افزایش سرعت وردپرس از مهم ترین خدمات سئو یاس وب

افزایش سرعت وردپرس از مهم ترین خدمات سئو یاس وب

افزایش سرعت وردپرس را می توان یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان این دسته از سایت ها دانست. ما در این مقاله قصد داریم شما را با چند نمونه از مهم ترین روش های افزایش سرعت وردپرس که در بخش سئو سایت انجام میشود آشنا کنیم و اطلاعاتی را در این زمینه با شما در میان بگذاریم.

در دنیای امروز نمی توان نقش کسب و کارهای اینترنتی را نادیده گرفت و می توان گفت که سایت ها نقش بسیار پر رنگی در دیده شدن بهتر کسب و کار ها دارند. فارغ از کسب و کارهای نوین که تنها خدمات خود را از طریق وب سایت ارائه می دهند، بخش بسیار مهمی از کسب و کارهای سنتی موفق نیز به صورت همگام طراحی سایت خود را انجام داده اند. در این راه نمی توان نقش CMS وردپرس را نادیده گرفت و با استفاده از این CMS شما می توانید به سادگی طراحی وب سایت را انجام دهید. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص افزایش سرعت وردپرس با شما صحبت کنیم که اگر شما هم از مدیران سایت های وردپرسی هستید و بهینه سازی سایت برای شما هم اهمیت بسیار زیادی دارد، این مسئله می تواند به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های شما به شمار رود.

زمانی که یک سایت طراحی می شود، دو فاکتور تعیین کننده وجود دارد. بهینه سازی و تجربه کاربر. در واقع اگر کاربر بتواند به سادگی از سایت شما استفاده کند، قطعا شما بهینه سازی (سئو) خوبی را نیز انجام داده اید و در صورتی که کاربر رضایت از سایت شما نداشته باشد، طراحی یا ارائه خدمات توسط سایت شما خوب نبوده است. افزایش سرعت وردپرس یکی از مهم ترین عوامل در بهینه سازی سایت و همچنین ایجاد تجربه بهتر برای کاربر به شمار می رود. با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در این زمینه و خدمات یاس وب در افزایش سرعت سایت در وردپرس با شما صحبت کنیم.

با افزایش سرعت وردپرس کاربران بیشتری را جذب کنید؟

تجربه کاربری در طراحی سایت وردپرسی فوق العاده اهمیت دارد. اینکه شما بتوانید با به کار بستن مجموعه ای از تکنیک های فنی و تخصصی سرعت عملکرد سایت خود را افزایش دهید به طور مستقیم می تواند بر رفتار کاربران تاثیر بگذارد. اصولاً در طراحی سایت وردپرسی و همچنین دنبال کردن فرآیند پشتیبانی سایت ملاک و معیار اصلی بارگذاری سریع اطلاعات در سایت می باشد تا کاربران به سرعت به آنچه که می خواهند دست پیدا کنند.

مهمترین نکته ای که در افزایش سرعت سایت وردپرسی وجود دارد این است که به مرور زمان کاربران بیشتری به وب سایت روانه می شوند که این عامل منجر به افزایش ترافیک وب سایت وردپرسی می شود.

با ۲۵ ترفند افزایش سرعت وردپرس آشنا شوید؟

  1. تست های عملکردی یا performance test را به طور مرتب بر روی سایت وردپرسی خود اجرا کنید.
  2. حتماً از یک هاست معتبر و مناسب استفاده کنید.
  3. فرایند بروزرسانی را در اولویت کاری خود قرار دهید.
  4. حتماً از نسخه نهایی php استفاده کنید.
  5. اگر از یکسری افزونه ها استفاده نمی کنید آنها را از وبسایت وردپرسی خود حذف کنید.
  6. تنها از پلاگین هایی استفاده کنید که کیفیت بالایی دارند و می‌تواند برای وب سایت شما کاربردی باشند.
  7. هرگز از تم های سنگین استفاده نکنید به طوری که تم های سبک نیز می‌تواند فرآیند کاری شما را بهتر کنند.
  8. تصاویر و ویدیو های وبسایت خود را بهینه سازی کنید.
  9. حدالامکان از تکنیک lazy loading برای برخی محتواها استفاده کنید.
  10. همه ویدیوها را روی سرور اصلی خود میزبانی نکنید.
  11. سعی کنید کلیه فایل های مرتبط با جاوا اسکریپت و همچنین CSS را از لحاظ سایز کاهش دهید.
  12. حتماً پلاگین کش یا caching plugin وردپرسی را نصب و راه اندازی کنید.
  13. تا حد امکان محتوایی که بر روی صفحه اصلی سایت خود استفاده می کنید، ساده سازی کنید.
  14. دیتابیس وردپرسی خود را بهینه سازی کنید.
  15. حالت post revisions را محدود یا disable و یا همان غیر فعال کنید.
  16. از redirects یا تغییر مسیر ها اجتناب کنید.
  17. المان pingbacks و trackbacks را خاموش کنید.
  18. حتما از یک CDN مناسب استفاده کنید.
  19. با GZIP کلیه فایل های خود را فشرده سازی کنید.
  20. استفاده از اسکریپت های اکسترنال را محدود کنید.
  21. مراقب هات لینکینگ یا hotlinking باشید تا قربانی آن نشوید.
  22. اگر وب سایت شما دارای پست های طولانی می باشد سعی کنید آنها را به چند بخش تقسیم کنید.
  23. سعی کنید یک سری وظایف را برای دوره هایی که وب سایت دارای ترافیک کمی می باشد برنامه ریزی کنید.
  24. کلیه پست های خود را صفحه بندی کنید.
  25. همچنین بخش نظرات را نیز صفحه بندی کنید.

افزایش سرعت وردپرس چه اهمیتی دارد؟

با یک مثال اهمیت سرعت وردپرس را برای شما بیان خواهیم کرد. تصور کنید که وب سایت ها انسان هایی هستند که می توانند با شما صحبت کنند. ترجیح شما به صحبت کردن با وب سایتی است که همه اطلاعات مورد نیاز شما را در عرض ۲ دقیقه در اختیار شما قرار می دهد یا ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه؟ قطعا زمان صحبت کردن حتی ۳۰ ثانیه هم اهمیت بسیار زیادی دارد! حال تصور کنید که معیار شما در انتخاب این سایت های سخنگو، یک سازمان بزرگ به نام گوگل است که به محض داشتن سوال، برترین پاسخگو را به شما معرفی خواهد کرد.

قطعا این سازمان ترجیح می دهد که برای رضایت بیشتر شما، افرادی را معرفی کند که سریع تر می توانند به نیازهای شما پاسخگو باشند! با ذکر این مثال می توانیم متوجه شویم که افزایش سرعت وردپرس در یک سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. کاربر و موتور جستجو ترجیح بر سایتی دارند که سرعت بالاتری داشته باشد و از این روی شما باید به عنوان صاحب یک سایت وردپرسی، نسبت به افزایش سرعت وردپرس خود اقدام کنید. حال باید بدانیم که از کجا شروع کنیم؟ در ابتدا برخی از اطلاعات و روش های افزایش سرعت را در اختیار شما قرار می دهیم و در نهایت نسبت به معرفی خدمات یاس وب در این خصوص می پردازیم.

ارائه خدمات افزایش سرعت وردپرس در یاس وب

ارائه خدمات افزایش سرعت وردپرس در یاس وب

چطور سرعت سایت را اندازه گیری کنیم؟

عوامل مختلفی می توانند سرعت اصلی سایت را از دید ما در استفاده روزمره پنهان کنند. برای مثال حافظه Cache سایت در صورتی که بر روی سیستم شما وجود داشته باشد، نرخ سرعت لود سایت افزایش پیدا می کند. اما برای این که بدانیم گوگل اندازه سرعت سایت ما را چقدر می داند، می توانیم از سایت Pingdom استفاده کنیم. به راحتی می توانیم با استفاده از این ابزار که کاملا رایگان است، سرعت سایت خود را در مناطق جغرافیایی مختلف مشاهده کنیم. همچنین می توانیم با استفاده از این ابزار سرعت سایت رقبای خود را نیز بررسی کنیم که این مسئله از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. پس استفاده از سایت Pingdom را می توان اولین قدم برای اطلاع از سرعت و نرخ بهره وری سایت معرفی کرد.

چه عواملی باعث کاهش سرعت سایت می شود؟

پیش از افزایش سرعت وردپرس باید حتما به هاست خود دقت داشته باشید. در صورتی که هاست سایت شما پیکربندی صحیحی نداشته باشد یا وضعیت خوبی ندارد، می تواند باعث کاهش سرعت سایت شما شود. همچنین شما باید در نصب وردپرس دقت بسیار بالایی داشته باشید و پیکربندی اولیه را به صورت صحیح انجام دهید تا سیستم Cache برای سایت شما راه اندازی شود.

علاوه بر این موارد در افزایش سرعت وردپرس حجم صفحه و اندازه دیتای بارگذاری شده بر روی صفحه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. از دیگر نکات افزایش سرعت وردپرس می توان به استفاده از افزونه های غیر حرفه ای با کدنویسی ضعیف اشاره کرد. همچنین بهتر است که اسکریپت هایی مانند فونت های خاص بر روی سایت شما نصب نباشد. در صورتی که تمامی این مراحل را انجام دادید، می توانید تازه وارد مراحل افزایش سرعت وردپرس شوید.

افزایش سرعت سایت یکی از موارد مهم در بهینه سازی سایت

افزایش سرعت سایت یکی از موارد مهم در بهینه سازی سایت

افزایش سرعت وردپرس مهم ترین خدمات سئو یاس وب

اگر تجربه افزایش سرعت وردپرس را نداشته باشید و یا وقت انجام آن را ندارید، می توانید این کار را به یاس وب بسپارید. ما تیم با تجربه، خلاق و مسلط بر علم روز داریم که می تواند شما را در این راه همراهی کند. ما در ابتدا حافظه Cache برای سایت شما می سازیم و همچنین حجم محتوای قرار داده بر روی سایت شما را چک می کنیم. تمام تمرکز ما بر روی روش هایی خواهد بود که می تواند منجر به افزایش سرعت وردپرس شما شود.

همچنین تیم ما می تواند با درک موقعیت کسب و کار اینترنتی شما، سرعت انجام کارها را افزایش دهد و همچنین می توانیم بدون از دسترس خارج کردن سایت به شما خدماتی را ارائه دهیم. همچنین با استفاده از این روش امنیت سایت شما به خطر نمی افتد و در صورتی که بخواهید می توانید از خدمات سئو سایت ما نیز استفاده نمایید. به طور کلی می توان گفت که پکیج سئو سایت می تواند بهترین انتخاب برای شما به شمار رود.

افزایش سرعت وردپرس با استفاده از تکنیک های خاص

شاید در صفحات اینترنتی بتوانید با روش های مختلفی برای افزایش سرعت وردپرس آشنا شوید ولی باید بدانید که این اطلاعات تنها درصد کمی از کارهایی است که برای افزایش سرعت سایت باید انجام دهید! در واقع ما در یاس وب می توانیم از تکنیک های خاصی که به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد استفاده کنیم که اگر بخواهیم به عنوان مثال یکی از این تکنیک ها را به شما معرفی کنیم، قابلیت Lazy Load می باشد.

در این تکنیک ما صفحات سایت شما را در حالتی قرار خواهیم داد که کاربر به محض لود شدن قسمت قابل مشاهده صفحه، سایت را مشاهده کند و این قابلیت می تواند تاثیر بسیار زیادی در بهینه سازی سایت و همچنین بهبود کیفیت مشاهده سایت شما داشته باشد. همچنین تکنیک های دیگری مانند کاهش حجم محتوای تصویری و به کارگیری ابزارهایی جهت نمایش بهینه تر سایت شما می تواند به شما کمک کند تا بهترین تجربه را از دریافت خدمات مربوط به افزایش سرعت سایت با یاس وب داشته باشید. در ادامه شما را بیشتر با خدمات ارائه شده آشنا خواهیم کرد.

چه تکنیک هایی در افزایش سرعت وردپرس وجود دارد؟

چه تکنیک هایی در افزایش سرعت وردپرس وجود دارد؟

آیا افزایش سرعت وردپرس تنها خدمات یاس وب در بهینه سازی است؟

سئو یک فرآیند تک بعدی مربوط به افزایش سرعت وردپرس نیست و بخش های مختلفی دارد که باید توسط متخصصین این امر پشتیبانی شود. به طور قطع می توان عنوان کرد که داشتن تجربه در کنار علم کافی و به روز برای بهینه سازی خوب یک سایت مناسب می باشد و در صورتی که به خوبی بتوانید از پس کارهای مربوط به سئو سایت بر آیید می توانید بهترین تجربه را از ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ کسب کنید. در این زمینه می توانید از خدمات مربوط به بهینه سازی سایت یاس وب استفاده کنید که افزایش سرعت وردپرس یکی از خدمات آن می باشد.

سئو سایت یا بهینه سازی سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و لازم است که در این زمینه اطلاعات لازم و کافی را داشته باشید. خدمات یاس وب می تواند باعث شود که بتوانید با دید بهتری در این راه قدم بردارید و با کاهش هزینه ها در کنار صرفه جویی در وقت می تواند یکی از بهترین همیاران شما در زمینه طراحی سایت به شمار رود. همچنین شما می توانید به تجربه ما در این زمینه اعتماد کرده و به سادگی شاهد بهبود سئو سایت خود باشید.

خدمات افزایش سرعت سایت توسط یاس وب چگونه ارائه می شود؟

پیش از هر کاری برای افزایش سرعت سایت وردپرس خود می توانید با برقراری تماس با کارشناسان درخواست خود را ثبت کنید. مشاوران می توانند در این زمینه اطلاعات لازم و کافی را در اختیار شما قرار دهند. در واقع ما تلاش میکنیم که سئو سایت وردپرسی را به نحوی برای شما انجام دهیم که در عرض چند ماه بتوانید بهبود رتبه سایت ، افزایش ترافیک سایت و علاقمندی بیشتر مخاطب به سایت خود را متوجه شوید و این خدمات در عین حال با قیمتی بسیار مناسب در دسترس شما می باشد.

همچنین پکیج های ارائه شده در زمینه سئو سایت و بهینه سازی، به نحوی است که بتواند جوابگوی نیاز شما بر اساس بزرگی سایت شما باشد و در صورت تمایل می توانید برخی از خدمات را به صورت خصوصی سازی شده به پکیج خود اضافه کنید تا بیشترین بهره وری را از خدمات یاس وب در زمینه سئو سایت وردپرسی داشته باشید. پس می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و اطلاعات لازم در زمینه افزایش سرعت وردپرس را دریافت کنید.

خدمات یاس وب در جهت بهینه سازی سایت و افزایش سرعت سایت وردپرس

خدمات یاس وب در جهت بهینه سازی سایت و افزایش سرعت سایت وردپرس

کلام آخر

وردپرس را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین CMS های دنیا دانست که همواره در طراحی بسیاری از سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد. خدمات مربوط به افزایش سرعت وردپرس به صورت حرفه ای در دسترس شما می باشد و شما می توانید از این خدمات استفاده کنید. یاس وب می تواند با درک موقعیت سایت شما با استفاده از ابزارهای دقیق و همچنین آنالیز کامل سایت شما و سایت رقبای شما به صورت حدودی، بهترین خدمات را در زمینه افزایش سرعت سایت به شما ارائه دهد که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. افزایش سرعت سایت وردپرسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و در صورتی که حرفه ای انجام شود می تواند منجر به افزایش میزان بازدید و جذب مخاطب سایت شما شود.

ما در این مقاله اطلاعاتی را در این خصوص با شما در میان گذاشتیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که سوالی داشته باشید و یا می خواهید اطلاعات بیشتری را در این مورد دریافت کنید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و اطلاعات بیشتری را در زمینه خدمات سایت دریافت کنید.

در صورتی که نیاز به خدمات افزایش سرعت سایت دارید می توانید با یاس وب تماس بگیرید و اینکار را به متخصصان ما بسپارید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *