با طراحی سایت هتل خدمات خود را هوشمندسازی کنید

طراحی سایت هتل

هتل ها به عنوان یک محیط لوکس و پر رفت و آمد همواره در حال خدمات رسانی به مسافران و توریست های مختلف از سراسر جهان جهان می باشند. عدم توجه به طراحی سایت هتل برای این گونه محیط های مهم یک نقصان بزرگ محسوب می شود. بنابراین مدیران و صاحبان هتل های عظیم در شهرهای گوناگون کشور حتماً به این موضوع واقف هستند که طراحی سایت هتل تا چه حد می تواند باعث افزایش اعتبار و همچنین ارائه خدمات بهتر به مراجعین شود.

راه اندازی یک سایت چندان فرایند پیچیده و زمانبری نیست چرا که شما کافی است با یک توسعه دهنده باتجربه وب سایت در زمینه طراحی سایت وردپرسی مشورت کنید. از این طریق می توانید بهترین و کاربردی ترین وب سایت را برای هتل خود طراحی کنید. با توجه به آنکه هتلها یک خدمات خاص ارائه می دهند در نتیجه نوع عملیات سئو و پشتیبانی سایت نیز کاملاً متفاوت خواهد بود.

به بیان دیگر هتل‌ها بر اساس موقعیت جغرافیایی خود می توانند به افرادی که از لحاظ مسافت نزدیک به هتل هستند خدمات ارائه دهند. بنابراین انجام فرآیند سئو محلی متناسب با نقشه جغرافیایی معمولاً برای اینگونه مجموعه ها در نظر گرفته می شود.

طراحی سایت هتل همانند هر کسب و کار دیگری باید کاملا حرفه ای بوده و طبق اصول سئو ، بهینه سازی شده باشد تا بتوانید در کنار رضایت مشتریان، امتیاز خوبی از گوگل بگیرید و خود را در معرض دید مسافرین بگذارید. یاس وب با داشتن نمونه کارهای موفق به انتخاب اول حرفه ای ها و افراد موفق تبدیل شده است.

چرا به طراحی سایت هتل نیاز داریم؟

طراحی سایت هتل همانند تمامی کسب و کارهای دیگر از ملزومات و اساسی ­ترین نیازهای این صنعت و فعالیت محسوب می شود مخصوصا که در عصر اینترنت بسر می بریم و تقریبا می توان گفت که تمامی کاربران و مشتریان کسب و کارهای مختلف به شکل آنلاین بهترین مکان مورد نظر را انتخاب می کنند لذا افرادی که طراحی سایت حرفه ای انجام داده باشند و در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرند یقینا موفقیت بسیار زیادی کسب خواهند کرد.

طراحی وب سایت برای هتل باعث می شود که مسافران در مواقع پیک مسافرتی مانند تابستان، عید نوروز و یا تعطیلات چند روزه که به شدت به دنبال مکان اقامتی مناسب با امکانات عالی و قیمت مقرون به صرفه هستند، به راحتی و با صرف کمترین وقت، میزان اقامت خود را رزرو کنند که قطعا طراحی سایت هتل اگر کاملا کاربرپسند و حتی ریسپانسیو باشد مشتریان و مسافران بسیار زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد چرا که در کنار عوامل گفته شده به شدت تأثیرگذار است.

طراحی سایت هتل به شما عزیزان کمک می کند که بدون صرف تبلیغات گزاف و بازاریابی های پر هزینه بتوانید با بهینه سازی سایت و طراحی سایت حرفه ای، در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید و چون اکثر کاربران به صورت آنلاین رزرو می کنند یا ابتدا در اینترنت هتل مورد نظر خود را پیدا می کنند و بعد به صورت تلفنی اقدام به رزرو خواهند کرد، برگ برنده شما در رونق کسب و کار و افزایش میزان درآمد خواهد بود. توجه داشته باشید که در طراحی سایت برای هتل باید به شیوه­ای عمل کنید که مسافران هیچ مشکلی در پروسه رزرو نداشته باشند و کاملا در مسیر و روند آن و کار کردن با سایت راحت باشند.

طراحی سایت هتل به صورت حرفه ای، عاملی بسیار مهم در کسب و کار هتلداری و افزایش درآمد

طراحی سایت هتل به صورت حرفه ای، عاملی بسیار مهم در کسب و کار هتلداری و افزایش درآمد

بدون طراحی سایت هتل عملاً مدیریت شما سخت خواهد شد!

یک هتل‌دار با سابقه و با تجربه همواره به دنبال فعالیت زیاد همراه با سخت کوشی برای کسب یک درآمد مشخص نیست. این ویژگی برای همه ما وجود دارد ما دوست نداریم  برای به دست آوردن درآمد زیاد سختی زیادی را متحمل شویم. همیشه بهتر است به صورت هوشمندانه تصمیم بگیریم و از قدرت ذهن خود برای پیدا کردن راهکارهای آسان برای کسب درآمد بهره ببریم. ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. طراحی سایت هتل قطعاً می‌تواند مدیریت و میزان فعالیت شما را کاهش دهد.

شما می‌توانید تمام مشتریان خود را در همان وب سایتی که برای هتل خود طراحی کرده‌اید مدیریت کنید و به خدمات رسانی بپردازید. موضوع کاملاً ساده است زیرا زمانی که شمار مشتریان شما افزایش پیدا می‌کند عملا نمی توان با نظم بالا و همچنین کیفیت مناسب به رزرو هتل، پاسخگویی به مشتریان و دیگر موارد پرداخت. طراحی سایت هتل سرعت کار شما را بیشتر می کند. داشتن یک سایت شیک و زیبا در کنار کاربردی بودن آن بهترین ایده ای است که می توان برای گسترش‌ مشتریان پیشنهاد کرد.

در گذشته برای رزرو یک اتاق کوچک معمولا تماس تلفنی انجام می شد. به همین دلیل پرسنل مشخصی برای پاسخگویی در چنین شرایطی ترتیب داده می شد. اما با داشتن وب سایت اصولا تمام کارها و اقدامات کاملا هوشمند خواهد بود. هوشمند سازی یک رویکرد اساسی برای وب سایت های بیزینس آنلاین است. برای هر نوع شغل و صنفی بهتر است خدمات کاملا هوشمند به مشتریان ارائه شود. بنابراین اگر می خواهید با کمترین زحمت به مدیریت مجموعه هتل خود بپردازید حتما برنامه ریزی های دقیقی برای طراحی سایت هتل داشته باشید. برای مشاغل هم خانواده نیز می توان طراحی سایت خدمات مسافرتی را نام برد.

اهمیت local seo بعد از طراحی سایت هتل

همانطور که گفته شد هتل ها بر اساس موقعیت جغرافیایی یک فرد قابلیت خدمات رسانی دارند. این نوع خدمات هتل ها شرایطی را ایجاب می کند تا سئوکاران به فکر اجرای عملیات local seo یا سئو محلی باشند. تصور کنید یک توریست وارد شهر شیراز میشود زمانی که این فرد در گوگل به دنبال یک هتل می گردد، موتورهای جستجوی گوگل سعی می کنند نسبت به موقعیت مکانی فرد نزدیکترین هتل را به او معرفی کنند.

البته این موضوع زمانی عملیاتی خواهد بود که توسعه دهندگان وب از قبل کلیه اقدامات مرتبط با سئو محلی را بعد طراحی سایت هتل پیاده سازی کرده باشند. با این تکنیک موثر و کاملا هوشمند هتل ها مراجعین بسیار بیشتری خواهند داشت لذا ما به عنوان یک توسعه دهنده وب به مدیران هتل ها پیشنهاد میکنیم که برای افزایش مشتریان خود این موضوع را کاملاً جدی بگیرند.

طراحی سایت هتل چه فرقی با انواع طراحی سایت دارد؟

بسیاری از کسانی که طراحی سایت انجام داده اند، متأسفانه تفاوتی بین طراحی سایت هتل با سایر انواع طراحی سایت قائل نیستند و به همین دلیل موفقیت چندانی کسب نمی کنند، غافل از اینکه طراحی وب سایت برای هر کسب و کاری نکات و ریزه کاری خاص خود را دارد که به هیچ وجه طراحی سایت شرکتی با طراحی سایت فروشگاه و یا هتل شبیه به هم نیست لذا در صورتی که تسلط کافی ندارید حتما از شرکت های معتبر و حرفه ای در زمینه طراحی سایت هتل همانند یاس وب کمک بگیرید و شاهد نتایج خیره کننده آن باشید.

به عنوان مثال باید دقت داشته باشید که اطلاعات استفاده شده در طراحی وب سایت هتل کاملا متفاوت از طراحی سایت برای کلینیک پزشکی است و یا بخش گالری در طراحی سایت هتل باید دارای عکس های بزرگتر، دقیقتر و بسیار با کیفیت تری نسبت به یک سایت فروشگاهی باشد که اغلب در سایز کوچک هستند. همچنین برخی بخش ها باید در طراحی سایت سایر کسب و کارها گنجانده شود که برای وب سایت هتل اصلا نیازی نیست. حتی بین طراحی سایت هتل با مهمانسرا باید تفاوت قائل شد.

توجه داشته باشید که شاید در ظاهر این موارد ساده بنظر برسند اما در عمل تفاوت های زیاد و بسیار مهمی وجود دارند که عدم توجه به آنها باعث شکست پروژه کسب و کار شما خواهد شد. همکاران ما در یاس وب تمامی تلاش خود را جمع کرده اند تا بهترین طراحی سایت هتل را برای شما انجام دهند تا بهترین نتیجه ممکن را از آن بگیرید.

در طراحی سایت هتل از تمامی ویژگی ها و امکانات ضروری استفاده کنید

در طراحی سایت هتل از تمامی ویژگی ها و امکانات ضروری استفاده کنید

در طراحی وب سایت هتلداری چه ویژگی ها و امکاناتی باید وجود داشته باشند؟

قطعا در طراحی سایت هر کسب و کاری، یکسری ویژگی ها و امکانات حتما باید گنجانده شوند تا تمامی نیاز و سؤالات ذهنی مشتریان که در اینجا مسافرین عزیز هستند، پاسخ داده شود. یقینا وب سایت هایی که ناقص باشند و اطلاعات ناکافی یا مبهمی در اختیار افراد می گذارند یا مسافران خود را از دست می دهند و یا اینکه دائما مسافران با آنها در تماس هستند تا سؤال خود را بپرسند و یا به دلیل مبهم بودن فرایند رزرو به صورت دیگری این کار را انجام دهند که قطعا مشکلات جانبی زیادی را برای پرسنل هتل مخصوصا در دوران اوج گردشگری و مسافرت ایجاد خواهد کرد.

پس سؤال اینجاست که چه امکانات و ویژگی هایی در طراحی سایت هتل در نظر گرفته شود که مسافران به راحتی تمامی کارهای خود را انجام داده و رزرو نکرده سایت را ترک نکنند؟

  • معرفی هتل، دستاوردها و افتخارات و اشاره به آمار و ارقام موثق در قسمت درباره ما
  • رزرو آنلاین تا در هر زمان امکان ثبت درخواست و رزرو اتاق وجود داشته باشد.
  • بخشی برای نشان دادن روزهای خالی در هفته یا ماه برای هر اتاق به صورت جداگانه که هم در وقت مسافرین صرفه جویی می شود و هم رضایت بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت. طبق تجربه یاس وب در طراحی سایت هتل که این بخش در یک سایتی قرار داده نشده بود و مسافرین پس از چک کردن چند روز و عدم در دسترس پذیری اتاق برای رزرو، از انتخاب هتل منصرف شدند در صورتی که یک یا دو روز پس از آن امکان رزرو اتاق وجود داشت و این نکته ای طلایی است که ما با شما به اشتراک گذاشتیم!
  • گالری تصاویر جامع از هر اتاق، هر اتاق شامل چندین عکس از بخش های مختلف و از زوایای گوناگون
  • بخشی برای اطلاع مسافران از فاصله هتل تا مراکز دیدنی و گردشگری
  • آدرس دقیق هتل با نمایش آن بر روی نقشه گوگل
  • لیست قیمت هر واحد اتاق و همچنین امکان تعیین نفرات و مدت زمان اقامت به صورت جداگانه
  • درج شماره تماس های معتبر و قابل دسترس در قسمت تماس با ما
  • امکان امتیازدهی به اتاق، پرسنل، خدمات دهی، کیفیت غذا و غیره پس از اقامت به صورت آنلاین
  • بخش باشگاه مشتریان در طراحی سایت هتل برای در نظر گرفتن تخفیف های دائمی برای مشتریانی که عضو ثابت هستند تا هم رضایت آنها را بالاتر ببرید و هم سایر مسافران را ترغیب به رزرو اتاق کنید
  • درج نمودن اطلاعات کامل هر اتاق از قبیل امکانات، تعداد تخت و نوع آن (توئین یا دبل)، نوع اتاق (پرنسس، پریمیوم، معمولی، VIP و غیره)
  • لینک شبکه های اجتماعی در انتهای صفحات برای ارتباط دائمی با مسافرین و اطلاع رسانی آخرین اخبار
  • بخشی برای تغییر زبان سایت حداقل به سه زبان انگلیسی، عربی، فارسی به کمک مترجمین حرفه ای که بهترین مترجمان در یاس وب فعالیت دارند

اینها موارد بسیار مهمی بودند که طبق تجربه تیم حرفه ای یاس وب در زمینه طراحی سایت هتل در میزان رضایت مسافران و رنکینگ عالی بسیار تأثیرگذار هستند.

طراحی سایت هتل باید به صورتی باشد که بر روی تمامی دستگاه ها عملکرد خوبی داشته باشد

طراحی سایت هتل باید به صورتی باشد که بر روی تمامی دستگاه ها عملکرد خوبی داشته باشد

نکات طراحی وب سایت هتل

تاکنون متوجه شدید که اصلا چرا به طراحی سایت هتل نیاز دارید و ضرورت طراحی وب سایت برای کسب و کارتان چیست و چه تفاوتی با سایر کسب و کارها دارد و پس از آن ویژگی هایی که باید در سایت شما مسافرین ببینند و حتما به آن نیاز دارند را بیان کردیم. اکنون می خواهیم به شما بگوییم که چه نکات طلایی در طراحی سایت هتل وجود دارد که تکمیل کننده مطالب قبلی است:

  • دلیل انتخاب به مسافرین بدهید. یعنی ممکن است اکثر رقیبان چنین امکانات و ویژگی هایی در سایت خود گذاشته باشند اما چرا باید مسافرین شما را انتخاب کنند؟ اینجاست که باید با قرار دادن بخش تخفیف های مناسبتی و امکانات جانبی ویژه هتل، به مسافرین دلیل انتخاب بدهید.
  • تصاویر حتما با کیفیت و یونیک باشند. از تمامی زوایا عکس بگیرید. تمامی بخش های اتاق عکس داشته باشند. طوری عکاسی کنید که مسافرین با دیدن آن حس کنند در اتاق حضور دارند. حتی اگر لازم است عکاس حرفه ای به خدمت بگیرید. بخش گالری تصاویر در طراحی سایت هتل به شدت مهم است.
  • تورهای فصلی خود را مشخص کنید تا مسافرینی که آشنایی با شهر شما ندارند با خیالی راحت از تمامی مکان های گردشگری و زیبای شهر دیدن کنند.
  • مسافران شما توریست های خارجی نیز هستند. پس نسخه انگلیسی سایت را کاملا حرفه ای طراحی کنید و ترجمه گوگلی نباشد که به شدت تأثیر منفی خواهد گذاشت.
  • سرعت سایت خود را با نمایش فیلم های زیاد، تصاویر بسیار سنگین و نمایش های گرافیکی زیاد کند نکنید. باور کنید با کند کردن سرعت سایت مسافرین زیادی را از دست خواهید داد چرا که طبق تحقیقات انجام شده، کسب و کارهایی موفق هستند که لود شدن وب سایت آنها بیش از ۲ ثانیه طول نکشد.
  • طراحی ریسپانسیو داشته باشید. یعنی به نوعی طراحی وب سایت انجام گیرد که به خوبی بر روی گوشی موبایل لود شود و تمامی منوها، تصاویر و بخش های مختلف نمایش بی عیب و نقصی داشته باشند.
  • در طراحی سایت هتل به تناسب رنگ منوها و انتخاب رنگی که چشم را اذیت نکند دقت کنید. سایت هایی که رنگ و گرافیک نامناسبی دارند برای مسافرین اصلا جذاب و خوشایند نیستند.

طراحی سایت هتل باید فقط با هدف خدمات رسانی هر چه بهتر برای مسافرین باشد

طراحی سایت هتل باید فقط با هدف خدمات رسانی هر چه بهتر برای مسافرین باشد

چرا سئو سایت در طراحی سایت هتل بسیار مهم است؟

سئو و بهینه سازی سایت برای هر کسب و کاری بقدری مهم است که اگر تمامی نکات گفته شده و امکانات و ویژگی های توصیه شده را رعایت کنید اما وب سایت شما در زمان طراحی و کدنویسی متناسب با الگوریتم های گوگل بهینه سازی نشده باشد، هیچ فایده ای نخواهد داشت چرا که اصولا گوگل به چنین سایت هایی رتبه نمی دهد و وقتی رتبه خوبی نداشته باشید، وب سایت شما در معرض دید مسافرین نخواهد بود و عملا طیف زیادی از مسافرین را از دست خواهید داد.

از جمله عوامل مهم بهینه سازی سایت هتل و هتلداری می توان به مواردی مانند زیر اشاره کرد:

  • طراحی سایت ریسپانسیو (Responsive) یا واکنش گرا برای سازگاری با نسخه موبایل
  • کاهش مدت زمان لود سایت یا افزایش سرعت سایت
  • طراحی حرفه ای و دقیق منوها
  • تولید محتوای قوی و جذاب برای جذب مسافرین
  • کدنویسی حرفه ای و حذف تمامی کدهای اضافی و سازگار با تمامی مرورگرها
  • تصاویر بهینه سازی شده
  • و غیره.

تیم متخصص و حرفه ای طراح سایت یاس وب با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت انواع کسب و کار به طور کامل توانسته در این زمینه موفق ظاهر شود و با بهینه سازی اصولی و منطبق با آخرین تغییرات الگوریتم های گوگل، بهترین طراحی سایت را انجام دهد که زمینه هتلداری یکی از آنهاست.

مزایای طراحی سایت هتل برای صاحبان این مشاغل چیست؟

در این بخش از نگاهی دیگر به بررسی لزوم طراحی سایت هتل پرداخته ایم تا بیشتر با ضرورت انجام آن آشنا شوید:

  • دسترسی مسافرین به هتل در هر ساعت و هر روز هفته
  • امکان رزرو تور از طریق سایت و کسب درآمد جانبی
  • انجام تبلیغات در شبکه های اجتماعی و افزایش بازدید آن از طریق لینک به سایت اصلی هتل
  • کاهش شدید تبلیغات به شکل بنر، تلویزیونی و غیره و در عوض انجام بهترین شیوه بازاریابی به شکل مدرن
  • افزایش نرخ بازدید با بهینه سازی سایت
  • امکان گسترش فعالیت و بازاریابی حتی به صورت برون مرزی و نامحدود
  • امکان مقایسه راحت قیمت ها و ویژگی اتاق ها و خدمات ارائه شده در هتل با سایر هتل ها توسط مسافرین
  • صرفه جویی در زمان و هزینه مسافران با رزرو آنلاین و مستقیم از سایت و در نتیجه حذف واسطه ها
  • امکان همکاری با سایت های رزرو بلیط هتل و افزایش شدید درآمد
  • پرداخت آنلاین هزینه اقامت و جلوگیری از دردسرهای پرداخت نقدی و حضوری

با یاس وب طراحی سایت هتل حرفه ای و سئو شده را با کمترین قیمت تجربه کنید

با یاس وب طراحی سایت هتل حرفه ای و سئو شده را با کمترین قیمت تجربه کنید

خدمات طراحی سایت ، سئو و پشتیبانی سایت در یاس وب

یاس وب توانسته در بین شرکت های مختلف طراحی سایت، نه تنها خدمات بهتر و جامعتری را عرضه کند بلکه در زمینه طراحی سایت وردپرسی و ارائه خدمات پس از طراحی سایت و قیمت گذاری بسیار مناسب از تمامی رقیبان پیشی بگیرد که این مورد از رضایت بالای مشتریان و نمونه کارهای درج شده بر روی سایت قابل مشاهده است.

ضمنا گروه مهندسی طراح سایت یاس وب با ارائه خدمات بهینه سازی سایت طبق اصول سئو سایت و همچنین تولید محتواهای یونیک و انحصاری مناسب کسب و کار شما و همچنین عرضه بسته های مختلف خدماتی در پکیج های گوناگون سعی در جلب رضایت مشتریان دارد.

یاس وب خود را متعهد به ارائه خدماتی برتر و درخور مشتریان عزیز می داند تا با طراحی سایت هتل به صورت بی نظیر و حرفه ای، و انجام کارهای گرافیکی بر روی سایت ها موفقیت در کسب و کار و افزایش درآمد قطعی را برای شما رقم بزند. در صورتی که در مورد هر یک از خدمات و پکیج های ما سؤالی دارید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا با دریافت اطلاعاتی دقیق، تصمیم بهتری اتخاذ کنید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *