سئو پی آر (pr)؛ بهترین استراتژی افزایش ترافیک سایت

سئو پی آر (pr)؛ بهترین استراتژی افزایش ترافیک سایت

آیا استراتژی های سئو همراه با تکنیک pr روی سایت شما پیاده سازی می‌شود؟ اگر جواب منفی است بهتر است بگوییم سئو پی آر (pr) نقطه عطفی برای افزایش ترافیک سایت شما می‌باشد. همپوشانی سئو سایت و پی‌آر نتیجه حیرت انگیزی را ایجاد می‌کند. شاید تا به امروز ندانید که سئو pr یک بازاریابی دیجیتال بسیار قدرتمند است. با این حال اغلب شرکت‌ها سعی می‌کنند فرایند سئو سایت را با روش pr جدا کنند.

با این کار قطعاً یک فرصت بزرگی از دست خواهد رفت. به همین دلیل ما همواره پیشنهاد می‌کنیم باید یک تیم تخصصی برای پی‌آر سایت در نظر بگیرید. در این مقاله قصد داریم به طور مفصل توضیح دهیم که چگونه سئو پی‌آر باعث رشد کسب و کار شما، افزایش ترافیک سایت و همچنین تبدیل به یک برند معتبر شوید.

سئو پی آر (pr) یک راهکار اساسی برای  برندسازی و همچنین جلب اعتماد مشتریان است

پی آر (pr) چیست؟

پی آر مخفف عبارت public relationships به معنای “روابط عمومی” است. ارتباط با رسانه های جمعی قوی، روزنامه نگاران، وب سایت‌های خبری و به طور کلی فضایی که شما را بیشتر به مردم می‌شناساند در حوزه روابط عمومی تعریف می‌شود.معمولاً با عنوان رپورتاژ آگهی نیز آن را می‌شناسند.

یعنی شما در زمینه خدماتی که ارائه می‌دهید یک محتوا تولید می‌کنید و آن را در رسانه‌های پرترافیک منتشر خواهید کرد. بنابراین کاربران بیشتری می‌توانند با خدمات شما آشنا شوند و سری به وب سایت شما بزنند. به طور خلاصه یک استراتژی پی‌آر به بیزینس‌های آنلاین و وب سایت‌های کاری کمک می‌کند تا از طریق رسانه‌های مختلف که همگی در قالب سایت فعالیت می‌کنند به اطلاع رسانی بپردازید.

یکی از بهترین روشهایی که تا به امروز امتحان خود را پس داده و باعث افزایش ترافیک سایت شده است ، سئو pr می‌باشد. انتشار رپورتاژ با محتوای کاملاً سئو شده در وب سایتهای پربازدید.

چه عواملی باعث موفقیت سئو پی آر (pr) می‌شود؟

برای آنکه تاثیر مثبتی از سئو پی آر (pr) و انتشار رپورتاژ آگهی داشته باشید باید به یکسری نکات ساده توجه کنیم. در مرحله اول باید ببینیم وب سایتی که قرار است در آن به انتشار محتوا بپردازیم در چه جایگاهی قرار دارد؟ آیا اعتبار دامنه بالایی دارد؟ مخاطبان روزانه آن چقدر است؟ در چه زمینه‌ای کار می‌کند، آیا مرتبط به حوزه کاری شما هستند یا خیر؟ در مجموع اگر سایت مورد نظر در میان مخاطبان محبوبیت خوبی داشت می‌توانید برنامه‌ریزی‌های خود را برای انتشار محتوا در آن دنبال کنید.

برای تولید محتوا موضوع یا تاپیک رپورتاژ را جذاب و خبرساز انتخاب کنید تا از این طریق کاربران با کنجکاوی بیشتری به مطالعه آن بپردازند. از طرفی ایجاد چند لینک کاربردی و مهم بر روی کلمه کلیدی اصلی و همچنین نام برند می‌تواند باعث تکمیل کار شما شود. با انجام این اقدامات قطعاً نتیجه موفقیت آمیزی را در مراحل بهینه سازی سایت تجربه خواهید کرد.

سئو پی آر (pr) باعث افزایش اعتبار دامنه سایت می‌شود

انتشار رپورتاژ آگهی چه تاثیری روی سئو سایت دارد؟

  • ساخت بک لینک از طریق رپورتاژ آگهی

یکی از اجزای اصلی برای داشتن سئو موفق بک لینک‌ها هستند. در چنین شرایطی رپورتاژ آگهی‌ها یا سئو پی آر (pr) به طور گسترده می‌توانند به شما کمک کنند. با قرار دادن مقالات خود در وب سایت‌های میزبان می‌توانید عملیات بک لینک با کیفیت بالا را انجام دهید. ساخت بک لینک از طریق رپورتاژ یک روش هوشمندانه برای بهبود سئو سایت خواهد بود.

  • ایجاد اعتبار دامنه

زمانی که یک وب سایت توسط گوگل ایندکس می‌شود نشان از آن دارد که کیفیت محتوای سایت بالا است و از طرفی از بک لینک‌های ایده‌آلی در آن استفاده شده است. اصولا می‌توان با ابزارهایی مانند Ahrefs میزان قدرت دامنه یک سایت را متوجه شد.

آنچه که باعث افزایش اعتبار دامنه سایت شما می‌شود ایجاد بک لینگ‌های مناسب و همچنین سئو پی آر (pr) یا رپورتاژ آگهی است. اگر بتوانید در وب سایت‌هایی به انتشار رپورتاژ بپردازید که دارای اعتبار دامنه خوبی هستند قطعاً تاثیر مثبتی روی سایت شما خواهند داشت. نتیجه آن حرکت صفحات مختلف وب سایت به سمت صفحه اول گوگل است.

  • بهبود نرخ کلیک یا CTR

یکی از اهداف مهمی که در سئو pr دنبال می‌شود افزایش نرخ کلیک است. اگرچه برخی از کاربران مشتریان واقعی نیستند. اما همین که وب سایت شما حجم ورود زیادی پیدا می‌کند یک سیگنال مثبت برای الگوریتم‌های گوگل هستند. به همین دلیل ما باید میزان نرخ کلیک را فارغ از اینکه افراد یک کاربر معمولی یا مشتری باشند در حد بالا نگه داریم. با ایجاد رپورتاژ آگهی و سئو خارجی می‌توان مخاطبان زیادی جذب کرد.

  • بهبود نرخ تبدیل یا CR

حال که به افزایش نرخ کلیک از طریق سئو pr رسیده ایم می‌توانیم این امید را داشته باشیم که نرخ تبدیل نیز بهتر خواهد شد. CR یا نرخ تبدیل بیان کننده آن است که چه تعدادی از بازدیدکنندگان و کاربران معمولی اقدام به خرید می‌کنند و تبدیل به یک مشتری واقعی خواهند شد. این نرخ غالباً به صورت درصد بیان می‌شود و بالا بودن آن باعث می‌شود که گوگل وب سایت شما را به عنوان یک مرجع خدمات رسان با کیفیت تلقی کند.

  • اعتمادسازی و ایجاد تجربه کاربری ایده آل

زمانی که یک کاربر از طریق وب سایت‌های معتبر خبری به سمت سایت شما ارجاع داده می‌شود عملاً یک پروسه اعتمادسازی انجام شده است. به این صورت که وب سایت‌های مرجع تنها با مجموعه‌ها و شرکت‌هایی همکاری خواهند کرد که در یک مسیر درست به دنبال خدمات رسانی به مخاطبان هستند.

در نتیجه شما توسط وب سایت‌های میزبان که اعتبار بالایی دارند تایید شده هستید که اجازه انتشار محتوای شما در آن داده شده است. همه این‌ها باعث می‌شود تا مشتریان و کاربران سایت یک تجربه خوبی از استفاده از سایت و خدمات شما داشته باشند.

از طریق سئو پی آر (pr) میتوان به تدریج تبدیل به یک برند محبوب شد. انجام برندسازی آخرین مرحلهای است که در فرایند سئو انجام میشود. در نتیجه کسب و کار شما همیشه پررونق و سودده خواهد بود.

سئو پی آر (pr) ترافیک ارگانیک سایت را افزایش می‌دهد

خدمات سئو سایت تضمینی با کمترین قیمت در شرکت یاس وب

شرکت یاس وب با ارائه خدمات سئو سایت حرفه‌ای به دنبال ایجاد یک نتیجه قطعی و تضمینی برای مشتریان خود است. شما می‌توانید در وب سایت این شرکت نمونه کارها و برندهایی که قبلاً با آنها کار شده و رضایت کامل کارفرمایان جلب شده است را ببینید. قطعاً این مستندات اطمینان خاطری خواهد بود تا کاربران یک تصمیم قطعی برای سئو سایت خود بگیرند.

در کنار این‌ها شرکت یاس وب خدمات دیگری همچون طراحی سایت و پشتیبانی سایت را برای مشتریان خود انجام می‌دهد. از همه مهمتر تعرفه‌ای که برای ارائه خدمات مختلف نظیر طراحی، پشتیبانی و سئو در نظر گرفته شده است در مقایسه با شرکت های رقیب در پایین‌ترین حد خود است. لذا همکاری با ما باعث می‌شود در بودجه خود یک صرفه‌جویی اساسی داشته باشید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *