طراحی سایت خدمات مسافرتی

طراحی سایت خدمات مسافرتی | یاس وب

سایت خدمات مسافرتی، امروزه به جهت علاقه عموم مردم به مسافرت بسیار پر بازدید می باشد. با طراحی سایت خدمات مسافرتی شما می توانید در یک مدت کوتاه جزو محبوب ترین وب سایت ها در میان رقبا شوید. این سایتها خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند. شما با بهره برداری از این خدمات می‌توانید سفری بدون دغدغه و رضایت بخشی را تجربه کنید. همانطور که میدانید برای داشتن یک مسافرت ایده آل شما نیاز به مواردی همچون رزرو هتل، آشنایی با جاذبه های گردشگری و همچنین رزرو وسایل نقلیه از قبیل هواپیما، قطار و اتوبوس دارید.

همچنین در طراحی سایت وردپرسی با محتوای خدمات مسافرتی ممکن است معرفی تورهای مختلف در دستور کار قرار گیرد. در نتیجه شما با ثبت نام و پیوستن به این تورها می‌توانید به صورت دسته جمعی با هزینه ای متعادل به مسافرت و بازدید از اماکن سرگرم کننده و یا حتی تاریخی بپردازید.

طراحی سایت خدمات مسافرتی به عنوان یکی از کسب و کارهای فعال در حیطه گردشگری و توریسم نقش بسیار زیادی در موفقیت سازمان و نهادهای این چنینی ایفا می کند که البته تنها به طراحی مفید آن نیست بلکه باید ویژگی ها و بخش های مختلف وب سایت به همراه سئو و بهینه سازی نیز انجام شوند.

چرا طراحی سایت خدمات مسافرتی ضروری است؟

طراحی سایت خدمات مسافرتی یک الزام و امر کاملا ضروری برای کسب و کارهای فعال در این حوزه است چرا که چنین نهادها و شرکت های خدماتی نقش مستقیمی در تجربه لذت بخش یک سفر ایفا می کنند. از طرفی وب سایت های خدمات مسافرتی یا آژانس های مسافرتی فقط در زمینه بلیط سفر برای مسافرت فعال نیستند بلکه در رزرو تورهای داخلی و خارجی، آشنایی با مقاصد مسافرتی داخلی و خارجی و مشابه آن نیز نقش دارند، ضمن اینکه می توانند تخفیف ها و خدمات خود را نیز به شیوه ای کاملا متفاوت و جذاب ارائه کنند.

از طرفی برخی افراد می پرسند چرا وقتی می توانند همین خدمات را در رسانه های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام، فیسبوک و غیره نیز ارائه کنند باید هزینه های طراحی سایت خدمات مسافرتی را تقبل کنند؟ در جواب به این دسته از عزیزان باید بگوییم که در بهترین حالت اثرگذاری فعالیت در شبکه های اجتماعی در کنار طراحی وب سایت جواب می دهد.

فرض کنید شما به عنوان یک برند در شبکه های اجتماعی تبلیغات می کنید اما مشتریان وقتی در اینترنت سرچ می کنند هیچ وب سایتی متعلق به شما وجود ندارد. در چنین حالتی قطعا اعتبار و وجهه خود را نزد مشتریان از دست خواهید داد. ضمنا با این نوع طراحی سایت خدماتی و اطلاعاتی که در آن درج می شود همیشه در دسترس مشتریان و بازدیدکنندگان است و در جذب مشتری بسیار موفق تر از شبکه های اجتماعی عمل می کند و رسانه های اجتماعی نیز نقش مکمل را دارد.

طراحی سایت خدمات مسافرتی با بهترین الگوها با یاس وب

طراحی سایت خدمات مسافرتی با بهترین الگوها با یاس وب

با طراحی سایت خدمات مسافرتی، تبدیل به برند شوید

برندسازی یک رویای دور از انتظار نیست. آنچه که در طراحی سایت خدمات مسافرتی همواره مورد توجه توسعه دهندگان وب می باشد این است که با انجام یکسری تکنیک های بازاریابی و همچنین تعامل بیشتر با سیل عظیمی از کاربران بتوانیم نوع خدمات شما را تبدیل به یک برند کنیم.

با این کار عملا شما در ذهن کاربران باقی خواهید ماند و گستره خدمات شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. نکته مهمی که باید به آن توجه کنیم این است که قدم اول طراحی سایت وردپرسی می باشد. بعد از این کار شما می توانید روش های منحصر بفرد خود را مانند یک بذر در داخل بستر سایت بکارید تا شاهد رشد روزافزون وب سایت خود باشید.

طراحی سایت گردشگری و خدمات مسافرتی برای کدام کسب و کارها مناسب است؟

طراحی سایت گردشگری به دلیل نوع فعالیت این نهادها در حیطه توریسم و گردشگری قرار می گیرند و لذا کلیه اطلاعات مربوط به یک سفر از هتل و رزرو مکان تا رستوران ها و اماکن گردشگری و جاذبه های دیدنی به همراه تورها را در بر می گیرد لذا طیف گسترده ای از کسب و کارها می توانند از طراحی وب سایت مسافرتی بهره مند شوند. از جمله این کسب و کارها عبارتند از :

  • آژانس های فعال در حوزه تورهای داخلی و خارجی
  • نهادهای خدماتی در حوزه رزرو بلیط برای اتوبوس، قطار و هواپیما
  • آژانس های گردشگری با مجلات و ماهنامه های تخصصی
  • وب سایت های پوشش دهنده اخبار گردشگری و توریسم
  • وب سایت های فعال در رزرو مکان اقامتی از قبیل هتل، ویلا، سوئیت آپارتمان و غیره
  • سازمان های فعال در ارائه مشاوره سفر
  • وب سایت های فعال مشاوره ای در حوزه معرفی و بررسی تخصصی اماکن گردشگری و جاذبه های دیدنی

البته حوزه کسب و کارهای فعال در حیطه گردشگری و توریسم بسیار گسترده بوده و ما فقط به برخی از مهم ترین آنها اشاره کردیم اما به طور کلی طراحی سایت در زمینه خدمات مسافرتی کاملا ضروری است و بدون آن منبع عظیم درآمدی از بین خواهد رفت.

طراحی سایت خدمات مسافرتی باید طبق استانداردهای طراحی و همراه با ویژگی های مدنظر گوگل باشد

طراحی سایت خدمات مسافرتی باید طبق استانداردهای طراحی و همراه با ویژگی های مدنظر گوگل باشد

در طراحی سایت خدمات مسافرتی چه ویژگی ها و بخش هایی باید در نظر گرفته شوند؟

با توجه به نوع خدمات و حیطه فعالیتی که کسب و کارهای فعال در زمینه خدمات مسافرتی دارند باید ویژگی ها و بخش های زیر حتما در وب سایت موجود باشد تا برای بازدید کننده جذابیت کافی ایجاد کرده و آنها را مجاب کند که از این سازمان و نهاد خدماتی استفاده نماید در غیر این صورت اگر نقصی وجود داشته باشد یا برخی از ویژگی ها در دسترس نباشد قطعا وارد سایت رقیب خواهند شد و این به معنای از دست رفتن درآمد شماست:

  • در طراحی سایت خدمات مسافرتی باید خدماتی که ارائه می شوند در قسمت هدر سایت به شکل منوهای جداگانه همراه با دسته بندی مرتبط قرار گرفته باشند
  • بخشی برای رزرو آنلاین درنظر گرفته شود که خود به چندین بخش تقسیم می شود مثل رزرو مکان اقامتی، رزرو بلیط، رزرو تور و غیره که هر کدام تقسیم بندی های خود را دارند
  • امکان عضویت در سایت و دریافت آخرین خبرنامه ها و مقالات از طریق ایمیل وجود داشته باشد
  • در زمینه معرفی هتل و اماکن گردشگری حتما آدرس ها به شکل نقشه گوگل درج شده باشند
  • صفحه “درباره ما” کمک زیادی به مخاطبین و بازدیدکنندگان می کند که بهتر و بیشتر با حیطه و گستره فعالیت شرکت مدنظر آشنا شوند و نباید اهمیت آن را در طراحی سایت دست کم گرفت
  • امکان چت آنلاین برای بازدیدکنندگان وجود داشته باشد تا برای سؤالات جزئی مجبور به تماس تلفنی نباشند
  • در وب سایت، شبکه های اجتماعی که در آن فعالیت وجود دارد حتما ذکر شوند به نحوی که با کلیک بر روی آنها به صفحه یا پیج مربوطه هدایت شوند
  • بخشی با نام مشتریان و خدمات ارائه شده به آنها وجود داشته باشد تا ادعاها و سوابق گفته شده ملموس تر باشند
  • امکان جستجوی پیشرفته در وب سایت برای دسترسی سریعتر به مطالب مورد نظر مخاطبین و حتی قرارگیری بخشی به نام  “جدیدترین مطالب”، تا هم مخاطبین به میزان فعالیت شما پی ببرند و هم راحتتر به آخرین مقالات وب سایت دسترسی داشته باشند که اغلب در طراحی سایت خدمات مسافرتی به خوبی این دو بخش طراحی نمی شوند

طراحی سایت خدمات مسافرتی مزایای بسیار عمده و متنوعی دارد

طراحی سایت خدمات مسافرتی مزایای بسیار عمده و متنوعی دارد

مزایای طراحی سایت خدمات مسافرتی

تا اینجا متوجه شدید که اهمیت طراحی سایت خدمات مسافرتی تا چه اندازه بالاست و چقدر انجام چنین کاری در درآمدزایی شما مؤثر است. اما اگر کماکان در صرف هزینه برای طراحی سایت شک دارید ابتدا باید به شما بگوییم که طراحی سایت برای کسب و کار هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری هوشمند است که هیچ ضرری نخواهد داشت.

برای اینکه بهتر با اهمیت و مزایای طراحی وب سایت برای کسب و کارهای خدماتی در زمینه مسافرت آشنا شوید مهمترین آنها را در ادامه ذکر خواهیم کرد:

  • با درج اطلاعات در مورد نقاط گردشگری، شهرهای توریستی و جاذبه های دیدنی هر شهر بازدیدکنندگان تمامی اطلاعات مورد نظر خود را برای سفر به شهر مدنظرشان دریافت خواهند کرد و این بازدید سایت را به شدت افزایش می دهد
  • طراحی وب سایت خدمات مسافرتی این فرصت را در اختیار صاحبان کسب و کار ها قرار می دهد تا تصاویر و ویدیوهای خود را از برگزاری تورهای گردشگری در قالب گالری تصاویر و فیلم ها در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند و با این کار در جذب مشتری بسیار حرفه ای عمل کنند
  • با درج بخشی به منظور رزرو آنلاین در وقت مشتریان و پرسنل آژانس مسافرتی خود صرفه جویی عظیمی خواهید کرد و از طرفی با بهبود تجربه کاری، مشتریان شما نیز بیشتر خواهند شد
  • مشتریان به خوبی متوجه می شوند که در چه زمینه هایی به صورت حرفه ای فعالیت دارید تا بتوانند از تجربه و مهارت شما استفاده کنند
  • به راحتی و با صرف کمترین هزینه مشتریان خود را از آفرها و تخفیف ها مطلع می کنید
  • امکان به اشتراک گذاری مطالب در هر کانال و شبکه اجتماعی فراهم می شود
  • در هر قسمت به صورت جداگانه و از طریق بخش “تماس با ما” می توانید به شکل آنلاین و مستقیم با مشتریان خود در ارتباط باشید
  • پس از طراحی سایت خدمات مسافرتی ارتباط برقرار کردن با بازار هدف بسیار سریعتر و راحت تر است
  • شانس پیدا شدن شما در صفحه اول گوگل با سرچ کلمات مشابه بسیار بیشتر از حالتی است که در شبکه های اجتماعی به طور تصادفی مشتریان به حضور شما پی ببرند
  • طراحی سایت خدمات مسافرتی به کسب و کار هویت و اعتبار می بخشد چرا که بازدیدکنندگان، خرید آنلاین از یک وب سایت با نشان اعتماد الکترونیک را به خرید آنلاین از داخل شبکه های اجتماعی ترجیح می دهند.

چرا بهینه سازی وب سایت خدمات مسافرتی بسیار مهم است؟

سئو و بهینه سازی سایت خدمات مسافرتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به نحوی که حتی اگر وب سایت بسیار جذاب و کاملی هم طراحی کرده باشید اما اصول و تکنیک های سئو در آن پیاده سازی نشده باشد عملا هیچ سودی نخواهد داشت.

طراحی سایت خدمات مسافرتی خود را باید به دست افراد حرفه ای بسپارید

طراحی سایت خدمات مسافرتی خود را باید به دست افراد حرفه ای بسپارید

چکار کنیم که طراحی وب سایت خدمات مسافرتی از لحاظ سئو تأیید شده باشد؟

بهینه سازی وب سایت به قدری اهمیت دارد که اگر انجام نشده باشد موتور جستجوی گوگل نمی تواند شما را پیدا کند و حتی تخطی کردن از الگوریتم ها و قوانین منجر به جریمه شدن نیز می گردد به همین دلیل به برخی از مهمترین موارد اشاره می کنیم که حتما یک شرکت طراحی سایت معتبر و حرفه ای این موارد را در نظر خواهد داشت:

  • طراحی سایت وردپرسی : مدیریت محتوای وردپرس در اکثر پروژه های طراحی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد و پلتفرم محبوب گوگل نیز هست. طراحی سایت خدمات مسافرتی نیز چنانچه با وردپرس طراحی شده باشد امتیاز محسوب خواهد شد.
  • واکنش گرا بودن سایت : منظور از طراحی سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو وب سایت ها این است که وب سایت باید با نسخه موبایلی نیز سازگار باشد یعنی وب سایت بر روی موبایل و تبلت با صفحه نمایش های مختلف به خوبی نمایش داده شود و خوانندگان مجبور به چپ و راست بردن صفحه وب سایت یا زوم کردن برای دیدن منوها یا مطالب نباشند. با توجه به اینکه اکثر افراد از طریق گوشی موبایل سرچ می کنند بسیار مهم است که در طراحی سایت خدمات مسافرتی به این مورد توجه ویژه داشته باشید.
  • رابط و تجربه کاربری مناسب : طراحی سایت باید به گونه ای باشد که کاربران در پیدا کردن بخش های مورد نظر خود از طریق منوها یا قابلیت جستجوی پیشرفته هیچ مشکلی نداشته باشند و از هر حیث تجربه کاربری خوبی برای آنها رقم بزند.
  • سرعت لود سایت : سرعت پایین لود یک وب سایت تحت تأثیر عوامل مختلفی مثل تصاویر حجیم و سنگین، کدهای اضافه در برنامه نویسی، ویدیوها و تصاویر فشرده نشده، وجود پلاگین های بی استفاده متعدد و غیره است که به منظور بهینه سازی وب سایت فورا باید برطرف شوند.
  • طراحی گرافیک : گرافیک و بخش های مختلف به کار رفته مثل اسلایدرها در صفحه اصلی، ترکیب رنگ های جذاب و غیره هنگام طراحی سایت خدمات مسافرتی در جذب مخاطب بسیار تأثیرگذار هستند.
  • تولید محتوای یونیک : هنگام تولید محتوا برای جاذبه های گردشگری، توضیحات شهرها و غیره حتما به یونیک بودن و تکراری نبودن محتوا دقت کنید چرا که یکی از عوامل بسیار مهم در رتبه گرفتن وب سایت محسوب می شود.

موارد سئو سایت بسیار مهم و متنوع هستند و شرکت های طراحی سایت باید خود را موظف به انجام آنها بدانند. با توجه به اینکه یاس وب در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت و تولید محتوا نیز فعالیت دارد به خوبی نیروی کارآزموده و حرفه ای در این زمینه در اختیار شما قرار خواهد داد.

یاس وب بهترین مرکز طراحی سایت خدمات گردشگری

یاس وب با فعالیت موفق و چندین ساله در زمینه طراحی وب سایت برای مشاغل و کسب و کارهای مختلف از جمله طراحی سایت خدمات مسافرتی بر پایه وردپرس و بهینه سازی و سئو سایت همراه با تعرفه های بسیار مناسب و رقابتی با سایر وب سایت های طراحی سایت توانسته به خوبی رضایت مشتریان خود را جلب کند.

در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی رایگان در هر زمینه ای دارید می توانید از طریق شماره تماس های درج شده در سایت با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *