طراحی سایت با قالب آماده؛ استاندارد، سریع، ایمن و ارزان

طراحی سایت با قالب آماده؛ استاندارد، سریع، ایمن و ارزان

برای آنکه با زبانی بسیار ساده جایگاه روش طراحی سایت با قالب آماده را معرفی کنیم در همین ابتدای کار یک مثال ذکر می‌کنیم. تصور کنید قصد مسافرت به یک شهر دیگر را دارید. شما می‌توانید از یک خودروی به نسبت معمولی، ارزان، با ایمنی مناسب و امکانات خوب استفاده کنید. در طرف دیگر این امکان وجود دارد که یک خودرو گران قیمت، بسیار پیشرفته، با ایمنی تراز اول دنیا و امکانات فول انتخاب کنید.

هر دوی این‌ها شما را به موقع و سالم به مقصد می‌رساند. حال اگر شما قصد صرفه جویی در بودجه خود دارید آیا صحیح است خودرویی انتخاب کنید که هزینه های شما را چندین برابر افزایش می‌دهد؟ یا اینکه با انتخاب نمونه معمولی بودجه خود را حفظ می‌کنید.

طراحی سایت با قالب آماده همان خودروی ارزان قیمت با ایمنی مناسب و امکانات خوب و استاندارد است. هر آنچه که شما برای یک وب سایت بیزینس آنلاین و کاری، طراحی سایت شرکتی، شخصی و غیره احتیاج دارید همگی با وب سایت های قالب آماده وردپرس برآورده خواهند شد.

چه دلیلی دارد که شما برای راه اندازی یک کسب و کار با بازدهی بالا به سراغ طراحی وب سایت های برنامه نویسی شده و با قالب اختصاصی بروید. اگرچه سایت های کدنویسی شده مزیت های خاص خود را دارند اما شما باید ببینید که آیا به آن نیاز دارید یا خیر؟

اگر یک کارشناس حوزه طراحی سایت وردپرس و کدنویسی در جلسه مشاوره تشخیص دهد که نیازی به اینگونه وب‌سایت‌ها ندارید پس سرمایه خود را هدر ندهید. اما قالب های آماده وردپرسی چیست و چه مزیت هایی دارند؟ در این مقاله بیشتر در مورد آن صحبت کنیم.

طراحی سایت با قالب آماده بهترین روش درآمدزایی اینترنتی

افرادی که در بیزینس آنلاین فعالیت می‌کنند بهترین تکنیک کاری را استفاده از ساده ترین ابزارها برای به دست آوردن پرسودترین کارها میدانند. چه کاری ساده تر از انتخاب و طراحی سایت با قالب آماده می‌شناسید؟ و در طرف دیگر چه کاری را پرسودتر و به صرفه تر از سایت های قالب آماده میشناسید؟ یعنی شما باید بتوانید با اقدامات ساده درآمدهای زیادی را بدست آورید. در حال حاضر طراحی سایت با قالب آماده یکی از ترفند های بسیار ایده آل برای داشتن یک وبسایت آنلاین است. میتوان گفت یک روش میانبر است که افراد به اهداف کاری خود دست پیدا میکنند.

شما دستاوردهای زیادی را با این وبسایت‌ها خواهید داشت. نباید نگران قالب آماده خود باشید. چرا اگر بعد از چندین سال احساس کردید که می‌خواهید تغییر ورژن و رویه ای در وبسایت خود ایجاد کنید, میتوانید براحتی به تغییر قالب وردپرسی خود بپردازید که توسط کارشناسان حوزه طراحی سایت وردپرسی قابل انجام است. هرگونه اقدامی که پس از طراحی انجام می‌شود با یک هزینه متناسب با تعرفه صورت می‌گیرد. دقیقا همانند تعیین قیمت طراحی سایت با وردپرس که همگی در شرکت های رسمی خدمات رسان از پیش تعیین شده هستند.

نکات مهم انتخاب قالب آماده وردپرسی

زمانی که می‌خواهید به انتخاب قالب وردپرسی بپردازید چند نکته مهم را باید مدنظر قرار دهید. این که چه قالبی برای شما کارساز است و آیا می‌تواند معیارهای بیزینسی شما را برآورده کند؟ درنتیجه باید تمرکز ویژه ای در این زمینه داشته باشید. یکسری اقدامات ساده قابل انجام است که برخی از آنها شامل موارد ذیل می‌باشد:

۱- امکان لود قالب سایت با دستگاه های دیجیتال مختلف

۲- بتوان تنظیمات متعددی را به راحتی روی آن انجام داد

۳- نسبت به سایر قالبها محبوبتر و بیشترین استفاده را داشته باشد

۴- قابل آپدیت باشد

۵- از لحاظ ساختاری به صورت بهینه کدنویسی شود

۶- از سرعت عملکرد خوبی برخوردار باشد

۷- در صورت نیاز بتوان به سفارشی سازی سریع آن پرداخت

۸- بتواند از طیف گسترده ای از افزونه‌ها پشتیبانی کند

۹- دارای پشتیبانی مناسب برای رفع عیوب ساختاری باشد

طراحی سایت با قالب آماده چیست؟ تفاوت آن با سایت کدنویسی شده؟

قالب آماده وردپرس یک چارچوب کلی از پیش طراحی شده است که بسیاری از برنامه نویسان بنا به نیاز مشتری به ساخت آن می‌پردازند. این قالب‌ها معمولا از هر لحاظ تست می‌شوند. از نظر نصب افزونه‌ها، قابلیت پشتیبانی سایت، سئومحور بودن، کارکرد صحیح همگی توسط طراحان کنترل می‌شود تا یک قالب آماده، استاندارد و ایده آلی در اختیار مشتریان قرار داده شود.

معمولاً از زبان های برنامه نویسی php ، html و css برای ساخت قالب‌ها استفاده می‌شود. پس از آماده سازی قالب‌ها شما می‌توانید از طریق خرید هاست و انتخاب نام دامنه و همچنین محتوا گذاری در قالب مراحل پیاده سازی و اجرای سایت و ثبت آن در گوگل را دنبال کنید.

تفاوت آن با برنامه نویسی این است که هیچ قالب از پیش آماده شده ای وجود ندارد و برنامه نویس از همان ابتدا از طریق کدنویسی به طراحی بخش فرانت اند و بک اند سایت می‌پردازد. مراحل کار سایت برنامه ریزی شده بسیار طولانی، زمان‌بر و نیاز به انرژی بالایی دارد.

طراحی سایت با قالب آماده هیچ محدودیتی برای بیزینس آنلاین شما ندارد

انعطاف پذیری بالا در طراحی وب سایت با قالب آماده

زمانی که صحبت از طراحی سایت با قالب آماده می‌شود منظورمان این نیست که همه وبسایت‌ها یک شکل و با نمای ظاهری یکسان خواهند بود. در هر صنفی قالب های مختص حوزه کاری شما از پیش طراحی شدند. به عنوان مثال برای طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت حقوقی، ورزشی، خبری، شرکتی، شخصی و غیره یک قالب جداگانه ساخته شده است که شما می‌توانید بر اساس زمینه فعالیت خود این قالب‌ها را انتخاب کنید.

برنامه نویسان قالب وردپرسی به واسطه تجربه بالایی که دارند می‌دانند چه نوع امکاناتی را در هر صنف کاری در قالب‌ها پیاده سازی کنند تا بهتر بتوانید بیزینس و کسب و کار آنلاین خود را رونق دهید. بنابراین انعطاف پذیری بالایی در طراحی سایت با قالب آماده وجود دارد.

امکان پشتیبانی حرفه ای بعد از تکمیل طراحی سایت با قالب آماده

در طراحی سایت با قالب آماده نباید نگران مراحل پشتیبانی بعد از آن باشید. تمامی ترفندها و تکنیک هایی که در این حوزه وجود دارد به طور کامل بر روی قالب های آماده اجرایی می‌شوند. یک قالب آماده وردپرس امکان بروزرسانی و پذیرش افزونه های مختلف دارد.

بنابراین شما المان های جدید و بروزی را به وب‌سایت خود اضافه خواهید کرد. از همه مهمتر می‌توان به افزایش امنیت سایت پرداخت. این المان مهم بعد از طراحی سایت وردپرس بسیار حائز اهمیت است. مخصوصاً وب‌سایت‌هایی که در زمینه بیزینس آنلاین و فروشگاهی فعالیت می‌کنند.

اگرچه وبسایت های کدنویسی شده سرعت بارگذاری بالایی دارند اما می‌توان اقداماتی مبنی بر افزایش سرعت سایت وردپرسی نیز انجام داد. بنابراین رویکردهای پشتیبانی حرفه‌ای کاملاً بر روی سایت های طراحی شده با قالب آماده پیاده سازی خواهند شد.

با طراحی سایت با قالب آماده در کمترین زمان کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید

سازگاری بالا با تکنیک‌ها و متدهای سئو

وب سایتی که با قالب آماده طراحی شده است سازگاری و هماهنگی بالایی با ترفند های سئو دارد. لذا هر بیزینسی که قصد راه اندازی دارید به راحتی قابلیت افزایش رتبه و رنکینگ در فهرست نتایج گوگل دارند. اما یکسری موارد را در انتخاب قالب های آماده باید در نظر بگیریم تا بتوانیم با یک دور اندیشی اساسی امکان سئومحور بودن آن را نیز بسنجیم.

یک قالب آماده وردپرس باید در عین حال سبک و کارآمد باشد. این ویژگی منجر به آن خواهد شد تا سرعت بارگذاری آن به شدت افزایش یابد. کدهایی که در پس زمینه قالب وجود دارد باید کار آمد و استاندارد باشند. همچنین این قالب‌ها بهتر است قابلیت پذیرش پلاگین‌ها و افزونه های مختلف داشته باشند. این ویژگی‌ها و مشخصات قالب می‌تواند روند سئو سایت را بهبود ببخشد.

ریسپانسیو بودن قالب برای تمام دستگاه‌ها اهمیت دارد. شما باید قالبی انتخاب کنید که روی صفحه دسکتاپ و موبایل امکان بهینه سازی داشته باشد. بنابراین مراحل بهینه سازی بعد از طراحی سایت با قالب آماده امکان اجرایی شدن دارد مگر آنکه شما یک قالب وردپرسی استاندارد و واکنش گرایی انتخاب کنید.

امکان ویرایش، رفع عیب و برطرف کردن مشکلات فنی قالب

در صورت بروز عیب و مشکل فنی در قالب های وردپرسی نباید نگرانی خاصی داشته باشید. چرا که بسیاری از کارشناسان برنامه نویس با دسترسی مستقیم به سورس کد این قالب‌ها می‌توانند مشکل را برطرف کنند. علاوه بر این امکان سفارش سازی و ادیت وجود دارد. بنابراین بر اساس نیاز شما می‌توان بستر بسیار مجهزی برای صفحات وب ایجاد کرد.

به طور کلی ویرایش قالب وردپرسی از طریق ادیت کدهای داخلی و همچنین نصب افزونه‌ها قابل انجام است. لذا بستگی به نوع ویرایش و هدف اصلی شما دارد که از چه تکنیکی استفاده شود. البته بروز مشکلات فنی در همۀ موارد منحصر به خود قالب‌ها نیست.

بلکه به دلیل عوامل مختلفی مانند نصب و اجرای افزونه های غیر استاندارد نیز رخ می‌دهد. به همین دلیل پیش از شروع هرکاری مبنی بر ویرایش کدهای داخلی ابتدا به تست و آزمایش افزونه‌ها بپردازید تا مشخص شود ایراد فنی از چه قسمتی نشآت گرفته است.

طراحی سایت با قالب آماده سازگار با متدهای پشتیبانی و سئو سایت

پرداخت کمترین هزینه برای طراحی سایت با قالب آماده

همانطور که در ابتدای مقاله با یک مثال شفاف ذکر شد در طراحی سایت با قالب آماده شما می‌توانید به اهداف کسب و کار آنلاین که دریافت سود و درآمد بالا است به راحتی دست پیدا کنید. این کار تنها با پرداخت هزینه جزئی برای شروع کار طراحی سایت قابل انجام است. تفاوتی ندارد در چه حوزه ای قصد فعالیت دارید. اگر به دنبال طراحی سایت شرکتی با قالب آماده یا اینکه می‌خواهید به سراغ طراحی سایت فروشگاهی با قالب آماده بروید.

در همه این موارد وردپرس پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. این سیستم مدیریت محتوا در تمام دنیا در حال استفاده است و حدود نیمی از وبسایت‌ها با این نرم افزار کاربردی طراحی شدند. پس اگر یک ایده خاصی برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود دارید. حتماً با یک شرکت فعال در زمینه طراحی سایت، پشتیبانی و سئو سایت تماس بگیرید.

ارائه خدمات طراحی سایت با قالب آماده در شرکت یاس وب

شرکت یاس وب با بهره گیری از دانش روز دنیا می‌تواند با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت وردپرس را برای مشتریان داشته باشد. روند کاری این شرکت طبق یک برنامه ریزی دقیق و در چارچوب اساسنامه های تعریف شده می‌باشد.

بنابراین این اطمینان را داشته باشید که ما می‌توانیم سکوی پرتابی برای بیزینس آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی شما باشیم. آنچه که برای ما اهمیت دارد پیشرفت کاری مشتریان و رسیدن به جایگاه و اهداف پیش بینی شده است. جهت دریافت مشاوره تخصصی و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *