طراحی سایت کارخانجات با بهترین سیستم مدیریت محتوا (وردپرس)

طراحی سایت کارخانجات

کارخانجات صنعتی را می توان از سودآورترین فعالیت ها در نظر گرفت که تاثیر بسیار بالایی در رشد اقتصادی یک کشور دارد. اما مدیریت این مراکز نیز باید همواره در اولویت قرار گیرد. ممکن است شما مدیر یک کارخانه تولیدی باشید که روزانه حجم بسیار بالایی از محصولات را جهت ارائه به بازار آماده می کند. در چنین شرایطی تنها ساخت و تولید و عرضه محصولات ملاک موفقیت نیست. زیرا شما باید بتوانید یک بازاریابی صحیح و حساب شده نیز در مسیر تولیدی خود داشته باشید. یکی از این اقدامات طراحی سایت کارخانجات می باشد.

امروزه مخاطبین و به طور کلی کاربران، ارتباط خوبی با وب سایت ها دارند. یعنی اکثر اطلاعات و داده هایی که قرار است از یک محصول به دست آورند را همگی توسط مراجعه به وب سایت یک کارخانه تولیدی به دست می آورند. اینکه شما بتوانید از طریق طراحی سایت وردپرسی مرتبط با حوزه فعالیت خود اطلاعات و داده های کاربردی به مخاطبین خود و به طور کلی عموم جامعه انتقال دهید در نوع خود یک اقدام کاملا برنامه ریزی شده می باشد.

چرا نیاز به طراحی سایت کارخانجات داریم و بهترین شرکت برای طراحی وب سایت کدام است؟ اگر شما نیز می خواهید سایت داشته باشید اما نمی دانید از کجا و چگونه شروع کنید پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چرا به طراحی سایت کارخانجات نیاز داریم؟ هزینه طراحی وب سایت کارخانجات چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟ در هنگام طراحی وب سایت به چه مواردی باید بیشتر دقت کنیم؟ در هنگام درج قرارداد طراحی وب سایت به چه مواردی باید بیشتر دقت کنیم؟ و به طور کلی هر سوالی که در مورد طراحی وب سایت کارخانجات در ذهن شما وجود دارد را در همین مقاله مورد بررسی قرار می دهیم. در صورتی که شما نیز می خواهید وب سایت داشته باشید و نمی دانید طراحی وب سایت خود را به چه کسی بسپارید پس با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چه مواردی در طراحی وب سایت از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. ما راهنمای شما هستیم تا شما بتوانید مناسب ترین و با کیفیت ترین طراحی سایت را تجربه نمایید.

آشنایی با طراحی وب سایت

طراحی وب سایت یکی از مهمترین مواردی است که در دنیای امروزی الزامی است. امروزه افراد ترجیح می دهند نیاز خود را در دنیای مجازی و از همه مهمتر در گوگل جستجو نمایند. اکثر افراد علاقه مند هستند که از میان چندین گزینه بهترین را انتخاب کنند. دنیای وب این امکان را به راحتی در اختیار افراد قرار داده است. به همین دلیل است که فضای مجازی و دنیای اینترنت تا این حد طرفدار پیدا کرده است. شخص می تواند در شهر دیگر بر روی مبل نشیمن خانه خود بنشیند و محصول یا خدمات مورد نیاز خود را از شهر دیگری به صورت آنلاین خریداری نماید. در دنیای وب بحث فاصله مکانی دیگر مطرح نیست.

چگونه می‌توان با طراحی سایت کارخانجات روی فروش تاثیر گذاشت؟

یکی از دغدغه‌های اصلی که کارخانجات مختلف دارند این است که چگونه می‌توانند نرخ فروش خود را افزایش دهند. امروزه محصولات مختلفی وجود دارند که هر کدام در یک کارگاه تولیدی یا کارخانجات صنعتی در حال فرآوری و ساخت و تولید هستند. اما آیا تضمینی برای افزایش فروش آنها وجود دارد یا خیر؟ به دلیل برندهای مختلفی که در بازار مشغول فعالیت هستند عملاً رسیدن به نرخ فروش بالا کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است.

کارخانه‌ها و مراکز تولیدی زمانی موفق هستند که در حوزه تبلیغات بهترین عملکرد را دارند و با شناخت کافی از مشتریان خود توانستند به یک برند محبوب تبدیل شوند. یک کارخانه تولیدی اگر نتواند محصولات خود را همپای رقبای موجود در بازار به فروش برساند عملاً ضرر خواهد کرد. پس ما باید با یک رویکرد راهبردی بتوانیم میزان فروشی که بعد از تولید محصول در یک کارخانه صنعتی انجام می‌شود را افزایش دهیم.

پیشنهاد ما طراحی سایت کارخانجات است. زمانی که مشتری یا خریدار به دنبال یک محصول مشخص است ابتدا به وب سایت مرکز تولیدی مراجعه می‌کند تا دقیقاً از کیفیت آن مطمئن شود و در وهله دوم با ویژگی‌ها و ساختار محصول آشنا شود.

یک وب سایت اینترنتی برای یک کارخانه تولیدی فوق العاده اهمیت دارد. طراحی سایت کارخانجات قطعا می‌تواند باعث افزایش فروش شود زیرا وب سایت‌ها بالاترین بار تبلیغاتی را دارند حتی اگر شما به صورت عملی تبلیغ خاصی را انجام ندهید باز هم مشتریان به شما اعتماد می‌کنند و تمایل به خرید خواهند داشت.

البته کلید اصلی بعد از طراحی انجام اقدامات سئو سایت است. حال آنکه یک مرکز تولیدی بی نام و نشان بدون هیچگونه وب سایتی قاعدتاً طبیعی است که شمار مشتریان پایینی داشته باشد. هر نوع شغل و صنفی را که ببینید زمانی موفق خواهد بود که برنامه ریزی دقیقی برای طراحی سایت خدماتی، شرکتی و غیره دارد.

طراحی سایت کارخانجات

ارائه خدمات طراحی سایت کارخانجات در یاس وب

اولویت های بعد از طراحی سایت کارخانجات

  • ساماندهی کلی وب سایت

تمام محصولاتی که در یک کارخانه تولیدی طراحی و ساخته می شود همگی باید با اطلاعات کامل به جهت معرفی بیشتر به مشتریان در وب سایت قرار بگیرد. همچنین قالب بندی وبسایت بگونه ای انتخاب خواهد شد که این اطلاعات به بهترین شکل در معرض دید مخاطب با یک ساماندهی ایده آل قرار بگیرد.

  • کار کردن روی کلمات کلیدی مرتبط با محصول تولیدی

یکسری کلمات کلیدی مرتبط با محصول تولیدی کارخانه مورد نظر وجود دارد که این کلمات همواره مورد توجه سیل عظیمی از کاربران و مخاطبین قرار می گیرد. باید بتوانیم با بکارگیری یک تکنیک ایده آل در زمینه سئو، این کلمات را در رتبه های برتر قرار دهیم. طبیعتاً با این کار فروش محصول تولیدی از جانب کارخانه به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

  • برندسازی

هر چقدر فعالیتهای بهینه سازی بعد از طراحی سایت کارخانجات و همچنین بازاریابی آن بهتر و اصولی تر انجام شود قطعاً در یک محدوده زمانی مشخص کارخانه تولیدی تبدیل به یک برند تجاری خواهد شد. در چنین شرایطی دیگر شما نباید شاهد کاهش سود خرید باشید زیرا برندسازی آخرین مرحله ای است که می تواند شما را به قله اهداف مرتبط با مسائل مالی و درآمد برساند.

  • مدیریت روزانه

تمامی مشکلات فنی و عیوب ساختاری که احتمال دارد در وبسایت ایجاد شود طی فرایندهای مدیریت صحیح و روزانه همگی برطرف خواهد شد. بنابراین با فعالیت مستمر شاهد ترقی وبسایت خود خواهید بود.

چرا به طراحی سایت کارخانجات نیاز داریم؟

در صورتی که شما نیز علاقه مند هستید که به فضای مجازی بیایید و کسب و کار خود را هر چه که باشد در دنیای مجازی بین تمام دنیا به اشتراک بگذارید باید سایت داشته باشید. جالب است بدانید که طراحی سایت کارخانجات یکی از پرطرفدارترین نمونه های طراحی سایت و کسب و کار آنلاین می باشد. در واقع تمامی کارخانجات از همان ابتدا نیاز به سایت اختصاصی خود دارند تا بتوانند کسب و کار و خدمات و محصولات خود را به تمام دنیا معرفی کنند. در این مقاله می خواهیم به طور اختصاصی به طراحی سایت کارخانجات بپردازیم. با ما همراه باشید تا با پیچیدگی های این مدل طراحی سایت بیشتر آشنا شوید.

در هنگام طراحی سایت کارخانجات به چه مواردی باید بیشتر دقت کنیم؟

امروزه طراحان سایت زیادی در بازار طراحی سایت وجود دارند. برخی با کد نویسی و برخی دیگر طراحی سایت وردپرسی را انجام می دهند. فارغ از اینکه از کدام روش طراحی سایت استفاده می کنید باید شرکت و شخصی که کار طراحی سایت کارخانه شما را بر عهده گرفته است فردی با تجربه و کاربلد باشد. جالب است بدانید که طراحی سایت با استفاده از وردپرس یکی از پرطرفدارترین روش های طراحی وب سایت می باشد. تقریبا می توان گفت حدود ۷۰ درصد سایت های دنیا به صورت وردپرسی طراحی شده اند. اما قبل از هر چیز باید شرکت طراحی سایت مناسبی را برای این کار انتخاب نمایید. تیم یاس وب یکی از مجموعه هایی است که خدمات طراحی سایت را با بهترین کیفیت و با مقرون به صرفه ترین هزینه برای شما انجام می دهد.

کار طراحی سایت یک کار کاملا تخصصی است و باید حتما توسط فردی حرفه ای و با تجربه در این زمینه انجام شود. یاس وب که چندین سال است فعالیت خود را در زمینه طراحی وب سایت شروع کرده است توانسته است به یکی از اولین گزینه های انتخابی کاربران تبدیل شود. در ادامه به برخی از مهمترین نکاتی که باید در طراحی سایت کارخانجات در نظر داشته باشید اشاره می کنیم.

طراحی سایت کارخانجات را با یاس وب تجربه کنید.

مهمترین نکات در طراحی سایت کارخانجات

مهمترین نکات در طراحی وب سایت کارخانجات

اگر کار طراحی سایت خود را برون سپاری می کنید حتما موارد زیر را در نظر داشته باشید تا بتوانید یک وب سایت خوب و با کیفیت برای خود داشته باشید.

۱- انتخاب هاست مناسب

هاست یکی از مهمترین قسمت های طراحی وب سایت می باشد. تفاوتی ندارد وب سایت شما یک وب سایت کارخانه ای باشد یا یک وب سایت شرکتی. یکی از مهمترین بخش های خدمات طراحی سایت هاست می باشد. در هنگام انتخاب هاست دقت داشته باشید که فضای مورد نیاز و پهنای باند مناسبی را خریداری نمایید. همچنین در هنگام خرید در نظر داشته باشید که فضای هاست قابلیت ارتقا را داشته باشد. هاست را می توانید به صورت یک ماهه تا پنج ساله اجاره کنید.

۲- انتخاب دامنه مناسب

انتخاب نام دامنه یکی از اصلی ترین کارهایی است که باید با توجه به کسب و کارتان خریداری نمایید. نام دامنه تاثیر زیادی در سئو سایت شما خواهد داشت پس نامی را انتخاب نمایید که با کسب و کار شما هم خوانی داشته باشد. دامنه را هم می توانید به صورت یک ساله تا چند ساله خریداری نمایید.

۳- اس اس ال (SSL) را فراموش نکنید

یکی از مهمترین گزینه ها که امنیت سایت شما را بالا می برد داشتن اس اس ال می باشد. در برخی موارد به همراه هاست، اس اس ال نیز برای شما در نظر گرفته می شود. در صورتی که بخواهید بر روی سایت خود درگاه پرداخت امن را داشته باشید داشتن اس اس ال ضروری می باشد. اس اس ال ها نیز به صورت سالانه خریداری یا به صورت رایگان بر روی هاست نصب می شود.

۴- قالب مناسب

اگر قرار است طراحی وب سایت شما با استفاده از وردپرس طراحی گردد بنابراین انتخاب قالب مناسب که ریسپانسیو هم باشد اهمیت زیادی دارد. سعی کنید قالبی را انتخاب کنید که از همان ابتدا سئو شده طراحی شده باشد. قالبی را انتخاب کنید که مجبور نشوید برای هر کاری بر روی سایت خود افزونه جداگانه ای نصب کنید. زیرا افزونه ها به شدت سرعت سایت را کم می کنند.

۵- سرعت وب سایت

یکی از مهمترین گزینه ها که در طراحی وب سایت اهمیت دارد سرعت لود سایت می باشد. روش های زیادی وجود دارد که می توانید سرعت سایت را بهینه کنید. در نظر داشته باشید که بهترین سرعت سایت لود شدن سایت در کمتر از ۳ ثانیه می باشد. پس بر روی مقوله سرعت سایت نیز تمرکز داشته باشید.

۶- ریسپانسیو بودن وب سایت

امروزه تقریبا ۷۰ درصد از کاربران با استفاده از گوشی موبایل سایت را چک می کنند. بنابراین نمایش صحیح سایت در حالت موبایل از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. نمایش صحیح سایت بر روی انواع گوشی موبایل را اصطلاحا ریسپانسیو شدن سایت می گویند.

۷- فونت و رنگ بندی وب سایت

انتخاب فونت مناسب یکی دیگر از مواردی است که طراح وب سایت باید تسلط کافی در انتخاب آن داشته باشد. طراح باید بداند در کدام نقطه از سایت از فونت ها بزرگ و یا با چه رنگ و چه ضخامتی قرار دهد. بنابراین انتخاب فونت و رنگ مناسب نیز در طراحی وب سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

هزینه طراحی وب سایت کارخانجات چقدر است و این هزینه به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل مهم در هزینه طراحی سایت کارخانجات

هزینه طراحی سایت کارخانجات چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه طراحی وب سایت به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر در نحوه قیمت گذاری طراحی سایت می توان به نوع وب سایت اشاره داشت. عواملی مثل نوع هاست، نوع دامنه، نوع قالب و بسیاری موارد دیگر نیز در هزینه طراحی سایت نقش دارد. بنابراین نمی توان هزینه مشخصی را بابت هزینه طراحی وب سایت در نظر گرفت. شما می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و ضمن دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما از هزینه طراحی وب سایت نیز مطلع شوید.

آشنایی با خدمات طراحی سایت یاس وب

یاس وب طراحی وب سایت شما را با استفاده از وردپرس انجام می دهد. کار طراحی وب سایت یک کار تخصصی می باشد و حتما باید توسط فردی حرفه ای و با تجربه انجام گیرد. تیم یاس وب مفتخر است که تمامی پروژه های خود را با کسب رضایت مشتریان خود به اتمام رسانده است. این شرکت در حوزه های مختلفی کار طراحی وب سایت را انجام می دهد.

از جمله مواردی که در حوزه فعالیت این تیم می باشد می توان به طراحی سایت وردپرس، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت صنعتی، طراحی سایت کارخانجات، طراحی سایت فروشگاهی و … اشاره داشت. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت پروژه خود به بخش تماس با ما رفته و اطلاعات خود را ثبت نمایید. همچنین می توانید با شماره های درج شده در سایت نیز تماس حاصل فرمایید.

سخن آخر

برخی از کارهای مانند طراحی وب سایت کاملا تخصصی و حرفه ای است. افراد زیادی هستند که در این زمینه ادعای کاربلد بودن دارند که در زمان تحویل پروژه و در زمانی که سایت با مشکلی روبرو می شود پاسخگو نیستند و یا تخصص کافی برای برطرف نمودن آن را ندارند. بنابراین بهتر است کار را از همان ابتدا به یک فرد با تجربه در این زمینه بسپارید. تیم یاس وب با استفاده از پرسنل متخصص خود می تواند در سریع ترین زمان ممکن و با مقرون به صرفه ترین هزینه و از همه مهمتر با ارائه کاری با کیفیت در حوزه طراحی سایت صنعتی به شما خدمات ارائه نماید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *