طراحی سایت ارزان در تهران؛ کیفیت بالا، پشتیبانی قوی

طراحی سایت ارزان در تهران؛ کیفیت بالا، پشتیبانی قوی

همه افرادی که در پایتخت یک بیزینس کوچک و نوپایی راه‌اندازی کردند به دنبال طراحی سایت ارزان در تهران هستند. چرا که در شروع کار هیچگونه درآمدی ندارند و می‌خواهند با داشتن یک وب سایت در سریع ترین زمان به یک ثروتمند اولیه برسند. شرکت هایی که در زمینه خدمات طراحی سایت فعالیت می‌کنند می‌توانند کمک زیادی به کسب و کارهای جدید داشته باشند. مهمترین کمکی که می‌توان ذکر کرد دریافت نازلترین هزینه برای طراحی سایت است. بنابراین شما نباید نگران هزینه‌ها باشید و با قدرت برنامه ریزی های لازم برای شروع فرآیند طراحی سایت را در پیش بگیرید.

البته نه تنها برای مشاغل کوچک بلکه در پروژه های بزرگ تر نیز قیمت مناسبی برای تکمیل طراحی سایت در نظر گرفته می‌شود. طراحی سایت یک سرمایه گذاری اساسی است. زیرا فرصت دیده شدن پیدا می‌کنید و از این طریق مشتریان و مخاطبان شما افزایش پیدا می‌کنند. اگر پروسه طراحی سایت توسط یک شرکت معتبر و رسمی انجام شود یک نتیجه قطعی شاهد خواهید بود. علاوه بر آن به تدریج با فعالیت و ارائه خدمات با کیفیت در حرفه خود می‌توانید به یک برند محبوب نیز تبدیل شوید.

پیش نیازهای مهم برای طراحی سایت ارزان در تهران

پیش از آنکه بخواهید مراحل طراحی سایت ارزان را آغاز کنید ابتدا باید ببینید که با چه سیستمی می‌خواهید یک وبسایت را روی کار آورید. در حال حاضر میتوانید از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کنید. اما اگر زمان برای شما اهمیت چندانی ندارد و می‌توانید صبر کنید وبسایت های برنامه نویسی شده نیز با هزینه بالا و زمان طولانی تر وجود دارند.

اما با توجه به آمار درخواست هایی که سایت وردپرس دارد یکسری پیش نیازها برای آن تعریف شده است. ابتدا باید زمینه کاری شما مشخص شود. اینکه می‌خواهید یک وب سایت خدماتی ساده داشته باشید یا اینکه به دنبال سایت های فروشگاهی، صنعتی، شرکتی، خبری، ورزشی، علمی و دانشگاهی و غیره هستید. بعد از آنکه نوع بیزینس شما معین شد پیش نیازهای ذیل ضروری هستند. البته این نکته را نیز یادآور شویم که قیمت طراحی سایت با وردپرس برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

  • خرید قالب استاندارد

قالب وردپرسی پیکربندی اصلی وب سایت را تشکیل میدهند. این قالب‌ها حتی امکان سفارش سازی نیز دارند. اما براساس بیزینسی که دارید پیشنهاد می‌شود از همین قالب های آماده وردپرس استفاده کنید.

  • خرید دامنه

دامنه وب سایت وردپرسی به دو نوع دامنه های ایرانی و بین المللی طبقه بندی می‌شوند. هر کدام از آنها بعد از خرید یک مدت اعتبار مشخص که دارند که باید تمدید شوند. از جمله دامنه های رایج عبارتند از Ir , com , org , info , net , me , biz , co هستند.

  • خرید هاست پرسرعت

یک هاست حرفه ای باید در عین مقرون به صرفه بودن، باید از امنیت و سرعت بالایی نیز برخوردار باشد. از طرفی برپایه یک سیستم عامل قدرتمند و با پشتیبانی از دیتاسنترهای معتبر و پهنای باند ایده آل باشند.

  • خرید افزونه‌ها

یک وبسایت وردپرسی برای اینکه بتوانند خدمات حرفه ای و امکانات پیشرفته ای را ارائه دهند حتما باید از افزونه های کاربردی مناسب بهره مند باشند. با توجه به آنکه هزاران افزونه به صورت پیش طراحی شده برای وردپرس وجود دارند درنتیجه شما می‌توانید هر امکانی را در سایت خود فراهم کنید.

طراحی سایت ارزان و فوری؛ در کمترین زمان

یکی از موضوعات مهمی که در پروژه های طراحی سایت ارزان در تهران دنبال می‌شود تکمیل کار در سریع ترین زمان ممکن است. با این رویکرد اساسی می‌توانید بدون هدر رفت زمان و هزینه، سریعتر بیزینس آنلاین خود را شروع کنید. البته افزایش سرعت در ساخت وب سایت در کنار بالا نگه داشتن کیفیت کار است. لذا این تصور که “هر چقدر زمان بیشتری برای طراحی سایت صرف شود حتما با کیفیت است” صحیح نیست! بسیاری از متخصصان و طراحان حرفه ای رویکردهای اصلی و مهمی در فرآیند طراحی سایت ارزان و فوری مد نظر قرار می‌دهند تا صاحبان وب سایت زودتر به نتیجه مطلوب برسند.

طراحی سایت ارزان در تهران با سیستم وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار قوی و کارآمد است که می‌تواند یک وب سایت حرفه ای و ایده آل در اختیار شما قرار دهد. اهمیت این سیستم به قدری بالا است که در حال حاضر حدود ۵۰ درصد وب‌سایت‌های دنیا با آن طراحی شده اند. در نتیجه هیچ سندی معتبرتر از این نیست که کاربران تا چه حد از طراحی سایت وردپرسی و نتایج بعد از آن راضی هستند. مزیت های بسیار زیادی برای وردپرس می‌توان برشمرد که مهمترین امتیازات آن سرعت بالای سایت، طراحی سریع، امنیت ایده آل، امکان پشتیبانی مناسب و سئو محور بودن هستند.

بنابراین طراحی سایت ارزان در تهران با وردپرس انجام می‌شود و مراحل پشتیبانی و مدیریت محتوای داخل سایت به طور منظم اجرا خواهد شد. وب سایت هایی که با وردپرس طراحی می‌شوند امکانات بسیار ویژه‌ای دارند. به دلیل روی کار آمدن افزونه‌ها و نرم افزارهای از پیش آماده شده می‌توان یک سایت مجهز و زودبازده به فهرست نتایج گوگل اضافه کرد.

طراحی سایت ارزان در تهران، کاملا حرفه ای و کاربرپسند

عدم محدودیت در طراحی سایت ارزان با وردپرس

وردپرس شرایطی فراهم می‌کند تا شما بتوانید یک طراحی سایت با قالب آماده داشته باشید. بنابراین فرآیندهای طولانی‌مدت برنامه نویسی در این سیستم مد نظر نیست. زیرا وردپرس می‌تواند یک طراحی سریع همراه با افزونه‌ها و تم های آماده برای وب سایت شما فراهم کند. نکته مهم دیگر عدم محدودیت در طراحی هر نوع وب سایتی است. شما می‌توانید با وردپرس به طراحی سایت پزشکی، ورزشی، خبری، حقوقی، شخصی، شرکتی، فروشگاه آنلاین، آموزشی و غیره بپردازید. بنابراین نمی توان وردپرس را برای برخی مشاغل محدود کرد.

بسیاری از سازمان های دولتی، مراکز صنعتی و تولیدی، خدماتی که به عنوان برند فعالیت می‌کنند، همگی وردپرس را برای طراحی سایت ترجیح می‌دهند. دلایل متعددی برای آن وجود دارد که مهمترین آنها مدیریت بهتر و سریعتر و قیمت مناسب است. توسعه دهندگان وردپرس دائماً در حال بروزرسانی و اضافه کردن افزونه های جدید و کاربردی تر هستند. قطعاً در آینده ای نه چندان دور آمار استفاده کنندگان و دوستداران این سیستم مدیریت محتوا به دلیل امتیازات ارزنده آن بیشتر از سایر متدهای طراحی سایت خواهد شد.

زیباترین و کاربردی ترین طراحی سایت ارزان در تهران

طراحی سایت ارزان در تهران، با بروزترین تکنیک‌ها و ترفندهای روز دنیا انجام می‌شود. تمامی المان های گرافیکی توسط بهترین متخصصان ساخته می‌شوند تا از این طریق بتوان به زیباتر شدن وب سایت کمک کرد. در کنار نمای ساختاری زیبا و جذاب باید به مقوله کاربردی بودن آن نیز توجه ویژه‌ای شود. در واقع افراد و کارفرمایان می‌خواهند از این وب سایت کسب درآمد کنند.

لذا از این منظر انرژی زیادی توسط طراحان صرف خواهد شد. اگر یک فروشگاه آنلاین دارید تمام محصولات در یک چارچوب منظم در داخل وب سایت قرار می‌گیرند. روند پیکربندی کلی سایت، چینش منوها همگی با هدف جذب مخاطب و کاربری سهل و آسان انجام خواهد شد.

طراحی سایت ارزان در تهران با هدف افزایش صددرصدی درآمد و مشتریان

تکمیل فرایند کار مطابق با نظر و عقیده کارفرمایان

پروسه طراحی وبسایت اگرچه اقدامی تخصصی محسوب می‌شود اما پیش از شروع کار از کارفرمایان نظرخواهی می‌شود تا فرایند ساخت دقیقاً متناسب با سلیقه و عقیده آنها باشد. به همین دلیل در حین طراحی نظرات شما پرسیده می‌شود تا دقیقاً همان وب سایتی طراحی شود که شما به عنوان مشتری می‌خواهید. این کار هوشمندانه توسط شرکت های رسمی انجام می‌شود. دلیل آن نیز به جهت کسب رضایت حداکثری کارفرمایان است.

اگر می‌خواهید در بخشی از یک وب سایت امکانات ویژه ای متناسب با حوزه کاری شما قرار داده شود همگی در فهرست نظرخواهی پیش از شروع کار یادداشت می‌شوند. البته طراحی سایت ارزان در تهران با سیستم وردپرس امکان تغییرات اساسی پس از تکمیل کار نیز فراهم می‌کند. چرا که وردپرس به صورت منبع باز طراحی شده است و به راحتی امکان اضافه کردن المان‌ها و ویژگی های خاص و حتی حذف آنها را میسر می‌کند.

کاربرمحور بودن وب سایت

طراحی سایت ارزان در تهران با هدف کاربر محور بودن انجام می‌شود. در واقع اولویت اصلی کاربران و مخاطبان شما هستند. زیرا اگر نتوان نظر آنها را جلب کرد عملاً طراحی سایت هیچگونه معنا و مفهومی ندارد. در صفحه اصلی سایت اولویت به ذکر موارد اصلی و مهم در حیطه کاری شما است. در نتیجه افزایش بی رویه منوها و تراکم بالا در چینش محتواها می‌تواند باعث سردرگمی مخاطب شود.

تمامی پارامترها به صورت مختصر و مفید در مقابل چشمان کاربر و در بستر سایت قرار می‌گیرند. مسیرهایی که برای حرکت مخاطب در سایت ترتیب داده شده است مانند کلیک بر روی زیرمنوها، باز کردن صفحه محصول و مراجعه به لینکهای مختلف همراه با ناوبری بسیار منظم و اصولی انجام خواهد شد. در نتیجه مخاطبان می‌دانند در کجای وبسایت قرار دارند و شوق بیشتری برای باقی ماندن در سایت خواهند داشت. این ویژگی‌ها در مورد تمامی سایتها از قبیل طراحی سایت شرکتی ارزان، سایت فروشگاهی، صنعتی و غیره صدق می‌کند.

طراحی سایت ارزان در تهران همراه با پشتیبانی بسیار قدرتمند جهت ادامه فعالیت آنلاین

نگران پشتیبانی بعد از طراحی سایت نباشید!

بسیاری از مشتریان همواره این سوال را مطرح می‌کنند که بعد از تکمیل طراحی سایت آیا امکان پشتیبانی قوی آن وجود دارد؟ در صورت بروز مشکلات فنی چه کنیم؟ آیا شرکت مورد نظر می‌تواند پایه‌ها و ستونهای اصلی سایت را به صورت استوار و محکم نگه دارد؟ در ارتباط با این سوالات باید بگوییم که هیچ جای نگرانی وجود ندارد. افرادی که متقاضی طراحی سایت ارزان در تهران هستند می‌توانند برای بهره وری بیشتر و استفاده بلند مدت از سایت خود پکیج پشتیبانی سایت هم از شرکت مربوطه دریافت کنند. بنابراین فعالیت، بیزینس و کسب و کار اینترنتی شما در یک چارچوب کاملاً ایمن و با درآمد بالا حفظ خواهد شد.

طراحی سایت ارزان در تهران توسط شرکت یاس وب

شرکت یاس وب با بهره مندی از طراحان و متخصصان ساخت وب سایت وردپرسی می‌تواند با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه دهد. این شرکت برای طراحی سایت ارزان در تهران تمهیدات بسیار ویژه و ایده آلی در نظر گرفته است. به این صورت که بیزینس های جدید با کمترین هزینه می‌توانند یک وب سایت فعال در فهرست نتایج گوگل داشته باشند. شما میتوانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و جزئیات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *