۸ رویکرد فوق العاده مهم در طراحی سایت شرکتی ارزان

8رویکرد فوق العاده مهم در طراحی سایت شرکتی ارزان

بسیاری از شرکت‌ها و کمپانی های کوچک و بزرگ که در زمینه تولید و عرضه محصولات مختلف فعالیت می‌کنند به دنبال دیده شدن و جذب مشتریان بیشتر هستند. برای دستیابی به این امر مهم یک اقدام مهم و اساسی وجود دارد و آن طراحی سایت شرکتی ارزان برای شروع کار است. شما می‌توانید با داشتن یک وب سایت حرفه ای به پیشرفت های گسترده ای برسید.

اما سوال اصلی اینجاست که در طراحی سایت شرکتی چه المان هایی مدنظر است؟ یا بطور کلی وب سایت مورد نظر چه ویژگی هایی را باید داشته باشد؟ در این مقاله قصد داریم در ارتباط با این موضوع مهم صحبت کنیم.

۱- انتخاب نام دامنه مرتبط در طراحی سایت شرکتی ارزان

نام دامنه دقیقاً همان آدرس اینترنتی است که کاربران آن را در قسمت سرچ گوگل تایپ می‌کنند. هر چقدر این نام مرتبط با حوزه کاری شما باشد نشان از آن دارد که تا چه حد به دنبال خدمات رسانی ایده آل برای مشتریان خود هستید. در طراحی سایت صنعتی و شرکتی سعی می‌شود ایده‌ها و نظرات کارفرما لحاظ شود.

در کنار آن باید با ایده پردازی های جذاب نام دامنه ای را انتخاب کرد که هم جدید و هم معرف فعالیتی که انجام می‌دهید باشد. بعد از انتخاب دامنه لازم است که مراحل ثبت و رسمی سازی آن دنبال شود تا در فهرست نتایج گوگل بتوان به جستجوی آن پرداخت.

طراحی سایت شرکتی ارزان بصورد کاملا اوپتیمایز

۲- خرید هاست متناسب با حجم اطلاعاتی سایت

هاست یک فضای میزبانی است که تمام اطلاعات و داده های مرتبط با سایت شما در داخل آن ذخیره سازی می‌شود. این فضا بر اساس حجم مورد نیاز وب سایت است. میزان فضایی که لازم است تا شما به بارگذاری اطلاعات و محتوای سایت خود بپردازید همگی در طراحی سایت وردپرسی لحاظ می‌شود. در طراحی سایت شرکتی ارزان از هاست هایی استفاده می‌شود که فضای مناسبی دارند و با سرعت بالا می‌توانند خدمات خوبی را به کاربران ارائه دهند.

۳- استفاده از زیباترین قالب‌ها در طراحی سایت شرکتی وردپرس

انتخاب قالب وردپرسی اساس کار تلقی می‌شود. این قالب‌ها از لحاظ طرح و ساختار با یکدیگر متفاوت هستند. بنابراین طراح باید بتواند نمونه ای را انتخاب کند که دقیقاً هماهنگ و سازگار با معیارهای کاری شما باشد. خوشبختانه طراحان ایده های بسیار جذابی را در ساخت قالب های مختلف پیاده سازی می‌کنند. لذا شما می‌توانید متناسب با نیاز خود از تمامی امکانات صفحه استفاده کنید.

در فرایند طراحی سایت شرکتی ارزان زمان زیادی برای انتخاب قالب صرف می‌شود. تمامی ویژگی‌ها و مزیت های آن مورد ارزیابی عمیق قرار می‌گیرد. این اقدام مهم منجر به آن خواهد شد تا پس از تکمیل طراحی و روی کار آمدن سایت در فهرست نتایج گوگل بهتر بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید. در مجموع زیباسازی صفحات اصلی و فرعی سایت جزو اصول طراحی محسوب می‌شود.

۴- چیدمان صحیح منوها در طراحی سایت شرکتی ارزان

منو‌ها نقش بسیار مهمی در معرفی خدمات شما دارند. آنها باید در یک چارچوب منظم و اصولی در یک قالب وردپرسی وجود داشته باشند. به طور کلی منوهای افقی و عمودی اصلی ترین موارد ترقی می‌شوند. زیرا در صفحه اصلی اولین امکاناتی هستند که کاربران با آن مواجه می‌شوند. دسته بندی محصولات و معرفی آنها، اطلاعات شرکت،

بخش درباره ما و غیره همگی در داخل منوها و دیگر زیرمجموعه های آن قرار می‌گیرند. هر چقدر چیدمان خوبی را برای منوها در فرایند طراحی سایت شرکتی ارزان داشته باشیم کاربران از حضور در سایت لذت می‌برند و بهتر می‌توانند به خرید و استفاده از خدمات بپردازند.

طراحی سایت شرکتی ارزان با یک سبک منحصر به فرد

۵- استفاده از قانون ۵ ثانیه در خدمات طراحی سایت شرکتی ارزان

در طراحی سایت شرکتی با وردپرس قانون ۵ ثانیه همواره مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قانون مهم بیانگر آن است که شما ۵ ثانیه فرصت دارید تا اطلاعات اصلی و بسیار مهمی که کاربران در ارتباط با خدمات شما نیاز دارند به آنها منتقل کنید. اگر مخاطبان نتوانند در این مدت زمان یک برداشت خوبی را از وبسایت شما داشته باشند قطعاً و در سریعترین زمان دکمه بک را خواهند زد.

لذا در طراحی سایت شرکتی ارزان این موارد مد نظر قرار می‌گیرد تا با سرعت بالا بتوان مخاطب را متقاعد کرد که در سایت باقی بماند و از خدمات شما استفاده کند. معیار و ملاک اصلی در خدمات طراحی وب سایت ایجاد فضای استاندارد برای بهره برداری کاربران است.

۶- معرفی خدمات با یک بار تبلیغاتی متعادل

می‌توان وب سایت اینترنتی را یک المان تبلیغاتی در فهرست نتایج گوگل تلقی کرد. یعنی کاربران و مشتریان شما از این طریق با شرکتی که در آن فعالیت می‌کنید آشنا می‌شوند. اما نکته بسیار مهمی که در طراحی سایت شرکتی ارزان لحاظ می‌شود ایجاد یک بار تبلیغاتی متعادل و به دور از بزرگنمایی است. ممکن است لازم باشد المان های گرافیکی مختلفی در صفحات متعدد سایت استفاده شود.

این موارد نباید بیش از حد تبلیغاتی باشند. چرا که کاربران به راحتی متوجه آن خواهند شد. لذا فرایند طراحی سایت بر طبق استفاده از تصاویر و محتواهای مناسب و بر اساس واقعیات کاری شما می‌باشد. البته موارد تبلیغاتی نیز به منظور افزایش مشتریان در یک چارچوب استاندارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طراحی سایت شرکتی ارزان مطابق با سلیقه و عقیده شما

۷- فونت نوشتاری سایت، موارد گرافیکی و تصاویر

در فرایند طراحی سایت حرفه ای با وردپرس توجه ویژه ای به فونت نوشتاری سایت، موارد گرافیکی و تصاویر پس زمینه می‌شود. همانطور که گفته شد وب سایت شرکتی باید المان های گرافیکی جذاب و ایده آلی را داشته باشد که باعث از بین رفتن حوصله و صبر مخاطب نشود.

رنگ بندی‌ها و ترفند های گرافیکی که در طراحی سایت شرکتی ارزان استفاده می‌شود همگی بر اساس تکنیک های روانشناختی است. به همین دلیل ممکن است در برخی صفحات از تصاویر مرتبط با حوزه کاری شما بهره برداری شود که همگی می‌تواند به عنوان یک شگرد تبلیغاتی و هیجان انگیز تلقی شوند.

۸- هزینه طراحی سایت شرکتی ارزان

افرادی که به دنبال طراحی وب سایت شرکتی ارزان هستند نباید نگران هزینه پروژه باشند. زیرا همانطور که از نام آن مشخص است قیمت مقرون به صرفه ای برای آن در نظر گرفته می‌شود. البته تمام موارد کیفی و فنی استاندارد در همچین وب‌سایت‌هایی عملیاتی می‌شود تا شما بتوانید به بهترین شکل خدمات خود را به مشتریان معرفی کنید. اما اگر می‌خواهید بهره برداری گسترده ای را از سایت خود داشته باشید بهتر است یکسری المان های مضاعفی را نیز در نظر بگیرید تا روند روبه رشد شما تسریع شود.

سفارش طراحی سایت در شرکت یاس وب

شرکت یاس وب می‌تواند خدمات ایده آلی را مبنی بر سفارش طراحی سایت شرکتی، صنعتی و غیره به مشتریان ارائه دهد. آنچه که برای ما اهمیت دارد کسب رضایت شما و همچنین ایجاد یک نتیجه مطلوب و مورد انتظار می‌باشد. بعد از تکمیل روند طراحی اقدامات مرتبط با پشتیبانی سایت و سئو نیز دنبال می‌شود تا از این طریق برندسازی اساسی برای شغل شما صورت گیرد. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی بیشتر با ما در تماس باشید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *