طراحی سایت نمایشگاه ؛ بهترین اقدامات قبل و بعد از کار

طراحی سایت نمایشگاه ؛ بهترین اقدامات قبل و بعد از کار

وب سایت های نمایشگاهی می‌توانند ویترین نوع فعالیت شما باشند. اگر می‌خواهید محصولات و کالاهایی که در اختیار دارید با بهترین کیفیت به مشتریان شما معرفی شود حتما به دنبال طراحی سایت نمایشگاه باشید. یک وبسایت آنلاین هم سرعت خدمات را افزایش می‌دهد و هم اینکه مشتریان راحت تر می‌توانند با مجموعه شما ارتباط برقرار کنند.

اصولا تشکیل نمایشگاه برای هر محصولی قابل انجام است. بسیاری از افراد ممکن است تصور کنند نمایشگاه‌ها فقط مختص اتومبیل می‌باشند. اما در صنعت و دیگر مشاغل پر کاربرد ایده مناسبی می‌باشد. اما برای متقاضیان اینگونه وب سایت‌ها این سوال مطرح می‌شود که چه کارها و اقداماتی قبل از طراحی سایت نمایشگاهی انجام می‌شود و بعد از اتمام کار نیز برای نتیجه بخش بودن وب سایت چه رویکردهایی باید دنبال شود؟

این‌ها سوالات مهمی است که کاربران مطرح می‌کنند و می‌خواهند اطلاعات مهم و کاربردی در مورد آن بدانند. در این مقاله سعی می‌کنیم با جزئیات بالا در مورد پروسه قبل از شروع کار و موارد بعد از آن نیز اطلاعات مهمی ارائه دهیم. پس این مقاله را با دقت مطالعه فرمایید و این اطمینان را داشته باشید که می‌تواند بر روی تصمیم گیری شما برای تاسیس یک وب سایت موثر است.

یک شرکت طراحی سایت روند کار را برای نتیجه بخش بودن پروژه انجام می‌دهد نه صرفا فقط برای درآمد.

بهترین اقدامات قبل از طراحی سایت نمایشگاه

قبل از آنکه بخواهیم به طراحی سایت نمایشگاهی بپردازیم لازم است که یکسری اقدامات را که غالبا از جانب طراحان و مجریان کار مدنظر قرار می‌گیرد انجام دهیم. در وهله اول لازم است که نوع فعالیت شما، تعداد رقبا و چشم انداز کار مورد ارزیابی و بررسی قرار بگیرد. اینکه با چه هزینه ای می‌توان به جایگاه برتر در فهرست نتایج گوگل دست پیدا کرد.

با این ارزیابی های اولیه کارفرمایان می‌توانند بهتر تصمیم گیری کنند. سپس طراحان بر اساس نوع کار شما به خرید دامنه یا آدرس سایت، خرید قالب، خرید هاست، پیکربندی کلی، تولید محتوا، طراحی بخش گرافیکی می‌پردازند. این‌ها اصول کار طراحی سایت حرفه ایی با وردپرس محسوب می‌شود. انتخاب قالب های وردپرسی با یکدیگر متفاوت است. یعنی نوع قالبی که برای سایت صنعتی، آموزشی وغیره مورد استفاده قرار می‌گیرد با قالب طراحی سایت نمایشگاهی تفاوت دارد. اینها رویکردهای تخصصی است که طراحان و مجریان کاملا از آن مطلع هستند.

با بالا آوردن وب سایت در فهرست نتایج گوگل شما فقط یک سایت راکد و بی حرکت را در اختیار دارید. اگر زمینه کاری نیاز به مشتریان بالا دارد حتما باید اقداماتی که در ادامه ذکر می‌شود را دنبال کنید تا بتوانید از طراحی سایت نمایشگاه خود بالاترین بهره برداری را داشته باشید.

بهترین اقدامات قبل از طراحی سایت نمایشگاه

بهترین اقدامات بعد از طراحی سایت نمایشگاه

همانطور که گفته شد سوال اغلب متقاضیان طراحی سایت نمایشگاه این است که آیا با طراحی سایت فرآیند کار به اتمام می‌رسد. آیا می‌توان از وب سایت مورد نظر بهره برداری کرد؟ و با مشتریان ارتباط برقرار کرد و به نوعی درآمد خود را افزایش داد؟ پاسخ کاملا منفی است. پس اگر می‌خواهید بعد از طراحی سایت نمایشگاه متوقف شوید پیشنهاد می‌کنیم از همین ابتدا هیچ هزینه ای برای طراحی سایت صرف نکنید. چرا که شما قصد ادامه ندارید!

رویکردهایی که بعد از طراحی هر نوع وب سایتی دنبال می‌شود ثبت پکیج های پشتیبانی سایت از یک شرکت معتبر می‌باشد. پکیج های پشتیبانی شامل المان های مختلفی است که مهمترین آن بروزرسانی هسته وردپرس، افزایش امنیت سایت، افزایش سرعت بالا آمدن سایت، برطرف کردن کلیه مشکلات فنی وبسایت، انجام پشتیبان گیری، جلوگیری از نفوذ هکرها و بدافزارهای مختلف، نظارت کامل بر عملکرد وبسایت برای جلوگیری از بروز هرگونه خطا.

بعد از پشتیبانی سایت ما نیاز به ثبت قرارداد برای سئو سایت داریم. البته اگر حوزه کاری شما در ارتباط با مشتریان و افزایش رنکینگ یا رتبه بندی است حتما باید سئو سایت نیز انجام شود. درواقع شما در وب سایت نمایشگاهی خود کالایی را به مشتریان معرفی یا نشان می‌دهید. پس قطعا نیاز به رویکرد های مرتبط با سئو دارید. همه این‌ها در کنار هم یک هزینه جداگانه را برای شما دارد.

اگر مطمئن هستید که زمینه کاری شما مشتریان و متقاضیان زیادی دارد این اطمینان را داشته باشید که صرف هزینه برای سفارش طراحی سایت ، پشتیبانی و سئو سایت برگشت پذیر است.

نصب افزونه های وردپرسی در طراحی سایت نمایشگاه

از آنجایی که طراحی سایت وردپرسی بدون اقدامات مرتبط با کد نویسی و برنامه نویسی انجام می‌شود. تمامی المان‌ها، امکانات و همه امتیازات به صورت آماده و از پیش طراحی شده است. هر نوع ویژگی یا خصوصیتی که بخواهید به وب سایت نمایشگاهی خود اضافه کنید باید از افزونه های وردپرسی استفاده کنید.

این افزونه‌ها یا پلاگین‌ها مسئولیت های متفاوتی را برعهده دارند. در حال حاضر بیش از هزاران پلاگین طراحی شده است که با نامگذاری های متفاوت کاربران تشخیص می‌دهند که چه کارایی را برای وبسایت آنها دارد؟ پس نگران حرفه ای شدن چارچوب کلی وب سایت وردپرسی خود نباشید. زیرا با وجود پلاگین‌ها همه این اقدامات قابل انجام است. فرایند نصب پلاگین‌ها از مراجع رسمی انجام می‌شود بنابراین هیچ نوع نرم افزاری که آلوده به ویروس باشد در داخل سایت وردپرسی نصب نمی شود. تمامی شرکت های فعال در حوزه طراحی سایت سعی می‌کنند برای استفاده از هر نوع المان تمامی بدافزارها را حذف کنند. پس می‌توانید از امنیت وب سایت خود اطمینان داشته باشید.

نصب افزونه های وردپرسی در طراحی سایت نمایشگاه

نازل بودن قیمت طراحی سایت در صورت مراجعه به یک شرکت

اگر می‌خواهید تمام هزینه‌ها و قیمت های تمام شده طراحی سایت نمایشگاهی یا طراحی هر نوع وب سایتی کاملا مقرون به صرفه و براساس تعرفه باشد بهتر است یک شرکت انتخاب کنید. شرکتی که فقط یک خدمات را ارائه ندهد. همانطور که گفته شد ما نیاز به یکسری اقدامات قبل و بعد از طراحی سایت داریم. از آنجایی که همه این رویکردها دارای هزینه هستند شرکت‌ها برای جلب رضایت مشتری و افزایش بهره وری سعی می‌کنند قیمت مناسب را به شما اعلام کنند.

کامل ترین خدمات قبل و بعد از طراحی سایت در شرکت یاس وب

در این مقاله بطور کامل در مورد اقداماتی که قبل و بعد از طراحی سایت نمایشگاهی احتیاج داریم اطلاعات مهمی ذکر شد. بنابراین شما می‌توانید برنامه ریزی دقیقی برای شروع کار و رسیدن به اهداف خود ترتیب دهید. این شرکت سعی می‌کند بدون تبلیغات و به دور از هرگونه بزرگنمایی تمامی اطلاعات را به صورت دقیق به کارفرمایان ارائه دهند تا مسیر راه برای آنها روشن و واضح باشد. لذا اگر می‌خواهید یک مشاوره بیشتر و دقیق تری بدست آورید حتما با مشاوران این شرکت در تماس باشید تا یک راهنمای کاملا رایگان به شما ارائه دهند.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *