هزینه و تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس

هزینه و تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس

پشتیبانی سایت وردپرس به یک سری اقدامات فنی و امنیتی سایت گفته می شود که می تواند شامل تعمیر و نگهداری سایت، توسعه سایت، بروزرسانی ها ، رفع مشکلات رایج وردپرس ، افزایش سرعت و امنیت سایت و … باشد. هزینه پشتیبانی سایت به عوامل بسیاری بستگی دارد و هیچ نرخ ثابت و مشخصی ندارد. چرا که پکیچ پشتیبانی سایت با توجه به نوع پشتیبانی می تواند بسیار متنوع و متفاوت از هم باشد.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مدیران سایت ها مرتکب می شوند این است که بعد از انجام طراحی سایت وردپرسی، از پشتیبانی سایت قافل می شوند و نمیدانند این نوع خدمت چقدر می تواند برای بقا و توسعه کسب و کارشان اهمیت داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم در مورد هزینه پشتیبانی سایت و عوامل موثر در قیمت گذاری آن صحبت کنیم.

چرا انجام اقدامات مرتبط با پشتیبانی سایت لازم و ضروری است؟

بسیاری از کاربران پس از آنکه مراحل طراحی و ساخت وب سایت آنها تکمیل می‌شود می‌خواهند جهت مدیریت بودجه و سرمایه خود بدون توجه به فرایندهای پشتیبانی سایت مستقیما عملیات سئو را روی سایت انجام دهند. در چنین شرایطی باید بگوییم که اگر کارکرد صحیحی برای یک وب سایت وجود نداشته باشد و سایت از لحاظ امنیتی، سرعت بالا آمدن صفحات، نبود ارورها و صفحه ۴۰۴ در وضعیت مطلوب نباشد. در آن صورت ما نمی توانیم به سراغ پکیج های سئو برویم.

بنابراین هیچگاه نمیتوان هزینه ای که مبنی بر قیمت پشتیبانی سایت است را حذف کرد و آن را جزء اقدامات اضافی تلقی کرد. اغلب شرکت های خدمات رسان پشتیبانی سایت را جزو اصول کار خود می‌دانند و به صورت موازی باید در کنار سئو دنبال شود. به همین دلیل بهتر است مراکز خدمات رسانی را انتخاب کنید که سه خدمت طراحی، پشتیبانی و سئو را در یک چارچوب تعریف شده انجام دهند.

کدام پلن پشتیبانی سایت را انتخاب کنیم؟

همانطور که میدانید پلن های مختلفی برای پشتیبانی سایت وجود دارد که هرکدام چک لیست های خاص خود را دارند. البته از لحاظ برخی المان‌ها با یکدیگر یکسان هستند. اما میتوانند جزئیات مضاعف دیگری را نیز داشته باشند. اینکه شما کدام پلن را انتخاب کنید بستگی به وضعیت فعلی سایت شما دارد. در مواردی ممکن است یک وبسایت احتیاجی به محتوا نداشته باشد یا اینکه سرعت بارگذاری صفحات سایت نیز در یک روند خوبی باشد. در این صورت شما میتوانید ارزان ترین پلن را انتخاب کنید.

بهتر است عملیات انتخاب و پیشنهاد پلن پشتیبانی سایت را به افراد متخصص بسپارید. زیرا آنها با ارزیابی تخصصی سایت شما و اینکه چه المان هایی باید روی سایت پیاده سازی شوند می‌توانند پلن های مورد نیاز را پیشنهاد دهند. پس به عنوان یک قاعده کلی پرداخت هزینه و قیمت طراحی سایت با وردپرس تنها آغاز راه است و شما باید برنامه ریزی های دقیقی برای دریافت پشتیبانی به دنبال آن سئو را نیز داشته باشید.

هزینه و تعرفه پشتیبانی وب سایت وردپرسی به چه عواملی بستگی دارد؟

اگر عبارت تعرفه و هزینه پشتیبانی سایت وردپرس را در گوگل سرچ کنید، سایتهای مختلفی در رابطه با این حوزه مشاهده می کنید که هر کدام تعرفه مختلفی برای خدماتشان در نظر گرفته اند که تفاوت بسیاری با هم دارد. اما مهم است بدانیم که هزینه خدمات پشتیبانی وردپرس چطور محاسبه می شود و به چه عواملی بستگی دارد؟

  • نوع پکیج و لیست خدمات پشتیبانی سایت

هر شرکت یا شخصی که خدمات پشتیبانی سایت را ارائه می دهد برای این نوع خدمات، پکیج هایی آماده شده از قبل طراحی کرده است که هر پکیج، قیمت مشخصی دارد. هر ارائه دهنده خدمات نیز چک لیستهایی برای پشتیبانی مشخص کرده است که باید چک لیست ها را با دقت بررسی کنید و ببینید که بابت هزینه پشتیبانی سایت چه فعالیت هایی انجام می شود.

  • نیاز کارفرما یا مدیر سایت

هر کارفرما یا مدیر سایت با توجه به نیاز و درخواستی که برای پشتیبانی سایت دارد، لیست مشکلات و موارد پشتیبانی سایت را برای شخص پشتیبان سایت ارسال می کند و پشتیبان، با توجه به حجم کار، هزینه پشتیبانی سایت را به مشتری اعلام میکند. برای استعلام هزینه باید لیست مشکلات و کارها را در فایل ورد یا به صورت یک فایل صوتی به پشتیبان سایت اعلام کنید تا نرخ پشتیبانی سایت مشخص کنند.

  • شرکت یا شخص فریلنسر

با توجه به اینکه پشتیبانی سایت خود را به یک شخص تازه کار یا ماهر سپرده اید، فریلنسر است یا شرکت، هزینه پشتیبانی سایت نیز می تواند متفاوت باشد. پیشنهاد می شود برای اینکه یک هزینه معقولی برای پشتیبانی سایت پرداخت کنید، سایت خود را به یک شرکت معتبر و باتجربه بسپارید. شرکت های معتبر به دلیل اینکه با سایتهای بسیاری فعالیت کرده اند و قیمت پشتیبانی آنها نیز با سایر شرکت ها رقابتی می باشد، معمولا قیمت منطقی و کیفیت کار بالایی را به مدیران سایت ها ارائه می دهند.

  • کیفیت خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی سایت برای اینکه اصولی انجام شود باید سایت را به یک شرکت معتبر بسپارید تا علاوه بر کیفیت بالای خدمات بتوانید دائمی و با خیال راحت از سالم ماندن سایتتان مطمئن شوید. اشخاص کم تجربه چون تازه وارد بازار این کار شده اند معمولا قیمت و کیفیت پایینی را ارائه می دهند. افراد تازه کار از طریق سایتهای مشتری، آزمون و خطا و تجربه کسب می کنند که باعث متضرر شدن مدیر سایت خواهد شد.

یاس وب یک شرکت معتبر در حوزه پشتیبانی سایت، با احساس مسئولیت کامل، سریعا مشکلات سایت شما را با کیفیت و سرعت مطلوب برطرف خواهد کرد و همیشه همراه شماست.

  • خدمات پروژه ای یا ساعتی

برخی از مدیران سایتها تمایل دارند پشتیبانی سایت به صورت پروژه ای یا به صورت ساعتی یا روزانه و چند روز در هفته باشد و قیمت آن نیز با توجه به نوع قرارداد ساعتی یا پروژه ای متفاوت می باشد.

هزینه و تعرفه پشتیبانی وب سایت وردپرسی به چه عواملی بستگی دارد؟

لیست برخی از خدمات پشتیبانی سایت وردپرس در یاس وب

  • پشتیبانی فنی سایت
  • افزایش امنیتی سایت
  • افزایش سرعت سایت
  • رفع ارورهای ۴۰۴
  • رفع مشکلات بهم ریختکی سایت
  • رفع باگ های رایج وردپرس
  • به روز رسانی تمامی ماژول های سایت
  • طراحی مجدد یا ریدیزاین صفحات سایت
  • بک آپ گیری منظم سایت
  • انتقال سایت به هاستینگ معتبر
  • رفع هک سایت ، اسکن و پاک سازی کد های مخرب سایت
  • تولید محتوا و محتوا گذاری
  • پاسخگویی به سوالات وردپرسی و آموزش
  • مشاوره وردپرس
  • تغییر قالب سایت بدون افت سئو
  • تحلیل و بررسی کیفیت و ارائه گزارش مشکلات سایت
  • راه اندازی گواهینامه امنیتی SSL
  • و انجام سایر درخواست ها و مشکلات مدیر سایت

هزینه ماهیانه پشتیبانی سایت یاس وب چگونه است؟

هزینه ماهیانه پشتیبانی سایت یاس وب چگونه است؟

خدمات پشتیبانی وردپرس در یاس وب به دو صورت پلن پایه و پلن سفارشی به مشتریان ارائه می شود که برای مشاهده قیمت پشتیبانی سایت می توانید دکمه زیر را کلیک کنید تا با جزئیات آن بیشتر آشنا شوید.

پلن پایه: شامل چک لیست پشتیبانی فنی و امنیتی سایت است که به صورت ماهانه ارائه میشود. در این پلن، اقداماتی انجام می شود که سایت شما به لحاظ امنیتی و فنی همیشه سالم، امن و در دسترس عموم کاربران باشد و ۲۴ ساعته سایت بدون مشکل اجرا شود. در این پنل علاوه برای اقدامات روتین فنی ، تیم پشتیبانی یاس وب همه روزه سایت را بررسی می کنند و اگر مشکل احتمالی رخ داد، سریعا برطرف می کنند.

پلن سفارشی: یک سری اقداماتی هست که از طرف مدیر سایت برای مجموعه یاس وب ارسال می شود و بعد از بررسی، تعرفه پشتیبانی سایت نیز اعلام میشود. با این حال برای پلن سفارشی، فعالیت های از قبل تعیین شده است که می توانید در لینک زیر جزئیات آن را مشاهده کنید.

 

مشاهده قیمت پشتیبانی ماهانه سایت

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی، مدیر یاس وب ، بیش از یک دهه تجربه، معمار تحول کسب‌وکارهای سنتی به غول‌های آنلاین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *