پشتیبانی سایت فروشگاهی

پشتیبانی سایت فروشگاهی

آیا دوست دارید در یک مدت زمان کوتاه یک جهش خارق العاده در فروش محصولات خود داشته باشید؟ آیا دائما به فکر افزایش فروش و به دنبال آن کسب سود سرشار هستید؟ امروزه به دلیل رقابت میان مراکز فروشگاهی، افزایش فروش محصولات به رویایی محال برای برخی صاحبان کسب و کارهای نوپا تبدیل شده است. اما در شرکت یاس وب با استفاده از تکنیک‌های مرتبط با پشتیبانی سایت فروشگاهی به یکباره شاهد افزایش فروش محصولات خود خواهید بود. اینها به هیچ عنوان یک شعار لفظی نیست.

مجموعه ی ما با داشتن یک کارنامه ی موفق رونق کسب و کار شما را تضمین می کند. پشتیبانی سایت فروشگاهی که یکی از زیرشاخه های عملیاتی پشتیبانی سایت است فقط و فقط با هدف افزایش کاربران و مشتریان حقیقی شما انجام می شود. در این مقاله در مورد راز و رمزهای پشتیبانی سایت فروشگاهی و نحوه ی اعمال آن صحبت خواهیم کرد تا با روند کار آشنا شوید.

چرا پشتیبانی سایت فروشگاهی نسبت به سایر سایت ها ارجحیت دارد؟

تفاوتی که یک سایت فروشگاهی با دیگر سایت های موجود در صفحات گوگل دارد این است که در این گونه وبسایت ها عملیات خرید در یک فرایند مشخص به وفور اتفاق می افتد. به بیان دیگر یک مخاطب زمانی که وارد یک فروشگاه آنلاین اینترنتی میشود به نوعی قصد خرید و به دنبال آن پرداخت وجه محصول را دارد. حال آنکه در دیگر وبسایت ها کاربران ممکن است برای دریافت اطلاعات آموزشی و یا دیگر خدمات به یک سایت ورود پیدا کنند.

مدیران فروشگاه های آنلاین به طور متمرکز درآمد اصلی خود را از سایت ووکامرس خود به دست می آورند. پس وب سایتی که به عنوان منبع درآمد اولیه شما تلقی می شود چرا نباید یک فرآیند قوی پشتیبانی سایت پشت آن باشد. کاربر با حضور اولیه در سایت ووکامرس ممکن است ابتدا با صفحه خانه و یا مستقیما با صفحه محصولات شما روبرو شود. اگر این صفحات فوق العاده مهم سرعت لود یا بارگذاری کمی داشته باشند فکر می کنید کاربر منتظر می ماند؟ اگر معرفی محصولات در یک چارچوب درست انجام نشود چگونه می توان انتظار داشت که مخاطب شما وارد صفحه آخر یا همان صفحه خرید و پرداخت شود.

۴ نوع پشتیبانی اصلی وجود دارد که شامل پشتیبانی محتوایی، پشتیبانی فنی ، پشتیبانی امنیتی و پشتیبانی سئویی سایت است. در ادامه به انفصال در مورد هر یک توضیحاتی کاربردی ارائه خواهیم داد. برای پیشرفت سایت ووکامرس یا فروشگاهی و از همه مهمتر افزایش مشتریان پایدار سایت به این سه رویکرد اساسی احتیاج داریم.

پشتیبانی محتوایی سایت فروشگاهی

«محتوای سایت» تنها راه ارتباطی میان یک صفحه ی مجازی و کاربر مراجعه کننده به سایت است. پشتیبانی سایت فروشگاهی در حیطه ی محتوا گذاری سرمایه گذاری ویژه ای را انجام داده است. کاربران پس از ورود به سایت با یک قالب و محیط کلی که شامل محتواهای متنی، ویدیو، تصاویر و اینفوگرافیک می باشد، روبرو می شوند. آن ها با هدف دریافت اطلاعات و خرید محصولی مشخص وارد سایت شما شده اند و می خواهند در کمترین زمان محصولی که به دنبال آن هستند را ببینند و همزمان به اطلاعات ساختاری و فنی آن دست پیدا کنند.

پشتیبانی محتوایی سایت با تمرکز بر روی جذب کاربر و ارائه‌ ی اطلاعات جامع، کامل، با کیفیت و بدون پرداختن به حاشیه انجام می شود تا در آخر پاسخگوی کلیه ی نیازهای کاربر باشد. پشتیبانی سایت فروشگاهی در حوزه تولید محتوا به زمان بارگذاری مطالب اهمیت ویژه ای می دهد. بطوریکه کلیه ی محتواهای آپلود شده در طول یک ماه در زمان های منظم و با فاصله ی یکسان بر روی سایت قرار داده می شوند.

کلیه ی محتواهای تولید شده همگی یکتا، بی نظیر و بدون کپی و کاملاً علمی، راهبردی و با بهره گیری از تکنیک‌های روانشناختی است تا بتوانیم کاربر را به سمت خرید محصولات شما سوق دهیم. علاوه بر این، مواردی از قبیل بروزرسانی محتواهای قدیمی و ویراستاری آن ها نیز در دستور کار قرار می گیرد.

پشتیبانی سایت فروشگاهی از طریق محتوا گذاری

پشتیبانی فنی سایت فروشگاهی

سایت های فروشگاهی عمدتاً جزو سایت های پر بازدید محسوب می شوند در نتیجه باید در بالاترین سطح کیفیت کاربری سهل و آسانی را برای کاربر فراهم کنند. در این راستا اولین اقدام افزایش سرعت بارگذاری سایت است. کلیه مراجعین باید از کارکرد صحیح وب سایت لذت ببرند، به همین دلیل ارتقاء بخش فنی در پشتیبانی سایت فروشگاهی فوق العاده مهم می باشد. از جمله اقداماتی که در این حوزه انجام می شود شامل موارد ذیل می باشد :

  • رفع خطاهای رایج وردپرس
  • نصب و راه اندازی افزونه های کاربردی
  • جلوگیری از down site و مانیتورینگ روزانه ی سایت
  • رفح کلیه ی لینک هایی ۴۰۴
  • ریسپانسیو صفحات در موبایل
  • توسعه ووکامرس
  • ارائه راهکارها و تکنیک های جذب مشتری و اعتماد سازی
  • امنیت کامل فروشگاه اینترنتی و …

پشتیبانی امنیتی سایت فروشگاهی

وب سایت فروشگاهی شما باید در هر شرایطی امنیت خود را حفظ کند تا بتواند خدمات درستی را به کاربران ارائه دهد. در پشتیبانی سایت فروشگاهی سعی می کنیم به صورت دوره ای با استفاده از افزونه های اورجینال عملیات اسکن ویروس و بدافزار را در وب سایت انجام دهیم. یقیناً این کار علاوه بر ایجاد یک اطمینان خاطر در شما، نگرانی های مرتبط با از دست دادن سایت را کاملاً مرتفع می کند. علاوه بر این شرکت یاس وب فراتر از سطح انتظارات شما مجموعه عملیات هایی تحت عنوان پشتیبانی گیری از سایت را در دوره های زمانی منظم انجام می دهد که لینک دانلود فایل بک آپ از طریق پیامک در هر بار اجرا به صاحب وب سایت ارسال می شود. بدیهی است شفافیت در کار روندی پایدار و بدون عقب گرد را برای شما مهیا خواهد کرد.

پشتیبانی سئویی سایت فروشگاهی

سئو سایت مجموعه اقداماتی است که در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوی گوگل انجام می شود. کلیه ی محتویات موجود در سایت از تولید محتوا تا لینک گذاری همگی باید در تبعیت از اصول مرتبط با سئو باشند. درواقع برای ربات های گوگل یکسری معیارهای اساسی تعریف شده است که تنها محتواهایی مورد قبول آن هاست که منطبق بر همان اصول تعریف شده آن ها باشد.

در پشتیبانی سایت فروشگاهی نیز سعی می شوند کلیه ی اصول و تکنیک های سئو سایت همگی به صورت عملی پیاده سازی شوند تا در نهایت منجر به ارتقاء رتبه ی وب سایت شما شود. پشتیبانی سایت فروشگاهی دو رویه را در پیش می گیرد که شامل پیاده سازی تکنیک‌هایی مرتبط با جذب هر چه بیشتر کاربران و بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل می باشد.

پیشنهاد میشود این مقاله را مطالعه فرمائید : پشتیبانی دائمی سئو تنها عامل بقا و پایداری سایت شما

تاثیر پشتیبانی سایت در سئو

مطرح کردن برند شما در پشتیبانی سایت فروشگاهی

بسیار از افراد که صاحب فروشگاه های بزرگ اینترنتی هستند می خواهند که یک برند مشخصی را برای خود تعریف کنند و به دنبال آن به فکر مطرح کردن آن نیز هستند. قطعاً با افزایش شهرت برند فروشگاهی شما علاوه بر افزایش فروش محصولات خود از محبوبیت بیشتری نیز در میان عموم کاربران برخوردار خواهید شد.

جمع بندی

پشتیبانی سایت فروشگاهی در درجه ی اول با تمرکز بر افزایش قدرت فروش محصولات شما انجام می شود. در این مسیر یک سرمایه گذاری عالی بر روی بخش محتوایی سایت، بخش فنی و توسعه سایت و همچنین اصول مرتبط با سئو وب سایت صورت می گیرد. همه ی این اقدامات در نهایت به مطرح شدن برند اختصاصی وب سایت فروشگاهی شما انجام می شود تا سیر صعودی کاربران و مخاطبان سایت همچنان ادامه پیدا کند.

شما خواننده ی گرامی اگر در یک شغل بخصوص در حال فعالیت هستید که مربوط به ساخت و تولید یک محصول پرکاربرد هست حتما یک طراحی سایت فروشگاهی و به دنبال آن دریافت پشتیبانی سایت فروشگاهی را در دستور کار خود قرار دهید. قطعاً در این مسیر با کمک شرکت یاس وب به رویاهای کاری خود دست پیدا خواهید کرد.

جهت درخواست پشتیبانی سایت فروشگاهی کلیک کنید

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *