سئو سایت شرکتی چیست؟ چرا اهمیت دارد؟ مهمترین استراتژی‌ها

سئو سایت شرکتی چیست؟ چرا اهمیت دارد؟ مهمترین استراتژی‌ها

اگر یک شرکت تازه تاسیس راه اندازی کرده اید در همین ابتدای کار برنامه ریزی های دقیقی برای داشتن یک وب سایت تدارک ببینید. درواقع نوع خدمات شما در هر زمینه ای زمانی تکمیل خواهد شد که سعی کنید در بستر آنلاین و اینترنت فعالیت داشته باشید. فارغ از نیازهای اولیه که طراحی سایت شرکتی، به دنبال آن پشتیبانی سایت است نیاز اساسی به سئو سایت شرکتی داریم.

با فرآیندهای سئو است که می‌توان برندسازی کرد و از این طریق مشتریان و مخاطبان خود را افزایش داد. وب سایتی که سئو نشود دقیقا مانند یک آب راکد است که نه جریانی دارد و نه به صورت پویا و فعال کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. بنابراین کسب درآمد و افزایش مشتریان از سایت تنها با انجام عملیات سئو امکان پذیر است. در این مقاله می‌خواهیم اطلاعات ارزشمندی در مورد سئو سایت تازه تاسیس و وب سایت هایی که در میانه کار هستند ارائه دهیم. قطعا این مطالب برای شما مفید خواهد بود.

سئو سایت شرکتی به چه معناست؟

فرض کنید یک کاربر برای دریافت خدمات از یک شرکت در قسمت سرچ گوگل عبارتی را تایپ می‌کند موتور جستجوی گوگل وب سایت هایی را به کاربر نشان می‌دهد که بهینه سازی با کیفیتی داشته باشند. پس اگر وبسایت شما سئو یا بهینه نشود عملا در فهرست نتایج گوگل رتبه نمی گیرد. هدف ما از انجام سئو یا بهینه سازی بر روی وب سایت های شرکتی ارتقاء رتبه و رنکینگ سایت و سوق دادن آن به صفحات اول و رتبه های برتر می‌باشد.

سئو سایت شرکتی به چه معناست؟

از کجا بفهمیم به سئو سایت شرکتی نیاز داریم؟

امروزه شرکت های خدمات رسان بسیار متنوع هستند. هرکدام از آنها در یک صنف خاصی مشغول فعالیت هستند و زمینه کاری آنها متفاوت است. برای اینکه متوجه شویم آیا به سئو سایت شرکتی نیاز داریم یا خیر؟ یک سوال اساسی را از خود بپرسیم؟ آیا در حوزه کاری شما رقیبانی هستند که در بستر وب سایت مشغول افزایش مشتریان خود می‌باشند یا خیر؟ اگر پاسخ مثبت است, پس قطعا به سئو سایت شرکتی نیاز دارید. زیرا رقیبان شما دائما مشتریان خود را از طریق وب سایت افزایش می‌دهند و شما اگر به سفارش سئو سایت نپردازید قطعآ نمی توانید به درآمد خوبی برسید.

چرا سئو سایت شرکتی برای کسب و کار شما مهم است؟

  1. سطح رقابت بالا

به عنوان قاعده کلی کسب و کار بی رقیب بسیار کم یا حداقل وجود ندارد. حال آنکه برخی از مشاغل دارای رقیبان بالا و برخی دیگر شمار رقیب کمتری دارند. این بستگی به زمینه کاری شما دارد. در همه موارد درآمد شما زمانی بیشتر می‌شود که سعی کنید از رقبای خود سبقت بگیرید. سئو سایت شرکتی دقیقا این امر مهم را برای شما فراهم می‌کند

  1. افزایش درآمد و ثروت

همه ما برای کسب درآمد و افزایش ثروت مشغول کار هستیم. پس یکی از دلایلی که باعث می‌شود شما با یک کارشناس حرفه ای سئو تماس بگیرید همین عامل است.

  1. افزایش روحیه پرسنل و کار تیمی

زمانیکه شما پیشرفتی را در کار خود می‌بینید و احساس می‌کنید که مشتریان تان افزایش پیدا کرده است عملا یک روحیه مضاعفی دریافت می‌کنید. در نتیجه با انرژی بیشتر و از همه مهم تر کار تیمی شرکتی فعالیت خود را ادامه می‌دهید.

چرا سئو سایت شرکتی برای کسب و کار شما مهم است؟

استراتژی های مهم سئو سایت

برای اینکه سئو سایت شرکتی موفقیت آمیزی را تجربه کنیم باید تسلط کامل روی استراتژی های مهم سئو داشته باشیم. یک شرکت خدمات رسان در زمینه سئو سایت باید متکی به دانش و تجربه کاری خود باشد. استراتژی های کارساز را بشناسد و بداند آنها را در چه زمانی مورد استفاده قرار دهد. اصولا اساس کار سئو سایت شامل موارد ذیل می‌باشد :

  1. آنالیز رقبا و تجزیه و تحلیل فعالیت های آنها

قبل از اینکه بخواهیم سئو سایت شرکتی را دست بگیریم باید به شناسایی رقبای شما بپردازیم. ببینیم سئوکاران روی وب سایت های رقیب چه کارهایی انجام دادند؟ چه شکست هایی تجربه کردند و چه موفقیت هایی بدست آوردند؟ شناسایی این موارد کمک می‌کند که استراتژی های سئو در زمینه کاری شما را بهتر تشخیص دهیم. در نتیجه هزینه کار نیز هدر نخواهد رفت. خوشبختانه ابزارها و نرم افزارهای زیادی وجود دارند که می‌توان به آنالیز و تجزیه و تحلیل فعالیت های رقبا پرداخت.

  1. سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال

بخش زیادی از استراتژی های سئو سایت شرکتی مرتبط با سئو داخلی، خارجی و تکنیکال می‌باشد. همانطور که از نام آنها مشخص است فرایندهای بهینه سازی که در داخل سایت انجام می‌شود با عنوان سئو داخلی و فعالیت هایی که در قالب بهینه سازی در بیرون سایت دنبال می‌شود با عنوان سئو خارجی و المان هایی که بخش های فنی یک سایت را در برمی گیرد با نام سئو تکنیکال شناخت می‌شوند. هر کدام از این‌ها را می‌توان بطور مفصل و در قالب مقاله های گوناگون توضیح داد, اما این را بدانید که این سه نوع سئو باید حتما روی وب سایت شرکتی پیاده سازی شود تا به نتیجه برسد.

  1. کار با محتوا

در همین ابتدای توضیح باید بگوییم که هر فرآیند سئو که انجام می‌شود روی محتوا می‌باشد. به عنوان مثال لینک های داخلی همگی در داخل محتوا می‌باشند. تکرار و انتخاب کلمات کلیدی مناسب، انجام رپورتاژ بر روی در قالب محتوای بهینه سازی شده هستند. پس کار با محتوا باید همواره مدنظر قرار بگیرد. در حال حاضر وب سایت هایی که در فهرست نتایج گوگل هستند دارای محتوای متنی می‌باشند حال آنکه برخی دیگر تعدادی از محتواهای تصویری و ویدیو را نیز در فرآیند بهینه سازی لحاظ می‌کنند.

سئو سایت کاملا تضمینی توسط تیم حرفه ای شرکت یاس وب

سئو سایت کاملا تضمینی توسط تیم حرفه ای شرکت یاس وب

یاس وب به عنوان یک شرکت سئو در تهران همواره با نمونه کار با کاربران و مشتریان خود صحبت می‌کند. ما نمی خواهیم وقت و زمان گرانبهای شما را با تبلیغات هدر بدهیم. البته ارائه یک مشاوره اولیه بسیار ضروری می‌باشد. بنابراین ما به واسطه نمونه کارهای موفق زیادی که داریم می‌توانیم این اطمینان را به مشتریان خود بدهیم که برای وب سایت شرکتی شما نیز دقیقا همین نتایج حاصل خواهد شد.

آنچه که برای ما اهمیت دارد رضایت شما و ادامه کار و فعالیت تا زمانی که وبسایت کاری خود را در اختیار دارید می‌باشد. کارشناسان ما قبل از شروع کار یک مشاوره رایگان به شما ارائه می‌دهند تا دقیقا بدانید چه مسیری را در پیش خواهیم داشت. پس با ما در تماس باشید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *