طراحی سایت انگلیسی + پشتیبانی و سئو؛ بهترین قیمت و کیفیت

طراحی سایت انگلیسی+ پشتیبانی+ سئو؛ بهترین قیمت و کیفیت

طراحی سایت انگلیسی برای هر سازمان، شرکت یا فردی که به نوعی در دنیای اینترنت فعالیت مستمر دارد لازم و ضروری است. یک وب سایت زمانی می‌تواند جذب مخاطبان بیشتری داشته باشد که از لحاظ زبان پاسخگوی تمام اقشار جامعه باشد. در حال حاضر زبان انگلیسی به عنوان یک گویش مرجع شناخته شده در کل دنیا محسوب می‌شود. در نتیجه طراحی یک وب سایت با این زبان گستره فعالیت شما را چندین برابر می‌کند.

از طرفی تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد و باعث ارتقا کسب و کار آنلاین می‌شود. شما می‌توانید با داشتن یک وب سایت انگلیسی با مخاطبان جهان ارتباط برقرار کنید و یک سایت بین المللی را در فهرست نتایج گوگل داشته باشید. یکسری المان‌ها و موارد مهم در ارائه خدمات طراحی سایت به انگلیسی مد نظر قرار می‌گیرد که در این مقاله قصد داریم به آنها بپردازیم.

نمای ظاهری و المان های گرافیکی در طراحی سایت به انگلیسی

یکی از دلایل مهمی که باعث می‌شود کاربران رغبت بالایی برای استفاده از خدمات وب سایت داشته باشند نمای ظاهری و المان های گرافیکی آن است. داشتن طراحی زیبا، خلاقانه و حرفه ای قطعا می‌تواند به کاربران سایت انگیزه مضاعفی بدهد تا زمان زیادی را در سایت سپری کنند.

از طرفی بهتر می‌توانند از محتوای سایت شما استفاده کنند و حتی مقاله‌ها، ویدیو‌ها و تصاویر شما را با دقت بررسی و ارزیابی خواهند کرد. بنابراین زمانی که می‌گوییم طراحی وب سایت به انگلیسی منظور ما فقط محتوای انگلیسی آن نیست. بلکه ظاهر و ساختار زیبای آن نیز برای طراحان اهمیت دارد و انرژی و زمان زیادی برای بهبود آن صرف می‌شود.

ناوبری استاندارد در طراحی سایت خارجی

یک کاربر که قصد استفاده از خدمات وب سایت شما را دارد باید به راحتی بتواند از امکانات سایت استفاده کند. اگر کاربر سایت دچار سردرگمی شود و برای یافتن موقعیت خود در سایت مجبور به فکر کردن و کنکاش باشد. در این صورت هیچ رغبتی برای ادامه کار با وب سایت نخواهد داشت و به سرعت خارج می‌شود. این قاعده در مورد تمام پروژه‌ها مانند طراحی سایت شرکتی، صنعتی و غیره صدق می‌کند.

ایجاد ناوبری صحیح در سایت شرایطی فراهم می‌کند تا محتوای سایت با یک چینش منظمی برای کاربر قابل فهم و استفاده باشد. به این صورت که هر گام یا کلیک که کاربران انجام می‌دهند مسیر رفت خود را می‌دانند و کاملا واقف هستند که در کدام بخش سایت حضور دارند. می‌توان گفت ناوبری دسترسی آسان و سریع به صفحات را میسر می‌کند. در تمام پروژه های طراحی سایت با وردپرس این قاعده دنبال می‌شود.

طراحی سایت انگلیسی با قیمت مقرون به صرفه

تولید محتوای انگلیسی

مهمترین بخشی که در طراحی سایت انگلیسی اهمیت دارد انتشار محتوا و بارگذاری آن است. محتوای متنی قلب تپنده یک وبسایت تلقی می‌شود. اگرچه کاربران ارتباط خوبی با محتوای ویدیویی برقرار می‌کنند. اما استاندارد کار انتشار یک مقاله متنی به زبان انگلیسی است. جملاتی که نگاشته خواهند شد کاملا روشن و قابل فهم و درک خواهند بود. از طرفی این محتوا با رویکرد کاربردی نگاشته می‌شوند. پس کاربران با مطالعه آن بخشی از نیازهای خود را برآورده خواهند کرد.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب پایه و اساس کار محسوب می‌شود. از طرفی محتوایی که در صفحه اصلی، قسمت درباره ما و سایر بخشهای سایت نوشته می‌شوند همگی یک بار تبلیغاتی مناسب و ایده آلی دارند. البته تولید محتوا بخش جداگانه ای از فرایند طراحی محسوب می‌شود. اما منظور ما محتواها و عبارت های کوچکی است که برای صفحات اصلی، اسلایدرها، بخش اهداف شرکت یا سازمان آماده می‌شوند.

اهمیت سرعت بارگذاری در طراحی سایت انگلیسی

یک طراح سایت به انگلیسی از قالب های استاندارد و باکیفیت استفاده می‌کند. علاوه بر این نوع هاستی که انتخاب خواهد شد فضای مطلوب و مناسبی را برای سایت شما فراهم خواهد کرد. همه این‌ها بر روی سرعت بارگذاری سایت موثر هستند.

طراح وب سایت سعی می‌کند در کنار موارد مذکور از افزونه های سبک و کاربردی استفاده کند. محتواها همگی با حجم کنترل شده در سایت قرار می‌گیرند تا از این طریق بتوان بارگذاری کمتر از سه ثانیه را برای یک سایت انگلیسی ایجاد کرد.

طراحی سایت انگلیسی برای شرکتها و مراکز صنعتی

واکنش گرا بودن یک وب سایت انگلیسی

یک وب سایت انگلیسی نباید تنها قابلیت بارگذاری در صفحات دسکتاپ کامپیوتر را داشته باشد. امروزه حدود ۷۰ درصد کاربران ترجیح می‌دهند از دستگاه های دیگر مانند موبایل، تبلت و دیگر تجهیزاتی که قابل حمل هستند برای بازدید از وب‌سایت استفاده کنند.

در نتیجه طراحی سایت باید کاملا واکنش گرا باشد و بتواند ساختار زیبای خود را در روند بارگذاری در دستگاه های کوچک نیز حفظ کند. پس ، از جمله رویکردهای مهم در طراحی سایت انگلیسی بهینه سازی آن برای تمام دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیکی و هوشمند است.

پشتیبانی قوی برای وبسایت های انگلیسی

فرآیند طراحی سایت انگلیسی تنها شروع کار است. چرا که بعد از آن ما نیاز به پروژه پشتیبانی سایت داریم. به عبارت ساده تر بعد از طراحی زمانی می‌توانید از امکانات سایت بهره برداری کنید که مراحل پشتیبانی قوی و خوبی داشته باشید.

خوشبختانه شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند بعد از طراحی پکیج های کامل مبنی بر پشتیبانی سایت را به مشتریان ارائه می‌دهند تا با قدرت بتوانند کسب و کار آنلاین و وب سایت خود را گسترش دهند. البته این پشتیبانی تنها با هدف پایدار نگه داشتن سایت در فهرست نتایج گوگل است چرا که برای رتبه گیری آن ما نیاز به سئو سایت داریم.

طراحی سایت انگلیسی با پشتیبانی و سئو قوی

سئو وب سایت انگلیسی

انجام عملیات سئو سایت برای هر وب سایتی لازم است. همانطور که گفته شد بخش طراحی ساده ترین قسمتی است که برای شروع کار و بیزینس آنلاین لازم می‌باشد. شما زمانی به درآمد و افزایش مشتریان خواهید رسید که بتوانید یک سئو قدرتمند و با کیفیتی را روی وب سایت خود پیاده سازی کنید. بنابراین اگر قصد طراحی سایت انگلیسی را دارید باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای سئو ترتیب بدهید. در واقع از این طریق می‌توانید از رقبای خود پیشی بگیرید و تبدیل به یک برند محبوب شوید.

برخی نمونه کارهای سایت انگلیسی در یاس وب

شرکت یاس وب علاوه بر ارائه خدمات طراحی برای وب سایت های فارسی سعی کرده است با ارتقاء پرسنل متخصص خود در زمینه طراحی سایت انگلیسی نیز خدمات ارزشمندی را به مخاطبان خود و مشتریان گرامی ارائه دهد. این وب سایت‌ها از هر لحاظ کیفیت بالایی دارند و شما می‌توانید از پیشرفت سریع آن در آینده نزدیک اطمینان داشته باشید.

از جمله نمونه کارهایی که در شرکت یاس وب برای این گونه سایت‌ها وجود دارد در بخش ذیل قابل رویت هستند. اگر به دنبال طراحی سایت شرکتی ارزان به زبان انگلیسی در تهران هستید حتماً با ما در تماس باشید تا مشاوره تخصصی و دقیق در این زمینه به شما ارائه شود.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *