به دنبال کارشناس حرفه ای سئو هستید؟ این مقاله مخصوص شماست

به دنبال کارشناس حرفه ای سئو هستید؟این مقاله مخصوص شماست

اگر دارای یک کسب و کار اینترنتی یا بیزینس آنلاین هستید و در مسیر جذب مخاطب و مشتری دچار مشکل شده اید. از همه مهمتر سود و درآمد شما کاهش پیدا کرده است این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید. تنها راه بازگشت به دوران طلایی کسب و کار خود صحبت با یک کارشناس حرفه ای سئو است.

همانطور که می‌دانید از جمله اقداماتی که باعث افزایش رتبه و رنکینگ سایت، افزایش مشتری و ترافیک سایت می‌شود دریافت خدمات سئو سایت است. اما سوال اصلی اینجاست که یک کارشناس سئو چگونه می‌تواند بیزینس شما را نجات دهد؟ این فرد چه ویژگی‌ها و خصوصیاتی دارد؟ در این مقاله قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم.

۱- قابلیت تجزیه و تحلیل رقبا

همه ما در هر شغل و صنفی که فعالیت می‌کنیم دارای رقیبان سرسخت هستیم. مخصوصاً در فضای اینترنتی و آنلاین این موضوع به شدت و در شمار بالا دیده می‌شود. اگر رقیب کاری از هر لحاظ کیفیت خدمات دهی متفاوتی با شما ندارد پس چرا مشتریان بالایی دارد و از نظر درآمدی نیز چند پله بالاتر از شماست؟ دلیل این است که کارشناسان سئو در آن مجموعه قابلیت تجزیه و تحلیل رقبا را دارند.

می‌دانند چه راه هایی بن بست و چه مسیرهایی باعث افزایش ترافیک سایت می‌شود. ابزارها و نرم افزارهای مختلفی مانند semrush , spyfu , ahrefs و غیره برای ارزیابی رقبا در حوزه سئو وجود دارد که باید به طور موشکافانه بررسی شوند. یک کارشناس حرفه ای سئو با تمام این ابزارها آشنایی دارد و به خوبی از آنها استفاده می‌کند.

کارشناس حرفه ای سئو فعال در یک تیم تخصصی

۲- مهارت کارشناس حرفه ای سئو در حوزه شناخت استراتژی‌ها

یک کارشناس حرفه ای سئو با تمام استراتژی های مرتبط با افزایش رنکینگ سایت آشنایی و تخصص دارد. علاوه بر این باید این نکته را در نظر داشته باشیم که یک تکنیک یا ترفند برای همه وبسایت‌ها نتیجه یکسانی نمی دهد. بستگی به جایگاه شما در فهرست نتایج گوگل، نوع خدمات، سختی کلمات کلیدی در حوزه شغلی و مواردی از این قبیل دارد.

پکیج کامل خدمات حرفه ای سئو سایت کلیه استراتژی‌ها را شامل می‌شود که در برگیرنده سئو داخلی و خارجی و همچنین سئو تکنیکال است. هرکدام رویکردهای متفاوتی برای بهینه سازی دارند. در نتیجه سئوکار باید در تمام این‌ها دانش و تجربه لازم داشته باشد.

۳- فعالیت کارشناس حرفه ای سئو در یک شرکت رسمی

برای خدمات سئو دو حالت وجود دارد. اینکه شما به سراغ برون‌سپاری سئو سایت بروید یا از یک فرد که خارج از تیم سئو است بخواهید که مسئولیت بهینه سازی وب سایت شما را بر عهده بگیرد. در حالت برون سپاری شما به دنبال یک شرکت معتبر خواهید بود.

اگر بخواهیم یک مقایسه بین این دو حالت انجام دهیم کارشناسانی که در یک تیم حرفه ای سئو و در یک شرکت کار می‌کنند گزینه ایده آلی هستند. زیرا امکان تبادل اطلاعات و تجربه وجود دارد و می‌توانند خدمات با کیفیتی ارائه دهند. بنابراین زمانی می‌توان به یک سئوکار لقب کارشناس حرفه ای سئو را داد که در یک شرکت رسمی به مشتریان خدمات می‌دهد.

کارشناس حرفه ای سئو آگاه به تمام تکنیک ها و استراتژی ها

۴- روحیه تحقیق بالا برای کارشناس حرفه ای سئو

مقوله سئو سایت محدودیت ندارد. از آنجایی که الگوریتم های گوگل به طور دائم در حال تغییر و بروز رسانی هستند در نتیجه یک کارشناس حرفه ای سئو به طور مستمر باید تحقیق و پژوهش کند. بروز بودن یک رکن اصلی و بسیار مهم در فرایند سئو سایت می‌باشد. شما زمانی می‌توانید تکنیک های تاثیرگذاری در سئو پیاده سازی کنید که با رویکردهای جدید آشنا باشید.

اگرچه نمی توان به طور دقیق الگوریتم‌ها و رفتار ربات های گوگل را شناسایی کرد. اما می‌توان با مطالعه و تحقیق بیشتر سرنخ‌های فوق العاده کاربردی پیدا کرد. یک متخصص سئو قطعا به کار خود علاقه دارد که تا این مرحله از دانش و تجربه رسیده است.

۵- سرسختی و تلاش بالای سئوکار

به عنوان یک قاعده کلی فرآیند سئو کار آسانی نیست. اگرچه درآمد خوبی از این راه به دست می‌آید اما زحمت بسیار بالایی دارد. افرادی که وارد این کار می‌شوند وقت زیادی در طول روز برای کسب دانش و تجربه صرف می‌کنند لذا سالها زمان می‌برد تا به یک کارشناس حرفه ای سئو تبدیل شوند. در چنین شرایطی سرسختی و تلاش بالا فوق العاده اهمیت دارد و در مواردی ممکن است مشتریان شما از نتیجه کار راضی نباشند.

اما یک سئوکار به دنبال راه های جدید و حل مسئله است. برای آنکه بتوانید تلاش یک کارشناس ارشد سئو را متوجه شوید می‌توانید به وبسایت شخصی او یا وب سایت شرکت مورد نظر رجوع کنید. اگر مطالب و محتوای کاربردی زیادی دیدید. بدانید که برای شما به عنوان کاربر ارزش و زمان زیادی قائل بودند تا توانستند یک وب سایت حرفه ای و ایده آل ایجاد کنند.

کارشناس حرفه ای سئو، پرتلاش و دارای انگیزه بالا

۶- رزومه و سابقه پربار

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که با یک کارشناس حرفه ای سئو سروکار دارید به سابقه و پیشینه او نگاه کنید. ببینید با چه مشتریانی کار کرده است و چه نتیجه ای حاصل شده است. قطعاً سئوکاران مجرب سعی می‌کنند در وب سایت خود گزارشی از چندین برندی که با آن‌ها مشغوله کار هستند ارائه دهند. اطلاع از این موارد نشان می‌دهد که فرد مورد نظر کارنامه مثبتی دارد.

پس می‌تواند برای حوزه کاری شما نیز مفید باشد. هر چقدر دانش تئوری بالایی داشته باشید کافی نیست چرا که در عمل و حین کار است که می‌توان به قضاوت پرداخت. چه در مرحله شروع کار باشید یا اینکه در اواسط بیزینس خود و احساس کنید که به یک مشاور نیاز دارید باز هم کارشناسان سئو بهترین کمک را به شما خواهند کرد.

بهترین متخصصین سئو در شرکت یاس وب

برند یاس وب به عنوان یک شرکت سئو در تهران بهترین و با تجربه ترین کارشناسان حرفه ای سئو را در اختیار شما قرار می‌دهد. هر نوع بیزینس و کسب و کار آنلاینی که دارید از طریق تکنیک های سئو می‌توانید به جذب مشتریان بیشتر بپردازید. اما نکته مهم این است که باید در انتخاب سئوکار دقت داشته باشید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *