۲۵ترفند هک سئو که باعث افزایش شگفت‌انگیز ترافیک سایت میشود

25 ترفند هک سئو که باعث افزایش شگفت انگیز ترافیک سایت شما می شود!

شاید شما همیشه به فکر افزایش ترافیک سایت خود بوده اید و برای رسیدن به هدف، کارهای زیادی را انجام داده اید و موفق نشده اید و همیشه دغدغه افزایش بازدیدکنندگان و افزایش رتبه سایت خود را در ذهن داشته اید. دیگر نگران نباشید ما در این مقاله ۲۵ ترفند هک سئو را به شما معرفی خواهیم کرد و اطمینان داریم که با اجرای این ترفندها قطعا نتیجه خیره کننده ای در افزایش ترافیک و بهبود سئو سایتتان رقم خواهید زد.

۱- با اضافه کردن سال به عنوان محتوای خود می توانید CTR را به شدت افزایش دهید

هک سئو - با اضافه کردن سال به عنوان محتوای خود می توانید CTR را به شدت افزایش دهید

آیا می دانستید که هرچه کاربران بیشتری در نتایج جستجو بر روی لینک سایت شما کلیک کنند، رتبه بالاتری خواهید داشت؟

یک پیشنهاد عالی برای افزایش نرخ کلیک (CTR) اضافه کردن سال به عنوان محتوای سایت شما است. این به کاربران کمک می کند تا ببینند محتوای شما جدید و به روز است و گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز از آن حمایت می کنند. این استراتژی برای لینک هایی که در صفحه اول گوگل حضور دارند بهترین تاثیر و افزایش نرخ کلیک را همراه خواهد داشت و همین افزایش نرخ کلیک باعث ارتقای رتبه سایت به نتایج بالاتر گوگل می باشد.

۲- تصاویر خود را با متن توصیفی بهینه سازی کنید

هک سئو - تصاویر خود را با متن توصیفی بهینه سازی کنید

متن جایگزین تصاویر (تگ ALT تصاویر) برای سئو بسیار مهم است. این به Google کمک می کند تا بفهمد تصاویر شما در مورد چه موضوعی است. همچنین به بازدیدکنندگان کمک می کند تا در صورت عدم نمایش تصاویر در سایت شما اطلاعاتی در مورد تصاویر ببینند. متن جایگزین یک ویژگی HTML است که به تگ تصویر اضافه می شود و برای نمایش تصاویر در یک صفحه استفاده می شود.

هنگام نوشتن متن جایگزین، باید تگ ALT تصویر خود را تا حد امکان واضح توصیف کنید. فقط از یک یا دو کلمه برای نوشتن متن جایگزین خود استفاده نکنید. تصور کنید که اگر آن تصویر را برای یک فرد نابینا توصیف می کردید چگونه این کار را انجام میدادید. برای مثال، اگر تصویر یک کیک هست به جای استفاده از فقط «کیک»، از «کیک بستنی شکلاتی شیری» استفاده کنید. این همچنین به گوگل کمک می کند تا تصویر را بهتر درک و رتبه بندی کند.

وقتی یک مقاله از چند تصویر تشکیل شده است، متن جایگزین تمام تصاویر را با کلمات کلیدی مشابه پر نکنید و فکر نکنید که با اینکار باعث ارتقای رتبه کلمات خواهید شد. در واقع، ممکن است نتیجه برعکس شود و گوگل ممکن است سایت شما را به عنوان اسپم بشناسد. پس متن ALT توصیفی هر تصویر باید یک متن یونیک باشد که حاوی کلمه کلیدی هم باشد.

۳- URL های صفحات سایت خود را SEO-Friendly کنید

یک SEO-friendly URL صفحه را با استفاده از کلمات کلیدی توصیف می کند که خواندن آن برای موتورهای جستجو و کاربران نیز آسان است. اول از همه باید یک تجربه کاربری خوب ارائه دهد و به موتورهای جستجو بگوید که صفحه درباره چه موضوعی است.

در اینجا نمونه ای از SEO-friendly URL آورده شده است:

http://www.example.com/how-to-make-a-website

این URL کوتاه، بهینه شده و به راحتی قابل خواندن است. موتورهای جستجو و کاربران با مشاهده همین لینک به راحتی می توانند تشخیص دهند صفحه در مورد چیست. از طرف دیگر URL های بهینه نشده تصادفی هستند و خواندن یا به خاطر سپردن آنها سخت است. آنها معمولاً شامل اعداد، حروف و کاراکترهای خاص هستند.

شبیه این لینک:

https://www.example.com/?p=10467

تاریخ یا سال را در URL های خود قرار ندهید. این امر نمایش مجدد محتوای قدیمی را دشوارتر می کند و کاربران ممکن است فکر کنند محتوای شما حتی پس از به روز رسانی آن قدیمی است.

۴- با افزودن کلمات کلیدی مرتبط به محتوای خود، ترافیک بیشتری ایجاد کنید

هک سئو - با افزودن کلمات کلیدی مرتبط به محتوای خود، ترافیک بیشتری ایجاد کنید

اگر می‌خواهید ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهید و در رتبه‌بندی گوگل بالا بیایید، استفاده مناسب از کلمات کلیدی بسیار مهم است. مهمتر از آن، باید سعی کنید، هدفی که کاربران شما در جستجوی آن هستند را درک کنید و محتوای خود را بر این اساس بهینه کنید.

اولین گام این است که محتوایی خوانا و با کیفیت بالا ایجاد کنید و از عبارات کلیدی مرتبط استفاده کنید. این همچنین به Google کمک می کند تا معنی یا هدف محتوای شما را درک کند و آن را با جستجوهای بیشتر مطابقت دهد. مهمتر اینکه، هرچه تنوع کلمات کلیدی مرتبط بیشتری در محتوای خود داشته باشید، جستجوهای بیشتری را می توانید به سمت همین صفحه خود رتبه بندی کنید و ترافیک بیشتری را ایجاد کنید.

۵- توضیحات متا توصیفی یونیک، جذاب و کاربر پسند بنویسید

هک سئو - توضیحات متا توصیفی یونیک، جذاب و کاربر پسند بنویسید

توضیحات متا همیشه یکی از بخش‌های ضروری سئو بوده است، و بعید است به این زودی تغییر کند. توضیحات متا یک تگ HTML است که محتوای یک صفحه را خلاصه می کند. هدف آن ارائه توضیحات کوتاهی از صفحه شما برای موتورهای جستجو و کاربرانی است که در جستجوی محتوا در SERP هستند. برخی از کاربران علاوه بر عنوان ، توضیحات متای زیر عنوان را نیز مطالعه می کنند و در صورت جذب شدن اقدام به کلیک می کنند.

کلمات کلیدی طولانی؛ و نحوه جذب ترافیک با استفاده از آن ها
مطالعه

یک توضیحات متا خوب باید:

  • محتوای صفحه را شرح دهید
  • به سوالات کاربران پاسخ دهد
  • شامل یک فراخوان برای اقدام باشد
  • منحصر به فرد و جالب باشد
  • کلیدواژه اصلی یا کانونی داشته باشد

البته، نمی توان همه موارد فوق را به طور همزمان در توضیحات متا بکار برد. اما بسته به موضوع صفحه خود، باید تا حد امکان توضیحات متا توصیفی و جالبی بنویسید تا CTR خود را افزایش دهید.

۶- یک نقشه سایت XML ایجاد کنید تا به گوگل کمک کنید محتوای جدید شما را پیدا کند

نقشه سایت XML لیستی از تمام URL وب سایت شما است. به عبارت دیگر، به گوگل کمک می کند تا محتوای جدید شما را پیدا کند و بخزد. با استفاده از افزونه یواست سئو به راحتی می توانید نقشه سایت را ایجاد کنید و آن را در سرچ کنسول ثبت کنید.

۷- از Google Rich Snippets برای وب سایت خود استفاده کنید

از Google Rich Snippets برای وب سایت خود استفاده کنید

احتمالاً نتایج جستجوی گوگل را دیده اید که با رتبه بندی ستاره ها و قیمت ها یا پرسش و پاسخ نمایش داده شده اند. این ها همان ریچ اسنیپت ها هستند. ریچ اسنیپت های گوگل می توانند به شما کمک کنند تا رتبه و ترافیک بیشتری را جذب کنید و همچنین نرخ کلیک را نیز افزایش می دهد و به شما اجازه می دهند اطلاعات بیشتری در مورد صفحات خود اضافه کنید. و همیشه باعث جلب توجه کاربران می شوند.

۸- از آنالیز سئو داخلی برای بهینه سازی وب سایت خود استفاده کنید

هک سئو - از آنالیز سئو داخلی برای بهینه سازی وب سایت خود استفاده کنید

بدون تجزیه و تحلیل سایت خود نمی توانید سئو سایت خود را بهبود ببخشید. شما می توانید با استفاده از ابزارهای تحلیل سئو داخلی سایت ، مشکلات و هشدارهای مهم را قبل از اینکه به رتبه سایت آسیب برساند، برطرف کنید. وقتی یک صفحه از سایت را وارد ابزار تحلیل سئو می کنید، ابزار تحلیل تمام مشکلات سئو داخلی سایت را به صورت چک لیست نمایش میدهد و از ۰ تا ۱۰۰ یک امتیاز لحاظ میکند و راهنمایی لازم برای بهبود هر بخش را ارائه می دهد.

۹- رقبای خود را آنالیز کنید و از نقاط ضعف آنها برای بهبود سئو سایت خود استفاده کنید.

یک راه عالی برای پیشی گرفتن از رقبا این است که تجزیه و تحلیل رقبای خود را انجام دهید و ایده های کلمات کلیدی رقیب خود را بدزدید. بدون تجزیه و تحلیل رقبا عملا کار سئو بسیار سخت و تا حدی غیر ممکن خواهد بود. پس با استفاده از تحلیل رقبا یک استراتژی کارامد برای سایت خود بچینید.

می توانید ببینید که رقبای شما از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند و نکات ارزشمند سئو را به نفع خودتان دریافت کنید. همچنین می توانید سایر معیارهای مهم سئو مانند عنوان صفحه، توضیحات و سرعت بارگذاری صفحه را با هم مقایسه کنید. اگر می خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید باید سئوی سایت شما از آنها بهتر و نقاط ضعف سایت شما نیز از آنها بسیار کمتر باشد.

۱۰- از یک افزونه کش وردپرس برای افزایش سرعت سایت استفاده کنید

هک سئو - از یک افزونه کش وردپرس برای افزایش سرعت سایت استفاده کنید

کش مرورگر می تواند با ذخیره برخی از فایل های بزرگتر در سایت شما به صورت محلی در مرورگر وب کاربر به سرعت وب سایت شما کمک کند. به عنوان مثال، WP Rocket مجموعه ای جامع از ابزارها را برای کمک به سرعت بخشیدن به وب سایت شما ارائه می دهد.

۱۱- تصاویر سایت را فشرده کنید

فشرده سازی تصاویر برای کاهش حجم سایت برای سئو بسیار مهم است زیرا در سرعت لود صفحات سایت شما تأثیر می گذارد. وب سایتی که حجم فایل بزرگی دارد سنگین می شود و بارگذاری آن زمان بیشتری می برد. خوشبختانه، شما می توانید با فشرده سازی تصاویر، سرعت لود صفحات خود را افزایش دهید. همچنین نرخ پرش خود را از کاربرانی که حوصله صبر کردن برای اتمام لود سایت شما را ندارند، کاهش می دهید.

برای فشرده سازی تصاویر خود می توانید از خدمات رایگان زیر استفاده کنید:

این ابزارها می توانند حجم فایل تصویری شما را تا ۷۰% و بیشتر کاهش دهد که تاثیر زیادی بر سرعت سایت شما خواهد داشت.

۱۲- از CDN برای افزایش سرعت سایت استفاده کنید

اگر می‌خواهید سرعت سایت خود بیشتر ارتقا دهید، می‌توانید از CDN (شبکه تحویل محتوا) برای ارائه نسخه کش سایت خود از نزدیک‌ترین سرور به موقعیت جغرافیایی خود استفاده کنید. این به افزایش سرعت وب سایت شما بسیار کمک می کند. برای تهیه CDN رایگان می توانید از ابر آروان استفاده کنید.

۱۳- از یک قالب بهینه شده، ریسپانسیو و استاندارد برای راه اندازی سایت خود استفاده کنید.

هک سئو - از یک قالب بهینه شده، ریسپانسیو و استاندارد برای راه اندازی سایت خود استفاده کنید.

با افزایش کاربران موبایلی استفاده از طراحی سایت واکنشگرا برای گوگل بسیار بااهمیت شده است و سایتهایی که در موبایل به درستی نمایش نمی دهند باعث افت شدید رتبه سئو خواهند شد. اهمیت نسخه موبایلی سایت به قدری افزایش پیدا کرده است که گوگل ابتدا نسخه موبایلی سایت را ایندکس می کند. ساده‌ترین راه برای سازگار کردن سایت خود برای موبایل، استفاده از قالب وردپرس واکنش‌گرا است که با اندازه‌های مختلف صفحه نمایش و دستگاه‌ها سازگار باشد. پس قبل از خرید قالب وردپرس نسخه موبایل آن را نیز با دقت بررسی کنید.

9 روش قطعی و تضمینی جهت افزایش رتبه الکسای سایت
مطالعه

۱۴- برای افزایش ترافیک ارگانیک از کلمات کلیدی Long-Tail استفاده کنید

آیا می دانستید که کلمات کلیدی طولانی ۷۰ درصد از ترافیک جستجو را تشکیل می دهند؟ بنابراین اگر می خواهید ترافیک ارگانیک بیشتری داشته باشید، قطعا باید از کلمات کلیدی طولانی در محتوای خود استفاده کنید.

کلمات کلیدی Long-Tail چیست؟

کلمات کلیدی Long-Tail عباراتی هستند که دارای بیش از ۳-۴ کلمه هستند و بسیار مورد توجه کاربران می باشند. با اینکه سرچ کمتری دارند اما با این حال نرخ تبدیل بالایی دارند و هدفمند می باشند. برای مثال “خرید کفش” ، کلمه کلیدی کوتاه و “خرید کفش دو برای کف پای صاف” ، کلمه کلیدی طولانی می باشد.

۱۵- خوانایی صفحات و محتوا سایت را بهبود ببخشید تا بازدیدکنندگان در سایت شما بیشتر حضور داشته باشند

آیا می دانستید که کاربران کمتر از یک ثانیه برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهند در یک صفحه بمانند یا نه صرف می کنند؟ به همین دلیل است که محتوای شما باید جالب، جذاب و خواندنی باشد تا خوانندگان بخواهند در سایت شما بمانند.

خوانایی نیز عامل مهمی برای موتورهای جستجو است. همانطور که قبلا ذکر شد، محتوایی که خواندن آن آسان‌تر است، اغلب در رتبه‌بندی بالاتر از محتوایی قرار می‌گیرد که خواندن آن دشوار است. همچنین نرخ پرش را کاهش می دهد. به همین دلیل است که همیشه باید محتوای خود را با جملات کوتاه‌تر، عنوان‌های فرعی، تصاویر، نقل قول‌ها و فهرست‌های نشانه دار تقسیم بندی کنید و هر چیزی که باعث شود خواننده به محتوای شما علاقه مند شود.

۱۶- به گوگل کمک کنید تا محتوای جدید شما را با استفاده از لینک های داخلی پیدا کند

داشتن یک ساختار لینک سازی داخلی خوب برای سئو بسیار مهم است. این به بازدیدکنندگان کمک می کند تا در سایت شما حرکت کنند و همچنین به گوگل کمک می کند تا محتوای جدید شما را کشف کند. همیشه هنگام انتشار یک محتوای جدید، لینک های داخلی مرتبط را به محتوای خود اضافه کنید.

به طور منظم (هفتگی یا ماهانه)، محتوای قدیمی خود را برای افزودن لینک به محتوای جدیدتر به روز کنید. این به خوانندگان شما و گوگل کمک می کند تا بفهمند که چگونه تمام محتوای شما به هم مرتبط است. و برای اطمینان از اینکه گوگل از همه لینک های شما اطلاع دارد و محتوای شما را رتبه بندی می کند، باید انکرتکست های توصیفی بنویسید.

۱۷- محتوای خود را به یک پادکست صوتی تبدیل کنید

یکی دیگر از راه های ساده برای کاهش نرخ پرش و افزایش ترافیک، استفاده از پادکست در محتوای سایت می باشد. از طریق پادکست ها، می توانید محتوای خود برای کاربران جذاب کنید. برای ایجاد یک پادکست، نیازی نیست که کار سختی انجام دهید. در واقع، شما به سادگی می توانید پست های وبلاگ خود را بخوانید، صدا را ضبط کنید و سپس با استفاده از افزونه پادکست وردپرس آن را در وب سایت خود آپلود کنید.

۱۸- محتوای سایت را برای جستجوی صوتی بهینه کنید

هک سئو - محتوای خود را به یک پادکست صوتی تبدیل کنید.

جستجوی صوتی به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین روش هایی است که مصرف کنندگان برای محصولات و خدمات آنلاین جستجو می کنند. اکنون برای افراد راحت‌تر است که به جای باز کردن Google هر بار که سؤالی دارند، به سادگی با تلفن هوشمند خود جستجوی خود را انجام دهند

آیا می دانستید که روزانه ۴۵ میلیون نفر از دستیار صوتی استفاده می کنند و استفاده از دستیار صوتی گوگل در سال گذشته ۴۰۰ درصد افزایش یافته است؟

با در نظر گرفتن این موضوع، اکنون در این فکر هستید که چگونه سایت خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید!؟

برای بهینه سازی سایت خود برای جستجوی صوتی، باید با دو مرحله زیر انجام دهید:

  1. سعی کنید بفهمید که یک کاربر احتمالاً به جای تایپ کردن چه خواهد گفت. بنابراین انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای بهینه سازی صدا مهم است.
  2. روی انتشار محتوای محاوره ای در سایت خود تمرکز کنید و همانطور که فکر می کنید کاربران صحبت می کنند بنویسید.

۱۹- با پیوند دادن فید RSS خود، نرخ تبدیل را افزایش دهید

RSS (Really Simple Syndication یا Rich Site Summary) نوعی از فید وب است که به کاربران و برنامه‌ها اجازه می‌دهد به‌روزرسانی‌های منظم را از وب‌سایت یا وبلاگ مورد نظر خود دریافت کنند. این یک فایل متنی XML ساده است که شامل اطلاعات به روز شده سایت می باشد که به فیدخوانی متصل می شود که کاربران می توانند در آن مشترک شوند. وردپرس دارای فیدهای RSS پیش فرض داخلی است. با استفاده از افزونه یواست سئو، در تنظیمات محتوای RSS، می توانید متن و لینک را قبل یا بعد از محتوای خود اضافه کنید.

۲۰- محتوای ویدیویی منتشر کنید

۸۷ درصد از بازاریابان ویدیو می گویند که ویدیو ترافیک وب سایت آنها را افزایش داده است و ۸۰ درصد می گویند که مستقیماً به افزایش فروش کمک کرده است. همانطور که احتمالاً متوجه شده اید، ویدیوها راهی عالی برای رشد ترافیک وب سایت و کسب و کار شما هستند.

25 روش جهت بالا بردن بازدید و افزایش ترافیک سایت
مطالعه

افزودن ویدیو به وب سایت شما نیز می تواند در موارد زیر کمک کند:

  • افزایش CTR (نرخ کلیک) : از جمله ویدیو در سایت شما باعث افزایش ۱۵۷ درصدی در ترافیک ارگانیک می شود.
  • کاهش نرخ پرش: افراد بیش از دو برابر بیشتر از صفحه دارای ویدیو زمان صرف می کنند.
  • به شما کمک می کند بک لینک های با کیفیت بیشتری دریافت کنید – هر چه کیفیت محتوای شما بالاتر باشد، احتمال بیشتری برای دریافت بک لینک های با کیفیت خواهید داشت.

در این صورت، مهم است که محتوای ویدیوی خود را بهینه کنید تا به گوگل کمک کنید ویدیوهای شما را پیدا کند و آنها را در جستجوی ویدیو رتبه بندی کند.

۲۱- به گوگل اجازه دهید از شبکه های اجتماعی سایت شما مطلع شود

هک سئو - به گوگل اجازه دهید از شبکه های اجتماعی سایت شما مطلع شود

فعالیت در شبکه های اجتماعی برای سئو بسیار مهم است چون می تواند برند شما را تقویت کند. شما بازدید بیشتری به دست خواهید آورد و می توانید سرنخ های بیشتری برای کسب و کار خود ایجاد کنید. همچنین، هرچه محتوای شما بیشتر در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود، افراد بیشتری آن را می بینند و به آن لینک می دهند.

۲۲- به نظرات پاسخ دهید و بازدیدکنندگان بیشتری جذب کنید

آیا می دانستید که ۷۷ میلیون نظر جدید وبلاگ توسط خوانندگان در هر ماه ایجاد می شود؟

نظراتی که کاربران می‌گذارند، علاقه آنها را به محتوای شما نشان می‌دهد، چه مثبت یا منفی. در این صورت، وبلاگ شما باید یک ارتباط دو طرفه باشد و تشویق خوانندگان به تعامل می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد. پاسخ دادن به نظرات نه تنها رابطه شما را با کاربرانتان عمیق تر می کند، بلکه نوعی اثبات اجتماعی نیز هست.

بهتر از آن، نظرات اساساً محتوای تولید شده توسط کاربر هستند که با کلمات کلیدی طولانی پر شده است، که رتبه بندی را آسان تر میکند. همچنین، اگر پاسخ‌های مفیدی به نظرات ارائه دهید، این یک راه عالی برای بازگشت بازدیدکنندگان به سایت شما است، زیرا کاربران اغلب می‌خواهند برگردند و به دنبال پاسخ خودشان بگردند:

اگر هنگام پاسخ دادن، لینکهایی به محتوای خود اضافه کنید، پیوند داخلی خود را نیز تقویت خواهید کرد. بهتر از همه، مطالعات نشان داده است که کاربرانی که نظرات خود را ارسال می‌کنند، احتمالاً محتوای شما را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و همچنین مشترک می‌شوند و از شما خرید می‌کنند. به عبارت دیگر، اجازه دادن به نظرات در وب سایت شما و پاسخ دقیق به آنها می تواند به افزایش ترافیک ارگانیک شما و بهبود رتبه کمک کند.

۲۳- نقشه گوگل را ثبت کنید

هک سئو - نقشه گوگل را ثبت کنید

اگر یک فروشگاه راه اندازی کردید یا خدمات خود را در مکانی خاص ارائه می دهید، باید یک مکان کسب و کار در «نقشه گوگل» ایجاد کنید. نقشه گوگل مخصوصی مشاغلی است که در یک مکان خاص یا در یک منطقه خدماتی مشخص به مشتریان ارائه می دهند.

شاید بپرسید چرا این برای سئو مهم است؟

نقشه گوگل به شما امکان می‌دهد در جستجوی محلی و Google Maps که مشتریان بالقوه شما می‌توانند به راحتی کسب و کار شما را پیدا کنند، بیشتر قابل روئیت باشید. می‌توانید عکس‌ها و اطلاعات کسب‌وکارتان را مستقیماً به نتایج جستجو اضافه کنید.

۲۴- برای دریافت بک لینک به دنبال سایتهای وبلاگی باشید و در آنجا ثبت نام کنید و وبلاگ ایجاد کنید.

یکی از موثرترین انواع لینک بیلدینگ و دریافت بک لینک با کیفیت، وبلاگ نویسی مهمان است. وبلاگ نویسی مهمان به این دلیل موثر است که باعث افزایش اعتبار دامنه سایت شما می شود.

۲۵- اینفوگرافیک ها را به صفحات سایت خود اضافه کنید

استفاده از اینفوگرافیک استراتژی قدرتمند دیگری است که می تواند ترافیک وب سایت را افزایش دهد، اعتبار دامنه شما را بهبود بخشد و سئوی شما را تقویت کند. به عنوان مثال، اگر یک اینفوگرافیک ایجاد کنید که بر یک موضوع پرطرفدار تمرکز دارد و شامل آمار و ارقام داده‌های مفید است، می‌تواند افراد را به آن موضوع علاقه‌مند کند تا اینفوگرافیک شما را با دیگران به اشتراک بگذارند. همچنین در مورد اینفوگرافیک توضیح جامعی ارائه دهید.

سخن آخر

اکنون شما ۲۵ ترفند هک سئو را یاد گرفته اید که تضمینی برای افزایش ترافیک شما هستند. استفاده از این نکات سئو به شما کمک می کند تا ترافیک خود را به حداکثر برسانید، در موتورهای جستجو از رتبه های بالاتری برخوردار شوید، بازدیدکنندگان وب سایت خود را به سرنخ تبدیل کنید و یک برند قوی در بازار خود ایجاد کنید.

اینها بخشی از ده ها چک لیست کامل سئو سایت میباشد که بایستی اجرا کنید. البته اجرای درست و اصولی این چک لیست به مهارت و تجربه بسیار نیاز دارند. شرکت یاس وب با داشت کادری مجرب و آموزش دیده فرایند رشد کسب و کار شما را تضمین خواهد کرد. اگر در زمینه ارتقای کسب و کار خود نیاز به خدمات سئو سایت وردپرس دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی، مدیر یاس وب ، بیش از یک دهه تجربه، معمار تحول کسب‌وکارهای سنتی به غول‌های آنلاین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *