پشتیبانی دائمی سئو تنها عامل بقا و پایداری سایت شما

پشتیبانی دائمی سئو تنها عامل بقا و پایداری سايت شما

پشتیبانی دائمی سئو فرآیندی است که بعد از اتمام طراحی وب سایت صورت می گیرد و از طریق اعمال مجموعه ای از تکنیک های تخصصی منجر به افزایش رتبه و اعتبار وب سایت در گوگل می شود. برای درک بهتر این موضوع یک مثال بسیار شفاف را خدمت شما بازگو می کنیم. فرض کنید در یک مسابقه ی دو ماراتن ۱۰۰ شرکت کننده در حال دویدن هستند. هر کدام از دوندگان اگر لحظه ای سرعت خود را کم کنند و یا به طور کامل بایستند قطعاً دیگر شرکت کنندگان از آن ها پیشی خواهد گرفت و هر چقدر زمان بگذرد و شما همچنان راکد در حال استراحت کردن باشید به مراتب افراد بیشتری از شما جلو میزنند.

پشتیبانی دائمی سئو نیز دقیقاً به همین صورت است، این عملیات به وب سایت شما در لحظه انرژی می دهد تا به صورت پیوسته روند رو به رشد خود را ادامه دهید درست مانند دونده ای که هیچگاه نمی ایستد. اگر روزی و یا زمانی پس از طراحی سایت از پشتیبانی دائمی سئو بی بهره باشید طبیعتاً سبب راکد ماندن سایت خود شده اید که در آن صورت برای برگشت به حالت اولیه و رسیدن به رقبا باید وقت و هزینه و انرژی بیشتری را صرف کنید تا بتوانید هم سطح دیگران شوید. بنابراین در همان مراحل ابتدایی برنامه ی ویژه ای برای این امر مهم در نظر بگیرید تا با کمترین هزینه نه تنها هم رده ی وب سایت های عظیم با فعالیت مشابه شوید بلکه در رتبه بندی صفحات گوگل نیز از آن ها پیشی بگیرید.

عملیات پشتیبانی دائمی سئو شامل چه تکنیک هایی می شود؟

ممکن است این سوال اساسی در ذهن بسیاری از کاربران ایجاد شود که پشتیبانی دائمی سئو دقیقاً شامل چه مواردی می شود؟ سئوکاران چه اقداماتی را در این پروسه ی ارزشمند در پیش می گیرند تا می توانند منجر به ارتقاء رتبه بندی یک وب سایت شوند؟ پاسخ به این سوال در عین سادگی نیازمند یک دانش بالقوه ای است که تنها یکسری سئوکاران باتجربه می توانند با رویکرد فنی خود آن را تبدیل به بالفعل کنند. درواقع در دنیای سئو، داشتن علم بالا کافی نیست اینکه شما بتوانید دانسته های خود را بصورت عملی پیاده سازی کنید اهمیت دارد، کاری که منحصراً جزو خدمات سئو سایت شرکت یاس وب است.

بهتر است به پاسخ سوال اصلی برگردیم، این اقدامات معمولاً شامل سئو تکنیکال ،سئو محتوا، ترفندهای مرتبط با سئو خارجی، سئو محلی و همچنین آنالیز رقبا خواهد بود. بخش آخر که همان تجزیه و تحلیل روند حرکتی وب سایت های رقیب می باشد فوق‌العاده با اهمیت است که از یکسری جهات به طور مستقیم بر نحوه ی انتخاب روش های سئو تاثیر می گذارد. هر یک از موارد مذکور باید به صورت متمرکز روی آن کار شود و زمانی نتیجه بخش هستند که توأمان و یا به طور همزمان طی یک عملیات جداگانه انجام شوند.

اینکه افراد تصور می کنند پشتیبانی دائمی سئو فقط شامل یک نوع تکنیک است هرگز صحیح نیست. بنابراین سئوکاران خبره و متبحر چندین اقدام ضروری را که پیشتر ذکر شد همراه با هم روی یک وب سایت اعمال می کنند. البته در ادامه سعی می کنیم مجموعه‌ای از توضیحات کاربردی را برای هر یک عنوان کنیم.

پشتیبانی دائمی سئو با انجام مجموعه ای از رویکردهای تکنیکال

پشتیبانی سئو با انجام مجموعه ای از رویکردهای تکنیکال

رویکرد سئو تکنیکال زیرشاخه ای از فرآیند سئو وب سایت است که تمرکز خود را بر بخش فنی و یا زیر ساخت یک وب سایت معطوف داشته است که از مهمترین روش های مرتبط با پشتیبانی دائمی سئو محسوب می شود و غالباً شامل بهینه سازی نقشه ی سایت، سازگاری با دستگاه موبایل، بالا بردن سرعت صفحات وب سایت، تغییر ساختار URL و … است. همچنین به تسریع در ناوبری و کاوش راحتتر محتوای سایت توسط کاربران و دیگر اقدامات زیر بنایی سایت می پردازد. از این طریق عملاً می توانید ترافیک ارگانیک سایت خود را که شامل کاربران واقعی و پایدار است ، به شدت افزایش دهید.

از طرفی ربات های گوگل به راحتی می توانند در صفحات موجود خزش کنند و با ایندکس صحیح محتوای بیشتری از سایت شما را برای کاربران به نمایش بگذارند. رویکرد تکنیکال در پشتیبانی دائمی سئو باعث می شود تا از نظر فنی سلامت زیر ساخت سایت را ارتقاء دهید که نتیجه ی آن داشتن یک روند صعودی و سرعت بارگیری بی نظیر می باشد. هدف از سئو تکنیکال بیش از هر چیز حفظ کاربران و افزایش روزافزون آن ها در محیط وب سایت است چرا که در آن صورت سیستم هوشمند گوگل اعتماد بیشتری به نوع فعالیت شما خواهد داشت و امتیاز بسیار بالایی نیز برای سایت مورد نظر لحاظ می کند.

لیست قیمت پکیج های خدمات سئو سایت

درواقع ربات های گوگل بر مبنای طرز رفتار کاربران حرکات خود را تنظیم می کنند بطوریکه هر چقدر نرخ پرش کمتری داشته باشید نشان می دهد که تا چه حد فعالیت شما معتبر و در چارچوب رفع نیازهای مخاطبین است. بر همین اساس گوگل نیز عملیات ایندکس کردن صفحات سایت را مطابق با نرخ بازدیدکنندگان، دائماً افزایش می دهد.

پشتیبانی دائمی سئو با انجام مجموعه ای از رویکردهای تکنیکال

تولید محتوای یونیک، یکی از عناصر اصلی رشد وب سایت

بدون شک تولید محتوای یونیک و به دنبال آن سئو محتوای تولید شده از جمله اقدامات ضروری در فرآیند های مرتبط با پشتیبانی دائمی سئو می باشد که برای هر نوع فعالیتی با هر درجه ی اهمیت لازم الاجرا می باشد. از طریق سئو براحتی می توانید محتوای خود را در یک چارچوب قابل شناسایی برای موتورهای جستجو قرار دهید که در صورت یونیک و غیر کپی بودن آن قطعاً در یک بازه ی زمانی نچندان دور در زمره‌ی وب سایت های برتر از نظر سیستم گوگل قرار خواهید گرفت. پشتیبانی دائمی سئو همان طور که از نام آن کاملاً هویدا و مشخص است به صورت مستمر و بدون توقف انجام می شود.

از آنجایی که تولید محتوای سئو شده باید به صورت دائمی و ادامه دار انجام شود در نتیجه بخش اعظمی از فعالیت های پشتیبانی را در بر می گیرد. این نکته را بیاد داشته باشید که محتوای تولیدی از جانب صاحبان وب سایت باید در چارچوب رفع نیازمندیهای کاربران آن صورت گیرد و در این راستا پیشنهاد می شود به شناسایی دغدغه و آنچه مردم به دنبال آن هستند بپردازیم و سپس در مورد همان موضوع تولید محتوای خود را انجام دهیم. قطعاً با این رویه علاوه بر سودمند بودن فعالیت خود منجر به بقا و پایداری سایت خود شده اید.

پشتیبانی سئو از طریق بهینه سازی خارجی وب سایت

زمانی که صحبت از سئو خارجی می شود شاید ذهن شما تنها به لینک دهی بیرون از چارچوب وب سایت معطوف شود. اما این روش تنها بخشی از بهینه سازی خارجی یک سایت می باشد چرا که شما می توانید علاوه بر استفاده از لینک های متعدد، روی رسانه های اجتماعی و همچنین اینفلوئنسر مارکتینگ نیز کار کنید. به عنوان یک قاعده ی کلی در پشتیبانی دائمی سئو بنا به نتایج تجربی حیرت انگیز ترجیح بر این است که بخش قابل توجهی از تمرکز طراحان سایت بر روی اعمال لینک های مختلف به خارج و یا از خارج از سایت به داخل باشد.

با این کار عملاً حوزه ی فعالیت خود را بسط و یا گسترش داده اید که تاثیر شگفت آوری بر روی رنکینگ وب سایت شما دارد. درواقع با استفاده از لینک ها، مجموعه اشارات به سایت بیشتر می شود و کاربران با مشاهده ی یک لینک هر چند جزئی که اشاره ی مستقیم به سایت شما دارد برای دریافت اطلاعات بیشتر به سرعت به سایت مرتبط با لینک مراجعه می کنند. در پشتیبانی دائمی سئو از طریق تولید محتوای بخصوص و استفاده از لینک ها به صورت روزانه مخاطبین بیشتری را به وب سایت شما روانه خواهیم کرد.

سئو محلی وب سایت یکی از خدمات پشتیبانی دائمی سئو یاس وب

سئو محلی وب سایت یکی از خدمات پشتیبانی دائمی سئو یاس وب

سئو محلی یکی از روش های بسیار جذاب در پروسه ی ارتقاء رتبه‌بندی یک وب سایت می باشد که سرویس گوگل آن را جهت سهولت در پیشرفت کسب و کارهای نوپا تدارک دیده است. اگر در یک موقعیت جغرافیایی خاصی زندگی می کنید و می خواهید افراد همان ناحیه جزو کاربران ثابت شما باشند بهتر است رویه سئو محلی را در پیش بگیرید.

درروند پشتیبانی دائمی سئو توجه ویژه ای به نوع فعالیت و همچنین محل عرضه ی آن خواهد شد و اگر در نقشه ی راه مشخص شود که صاحب یک وب سایت با سئو محلی زودتر به نتیجه و درآمد قابل قبول خود می رسد قطعاً این روش را به او پیشنهاد خواهیم کرد. حال آنکه این متد انرژی، زمان، و هزینه ی کمتری را شامل خواهد شد.

آیا آنالیز رقبا جزو اقدامات مرتبط با پشتیبانی دائمی سئو است؟

در پشتیبانی دائمی سئو نمی توان یک رویه ی ثابت را طی کرد و لازم است که با مشاهده ی نحوه ی عملکرد رقبا و اینکه با انجام چه کارهایی به موفقیت یا شکست رسیده اند سعی کنیم تکنیک های مربوط به سئو سایت را تغییر و یا آن ها را اصلاح کنیم. آنالیز و تجزیه تحلیل رقبا این امکان را به شما می دهد تا در زمان خود صرفه جویی کنید و راه رفته را که منجر به نزول وب سایت شده است را شما دیگر تکرار نکنید.

قطعاً پشتیبانی دائمی سئو در شرکت یاس وب در یک برنامه ی مجزا به تجزیه و تحلیل شرکت هایی که به نوعی رقیب شما هستند خواهد پرداخت و با تنظیم رویه ی جدید در سئو، کاری خواهیم کرد که در کوتاه مدت در فهرست سایت های مطرح، جزو بالاترین رنکینگ ها باشید.

درخواست خدمات سئو سایت وردپرس

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *