طراحی سایت شخصی متناسب با سلیقه شما؛ ساختار فوق العاده زیبا

طراحی سایت شخصی - یاس وب

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که فقط ارگانهای حقوقی و رسمی میتوانند وبسایت داشته باشند. اما باید بگوییم که به هیچ عنوان این گونه نیست. هر فردی می تواند به شکلی کاملاً حرفه ای به طراحی سایت شخصی بپردازد. تفاوتی ندارد که شما در این سایت ها چه خدماتی را ارائه می دهید و یا اینکه تنها می خواهید به معرفی خود بپردازید. در همه این موارد طراحی سایت وردپرسی به صورت شخصی به کمک شما خواهد آمد.

اصولاً وبسایت ها یک راه ارتباطی بی نظیر میان کاربران مختلف و صاحبان سایت می باشد. برخی از خدماتی که شما در حوزه کاری خود می خواهید به بازدیدکنندگان ارائه دهید در همین سایت میتوانید بارگذاری کنید در نتیجه مخاطبین سریعتر و با کیفیت بهتر می‌توانند از سایت بهره برداری کنند. حال اگر تمایل دارید که یک کسب و کار کوچک را راه اندازی کنید اما میخواهید ارائه محصولات خود به مشتریان را از راه دور و بدون موقعیت مکانی خاص انجام دهید باز هم طراحی سایت شخصی برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.

طراحی سایت شخصی چگونه صورت می گیرد؟ در نظر گرفتن چه پارامترهایی می تواند در طراحی یک وب سایت ایده آل موثر باشد؟ بهره مندی از افراد کاردان و برنامه نویس های ماهر تا چه اندازه میتواند ما را در رسیدن به اهداف خود یاری کند؟ در ادامه در نظر داریم اطلاعات بسیار مهم و ارزشمندی را در مورد طراحی سایت شخصی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

با طراحی سایت شخصی در دنیای آنلاین مطرح شوید!

هرچقدر زمان میگذرد و تکنولوژی پیشرفت میکند دنیای مجازی و آنلاین نیز به همان نسبت ارتقاء می‌یابد. هر فردی که میخواهد سرعت خود را برای پیشرفت افزایش دهد به ناچار باید از این امکانات بهره ببرد. شما می‌توانید با طراحی سایت شخصی در میان طیف گسترده ای از مخاطبان دیده شوید. یک سایت شخصی می‌تواند با هدف کسب درآمد نیز طراحی شود. در واقع هر سایتی که ساخته می‌شود هدفی را به دنبال آن کارفرمایان هدفی را دنبال میکند.

مشخص کردن هدف قبل از طراحی سایت شخصی

پیش از آنکه بخواهید به طراحی سایت شخصی در هر حوزه و زمینه بپردازید، ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید. یک جدول قیمت طراحی سایت با وردپرس برای متقاضیان تدارک دیده می‌شود که بصورت درصدی قبل و بعد از پروژه دریافت خواهد شد. در نتیجه در قبال هزینه ای که می‌کنید باید یک بهره برداری صحیح از سایت خود داشته باشید. اهداف متعددی برای یک وب سایت شخصی تعریف شده است که شامل ارائه خدمات به کاربران مختلف، فروش محصول و غیره می‌باشد.

مهمترین رکن در طراحی سایت شخصی

برای طراحی سایت شخصی لازم است که افراد یک استراتژی مناسب داشته باشند. درواقع با این برنامه ریزی شما میتوانید نتیجه مطلوبی را از سایت خود دریافت کنید. ایده پردازی نتیجه بخش ترین کاری است که میتوان انجام داد. تفاوتی ندارد که در چه زمینه ای می‌خواهید وب سایت خود را بهبود ببخشید در همه موارد داشتن ایده باعث می‌شود تا کاربران از محتوای سایت شما به خوبی استفاده کنند. بعد از آن به تدریج شاهد افزایش ترافیک سایت خود و از همه مهمتر بهبود سئو نیز خواهید بود. به عنوان مثال در این مسیر شما میتوانید وبسایت های مشابه را مشاهده کنید تا براساس کاری که آنها انجام میدهند و با یک سبک متفاوت تر و خلاقانه مسیر منحصر به فردی را برای خود ترسیم کنید.

چرا سیستم وردپرس بهترین راهکار برای طراحی سایت شخصی است؟

همه افراد نمی‌خواهند که از وب سایت خود کسب درآمد کنند. قشری از جامعه وجود دارند که در یک زمینه کاری خاصی مشغول فعالیت هستند و دوست دارند یک وب سایت شخصی برای بارگذاری منظم محتواهای خود داشته باشند. در واقع این رویکرد بستگی به خود فرد دارد که چگونه به آن نگاه کند. سوال اصلی اینجاست که ما چطور می‌توانیم یک وب سایت شخصی با هزینه مقرون به صرف طراحی کنیم.

پیشنهاد ما استفاده از سیستم وردپرس برای طراحی سایت است. روند کار چندان پیچیده نیست. زیرا می‌توان با خرید قالب های آماده و همچنین هاست با فضای مطلوب در کنار آدرس دامنه به طراحی سایت حرفه‌ای با وردپرس پرداخت. بسیاری از افراد هستند که بنا به دلایل شخصی علاقه زیادی به اشتراک گذاری محتواهای مرتبط با شغل خود دارند. به عنوان مثال برخی از افراد در زمینه ورزش و برخی دیگر در حوزه هنر فعالیت می‌کنند. اگرچه صفحات مجازی مانند اینستاگرام، فیسبوک، آپارات و غیره وجود دارند که افراد می‌توانند به صورت کاملاً رایگان توانایی‌های خود را برای عموم نمایان کنند. اما در کنار این‌ها بهتر است یک وب سایت شخصی را نیز داشته باشید.

این بستر آنلاین تفاوت بسیار زیادی با شبکه‌های مجازی دارد. پشتیبان آن موتورهای جستجوی قدرتمند گوگل هستند که با انجام فعالیت‌های مرتبط با سئو می‌توانید بهتر و راحت‌تر مخاطبان زیادی جذب کنید. طراحی سایت شخصی در هر زمینه‌ای می‌تواند انجام شود. پس نمی‌توان محدودیتی برای حوزه‌های کاری مختلف در نظر گرفت. سیستم وردپرس برای افرادی است که دارای حداقل بودجه هستند و می‌خواهند یک وب سایت کاربردی و کاملاً استانداردی داشته باشند.

همانطور که میدانید اینترنت توانسته جایگاه بسیار مهمی در زندگی ما به دست آورد، امکان اتصال به اینترنت و دسترسی به تنوع وسیعی از خدمات و سرویس های بهینه همواره برای انسان سودمند بوده است. همین امر کسب و کارهای مختلف را نیز تحت تاثیر قرار داده است به گونه ای که تبلیغات اینترنتی و داشتن وب سایت های بهینه برای دسترسی به مشتریان بالقوه بسیار پر سود گردیده است. اگر صاحب یک کسب و کار هستید، از مزیت داشتن وب سایت شخصی غافل نباشید زیرا در این صورت ممکن است از رقابت سرسخت بین شرکت های هم نوع خود عقب بمانید. یک وب سایت شخصی در صورتی می تواند برای شما کارآمد باشد که در رتبه های بالای گوگل قرار گیرد.

موتور جستجوگر گوگل و یا هر موتور جستجوگر دیگر الگوریتم های خاصی به منظور رتبه بندی سایت ها در نظر میگیرد، اگر بتوانید با دستور العمل های آن آشنا شوید به راحتی در یک بازه ی زمانی مناسب در رتبه های برتر و بالاتر گوگل طبقه بندی خواهید شد. در این صورت اعتبار و البته محبوبیت کسب و کار شما نیز به طور ویژه افزایش خواهد یافت.

طراحی سایت را به افراد کاردان در این زمینه بسپارید تا بتوانید از مزایای داشتن یک وب سایت مطلوب برای کسب و کارتان بهره مند شوید. برای اینکه وب سایت مورد نظر بتواند به رتبه های بالای گوگل دست یابد باید برای طراحی آن الگوریتم های گوگل رعایت شود.

طراحی سایت شخصی برای افراد مشهور ، چهره ها و شخصیت های مهم

طراحی سایت شخصی برای افراد مشهور ، چهره ها و شخصیت های مهم

چرا طراحی سایت شخصی روند حرکتی شما را قدرتمند تر می کند؟

  • افزایش نظم کاری

با توجه به اینکه کاربران و مخاطبین بسیار زیادی ممکن است به وب سایت شخصی شما ورود پیدا کنند در نتیجه شما خود را موظف می دانید که بهترین محصولات و یا با کیفیت ترین خدمات را در اختیار آن قرار دهید. این کار باعث می‌شود تا شما به مرور زمان یک نظم کاری بالایی پیدا کنید.

  • افزایش شور و شوق برای ادامه مسیر

از آنجایی که در طراحی سایت شخصی یک فرد بخصوصی مسئولیت خواهد داشت در نتیجه هرگونه افزایش رتبه و یا پیشرفت و همچنین افزایش ترافیک وب سایت باعث می شود تا شما انرژی مضاعفی دریافت کنید و شور و شوق بیشتری برای ادامه مسیر داشته باشید.

  • در ارتباط بودن با هزاران کاربر

عصر حاضر یک دوره پر سرعت است یعنی هر چقدر شما بتوانید با سرعت بیشتری فعالیت کنید نسبت به رقبا پیشی خواهید گرفت. وب سایت نیز دقیقاً همین گونه است ممکن است در کسری از ثانیه حجم قابل توجهی از کاربران به سایت شما روانه شوند. بنابراین شما در یک لحظه به یک جمعیت گسترده در حال خدمات رسانی هستید. پس سودی که از این طریق دریافت می کنید بیشتر و با سرعت بالاتر می باشد.

  • عدم نیاز به موقعیت مکانی یا جغرافیایی

اغلب افراد برای شروع کسب و کار کوچک همواره دغدغه آن را دارند که چگونه میتوان بدون موقعیت مکانی یک کسب و کار پربازده را شروع کرد. همانطور که می دانید خرید یا اجاره موقعیت مکانی خاص دارای هزینه های بسیار زیادی می باشد. بنابراین شما می توانید در همان منزل خود با طراحی سایت شخصی فعالیت خود را آغاز کنید.

چرا کسب و کارها به طراحی سایت شخصی نیازمندند؟

طراحی سایت شخصی به کسب و کارها اجازه می دهد تا بتوانند محصولات و یا خدمات ویژه ی خود را به راحتی به کاربران معرفی کنند. داشتن یک وب سایت رسمی و معتبر همچنین به راحتی می تواند اعتماد کاردان و مشتریان شما را نیز افزایش دهد. طراحی سایت شخصی جایگاه شما را در رقابت با شرکت های دیگر تثبیت خواهد کرد.

تا چند دهه ی قبل شرکت ها و کسب و کارهای مختلف نیازی به داشتن وب سایت را احساس نمی کردند زیرا عموم افراد جامعه به اینترنت دسترسی نداشته و به همین دلیل تبلیغ در فضای مجازی بی فایده بود. امروزه با پیدایش گوشی های هوشمند و گسترش محبوبیت آنها همه ی افراد به اینترنت دسترس پیدا کرده اند، به گونه ای که حتی برای کوچکترین مورد، افراد از موتورهای جستجو در گوشی های هوشمند خود استفاده می کنند. با این توصیف مشخص می شود که یک راه مطلوب برای دسترسی به مشتریان بالقوه و البته ارائه ی خدمات نوین به مشتریان موجود با استفاده از طراحی سایت شخصی یک ایده ی معقول به نظر می رسد.

حال که با ضرورت طراحی سایت شخصی آشنا شده ایم، سوال این است که آیا تنها داشتن یک وب سایت برای رسیدن به اهداف می تواند کافی باشد؟ در پاسخ باید بگوییم که شما با داشتن سایت شخصی به گونه ای در موتورهای جستجو اعلام حضور می کنید. حال اگر بتوانید الگوریتم های مورد نیاز را به خوبی مد نظر قرار دهید به راحتی می توانید از مزایای داشتن وب سایت برای گسترش کسب و کارتان و البته بازاریابی بهره مند شوید.

با طراحی سایت شخصی حرفه ای دیده شوید!

با طراحی سایت شخصی حرفه ای دیده شوید!

روش طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی نیازمند داشتن اطلاعات و دانش کافی در این زمینه است. یک فرد ماهر و خبره برای طراحی سایت شخصی آشنایی کاملی با برنامه های مختلفی داشته و به برنامه نویسی تسلط کامل دارد. بدیهی است که اگر هر کسب و کاری و یا هر فردی بخواهد به همه ی موارد یاد تسلط  پیدا کند باید زمان و انرژی بسیاری را صرف کند. این امر برای بسیاری از افراد تقریبا غیر ممکن است زیرا همه ی ما گرفتاری های خاص خود را داریم و زمان کافی برای اختصاص دادن به کسب مهارت در همه ی زمینه ها فراهم نیست.

به همین دلیل اگر به دنبال کسب بیشترین سود از داشتن وب سایت هستید حتما طراحی سایت شخصی خود را به دست افراد کاردان و با تجربه در این زمینه بسپارید. آنها با داشتن تجربه و دانش کافی به راحتی می توانند موفقیت شما را در این مسیر تضمین کنند. هزینه ای که برای این منظور نیز پرداخت می شود در واقع بسیار کمتر از هزینه ای است که برای یادگیری برنامه های مختلف باید صرف شود.

دامنه و وب سرور دو پارامتر اصلی در طراحی سایت شخصی است، هر چه این دو با دقت بیشتر انتخاب شوند، سایت مورد نظر به راحتی در دسترس کاربران خواهند بود. دامنه ی سایت همان آدرس آن می باشد که کاربران به وسیله آدرس می توانند به سایت مورد نظر انتقال یابند. وب سرور همان رایانه ای است که اطلاعات وب سایت در آن ذخیره می شود، برای داشتن وب سرور می توان از کامپیوتر شخصی نیز استفاده کرد ولی این کار مقرون به صرفه نیست و ایمنی کافی نیز نخواهد داشت. وب سرور ها ابر کامپیوترهای می باشند که به صورت شبانه روزی در نقل و انتقال اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرند.

طراحی سایت شخصی بسیار زیبا و خلاقانه را با یاس وب تجربه کنید

طراحی سایت شخصی بسیار زیبا و خلاقانه را با یاس وب تجربه کنید

نحوه ی راه اندازی سایت شخصی

در طراحی سایت شخصی دو نوع سایت می تواند مد نظر قرار گیرد:

  • طراحی سایت دینامیک
  • طراحی سایت استاتیک

وب سایت شخصی دینامیک به گونه ای طراحی می شود که توسط مدیر سایت امکان تغییر و به روزرسانی سایت مقدور باشد ولی وب سایت های استاتیک امکان ویرایش و تغییر مطالب توسط مدیر سایت را فراهم نمی کند، برای این منظور باید با یک طراح سایت در ارتباط بود. در طراحی سایت شخصی هر کدام از موارد یاد شده دارای مزیت های ویژه ای هستند. یک فرد کاردان و با تجربه در این زمینه با در اولویت قرار دادن کسب و کار شما می تواند مناسب ترین گزینه را به شما معرفی کند.  هر دو دسته ی یاد شده نیز دارای انواع مختلفی هستند به عنوان مثال وب سایت های استاتیک از لحاظ بصری بسیار زیبا هستند ولی موتور های جستجو گر قادر به خواندن مطالب این نوع از وب سایت ها نیستند. به همین دلیل داشتن چنین سایت هایی برای دسترسی به رتبه های برتر گوگل کارآمد نخواهند بود، از سوی دیگر حجم بالایی دارند و به سختی لود می شوند.

سیستم مدیریت محتوا، نرم افزاری می باشد که با استفاده از آن می تواند چهارچوب سایت را به دلخواه طراحی کنید. وردپرس یکی از مشهورترین سیستم مدیریت محتوا سایت است که دارای قالب های مختلف می باشد و بدون نیاز به دانش کد نویسی می توان از مزایای آن بهره مند بود.

هزینه ی طراحی سایت شخصی

هزینه ی طراحی سایت شخصی به پارامترهای مختلفی وابسته است. مراحل طراحی سایت شخصی شامل:

  • طراحی سایت توسط یک طراح و یا برنامه نویس با در نظر گرفتن خدمات کسب و کار
  • انتخاب وب سرور یا به عبارت دیگر هاستینگ

برای طراحی وب سایت شخصی بهتر است با اصطلاحی به عنوان پهنای باند هاست آشنا شوید. همانطور که اطلاعات یک سایت در یک وب سرور ذخیره می شود.  زمانیکه که کاربران به سایت مذکور مراجعه می کنند، حجم اینترنتی مصرف می شود که داده ها انتقال شود. به مقدار  اینترنت مصرف شده به صورت ماهیانه پهنای باند گویند. هر چه تعداد بازدید کننده ها زیاد باشد و یا اینکه حجم مطالب موجود در سایت مقدار قابل توجهی باشد به پهنای باند بیشتری نیاز خواهید داشت.

با طراحی سایت شخصی اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید

با طراحی سایت شخصی اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید

طراحی سایت مطابق با اصول سئو سایت

طراحی سایت به خودی خود نمی تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد طراحی سایت شخصی فقط می تواند زمینه را برای حضور در  یک رقابت اینترنت فراهم سازد. بعد از طراحی سایت شخصی باید پارامتر و فاکتورهای مختلفی توسط افراد کاردان مد نظر قرار گیرد تا بتواند کارساز باشد.

زمانی که کاربری مطلبی را در موتور های جستجو سرچ می کند تنوع زیادی از صفحات مربوط به همان موضوع برای او نمایش داده می شود، بدون شک کاربر به اولین وب سایت های ارائه شده توجه بیشتری خواهد داشت زیرا این نوع سایت ها به نظر می رسد که از اعتبار بیشتری برخوردارند. گوگل و یا هر موتور جستجوی دیگری برای خود الگوریتم های خاصی دارند تا بتوانند سایت ها را رتبه بندی کنند. طراحان وب سایت ها اطلاعات کاملی به منظور ارتقا کیفیت و بازخورد سایت ها در اختیار شما قرار خواهند داد. رعایت سئو سایت یکی از مهمترین نکات برای رسیدن به رتبه های بهتر است.

طراحی سایت شخصی با وردپرس توسط تیم یاس وب

طراحی سایت وردپرسی با توجه به مزایای ویژه سیستم مدیریت محتوای وردپرس از توجه و محبوبیت بالایی برخوردار است و استفاده از آن نیز نیازمند هیچ گونه دانش کد نویسی نیست.

یاس وب به منظور طراحی سایت شخصی با بهره مندی از یک کادر کاملا حرفه ای و با تجربه در خدمت شما است، ما مفتخر هستیم که با ارائه ی خدمات بی نظیر در همه ی این سال ها توانسته ایم رضایت شما عزیزان را به دست آوریم. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از همه ی امکانات طراحی سایت با شماره های موجود با ما در تماس باشید. و راهنمایی کامل در اختیار شما قرار داده می شود. زمان آن رسیده است که با به کارگیری طراحی سایت شخصی ، اعتبار کسب و کار خود را ارتقا دهید و به سود بیشتری دست یابید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *