طراحی سایت عکاسی

طراحی سایت عکاسی

شاخه ی هنر و بدنبال آن رشته ی عکاسی به جهت هیجان کاری بالایی که دارد همواره توانسته است طرفداران بسیار زیادی را در سرتاسر جهان به خود جلب کند. شما با ثبت و ضبط تصاویر صحنه هایی ماندگار و لحظه هایی شگفت انگیز را از محیط های مختلف شکار می کنید. اما داستان به همین جا ختم نمی شود. اجازه دهید هیجان این کار و به نوعی شغل شما از طریق طراحی سایت عکاسی چندین برابر شود.

طراحی سایت وردپرسی در زمینه عکاسی قطعا روحیه ادامه ی کار را در شما افزایش می دهد. شما می توانید عکس های زیبای خود را حتی در وب سایت خود به فروش بگذارید. زیرا امروز بسیاری از افراد بدنبال عکس هایی بکر و خاطره انگیز از طبیعت و حتی زندگی روزمره هستند. دقیقا کاری که اکثر کشورهای پیشرفته انجام می دهند. شکار لحظه ها و به فروش گذاشتن آن ها در وب سایت هایی که طراحی کرده اید. البته این یک نوع بیزینس است چرا که در حوزه عکاسی هزاران ایده برای پولساز کردن رشته عکاسی وجود دارد.

طراحی سایت عکاسی مخصوص کسانی که آتلیه برای جشن و مناسبت های مختلف دارند، افرادی که به عکاسی صنعتی یا عکاسی از دکوراسیون داخلی مشغول هستند به منزله چندین پله صعود و پیشرفت در کسب و کار و به دست آوردن مشتریان جدید می باشد. در این مطلب روی ویژگی ها و قابلیت ها و همچنین امکانات این گونه سایت ها تمرکز کرده ایم.

چرا به طراحی سایت عکاسی نیاز داریم؟

طراحی سایت عکاسی یا آتلیه برای کسانی که در آتلیه عروسی و مجالس و مراسم های مختلف کار می کنند یا صاحب آتلیه عکاسی آثار شخصی بوده و یا در شاخه عکاسی صنعتی فعالیت دارند روشی سریع و مؤثر برای برندسازی و شناخته شدن می باشد. طراحی سایت آتلیه عکاسی یا استودیو عکاسی صنعتی واکنش و پاسخی به دیجیتالی شدن دنیای امروز است که همه کسب و کارها بخشی یا تمام فعالیت خود را در بستر اینترنت و از طریق وب سایت انجام می دهند. اما چرا طراحی سایت عکاسی تا این اندازه اهمیت دارد و چه مزایایی برای صاحبان کسب و کار ها خواهد داشت؟

  1. راه اندازی سایت عکاسی نشانه عملکرد حرفه ای، تخصص و گستردگی دید شما نسبت به رونق و توسعه کسب و کارتان می باشد به نحوی که می توانید همکاری از راه دور بر بستر اینترنت نیز داشته باشید
  2. سایت عکاسی امکان خدمات دهی ۲۴ ساعته و بدون محدودیت مکانی و زمانی را فراهم می کند. شرکت های مختلف مجبور نیستند برای شروع آشنایی و همکاری حتما به شکل حضوری مراجعه کنند و حتی در روزهای تعطیل نیز امکان برقراری ارتباط حرفه ای وجود خواهد داشت. از طرفی مشتریان نیز می توانند از طریق وب سایت و ارسال ایمیل، سؤالات خود را بپرسند و حتی نوبت رزرو کنند.
  3. ایجاد سایت عکاسی به منزله کاهش هزینه های گزاف تبلیغاتی مثل بنر و بیلبورد، پخش تراکت و غیره است. تبلیغ در صفحه اجتماعی و وب سایت و جذب مشتری در فضای آنلاین با هزینه بسیار کمتر و سرعت بسیار بیشتر انجام می گیرد.
  4. برای اثبات حرفه ای بودن و سابقه کاری درخشان خود نیاز به طراحی و صرف هزینه برای بروشور و کاتالوگ ندارید. از طریق گالری تصاویر و نمونه کار در وب سایت، می توانید به راحتی سابقه فعالیت حرفه ای خود را در دسترس و معرض دید مشتریان قرار دهید.
  5. با طراحی سایت عکاسی و صرف هزینه ابتدایی مناسب، می توانید از آن به عنوان بستری برای برگزاری دوره های آنلاین عکاسی در زمینه و شاخه های مختلف استفاده کرده و درآمدزایی خود را چندین برابر کنید. حتی می توانید جزوات و پکیج های آموزشی خود را در این زمینه به فروش برسانید.
  6. با طراحی سایت آتلیه یا عکاسی صنعتی و به اشتراک گذاری رضایت مشتریان قبلی خیلی راحت می توانید اعتماد مشتریان خود را جلب کنید در صورتی که بدون وب سایت اثبات چنین ادعایی کار دشواری است.
طراحی سایت با قالب آماده؛ استاندارد، سریع، ایمن و ارزان
مطالعه

طراحی سایت عکاسی به توسعه و رشد کسب و کار کمک می کند

طراحی سایت عکاسی به توسعه و رشد کسب و کار کمک می کند

طراحی سایت عکاسی چگونه باعث امنیت شغلی می شود؟

عکاسان حرفه‌ای و به طور کلی افرادی که در این حوزه از هنر تبحر بالایی دارند بدون شک در معرض توجه مخاطبان مختلف قرار خواهند گرفت. شما می توانید در پروژه های بسیار گسترده جهت عکسبرداری شرکت کنید و با مجموعه های هنری بزرگ و شناخته شده همکاری داشته باشید.

زمانی که شما با طراحی سایت عکاسی یک صفحه برای خود ایجاد می کنید مخاطبانی که بدنبال عکاسان با تجربه هستند تنها با یک سرچ ساده شما را پیدا می کنند. درواقع با طراحی سایت میزان فعالیت شما افزایش پیدا می کند و بدنبال آن درآمد بیشتری نیز خواهید داشت. به طور کلی نه فقط عکاسی بلکه تمام مشاغلی که دارای وب سایت رسمی هستند به نوعی یک امنیت شغلی را نیز با خود به یدک می کشند.

ویژگی هایی که باید در طراحی سایت آتلیه رعایت کرد کدامند؟

ویژگی ها و امکاناتی که برای سایت عکاسی و آتلیه، عکاسی صنعتی یا حرفه عکاسی برای دکوراسیون قرار می دهید کمک به جذب مخاطب بیشتر و گرفتن رتبه های برتر در گوگل خواهد شد که با میزان درآمد شما رابطه مستقیم دارند. در ادامه به مهمترین ویژگی هایی که باید موقع طراحی وب سایت عکاسی رعایت کنید و امکاناتی که باید در نظر بگیرید، اشاره کرده ایم:

  1. گالری تصاویر: صفحه گالری تصاویر شاید اولین بخشی باشد که مشتریان برای بازدید روی آن کلیک خواهند کرد چون میزان حرفه ای بودن شما را در شغلی که دارید مشخص می کند. اگر در صفحه گالری تصاویر به هر نوع فعالیت خود بخش جداگانه ای اختصاص دهید (گالری تصاویر عکاسی صنعتی، عکاسی مناسبت های مختلف و عکاسی برای دکوراسیون) و برای هر کدام تصاویر حرفه ای که گرفته اید را به شیوه ای جذاب به نمایش بگذارید، تا حد بسیار زیادی می توانید مشتریان را به سمت خود جلب نمایید.
  2. رضایت مشتریان قبلی: پس از اینکه نمونه کارهای خود را به بهترین شکل در معرض نمایش قرار دادید باید آن را اثبات کنید که از طریق نشان دادن کامنت ها و اظهار نظرات مشتریان قبلی برای هر نمونه کار یا در بخشی جداگانه امکان پذیر است. پس در طراحی سایت عکاسی و آتلیه از این مورد غافل نشوید.
  3. فرم تماس: پس از انتخاب شما توسط مشتریان باید بتوانند ارتباط بگیرند که این ارتباط به شکل ایمیل، تماس تلفنی، شبکه های اجتماعی یا حتی مراجعه حضوری از روی نقشه و دریافت آدرس کامل خواهد بود. پس نیاز به طراحی صفحه تماس با ما به شکل حرفه ای و کارآمد دارید.
  4. صفحه درباره ما: صفحه درباره ما توضیح کاملی از گستره فعالیت ها و خدماتی است که ارائه می کنید تا مشتریان به شکل صد در صدی با شما آشنا شوند. در این بخش می توانید به جوایز، گواهینامه ها و افتخارات کاری و حتی میزان و نوع تحصیلات مرتبط خود اشاره کنید.
  5. وبلاگ یا مقالات: در طراحی سایت عکاسی مثل طراحی سایت برای هر کسب و کاری، نیاز به درج مقالات در وبلاگ سایت دارید. درج محتواهای آپدیت و کاملا بروز و مرتبط با حیطه کسب و کار نه تنها کمک می کند که مشتریان با علم و دانش فنی و تخصصی شما آشنا شوند بلکه در گوگل هم رتبه خوبی بگیرید تا در معرض دید مشتریان باشید.
  6. تعرفه ها: مشتریان و کسانی که به سایت شما مراجعه می کنند باید بتوانند علاوه بر مشاهده تمامی خدماتی که ارائه می کنید، آنها را با تعرفه و قیمت مشاهده کنند تا از این لحاظ نیز شما را مقایسه نمایند. به همین دلیل می توانید در صفحه خدمات وب سایت به لیست تعرفه ها نیز اشاره کنید.
  7. طراحی گرافیکی جذاب: ظاهر هر وب سایت در کنار قابلیت ها و ویژگی های متعدد اهمیت زیادی دارد چون برخی افراد فقط به دنبال کسب و کارهای شیک و لوکس می گردند یا به این جنبه بیشتر از همه اهمیت می دهند و شما نیز به عنوان یک فرد حرفه ای باید در خدمت تمامی مشتریان باشید. پس در طراحی سایت عکاسی به زیبایی ظاهری سایت خودتان اهمیت زیادی بدهید.
  8. منو حرفه ای با دسترسی راحت: با توجه به گستردگی خدمات حوزه عکاسی بهتر است دسته بندی راحت و مشخصی در منوهای سایت قرار دهید تا مشتریان بتوانند خیلی سریع به بخش مورد نظر خود هدایت شوند. این کار روی سطح رضایت و بهبود تجربه مشتری تأثیر چشمگیری دارد.
  9. بخش خرید و ثبت نام: اگر هدفتان از طراحی سایت عکاسی و راه اندازی آن برگزاری دوره های آموزشی و ورکشاپ های مختلف باشد باید بخشی هم برای خرید محصولات، پکیج های مختلف و فیلم های آموزشی بگذارید. ضمنا باید امکان ثبت نام آنلاین در دوره ها و پرداخت آنلاین نیز وجود داشته باشد.
22 نکته مهم که قبل از انتخاب دامنه مناسب برای سایت باید به آن توجه کنید!
مطالعه

طراحی سایت عکاسی باید کاملا حرفه ای جلوه کند

طراحی سایت عکاسی باید کاملا حرفه ای جلوه کند

چند نکته مهم که در طراحی سایت آتلیه باید رعایت کنید :

نکات بسیار مهمی در رابطه با طراحی سایت عکاسی و آتلیه وجود دارند که رعایت کردن تمامی آنها الزامیست. بکارگیری نکاتی که بیان می کنیم کمک می کنند تا مشتریان یا بازدیدکنندگان پس از ورود به سایت تجربه بسیار خوبی داشته باشند و حس کنند دقیقا همان فردی هستید که به دنبالش بوده اند. در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره می کنیم:

  1. طراحی ریسپانسیو: طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا اولین و مهمترین موردی است که باید به آن توجه داشت. با توجه به اینکه اکثر کاربران با گوشی و تبلت وارد دنیای مجازی می شوند و به وب گردی می پردازند، طراحی واکنشگرا این تضمین را می دهد که وب سایت به خوبی بر روی این دستگاه ها نمایش داده شود تا مشتریان خود را از دست ندهید.
  2. سرعت سایت: در طراحی سایت عکاسی باید دقت کنید که کدنویسی و بخش های مختلف آن به گونه ای انجام شوند که سرعت لود سایت را کند نکنند. از طرفی نیز باید دقت کنید که استفاده از تصاویر حجیم روی سرعت لود آنها تأثیر خواهد گذاشت که نارضایتی کاربران را در پی دارد.
  3. لینک شبکه های اجتماعی: در طراحی سایت آتلیه یا سایت عکاسی صنعتی باید محلی نیز برای قرارگیری لینک های شبکه های اجتماعی در صفحه اصلی و صفحه تماس با ما قرار دهید. وب سایت مسیر بسیار خوبی برای کسب مشتریان بیشتر و درآمد بالاتر است.
  4. رنگ و فونت مناسب: رنگ صفحات وب سایت باید با رنگی که برای برند یا لوگو خود انتخاب کرده اید همخوانی داشته باشد. از طرفی فونت انتخاب شده باید رسمی و حرفه ای بوده و لحن نوشتار نیز صمیمانه باشد. در انتخاب نوع رنگ پس زمینه و تصاویر آن دقت کنید تا مشتریان کاملا جذب سایت شما شوند.
  5. بخش بندی تصاویر: اگر در زمینه عکاسی در شاخه های مختلف مثل تصویربرداری از دکوراسیون، محصولات و خدمات (عکاسی صنعتی) و عکاسی از مجالس و مناسبت ها فعالیت دارید نباید گالری تصاویر شما ترکیب شده باشد. هر بخش باید قسمت جداگانه با طراحی منحصربفرد و شیوه نمایش جذاب همراه باشد.
  6. سئو : سئو وب سایت از لحاظ محتوایی و فنی بسیار مهم است تا بتوانید در گوگل رتبه خوبی بگیرید. اگر بهینه سازی سایت عکاسی به خوبی صورت نگیرد در معرض دید مشتریان قرار نخواهید گرفت و عملا هیچ شانسی برای درآمدزایی نخواهید داشت.
  7. از واترمارک روی تصاویر استفاده کنید: در بخش گالری تصاویر حتما بر روی تصاویر نمونه کارهای خود از واترمارک های حرفه ای استفاده کنید تا هم امکان سوء استفاده از آنها به صفر برسد و هم اینکه جزئیات عکس مخدوش نگردد و به جذابیت آن لطمه ای وارد نشود.
  8. تم حرفه ای: در سایت عکاسی هم می توان از تم های پیش ساخته وردپرس استفاده کرد و هم اینکه به شکل حرفه ای و کاملا شخصی سازی شده نوع جدید و یونیک طراحی نمود. مطمئن باشید که تم های یونیک با طراحی بی نظیر، تأثیر چشمگیری روی کسب و کارتان و میزان بازدید از وب سایت خواهند گذاشت.
  9. پرهیز از شلوغی: برای اینکه تصاویر صفحه اصلی، نمونه کارها و جزئیات وب سایت شما به خوبی مشخص باشند نباید سایت خود را با طراحی غلط یا درج موارد مختلف که اکثرا کاربرد خاصی ندارند شلوغ کنید. ضمنا هر چقدر سایت عکاسی ساده تر و جذابتر باشد هم تأثیر مثبتی روی سرعت لود سایت و هم روی ذهن مخاطب خواهد گذاشت.
طراحی سایت وکالت
مطالعه

رعایت تمامی موارد گفته و برخی ریزه کاری هایی که در هنگام طراحی و راه اندازی سایت عکاسی نیاز خواهند شد، فقط از طریق همکاری با شرکت طراحی سایت حرفه ای ساخته است.

طراحی سایت عکاسی باید ریسپانسیو یا واکنشگرا باشد

طراحی سایت عکاسی با تیم حرفه ای یاس وب

یاس وب مبتکر ایده های نو و جذاب در طراحی سایت عکاسی

طراحی سایت با وردپرس در یاس وب تجربه ای متفاوت برای شما رقم خواهد زد. یاس وب متشکل از تیمی با تجربه و با سابقه کار درخشان در زمینه هایی همچون طراحی سایت و سئو، تولید محتوا، گرافیک و برنامه نویسی، با پشتیبانی قدرتمند و دائمی برخوردار است تا خیال مشتریان را از بابت کیفیت صفر تا صد کار راحت کند. تیم یاس وب برای پروژه های طراحی سایت مشاغل مختلف پکیج های مختلفی را در نظر گرفته تا مشتریان برحسب نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنند. چنانچه در مورد روند انجام کار طراحی سایت عکاسی، مدت زمان انجام پروژه و هزینه ها نیاز به راهنمایی داشتید می توانید از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی، مدیر یاس وب ، بیش از یک دهه تجربه، معمار تحول کسب‌وکارهای سنتی به غول‌های آنلاین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *