول هستند ، به طور میانگین ، ۱۸۹۰ کلمه دارند.

این روش به تنهایی ارتقای سئو سایت شما را تضمین نخواهد کرد. انتظار نداشته باشید که مطالب طولانی به تنهایی باعث افزایش رتبه کلمات کلیدی در موتورهای جستجو خواهد شد. برای اینکه این روش سئو سایت خوب عمل کند ، باید تعادل خوبی بین کیفیت و کمیت در تولید محتوا برقرار کنید.

۳- برای کاربران تولید محتوا انجام دهید نه برای موتورهای جستجو

تولید محتوا فقط در مورد سئو کلمات کلیدی نیست. وقتی کاربران از وب سایت شما بازدید می کنند ، دو احتمال وجود دارد. کاربران یا ممکن است خواندن محتوای شما را ادامه دهند یا بلافاصله وب سایت شما را ترک کنند. احتمال دوم مشکل بزرگی است که می تواند بر بهبود سئو سایت شما تأثیر منفی داشته باشد.

اگر می خواهید سئو سایت خود را بهبود بخشید ، باید اول اطمینان داشته باشید که بازدید کنندگان سایت، زمان بیشتری را در وب سایت شما می گذرانند. یک روش ساده برای انجام این کار نوشتن محتوای روان ، جذاب و کاربر پسند میباشد. این تکنیک از بهترین ترین روش هایی ست که می توانید با استفاده از آن خوانندگان خود را ترغیب به ماندن در صفحه سایت خود نمایید.

هنگامی که شما تولید محتوا میکنید ، ابتدا به روان بودن و قابل فهم بودن محتوا توجه داشته باشید. هر جمله باید به جمله بعدی منتهی شود. به همین ترتیب ، هر پاراگراف باید خواننده را به خواندن پاراگراف بعدی سوق دهد. این روش یک تکنیک ساده است که به عنوان ارتباط بین دو پاراگراف یا حتی جمله استفاده میشود. این یک تکنیک هوشمند برای جلب توجه خواننده میباشد که جهت بهبود سئو سایت بسیار حائز اهمیت است.

۴- محتویات قدیمی سایت خود را به روز نمایید

برای بهبود سئو سایت ، محتویات قدیمی سایت خود را به روز کنید. آیا موضوعاتی که قبلا درباره آنها نوشتید هنوز هم کامل هستند؟ آیا نیاز به تغییر یا به روز رسانی ندارند؟

به عنوان مثال ، شاید شما دو سال پیش در مورد بهترین تکنیک های بهبود سئو سایت نوشتید. اما از آن زمان ، گوگل تغییرات اساسی در الگوریتم خود اعمال کرده است به طوری که بعضی تکنیک ها دیگر کارایی ندارند و تکنیک های جدیدی اضافه شده اند. پس لازم است محتوای خود را به روز کنید.

بهتر است به جای نوشتن یک محتوا ، محتوای جدید به محتوای قبلی خود اضافه کنید. ممکن است بخواهید عنوان را کمی تغییر دهید تا خوانندگان در مورد محتوای جدید با خبر شوند. این تکنیک بهبود سئو سایت ، راهی آسان برای تولید محتوا در زمان کمتر است. همچنین ، می تواند به مقالات شما کمک کند تا مخاطبان بیشتری پیدا کنند. برای مقالات محبوب ، حتی ممکن است شانس بیشتری برای کسب رتبه بهتر در نتایج موتورهای جستجو داشته باشید.

یاس وب - 20 تکنیک پیشرفته جهت بهبود سئو سایت در سال 2019

۵- از لینک های با کیفیت استفاده نمایید

هنگامی که وب سایتهای دارای دامین اتوریتی بالا به وب سایت شما لینک دهند ، اعتبار سایت شما افزایش می یابد. بک لینک با کیفیت می تواند به شما در بهبود سئو سایت کمک کنند. بک لینک های با کیفیت ، افزایش رتبه کلمات کلیدی برای موتورهای جستجو را تضمین خواهد کرد.

بنابراین ، هنگامی که تعداد زیادی بک لینک های با کیفیت داشته باشید ، به احتمال زیاد رتبه های بهتری در نتایج گوگل کسب خواهید کرد. این یکی از مهمترین تکنیک های بهبود سئو سایت است که می تواند به طور مستقیم بر  رتبه کلمات کلیدی سایت شما تأثیر مثبت و مستقیم داشته باشد. با استفاده از وبلاگ نویسی و فعالیت در شبکه های اجتماعی می توانید بک لینک های با کیفیت دریافت کنید. گاهی اوقات ، وب سایت های دیگر حتی ممکن است بدون اینکه شما با خبر شوید لینک سایت شما در سایتشان قرار دهند و به اصطلاح به شما لینک دهند.

اگر وب سایت هایی که اسپم هستند و یا دامین اتوریتی پایینی دارند به وب سایت شما لینک دهند ، ممکن است تاثیر منفی بر بهبود سئو سایت شما داشته باشد. بنابراین بسیار مهم است که همه لینک های دریافتی سایت خود را بررسی کرده و لینک های اسپم را رد کنید. یک روش ساده برای یافتن این لینک های اسپم استفاده از کنسول جستجوی گوگل یا Moz Link Explorer است.

۶- در مورد کلمات کلیدی سایت خود خوب تحقیق کنید

قبل از اینکه شروع به تولید محتوا نمایید، زمانی را برای جستجو و تحقیق درباره کلمات کلیدی مرتبط به سایت خود در نظر بگیرید. این یک روش آسان برای اینکه بفهمید که مردم به دنبال چه چیزی هستند. با دانستن این اطلاعات ، شما می توانید تغییراتی در محتوای خود ایجاد کنید که با نیاز خوانندگان مطابقت داشته باشد.

برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، می توانید از ابزارهای SEO مانند KWfinder ، Moz Keyword Explorer  یا Google Keyword Planner استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید. پس از آن ، این ابزارها تمام کلمات کلیدی مرتبط همراه با میزان جستجوی و میزان سختی کلمه کلیدی را به شما نشان میدهد.

۷- برای نوشتن محتوا از الگوریتم RankBrain استفاده نمایید

جهت بهبود سئو سایت ، گوگل از الگوریتمی معروف به RankBrain استفاده می کند. هر زمان که یک جستجو انجام میشود ، RankBrain سعی می کند آن را مانند یک انسان بفهمد. این کمک می کند تا نتایج مرتبط تر در موتورهای جستجو نمایش داده شود. جنبه منحصر به فرد این الگوریتم این است که فقط روی جستجوی فعلی شما تمرکز نمیکند. براساس آنچه برای اولین بار جستجو می کنید ، ممکن است نتایج برای جستجوی دوم متفاوت باشد.

جهت بهبود سئو سایت خود ، باید محتوای خود را مطابق با RankBrain SEO بهینه سازی کنید. استفاده از کلمات کلیدی دم دراز و هدفمند و تمرکز بر رضایت کاربر جهت بهره مند شدن از این الگوریتم بسیار مهم است.

پیشنهاد میشود مقاله الگوریتم رنک برین چیست؟ را مطالعه فرمائید.

۸- به خواسته های مخاطبان هدف خود متمرکز شوید

مخاطب هدف شما دنبال چه موضوعاتی هستند؟ از کدام سیستم عامل ها بیشتر استفاده میکنند؟ چگونه می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید؟ اینها سوالاتی هستند که باید در هنگام استراتژی سئو و بهینه سازی سایت از خود بپرسید. هنگامی که شما تصور بهتری در مورد خواسته های مشتریان خود داشته باشید ، می توانید استراتژی های SEO خود را بر این اساس پیاده سازی کنید.

نظرات در مورد پست های خود را بخوانید و ببینید که کدام پست ها محبوب ترین اند و کاربران به دنبال چه چیزی در سایت شما هستند. ابزارهای Quora ، Google Analytics و Kickstarter جهت بهبود سئو سایت ، بررسی عکس العمل کاربران ، تجزیه و تحلیل سایت بسیار موثر خواهند بود.

یاس وب - 20 تکنیک پیشرفته جهت بهبود سئو سایت در سال 2019

۹- سئو سایت خود را دقیق تجزیه و تحلیل کنید

یکی از بهترین راه ها برای بهبود سئو سایت ، تجزیه و تحلیل وب سایت است. نقاط ضعف و قوت سایت خود را پیدا کنید. با تجزیه و تحلیل به موقع سئو سایت می توانید قدم های مفیدی در بهبود سئو سایت خود بردارید. عناوین محتوا ، توضیحات ، امتیاز اسپم و سرعت لود صفحه ، اینها مواردی هستند که غالباً فراموش میشوند . تجزیه و تحلیل سایت به شما کمک می کند تا سئو سایت خود را ارزیابی کرده و اهداف را بر اساس آنچه برای وب سایت شما لازم است مشخص کنید.

ابزارهای بهبود سئو سایت مانند  Ahrefs ، SEMrush و Pro Rank Tracker می توانند این کار را برای شما آسان کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس اینترنتی خود را وارد کنید. این ابزارها گزارشهای مفصلی را درباره عملکرد سئو سایت خود و وضعیت سئو را به شما نشان میدهد.

۱۰- از لینک های داخلی استفاده نمایید

رسیدن کاربر به صفحه اصلی سایت، هدف نهایی نیست. شما می خواهید کاربران، بیشتر زمان خود را در وب سایت صرف خواندن مقالات شما کنند. یک راه آسان برای دستیابی به این هدف، لینک دادن مقالات خود به سایر مقالات داخلی مرتبط میباشد. اگر کلمات مرتبط را به صورت داخلی لینک دهید ، این امر باعث می شود وب سایت و ساختار محتوا سازمان یافته تر شوند. این روش سئو سایت تضمین می کند که عنکبوتهای وب گوگل به راحتی به سایر مقالات سایت شما بخزند. به همین ترتیب مقالات قدیمی سایت شما می توانند ترافیک بیشتری ایجاد کرده و به مرور به بهبود سئو سایت کمک خواهند کرد.

۱۱- در ویکی پدیا لینک سازی کنید

ویکی پدیا فرصتهای خوبی را برای بک لینک با کیفیت فراهم می آورد که معمولا از آن غافل هستند. مقالات زیادی با تمام موضوعات در آنجا وجود دارد که به سایت های بسیاری لینک شده اند. می توانید در آنجا از این مزیت بک لینک با کیفیت استفاده نمایید. سعی کنید به موضوعات مرتبط به سایت خود محتوا منتشر کنید و در آن محتوا به طور طبیعی لینک سازی انجام دهید. اگر یک منبع اطلاعاتی معتبر هستید ، می توانید ترافیک زیادی را از ویکی پدیا دریافت کنید.

۱۲- محتوای خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید

برای کسب اعتبار و ترافیک بیشتر فقط به فعالیت در وب سایت اکتفا نکنید. شما همچنین باید یک فعالیت گسترده در شبکه های اجتماعی داشته باشید. فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و پینترست گزینه های مناسبی جهت بهبود سئو سایت هستند. با این وجود ، جهت بهبود هر چه بیشتر رتبه بندی سایت خود ، پیشنهاد میشود حضور خود را در شبکه های  Quora ، Slideshare و Medium نیز پر رنگ نمایید.

یاس وب - 20 تکنیک پیشرفته جهت بهبود سئو سایت در سال 2019

۱۳- برای محتوای خود عناوین جذاب بنویسید

هدف شما برای تولید محتوای سایت فقط برای خوانده شدن مقالات نیست ، بلکه جهت بهبود سئو سایت است. یک راه برای انجام این کار استفاده از کلمات کلیدی مناسب است تا موتورهای جستجو بتوانند مقالات شما را پیدا کنند. با این حال ، پر کردن عناوین با کلمات کلیدی ممکن است مصنوعی و ساختگی به نظر برسد.

یک راه مناسب برای پیدا کردن تعادل بین آنها این است که ابتدا عناوین مختلفی از یک کلمه کلیدی بنویسید. با یک عنوان شروع کنید. در مرحله بعد ، عنوانی بنویسید که ممکن است جذاب باشد. پس از آن ، یک عنوان سوم بنویسید که ترکیب دو عنوان اول و دوم باشد. سرانجام ، برای اینکه عنوان شما از نظر سئو سازگارتر باشد ، کلمات کلیدی موردنظر را اضافه کنید. به این ترتیب ، شما بین موتورهای جستجو و همچنین کاربران خود تعادل برقرار کردید. همیشه بررسی کنید که آیا عنوان شما به اندازه کافی جذاب است که خواننده را ترغیب به کلیک روی آن کند.

۱۴- برای تصاویر سایت تگ گذاری کنید

وقتی ربات های گوگل بر روی صفحات وب شما میخزند ، به راحتی نمی توانند تصاویر و فیلم ها را پیدا کنند. برای این کار استفاده از برچسب های مناسب و ویژگی های alt تصاویر ضروری است. نام گذاری عناوین تصاویر را در صفحه وب خود ایجاد کنید. از طرف دیگر ، متن alt ، ارتباط تصویر با محتوای شما به موتور جستجو را نشان می دهد. برای بهینه سازی تصاویر خود ، باید کلمات کلیدی به آنها اضافه کنید. این باعث می شود این موضوع برای موتورهای جستجو اهمیت بیشتری پیدا کند.

۱۵- از تصاویر و اینفو گرافیک در تولید محتوا استفاده کنید

تصاویر و اینفوگرافیک توجه بینندگان را به خود جلب می کنند و به شما کمک می کنند تا پیام خود را به راحتی به خواننده انتقال دهید. در یک نظرسنجی توسط Venngage نشان میدهد که ، ۴۱.۵٪ از بازاریابان گفتند که اینفوگرافیک و تصاویر بهترین تاثیر مثبت را جهت بهبود سئو سایت دارند. با اینفوگرافیک ، هیچ قوانین سختگیرانه ای لازم نیست انجام شود. می توانید آن را با متن و محتوای ویدیویی ترکیب کنید. اگر می خواهید خلاقیت بیشتری داشته باشید ، حتی می توانید GIF درست کنید.

۱۶- کلمات کلیدی رقبای خود پیدا کنید

نقاط قوت و ضعف رقبای خود را مشخص کنید. یکی از راه های انجام این کار، از طریق تحقیق بر روی کلمات کلیدی آنها است. بیشتر افراد فقط کلمات کلیدی مرتبط را برای وب سایت خود جستجو می کنند. اما حقیقت این است که ، اثربخشی استراتژی بهبود سئو سایت شما بستگی به کلمات کلیدی رقبای شما دارد. یافتن کلمات کلیدی رقبا آسان است. ابزارهایی مانند Google Keyword Planner ، SEMrush و Pro Rank Tracker می توانند به شما در یافتن کلمات کلیدی رقبای خود کمک کند.

یاس وب - 20 تکنیک پیشرفته جهت بهبود سئو سایت در سال 2019

۱۷- وب سایت خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید

در سال ۲۰۱۸ ، ۵۲.۲ درصد از ترافیک وب سایت در سراسر جهان از طریق تلفن های هوشمند ایجاد شده است. با دنیای در حال رشد ، وب سایت شما نیز باید برای انواع دستگاه های هوشمند نیز بهینه باشد. جهت ارتباط سایت با کاربران تلفن همراه ، باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت بر روی انواع تلفن های هوشمند بهینه شده باشد. طراحی متناسب با تلفن همراه ، دسترسی به وب سایت شما را بر روی صفحه ها با هر اندازه ، آسان می کند. بهینه سازی وب سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه همچنین می تواند در بهبود سئو سایت شما تأثیر مثبت بگذارد.

۱۸-  سرعت بارگذاری صفحه سایت خود را بهبود بخشید

وقتی کاربر به وب سایت شما سر میزند ، بارگذاری صفحات وب شما چقدر طول می کشد؟ این یک سؤال مهمی است که همه وب مسترها باید از خود بپرسند. اگر زمان بیشتری به طول بیانجامد، بازدیدکنندگان سایت شما را ترک خواهند کرد.

سرعت بارگذاری صفحه وب معیار مهمی است که می تواند بی نهایت تأثیر مثبتی جهت بهبود سئو سایت شما بگذارد. از سال ۲۰۱۰ ، سرعت بارگذاری صفحات یک عامل مهم جهت بهبود سئو سایت به شمار رفت. و در سال ۲۰۱۸ ، اهمیت این موضوع دو چندان شد.

در ژوئیه سال ۲۰۱۸ ، گوگل اعلام کرد که سرعت صفحات حتی برای نمایش در تلفن همراه نیز یک عامل مهم جهت بهبود سئو سایت است. براساس گزارشات انجام شده توسط گوگل ، ۵۳٪ کاربران صفحاتی که بیش از ۳ ثانیه به طول میانجامد را ترک می کنند. جهت آزمایش میتوانید سرعت صفحه خود با ابزار PageSpeed ​​Insights که توسط Google ارائه شده است آزمایش کنید.

۱۹- محتوای خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید

در سال ۲۰۱۶ ، ۲۰٪ از کل جستجوها در Google جستجوهای صوتی بوده است. انتظار می رود این تعداد با دسترسی بیشتر مردم به اینترنت در سراسر جهان افزایش یابد. همه ما وقتی می نویسیم و صحبت می کنیم ، خودمان را متفاوت بیان می کنیم. برای جستجوهای مبتنی بر صدا ، محتوای شما باید متناسب با گفتار باشد. جهت بهبود سئو سایت خود باید سایت خود را برای تلفن های همراه بهینه کنید به این دلیل که بیشتر جستجوهای مبتنی بر صدا از طریق موبایل انجام می شود. بسیاری از داده های مبتنی بر صدا در قالب سؤالات چگونه؟ چرا؟ کجا؟ چه وقت؟ به وجود می آیند. بنابراین باید محتوای شما روی پاسخ دادن به این سؤالات متمرکز شود.

یاس وب - 20 تکنیک پیشرفته جهت بهبود سئو سایت در سال 2019

۲۰-  محتوای ویدیویی ایجاد کنید

اگر محتوا پادشاه است ، قطعاً محتوای ویدیویی هم جهت بهبود سئو سایت حکمرانی میکند. طبق نظرسنجی سیسکو ، تا سال ۲۰۲۱ میزان ترافیک ویدیو ۸۲٪ از کل ترافیک اینترنت را تشکیل می دهد. محبوبیت محتوای ویدیویی بسیار بیشتر از محتوای متنی است. به این دلیل که تاثیرگذاری بالاتری نسبت به محتوای متنی دارد.

اما چگونه محتوای ویدیویی دقیقاً با تکنیک های پیشرفته SEO مرتبط است؟ گوگل اکنون ویدیوها را به عنوان بخشی از نتایج جستجوها نمایش میدهد. برای به دست آوردن بیشترین تاثیر در بهبود سئو سایت ، محتوای ویدیویی بیشتری تولید کنید. اما این همه چیز نیست همچنین باید اطمینان حاصل کنید که از کلمات کلیدی مناسب در عناوین و توضیحات متا ویدیوها استفاده نمایید.

۲۱-  از معماری استاندارد در طراحی وب سایت خود استفاده نمایید

یکی از مهمترین تکنیک های لازم جهت بهبود سئو سایت شما ، ایجاد معماری مناسب وب سایت است. بهتر است در روزهای ابتدایی ساختار وب سایت خود را مناسب طراحی کنید. وقتی محتوای کمتری دارید ، طراحی یک سایت سازمان یافته مناسب برای سئو آسانتر است. معماری مناسب وب سایت به چند دلیل مهم است. اولا ، پیدا کردن مطالب مرتبط تر برای کاربران را آسان می کند. ثانیاً ، باعث ایندکس بهتر و سریعتر توسط ربات های گوگل میشود.

دسته بندی ها و زیر منو ها به ربات های گوگل کمک می کنند ساختار وب سایت شما را راحت تر ایندکس کنند. اگر معماری وب سایت شما استاندارد و مناسب باشد ، کاربران شما محصولات و خدمات مختلف را راحت تر پیدا می کنند.

سخن پایانی

هر وب مستر می خواهد سئو سایت خود را بهبود بخشد و ترافیک بیشتری جذب کند. اما فقط تعداد کمی از تکنیک های بهبود سئو سایت استفاده میکند. با محبوب تر شدن جستجوی در تلفن همراه ، باید وب سایت خود را برای آنها بهینه کنید. و شما باید همیشه از آخرین تکنیکهای جدید سئو سایت با خبر باشید و برای موفقیت، دانش خود را در این زمینه به روز نگه دارید.

یاس وب با بهره مندی از زبده ترین کارشناسان سئو ، شما را در جهت رسیدن به یک سئو پایدار و اصولی هدایت خواهند کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات حرفه ای سئو سایت میتوانید از طریق بخش تماس با ما ارتباط برقرار نمایید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *