طراحی سایت دندانپزشکی و ۵ مزیت فوق العاده آن

طراحی سایت دندانپزشکی و 5 مزیت فوق العاده آن

برای پاسخ به این سوال اساسی که چرا به طراحی سایت دندانپزشکی احتیاج داریم و پزشکان به چه دلیل باید این کار را انجام دهند المان های مختلفی مدنظر است. هر نوع فعالیت تبلیغاتی که صورت می‌گیرد با هدف خاصی می‌باشد. چرا که هر نوع کسب وکاری باید دیده شود و تفاوتی ندارد که شما به عنوان یک مهندس فعالیت می‌کنید یا اینکه در قالب یک پزشک در حوزه درمان به مشتریان خود خدمات رسانی می‌کنید.

همه این‌ها نیاز به دیده شدن در جامعه دارند. در برخی از کلینیک های خصوصی که شما مستقیما با مشتریان خود در ارتباط هستید و درآمد خود را نیز از این راه به دست می‌آورید حتما باید یک طراحی سایت پزشکی را در دستور کار خود قرار دهید. در این مقاله ضمن توضیح در ارتباط با پاسخ سوال اولیه سعی می‌کنیم در قالب ۵ مزیت به شرح موضوع بپردازیم, پس این مقاله را تا انتها مطالعه فرمائید البته در ابتدا یک توضیح کوتاه در مورد چگونگی طراحی سایت دندانپزشکی ارائه می‌دهیم تا با رویکرد کار آشنا شوید.

هزینه طراحی سایت دندانپزشکی در یک شرکت رسمی براساس تعرفه و معیارهای از پیش تعریف شده می‌باشد.

سیستم وردپرس بهترین انتخاب برای طراحی سایت دندانپزشکی

به طور کلی تمام وب سایت های خدماتی بهتر است که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای طراحی سایت استفاده کنند. زیرا هر نوع خدماتی که شما در آن تخصص دارید حتی در حیطه پزشکی باید یک رابطه بین متخصصین و مشتریان وجود داشته باشد. یک وبسایت کاری ایده آل می‌تواند یک واسط خوبی بین این دو باشد. یعنی کاربران اطلاعات ارزشمندی از پزشک مورد نظر به دست می‌آورند و براساس تخصصی که پزشکان دارند مرکز درمانی مورد نظر را انتخاب می‌کنند.

سایت وردپرسی بسیار انعطاف پذیر است پس هر نوع تغییری را میتوان در آن ایجاد کرد و حتی به سفارشی سازی قالب های وردپرس نیز پرداخت. قیمت طراحی سایت با وردپرس نیز بالا نیست و هر پزشکی توانایی پرداخت آن را دارد .زمانی که شما تصمیم به داشتن یک وب سایت کاری می‌گیرید تکمیل کار ماه‌ها طول نمیکشد. بلکه در کمتر از ۱۰ روز میتوان یک وب سایت حرفه ای و مطابق با نیازهای خود را داشته باشید.

علاوه بر آن که تمرکز اصلی روی کاربردی ساختن وب سایت است روی جذابیت های ظاهری و بصری آن نیز کار می‌شود. صفحه اصلی، زیر منوها،بخش درباره ما و تماس با ما، گالری تصاویر و همچنین قسمت مقالات، خدمات کلینیک، تخصص های که در حیطه دندانپزشکی وجود دارد مانند بازسازی و ترمیم، ایمپلنت، درمان ریشه و غیره همگی به تفکیک و با نظم بالا در چارچوب اصلی سایت چیده می‌شوند.

در نتیجه کاربران برای هر خدمت به فیلد مربوطه رجوع میکنند و میتوانند به اطلاعات ارزشمندی برسند. در طی کار هم اگر به دنبال المان های خاص و مضاعف در وبسایت پزشکی خود هستید میتوانید آن را به طراح بگویید تا از طریق نصب افزونه های مختلف امکانات جدید به سایت اضافه شود. مهمترین مزیت این است که تمامی اقدامات در جهت رشد کیفی سایت در سریعترین زمان انجام خواهد شد.

مزایای طراحی سایت دندانپزشکی

اصولا فرایند طراحی سایت خدماتی با دو رویکرد مهم انجام می‌شود. یا شما باید به سراغ برنامه نویسی و شرکت هایی که در این زمینه خدمات رسانی می‌کنند بروید یا با وردپرس در کمترین زمان وبسایت کاری خود را بالا بیاورید. در حال حاضر سیستم وردپرس نیمی از وبسایت های تمام دنیا را در بر می‌گیرد. یعنی تمام سایت هایی که در گوگل می‌بینید حدود ۵۰ درصد آن با وردپرس طراحی شده اند. لذا شرکت های طراحی سایت وردپرسی سعی می‌کنند با همین سیستم به پیاده سازی وب سایت بپردازند.

اینکه چه دلیلی برای انجام این کار وجود دارد در ادامه در قالب همین مزیت‌ها ذکر می‌کنیم. رویکرد کار نیاز به تخصص و مهارت به نسبت بالایی دارد اما در مجموع طراحان برای شروع کار یک نام دامنه مناسب بر اساس حوزه کاری شما، قالب مناسب، هاست استاندارد خریداری می‌کنند. بعد از آن با اتصال همه این‌ها به یکدیگر با انجام پیکربندی کلی و همچنین قرار دادن محتوا وبسایت را آماده بهره برداری خواهند کرد.

۱- سرعت در ارائه خدمات و پذیرش سریع بیماران

مهمترین موضوعی که در طراحی سایت دندانپزشکی مطرح است این است که شما بتوانید خدمات با کیفیتی را به مشتریان یا بیماران خود ارائه دهید. افراد باید از طریق سایت شما را پیدا کنند و از طریق بخش تماس با ما یک پل ارتباطی خوبی را با کلینیک شما برقرار کنند. اگر وب سایتی نباشد چطور میتوان یک ارتباط بین مجموعه شما و بیماران برقرار کرد. پس با طراحی سایت می‌توانید پذیرش و خدمات را به مراجعین خود با کیفیت بهتر ارائه دهید.

۲- ارائه اطلاعات کاربردی در قالب محتوا

یک وب سایت حوزه درمان و پزشکی باید اطلاعات زیادی را به مراجعین ارائه دهد. آنها باید بدانند که با چه نوع کلینیکی روبرو هستند و چه خدمات درمانی ارائه می‌شود. در حوزه دندانپزشکی فیلدها یا زمینه های مختلفی وجود دارد که می‌توان به درمان ریشه یا روت کانال تراپی، حوزه زیبایی، بخش جراحی، ارتودونسی اشاره کرد. اگر شما در هر یک از این فیلدها خدمات رسانی می‌کنید باید نوع محتوای سایت خود را نیز بر اساس همان تخصص ارائه دهید. زمانی که کاربر به وب سایت شما مراجعه می‌کند با مطالعه محتوای شما می‌داند که پزشک مورد نظر در چه زمینه تخصصی فعالیت دارد و به آگاهی کامل خواهد رسید. در مورد طراحی سایت تجهیزات پزشکی نیز به همین صورت می‌باشد.

مزایای طراحی سایت دندانپزشکی

۳- طراحی سایت دندانپزشکی با هدف گسترش حیطه کاری

همه پزشکان و دندانپزشکان می‌خواهند که حیطه کاری خود را افزایش دهند. خصوصا زمانی که یک کلینیک را در اختیار دارید می‌خواهید وسایل و تجهیزات پیشرفته ای را در آن قرار دهید و با استخدام دستیاران و حتی دیگر پزشکان خدمات وسیع تری را به بیماران و مراجعین ارائه دهید. این امر مهم زمانی محقق خواهد شد که شما به تدریج از طریق وبسایت به جذب مشتریان بپردازید. بعد از مدتی به جهت افزایش ثروت و درآمد شما به راحتی می‌توانید یک مجموعه مجهز و استاندارد را پیاده سازی کنید. این موضوع برای پزشکان نوپا افرادی که جدیدا فارغ التحصیل دندانپزشکی شده اند اهمیت دارد.

ما پیشنهاد می‌کنیم دندانپزشکانی که به تازگی دوران تحصیل خود را به اتمام رسانده اند و می‌خواهند مشغول به کار شوند شروع کار را با طراحی سایت آغاز کنند

۴- اعتماد بیشتر بیماران با مراجعه به وبسایت کاری دندانپزشکان

همانطور که می‌دانید پزشکان زیادی مشغول فعالیت در شهرهای مختلف هستند. مراجعین یا بیماران چگونه باید از بین این افراد یک کلینیک مناسب را انتخاب کنند. برای رسمیت بخشیدن به حیطه کاری خود و همچنین جلب اعتماد مشتریان بهترین کار طراحی سایت دندانپزشکی است. زمانی که یک مخاطب به وب سایت مراجعه می‌کند با دیدن اطلاعات کامل و رزومه شما همچنین نوع خدمات رسمی که از جانب شما صورت می‌گیرد راحت تر اعتماد می‌کنند و در اولین فرصت برای مراجعه به کلینیک تماس می‌گیرند.

اعتماد بیشتر بیماران با مراجعه به وبسایت کاری دندانپزشکان

۵- بار تبلیغاتی بسیار قوی با طراحی سایت

مهمترین مزیتی که طراحی سایت دندانپزشکی دارد این است که شما می‌توانید یک فرایند تبلیغاتی بسیار قوی و ایده آلی را داشته باشید. روند کار به این صورت است که پس از طراحی سایت و تکمیل آن شما باید پکیج های پشتیبانی و به دنبال آن سئو سایت را دریافت کنید. اصولا فرایند سئو یعنی ارتقا رتبه کلمات کلیدی در فهرست نتایج گوگل است.

هرچقدر سرمایه گذاری خوبی روی سئو سایت داشته باشید به راحتی از رقبای خود پیشی می‌گیرید و کاربران و افراد مختلف که هر نوع عبارت یا کلمه که مرتبط با دندانپزشکی است را جستجو کنند گوگل وب سایت شما را به نمایش می‌گذارد. پس بهتر است روی سئو سایت که قوی ترین تکنیک تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف است سرمایه گذاری کنید.

در حال حاضر سئو سایت یک بازاریابی استثنایی و بسیار قدرتمند محسوب می‌شود که درصورت مراجعه به شرکت های با تجربه در این زمینه نتیجه قطعی خواهد بود.

شرکت یاس وب ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، پشتیبانی و سئو سایت

شرکت یاس وب با داشتن تیم متخصص در زمینه های مختلف می‌تواند از صفر تا ۱۰۰ طراحی سایت، پشتیبانی سایت و سئو را با بهترین کیفیت برای مشتریان انجام دهد. پکیج های بسیار حرفه ای و پیشرفته در این شرکت برای شما تدارک دیده شده است تا هر نوع کسب وکاری که دارید در یک بازه زمانی مشخص به نتیجه برسد. شما می‌توانید به منظور کسب مشاوره رایگان و آگاهی از قیمت طراحی سایت با وردپرس با این شرکت در تماس باشید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *