طراحی سایت شرکتی

یاس وب - طراحی سایت شرکتی

در عصر حاضر راه اندازی یک شرکت، روشی قانونی و تعریف شده برای ارائه خدمات در هر زمینه ای می باشد. در واقع شما با ثبت این مجموعه ها آمادگی خود را برای شروع یک فعالیت رسمی اعلام کرده‌اید. اما اگر بیشتر به این موضوع بیندیشید متوجه می شوید که برای گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت نیاز به روش دومی نیز دارید که آن طراحی سایت وردپرسی می باشد. از طریق طراحی سایت شرکتی با سیستم وردپرس افراد بیشتری از خدماتی که شما ارائه می دهید آگاه می‌شوند و برای رفع نیاز خود از شما کمک می گیرند. البته این امکان نیز وجود دارد در حوزه ای که شما مشغول کار هستید رقبای زیادی در حال تلاش برای بیشتر دیده شدن در دنیای اینترنت باشند.

طراحی سایت شرکتی برای هر صاحب کسب و کاری امری بسیار مهم و ضروری محسوب می شود. اگر این اطمینان را دارید که فروشگاه یا دفتر کار شما بسیار تمیز و حرفه ای می باشد و مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهد، به همان اندازه باید وب سایت شرکتی شما نیز مورد توجه قرار گیرد. چرا که وب سایت شما در معرض دید میلیون ها کاربر اینترنتی قرار می گیرد و برند و شرکت شما را تبلیغ می کند. پس لازم است تمرکز و توجه ویژه ای بر روی طراحی سایت شرکتی خود داشته باشید.

هدف از طراحی سایت شرکتی چیست؟

طراحی وب سایت شرکتی به فرآیند طراحی و توسعه یک وب سایت تجاری گفته می شود که تمرکز اصلی آن برندینگ و معرفی شرکت به صورت آنلاین می باشد. برخلاف وب سایت های تبلیغاتی که بر فروش محصولات یا خدمات خاصی تمرکز دارند، یک وب سایت شرکتی محصولات را تبلیغ یا بازاریابی نمی کند، بلکه بر عملکرد تجاری، اخبار شرکت، کارکنان و مسئولیت اجتماعی تأکید دارد.

اهداف طراحی سایت شرکتی عبارتند از:

  • به مخاطبان خود مقیاس شرکت را نشان می دهد که چقدر بزرگ است، چگونه فعالیت می کند و در حال رشد است.
  • بر روی برندینگ و شهرت شرکت کار می کند.
  • باعث ایجاد اعتماد، اعتبار و همکاری می شود.
  • باعث رشد و گسترش شرکت خواهد شد.
  • ثبات شرکت را نشان می دهد.
  • مخاطبان را از اخبار و رویدادهای جدید شرکت باخبر می کنند.

کدام مجموعه را برای طراحی سایت شرکتی انتخاب کنیم؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که اکثر کارفرمایان در مورد طراحی سایت شرکتی مطرح می‌کنند این است که به کدام مجموعه مراجعه کنند؟ چه ارگان هایی می‌توانند خدمات با کیفیت و ایده آلی را به آنها ارائه دهند؟ و ما در این مسیر چه رویکردهایی را در اولویت قرار دهیم؟

برای پاسخ به این سوالات میتوان به یک کلمه ساده بسنده کرد آن مراجعه به یک شرکت خدمات طراحی سایت رسمی با نمونه کار قوی است. مجموعه ای که بداند و اطلاعات کافی در مورد فعالیت های قانونی یک شرکت داشته باشد و در مورد بیزینس آنلاین و کسب و کاری که در بستر یک وب سایت ایجاد می‌شود بتواند مراحل را قدم به قدم پیش ببرد.

پس اگر میخواهید علاوه بر دریافت نتیجه مطلوب و مورد رضایت شما میزان بودجه و تعرفه یا همان قیمت طراحی سایت با وردپرس در یک حد مناسب باشد حتما یک شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید. این شرکت‌ها معمولا خدمات گسترده ای ارائه میدهند و علاوه بر طراحی سایت شما میتوانید روی پشتیبانی سایت و سئو سایت نیز روی آنها حساب کنید.

یکی دیگر از اولویت های مهم که باید در انتخاب یک شرکت خدمات رسان طراحی سایت مد نظر قرار دهید نمونه کارهای قوی است. روند کار چندان پیچیده نیست شما میتوانید با رویت نمونه کارهای پیش طراحی شده تصمیم درستی در مورد انتخاب شرکت مورد نظر بگیرید. قطعآ مجموعه مقابل با شرکت های گوناگونی فعالیت داشته است و توانسته از مرحله طراحی تا کسب درآمد باعث جلب رضایت کارفرمایان شود.

یک شرکت دارای تیم فنی طراحی سایت همواره سعی می‌کند تعداد مشخصی از سابقه طراحی سایت خود را به مشتریان جدید نشان دهد. شما میتوانید با براندازی و بررسی آن سایت‌ها از لحاظ نوع ساختار، المان های ظاهری و دیگر امکاناتی که دارند مسیر روشنی را برای خود ترسیم کنید.

یاس وب - طراحی سایت شرکتی

یک طراحی وب سایت شرکتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

چندین عنصر و ویژگی وجود دارد که در هنگام طراحی سایت شرکتی باید مورد توجه قرار گیرد:

دارای تجربه کاربری تمیز و حرفه ای باشد

مخاطبان وب سایت شما در عرض چند ثانیه پس از ورود به وب سایت شما، درباره کسب و کار شما قضاوت خواهند کرد. بنابراین، باید در عرض همین چند ثانیه رضایت کاربر را از حضور در سایت خود جلب نمایید. باید طراحی سایت ساده و تمیز با منوهای قابل دسترسی به تمامی بخش های سایت داشته باشید، تا بتوانند با چند کلیک به تمام اطلاعات سایت شما دسترسی پیدا کنند. از طراحی سایت شلوغ و درهم برهم و با ترکیب رنگ زیاد پرهیز کنید. سعی کنید سایتی خلوت و کلاسیک، با فضای خالی مناسب در بین المان ها استفاده کنید.

دارای محتوای بسیار خوب باشد

به هر اندازه که طراحی سایت مهم است، محتوای سایت نیز اهمیتی زیادی دارد. محتوای شما شخصیت شرکت شما را نشان می دهد. سعی کنید به صورت حرفه ای و جذاب محتوای سایت خود را بنویسید. از محتوای کپی استفاده نکنید. محتوا را غیر رسمی ننویسید ممکن است مخاطبان شرکت شما را جدی نگیرند.

تبلیغ نکنید، خدمات شرکت را معرفی کنید

طراحی سایت شرکتی را با سایتهای تبلیغاتی که هدفشان فقط تبلیغ محصول، جذب مشتری و فروش هست، اشتباه نگیرید. کاربرانی که وارد سایت شرکتی می شوند به دنبال اطلاعات هستند، نه برای خرید چیزی. آنها می خواهند درباره شرکت شما اطلاعات بیشتری به دست بیاورند و در آینده تصمیم بگیرند که می خواهند از خدمات سایت شما استفاده کنند یا خیر. می توانید در بخش مقالات، اخبار شرکت را منتشر کنید یا ویدیوها و پادکست در مورد شرکت خود در سایت قرار دهید.

اطلاعات کامل شرکت را قرار دهید

اگر شرکت شما دفاتر و فروشگاه‌های بسیاری در مکان‌های مختلف دارد، باید اطلاعات مربوط به همه آنها را در سایت درج کنید. می توانید اطلاعاتی همچون تصاویر امکانات دفتر، شماره تماسها، آدرس ایمیل و نقشه سایت را درج کنید تا مخاطبان به سایر بخش های مختلف و شعبات شرکت دسترسی داشته باشند.

مهم ترین کارمندان شرکت را معرفی کنید

هر شرکت کارمندانی مختلف با سمت های متفاوت دارد که می توانید تصاویر و شماره تماس آنها را در سایت قرار دهید. اینکار باعث می شود اعتماد مخاطبان به شرکت و کارکنان شما بیشتر شود و بهتر بتوانند با سایت شرکت تعامل داشته باشند. علاوه بر آن اینکار برای کارکنان شرکت هم مفید است و کارمندان احساس می کنند که به شرکت تعلق دارند و همیشه برای روحیه آنها مفید است.

ارائه خدمات حرفه ای طراحی سایت شرکت در یاس وب

تیم یاس وب تمامی موارد در جهت طراحی وب سایت ، بهبود و ارتقای سایت را به درستی میشناسند و در تمام زمینه های شغلی شما تجربه عملی و موفقیت آمیزی داشته است. یکی از خدمات یاس وب طراحی سایت شرکتی است که میتواند حضور آنلاین شما را در دنیای مجازی به نمایش گذارد ، و پس از آن رشد ، ارتقا و توسعه دهد و هزاران بازدیدکننده را به سمت سایت شما جذب کند و رتبه سئو سایت شما را ارتقا دهد.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *