طراحی سایت قیمت مناسب؛ کاربردی، با کیفیت و زیبا

طراحی سایت قیمت مناسب؛ کاربردی، با کیفیت و زیبا

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن بسترهای آنلاین, بهترین اقدام برای افزایش درآمد و رونق اقتصادی روی آوردن به وب سایت و کسب ثروت از آن است. با داشتن یک وب سایت شما می‌توانید با سرعت بالا و با صرف انرژی کم به مشتریان خود بیفزایید و روز به روز وسعت کاری خود را بیشتر کنید. به جهت آنکه افراد در شروع کار سرمایه چندانی ندارند به سراغ طراحی سایت قیمت مناسب می‌روند.

با این کار حداقل می‌توانند با مقدار بودجه اولیه نه چندان زیاد یک وبسایت کاری طراحی کنند تا شروعی باشد برای کسب درآمد آنلاین. خوشبختانه شرکت‌ها و مجموعه های رسمی مختلفی که در این زمینه در حال فعالیت هستند. به جهت حفظ رضایت مشتریان خود و مراعات کاربرانی که تازه به این گونه فضاهای اینترنتی سوق پیدا کرده اند سعی دارند یک قیمت و هزینه به نسبت کنترل شده یا اندکی را اعلام کنند.

این کار هوشمندانه چندین مزیت مهم دارد. در وهله اول آنکه کاربران و افرادی که می‌خواهند یک بیزنس آنلاین داشته باشند دلسرد نخواهند شد و با رغبت بیشتری روی طراحی سایت خود سرمایه گذاری خواهند کرد. از طرفی کمکی خواهد بود تا چرخه فعالیت و کار در سطح شهر افزایش پیدا کند.

بهترین شرکت طراحی سایت، دائما در تلاش است که در قالب یک تیم چند نفره مراحل طراحی سایت با قیمت مناسب را دنبال کند تا یک پروژه با کیفیت، زیبا و کاملا کاربردی تحویل مشتری دهد.

برای یک وبسایت کامل چه مقدار باید هزینه کنید؟

یک وبسایت کامل در هر زمینه ای می‌تواند باشد. میتواند از نوع وب سایت فروشگاهی، وب سایت شرکتی، وب سایت صنعتی، آموزشی، خبری و هر سایتی که فکرش را کنید. کامل بودن یک وب سایت از لحاظ طراحی، جلوه های بصری، امکان درآمدزایی، کاربردی بودن تعیین می‌شود. بنابراین اگر هر کدام از موارد ذکر شده وجود نداشته باشد به آن وب سایت نمی توان یک سایت کامل گفت.

جهت تعیین قیمت طراحی سایت با وردپرس چندین فاکتور اساسی مدنظر قرار میگیرد. اینکه شما چه نوع دامنه ای برای وب سایت خود انتخاب میکنید؟ هاست مورد نظر چگونه باشد؟ ویژگی های ساختاری قالب به چه شکل باشد؟ جلوه های گرافیکی سایت، لوگوها، بنرها، اسلایدها، امکانات داخلی، افزونه‌ها همگی میتوانند باعث نوسان قیمت طراحی سایت با وردپرس شوند. اما شما این امید را دارید که با صرف یک هزینه مقرون به صرفه یک وب سایت با کیفیت متناسب با سلیقه خود را دارید. هدف اصلی این است که شما بتوانید از این وب سایت استفاده کنید و در بلندمدت به کسب درآمد از آن بپردازید.

طراحی سایت قیمت مناسب با زمان آماده سازی اندک

زمان آماده سازی برای یک وبسایت کاری و بیزنس آنلاین بسیار اهمیت دارد. هیچ فردی نمیخواهد برای یک وب سایت فروشگاهی یا هر نوع سایت دیگر ماه‌ها صبر کند تا ببیند نتیجه کار چه می‌شود. سیستم وردبرس زمان آماده سازی سایت را کاهش می‌دهد. البته بالا بودن سرعت طراحی سایت با وردپرس به معنای پایین بودن کیفیت سایت نیست. بلکه این جزو خصلت و ویژگی سیستم وردپرس محسوب می‌شود که میتواند با کیفیت ترین وب سایت را در دوره زمانی اندک به مشتری تحویل دهد.

حال آنکه در وبسایت های برنامه نویسی شده ممکن است چند ماه منتظر بمانید تا بتوانید در نهایت چارچوب اصلی سایت خود را ببینید و در مورد آن نظر دهید. در واقع زمان بر بودن یک وب سایت به دلیل سفارشی بودن قالب آن و فرایند برنامه نویسی است.

تعرفه های نامتعادل و سلیقه ای برای طراحی سایت

اغلب افرادی که به دنبال سفارش طراحی سایت هستند همواره این موضوع را مطرح می‌کنند که تعرفه های غیرمنطقی زیادی برای طراحی سایت عنوان می‌شود. نتیجه این خواهد بود تا افراد کاملا از داشتن یک وبسایت منصرف شوند. این موضوع تماما به شما بستگی دارد که به چه مجموعه یا افرادی مراجعه کنید.

اگر به فریلنسرها و طراحانی که خارج از چارچوب شرکت فعالیت می‌کنند رجوع کنید کاملا طبیعی است که قیمت غیر متعارفی به شما اعلام خواهد شد. این قیمت‌ها کاملا به صورت سلیقه ای بوده و افراد بر اساس شرایط خود آن را به مشتری اعلام می‌کنند. از طرفی کیفیت کار نیز معلوم نیست متناسب با هزینه ای که شما پرداخت کردید باشد.

لذا اگر میخواهید یک طراحی سایت قیمت مناسب داشته باشید هیچگاه به افراد غیر مجاز یا دیگر مجموعه های غیررسمی رجوع نکنید. در قسمت بعد به شما خواهیم گفت که چه ارگانهایی برای طراحی سایت قیمت مناسب مناسب هستند.

طراحی سایت پوشاک کاملاً حرفه‌ای با قالب وردپرسی

انتخاب شرکت های رسمی جهت طراحی وب سایت قیمت مناسب

در حال حاضر ارگان های معتبری که می‌توانند برای مشتریان یک طراحی سایت با قیمت مناسب داشته باشند شرکت های رسمی هستند. این مجموعه‌ها اگر بخواهند هم نمی توانند تعرفه های نامتعادلی را به مشتریان اعلام کنند. چرا که توسط سازمان‌ها و مراکز رسمی کشور تایید شده اند و هرگونه عملکرد خطا و خدمات نامناسب به مشتریان و همچنین اعلام هزینه های بالا می‌تواند برای این شرکت‌ها مشکل ساز شود.

به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت طراحی سایت با قیمت مناسب به شرکت‌ها مراجعه کنید. ابتدا یک تحقیق اساسی انجام دهید تا مطمئن شوید مرکز مربوطه در کنار دریافت هزینه معقول بهترین کیفیت را برای طراحی سایت وردپرسی شما درنظر خواهد گرفت.

ویژگی های طراحی سایت با قیمت مناسب

زمانی که می‌گوییم طراحی سایت قیمت مناسب منظورمان این نیست که یک هزینه بسیار کوچک و ناچیزی دریافت خواهد شد. بلکه منظور ما دریافت یک هزینه مناسب و براساس میزان انرژی و زحمتی است که برای طراحی سایت صرف می‌شود. طراحی سایت با قیمت مناسب ویژگی های مختلف دارد.

مهمترین آن کاربردی بودن سایت است. تفاوتی ندارد که شما چه وب سایتی می‌خواهید طراحی کنید. به عنوان مثال وبسایت های صنعتی و کاری، وبسایت های ووکامرس و فروشگاهی، وب سایت های شخصی، تبلیغاتی، خبری، آموزشی و غیره همگی در یک چارچوب استاندارد و طبق اصول طراحی ساخته می‌شوند.

بنابراین شما با پرداخت یک هزینه معقول جهت طراحی سایت به راحتی می‌توانید بیزینس آنلاین خود را آغاز کنید. اگر حوزه کاری شما فروش محصولات مختلف است در این صورت وب سایت های فروشگاهی با قالب مناسب بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. اما اگر می‌خواهید در حیطه خدماتی که به افراد ارائه می‌دهید یک بازاریابی، تبلیغات و افزایش مشتری داشته باشید باز هم طراحان قالب های خاصی را برای شما در نظر گرفته اند که می‌توانید از آنها بهره برداری کنید.

قیمت طراحی سایت وردپرس در مقایسه با سایر پروژه های طراحی در پایین ترین مقدار خود است. لذا هر فردی با کمترین بودجه می‌تواند یک وب سایت آنلاین داشته باشد.

وجود تیم تخصصی در شرکت طراحی سایت

انتخاب سیستم وردپرس برای طراحی سایت حرفه ای

هر آنچه که شما برای داشتن یک وب سایت حرفه ای نیاز دارید با سیستم وردپرس برآورده خواهد شد. این سیستم برای حدود ۵۰ درصد وب سایت های کل دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین آن کیفیت و ویژگی های مثبتی که از یک سایت انتظار دارید فراهم خواهد شد. برای استارت پروژه طراحی سایت قیمت مناسب به المان های مختلفی احتیاج داریم. در مرحله اول باید یک نام دامنه مناسب انتخاب کنیم. نامی که هم کوتاه باشد و هم کاربران بتوانند براحتی آن را بخاطر بسپارند.

نام دامنه همان آدرس اینترنتی شما است که با پسوند های مختلف ارائه می‌شود. انتخاب قالب و هاست مناسب نیز مرحله بعدی است. قالب‌ها چارچوب کلی سایت شما را تشکیل می‌دهند و براساس نوع کار و فعالیتی که دارید اشکال آن متفاوت است. فضای هاست یا فضای میزبانی، فضایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید محتوای سایت را بارگذاری کنید.

موارد دیگری برای طراحی سایت با قیمت مناسب نیاز است که شامل طراحی بنر یا لوگو، تولید محتوا و در ادامه پشتیبانی و سئو خواهد بود. همه اینها مرحله به مرحله توسط شرکت های خدمات طراحی سایت ارائه می‌شود تا شما به سرعت بتوانید به درآمد اولیه برسید.

یاس وب بهترین شرکت طراحی سایت ارزان در تهران

مشتریانی که به دنبال طراحی سایت شرکتی ارزان ، طراحی سایت فروشگاهی و دیگر حوزه های کاری هستند شرکت یاس وب انتخاب ایده آلی برای آنها خواهد بود. در این مجموعه یک تیم بسیار حرفه ای با هدف طراحی سایت، پشتیبانی سایت و سئو سایت برای شما ترتیب داده شده است تا مراحل کار با سرعت بالا و کیفیت ایده آل دنبال شود. کارشناسان ما می‌توانند قبل از شروع کار یک مشاوره تخصصی تلفنی به شما ارائه دهند تا کاملا با روند کار آشنا شوید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *