طراحی سایت بازرگانی به صورت چند زبانه و با کیفیت

طراحی سایت بازرگانی به صورت چند زبانه و با کیفیت

شرکت های بازرگانی به واسطه ارتباط عمیقی که با کشورهای همسایه و خارج مرزها دارند حتما باید مراحل طراحی سایت بازرگانی به صورت چند زبانه باشد. البته این مربوط به مجموعه هایی است که گستره فعالیت بسیار وسیعی دارند و با شرکت‌ها و سرمایه گذاران در اقصی نقاط دنیا در حال داد و ستد هستند. محدودیتی برای طراحی سایت چند زبانه وجود ندارد. بطوریکه شما بر اساس نیاز خود و اینکه بیشتر با چه مشتریان و افرادی در تماس هستید می‌توانید نوع زبان را برای طراح مشخص کنید تا دقیقا تمامی محتواها و المان های موجود در سایت به صورت ترجمه شده در ساختار کلی آن قرار بگیرد.

البته در این خصوص شما می‌توانید اطلاعات دقیق تری در مورد طراحی سایت انگلیسی در لینک مربوطه بدست آورید. پس اساس کار وبسایت های بازرگانی پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا است که طراحان به خوبی می‌توانند عملیات چند زبانه کردن را روی وبسایت شما پیاده سازی کنند. در ادامه مقاله جزئیات بیشتری در مورد این نوع سایت‌ها ارائه می‌دهیم.

یک شرکت طراحی سایت تنها مرجعی است که می‌تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. بنابراین به دنبال فریلنسرها و مراکز غیر مجاز نباشید.

جذب مشتریان بیشتر از طریق طراحی سایت بازرگانی

مهمترین هدفی که در فرایند طراحی سایت بازرگانی و بعد از آن دنبال می‌شود این است که شما بتوانید مشتریان زیادی را جذب کنید. در واقع شرکت های بازرگانی که کاملا به ثبت رسمی رسیده اند برای شناسایی بیشتر باید یک وبسایت آنلاین داشته باشند. عمده فعالیت این شرکتها به عنوان یک مجموعه تامین کننده است. حتی می‌توانند کمک به تاسیس یک کارخانه برای تولید محصول خاص داشته باشند.

در کنار این‌ها بسیاری از تولیدکنندگان که حجم بالایی از محصولات خود را آماده سازی کرده اند نیاز به شرکت های بازرگانی دارند تا از این طریق بتوانند گستره فروش خود را افزایش دهند. این مجموعه های تولیدی غالبا از طریق جستجویی که در صفحات وب دارند با مجموعه های بازرگانی با تجربه آشنا می‌شوند.

تولید کنندگانی که محصولات کاربردی می‌سازند به نوعی برای تامین مواد اولیه، دستگاه‌ها ، ماشین آلات و بسیاری از ابزارهای که در پروسه تولید استفاده می‌کنند، به شرکت های بازرگانی نیاز اساسی دارند. پس یک شرکت تجاری موفق تنها با داشتن یک وب سایت پیشرفته و حرفه ای است که می‌تواند ارتباط خوبی با تامین کنندگان محصولات مختلف داشته باشد.

تکنیک و متد کاری که برای افزایش مشتری در یک شرکت بازرگانی انجام می‌شود اقدامات مرتبط با سئو سایت است. بهینه سازی وبسایت بازرگانی بعد از طراحی جزو ملزومات محسوب می‌شود. به این طریق که تنها با این متد است که می‌توان وبسایت را وارد رنکینگ و به سمت صفحات اول گوگل هدایت کرد.

جذب مشتریان بیشتر از طریق طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی جهت پیشی گرفتن از رقبا

همانطور که می‌دانید شرکت های بازرگانی مختلفی هستند که هرکدام فعالیت های خاصی انجام می‌دهند. شما به عنوان یک مدیر برای پیشی گرفتن و رشد فعالیت های خود حتما باید به طراحی سایت بازرگانی روی آورید. اگر می‌خواهید در رقابت باقی بمانید علاوه بر کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهید داشتن یک وبسایت کاری بهترین تکنیک است.

برای سفارش طراحی سایت مراحل بعد از آن را نیز ببینید. اینکه آیا شرکت مربوطه خدمات پشتیبانی و سئو سایت حرفه ای ارائه می‌دهد یا خیر؟

اصلی ترین امکاناتی که در طراحی سایت بازرگانی وجود دارد

وبسایت های کاری مختلف از لحاظ ساختاری با یکدیگر متفاوت هستند. یعنی نوع قالبی که برای یک سایت فروشگاهی استفاده می‌شود با نوع قالب سایت تجاری، شرکتی، بازرگانی فرق دارد. طراحان به واسطه تجربه بالایی که دارند می‌دانند از چه قالبی برای سایت های بازرگانی استفاده کنند. امکاناتی که معمولا در چنین وب سایت هایی وجود دارد عبارتند از :

  • اسلایدهای با کیفیت همراه با عبارت های تعریفی دقیق
  • چند زبانه بودن سایت
  • گالری تصاویر و ویدئوها
  • فرم‌ها و سفارش های آنلاین
  • معرفی کامل شرکت و خدمات قابل ارائه
  • ایجاد صفحه ارتباط با مشتری
  • سیستم های کاربردی برای اعطای نمایندگی
  • راه اندازی سیستم پیشرفته مدیریت فروش
  • درباره شرکت و تماس با ما
  • امکان عضویت برای کارفرماها
  • تولید محتوای متنی در زبان های مختلف
  • اجرای سیستم های مرتبط با مدیریت حمل و نقل، ترخیص و واردات و صادرات کالا
  • ایجاد نقشه های راهبردی در طراحی سایت بازرگانی
  • طراحی گرافیکی بسیار زیبا و جذاب
  • طراحی ریسپانسیو برای باز شدن سایت در همه دستگاه های دیجیتال
  • بخش اخبار سایت و رویدادها
  • اطلاعات مرتبط با رزومه شرکت
  • لیست محصولات همراه با کاتالوگ و بروشورهای مربوطه
  • قالب مرتبط با حوزه کاری شرکت بازرگانی همراه با هاست پرسرعت و استاندارد

طراحی سایت بازرگانی جهت پیشی گرفتن از رقبا

طراحی سایت وردپرسی

برای طراحی سایت بازرگانی از نرم افزار وردپرس که جزو اصلی ترین سیستم های مدیریت محتوا است استفاده می‌شود. مزیت های بسیار زیادی را می‌توان برای وب سایت های وردپرسی ذکر کرد که از جمله آن امنیت بالا، سرعت ایده آل، وجود افزونه های بی شمار است. در کنار این‌ها در سریعترین زمان پروژه طراحی تکمیل می‌شود و می‌توانید بیزینس آنلاین خود را آغاز کنید. محدودیتی برای طراحی سایت وردپرسی برای زمینه های کاری مختلف نیست. لذا در هر کاری که فعالیت می‌کنید به جهت مدیریت بودجه انتخاب سایت های وردپرسی بهترین اقدام است.

قیمت طراحی سایت بازرگانی

برای برخی از مدیران قیمت طراحی سایت بازرگانی اهمیت دارد. شرکت هایی که در زمینه طراحی، پشتیبانی، و سئو سایت فعالیت می‌کنند قیمت خود را براساس تعرفه به کارفرمایان اعلام خواهند کرد. بنابراین شما هیچ گونه هزینه اضافی برای تکمیل پروژه طراحی پرداخت نخواهید کرد. بخش زیادی از هزینه‌ها مرتبط با خرید دامنه، خرید هاست و همچنین خرید قالب استاندارد است. در کنار این‌ها لازم است یکسری افزونه‌ها و پلاگین های کاربردی نیز در وب سایت نصب شوند. در آخر یک هزینه جزئی باقی می‌ماند که برای طراح در نظر گرفته می‌شود.

قیمت طراحی سایت بازرگانی

یاس وب؛ یک شرکت طراحی سایت ارزان در تهران

خدمات حرفه ای که شرکت یاس وب ارائه می‌دهد در کنار طراحی سایت، پکیج های پشتیبانی سایت و همچنین سئو سایت است. لذا شما نباید نگران مراحل بعد از تکمیل سایت خود باشید. این شرکت از صفر تا ۱۰۰ شما را همراهی می‌کند تا کسب و کار خود را گسترش دهید و از رقبای خود پیشی بگیرید. یک تیم تخصصی سئو نیز در این شرکت ترتیب داده شده است تا مراحل رشد وب سایت و رتبه گیری آن در سریعترین زمان اتفاق بیافتد. جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *