طراحی سایت بین المللی (خارجی) ؛ مزیت ها، امکانات، نمونه کار قوی

طراحی سایت بین المللی (خارجی) ؛ مزیت ها، امکانات، نمونه کار قوی

برخی از مشاغل و حوزه های کاری نیازمند وب سایت های بین المللی هستند. در واقع مخاطبان آنها در سراسر جهان خصوصا کشورهای همسایه است. بسیاری از مراکز تولیدی و کارخانه جات سعی می کنند با طراحی سایت بین المللی در چندین کشور دنیا برندسازی کنند و از این طریق به درآمد و ثروت زیادی برسند.

تنها تولید کنندگان نیاز به این گونه وب سایت ها ندارند. بلکه هر فردی اگر احساس می کند که نوع خدماتی که ارائه می دهد قابل ارائه به کاربران دیگر کشورها است حتما باید در کنار وب سایت فارسی خود به دنبال طراحی سایت خارجی نیز باشد. اینگونه وبسایت ها به عنوان سایت دو زبانه یا چند زبانه شناخته می شوند. در این مورد می توانید مقاله طراحی سایت انگلیسی را مطالعه فرمائید.

طبق تجربه کاری زبانهای انگلیسی، عربی و برخی زبانهای کشورهای اروپایی بیشتر متقاضی دارد. در ادامه مقاله جزئیات کاملتری در مورد طراحی سایت بین المللی ارائه می دهیم تا بهتر بتوانید نسبت به آن تصمیم گیری کنید.

یک شرکت طراحی سایت با سابقه خدمات دیگری همچون پشتیبانی سایت و سئو سایت نیز دارد تا شما بتوانید از صفر تا صد مراحل کار را در یک شرکت انجام دهید.

ریزه کاری های مهم در طراحی سایت بین المللی چند زبانه

شاید بسیاری از افراد تصور کنند که در طراحی سایت چند زبانه همان محتوای فارسی ترجمه و در داخل سایت بارگذاری می‌شود. اما همانطور که می‌دانیم وب سایت های چند زبانه مخاطبان گوناگونی دارند. یعنی ممکن است نوع خدماتی که به شهروندان داخل ارائه می‌شود با نوع خدماتی که به کاربران خارجی و بین المللی ارائه می‌شود تفاوت داشته باشد.

بنابراین اگرچه چارچوب کلی سایت یکسان است اما نوع معرفی خدمات با یکدیگر تفاوت دارد. شما باید مخاطبان هدف را به طور کامل شناسایی کنید و از این طریق بتوانید یک محتوای درست و کاربردی را در اختیار آنها قرار دهید. در طراحی سایت بین المللی دو زبانه یا چند زبانه تفاوت های فرهنگی مدنظر قرار می‌گیرد. همچنین المان های بصری و گرافیکی که در سایت قرار دارند برای شهروندان داخلی یک تعبیر و برای افراد خارجی یک تعبیر دیگری دارد. پس شما نمیتوانید رویکرد یکسانی را برای سایت های فارسی و خارجی در پیش بگیرید.

البته سیستم های مدیریت محتوای گوناگونی مانند وردپرس، جوملا، دروپال وجود دارند که میتوانند طراحی سایت های دو زبانه انجام دهند اما با توجه به آنکه وردپرس بیشتر جا افتاده است ترجیح بر این است که از همین سیستم استفاده شود.

نکته بسیار مهم که جزو کارهای اساسی طراحی سایت بین المللی می‌باشد عدم استفاده از گوگل ترنسلیتور برای ترجمه متون است. در واقع این سیستم ترجمه گوگل تا یک حدی می‌تواند متون را به زبانهای دیگر برگرداند اما اگر شاید وب سایت تخصصی را داشته باشید ممکن است با استفاده از گوگل ترنسلیتور فهم و درک وبسایت برای مخاطبان سخت باشد.

در نتیجه همیشه طراحان حرفه ای از منابع انسانی برای ترجمه اجزای اصلی سایت استفاده میکنند. این نکته را باید جزو اصول کار تلقی کنیم. هرچقدر عوامل انسانی بیشتری برای طراحی سایت استفاده شود در مجموع قیمت طراحی سایت با وردپرس نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

طراحی سایت با سیستم وردپرس

سیستم وردپرس یکی از جدید ترین نرم افزارهایی است که برای ساخت هر نوع وب سایتی حتی سایت های داخلی و بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد. اصولا روند طراحی سایت به دو گونه متفاوت است. نمونه اول روی آوردن به برنامه نویسی سایت از قبیل زبان های پی اچ پی ، جاوا ، پایتون و غیره است. اما رویکرد دوم استفاده از نرم افزار وردپرس می باشد. هر دو اینها در جایگاه خود بسیار ارزشمند هستند و نمی توان برتری خاصی را میان آنها ذکر کرد. طبق آمارهای منتشر شده ۵۰ درصد تمام وب سایت هایی که در جهان وجود دارد با وردپرس طراحی و ساخته می شوند. بنابراین برای زمینه های کاری بین المللی نیز می توان یک طراحی سایت حرفه ای با وردپرس داشت.

مزیتهای طراحی سایت بین المللی با وردپرس

مزیتهای طراحی سایت بین المللی با وردپرس

برای طراحی سایت خارجی با وردپرس امتیازات بسیار زیادی را می توان ذکر کرد. قطعا افرادی که می خواهند یک سایت بین المللی داشته باشند باید بدانند که چه مزیتهایی برای سایت وردپرسی وجود دارد تا خیالشان از سفارش طراحی سایت راحت باشد. برخی از مزیت ها شامل موارد ذیل است:

  • قیمت بسیار مقرون به صرفه و ارزان
  • سازگاری و هماهنگی کامل با انواع موتورهای جستجو
  • قابل اجرا بودن سایت در تمام دستگاه های دیجیتال از قبیل موبایل, تبلت
  • وبسایت شما در تمام دنیا قابل دسترسی خواهد بود
  • آپدیت سیستم وردپرس تنها با یک کلیک
  • هزاران پلاگین و افزونه و اپلیکیشن های کاربردی وب سایت
  • امنیت بسیار بالای وب سایت های بین المللی
  • انعطاف پذیری بالا
  • عملکرد ایده آل
  • رابط بصری فوق العاده جذاب و دیدنی
  • جامعه بزرگ و جهانی سایت وردپرسی
  • انجمن های پشتیبانی گسترده
  • اوپن سورس یا منبع باز بودن وبسایت های وردپرس
  • صددرصد قابل تنظیم و تغییر
  • سرعت لود کمتر از ۳ ثانیه سایت وردپرس
  • امکان چند زبانه کردن در فرآیند طراحی سایت بین المللی
  • عدم محدودیت در راه اندازی هر نوع کسب و کار اینترنتی

در طراحی سایت بین المللی چه امکاناتی وجود دارد؟

در طراحی سایت بین المللی چه امکاناتی وجود دارد؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که بسیاری از کارفرمایان و متقاضیان طراحی سایت خارجی مطرح می کنند این است که سایت آنها دقیقا چه امکاناتی دارد و با چه ویژگی هایی می توانند به مخاطبان خود خدمات رسانی کنند. امکاناتی که در وب سایت های بین المللی وجود دارد شامل موارد ذیل است:

  • خرید نام دامنه بین المللی

نام دامنه همان آدرس وب سایتی است که برای حوزه کاری شما انتخاب می شود. المان های مختلفی برای گزینش این نام وجود دارد که از جمله آن مختصر بودن و مرتبط با زمینه فعالیت است. ثبت دامنه هم به صورت ملی و هم بین المللی قابل انجام است. در حال حاضر دامنه هایی با پسوند Com برای اینگونه وبسایتها ارجحیت دارد.

  • یک قالب وردپرسی حرفه ای

نوع قالبی که برای طراحی سایت خارجی انتخاب می شود کاملا منحصر به فرد است. قالب هایی که نظم طراحی بالایی دارند و کاربران در زمان ورود به سایت در سریع ترین زمان می توانند خدماتی که به دنبال آن هستند را پیدا کنند. منوها و زیرمنوها و همچنین بخش سایت بارهای از پیش آماده شده در وردپرس بسیار کاربردی و زیبا هستند.

  • انتخاب و خرید هاست بین المللی

هاست، فضای میزبانی است که برای تمامی وب سایت ها انتخاب می شود و تمامی محتواها در این بخش حفظ خواهند شد. از آنجایی که مشکلات متعددی برای هاست های داخلی وجود دارد در فرایند طراحی سایت بین المللی همواره سعی می شود از بهترین هاست های بین المللی استفاده شود. بسیاری از شرکت های ارائه دهنده هاست از طریق کردیت کارت خرید را انجام می دهند و هاست مورد نظر را در اختیار مشتری قرار می دهند.

  • نصب پلاگین ها و افزونه های کاربردی و پیشرفته

شما باید بتوانید از وب سایت بین المللی خود بالاترین کارایی را دریافت کنید. از آنجاییکه وردپرس همه چیز را بصورت از پیش آماده شده در اختیار شما قرار می دهند در نتیجه نیاز به هیچگونه برنامه نویسی نیست. بسیاری از توسعه دهندگان پلاگین سعی می کنند افزونه های کاربردی و پیشرفته ای را در زمینه های مختلف برنامه نویسی کنند تا شما به راحتی بتوانید آن را در داخل وب سایت خود نصب و راه اندازی کنید.

نگران تولید محتوای انگلیسی برای وب سایت بین المللی خود نباشید زیرا شرکت یاس وب یک تیم تولید محتوای بسیار قوی در این زمینه دارد.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس براساس نوع درخواست کارفرما، میزان انرژی و هزینه اولیه ای که طراح صرف می کند متفاوت است. اگر می خواهید قیمت طراحی سایت با وردپرس مقرون به صرفه باشد حتما به شرکت های رسمی فعال در این زمینه مراجعه کنید. زیرا تمامی هزینه ها براساس تعرفه های از پیش تعیین شده است و هیچ مبلغ اضافه از شما دریافت نخواهد شد.

در واقع بخش زیادی از هزینه ها صرف خرید دامنه، قالب و هاست همچنین تولید محتوا می شود و طراحان فعال در شرکت ها یک مبلغ جزئی به عنوان دستمزد دریافت می کنند. پس برای طراحی سایت خارجی، شرکت های رسمی بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

نمونه کارهای قدرتمند در طراحی سایت بین المللی

طراحی سایت، پشتیبانی و سئو سایت در شرکت یاس وب

خدماتی که شرکت یاس وب ارائه می دهد فقط طراحی سایت بین المللی و داخلی نیست. این شرکت رسمی خدمات دیگری همچون پشتیبانی سایت و سئو سایت هم به مشتریان خود با نتیجه تضمینی و کیفیت بالا ارائه می دهد. برای شروع کار با کارشناسان ما در تماس باشید تا یک مشاوره کاملا رایگان به شما داده شود.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *