طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی - یاس وب

حوزه سلامت جزو اساسی ترین مسائلی است که عموم جامعه اهمیت بسیار زیادی برای آن قائل هستند. اکثر مردم همواره به دنبال پزشکانی مجرب و باتجربه می باشند تا از این طریق بتوانند بیماری یا مشکلات مرتبط با سلامتی خود را که با آن دست و پنجه نرم می کنند برطرف کنند. یکی از راه های ارتباطی میان پزشکان حوزه سلامت با بیماران و یا مراجعین وب سایت می باشد. طراحی سایت پزشکی شرایطی را فراهم می کند تا مراجعین عملیات رزرواسیون سهل و آسانی داشته باشند.

تمام اقداماتی که لازم است یک پزشک برای جذب مراجعین بیشتر انجام دهد همگی در داخل همین وب سایت پیاده سازی خواهد شد. یک پزشک اگر در زمینه ای خاص تخصص و تجربه بالا دارد باید بتواند این موضوع را به مخاطب خود القا کند زیرا یک فرد برای آنکه به پزشک اعتماد کند حتما باید از تخصص او اطمینان کامل داشته باشد. اما اینکه چطور می توان از طریق طراحی سایت وردپرسی به این امر مهم دست پیدا کرد به قسمت توجه داشته باشید.

طراحی سایت پزشکی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مدیریت بهتری بر روی منابع خود داشته باشید و همچنین سبب برنامه ریزی بهتر در کارهای شما پزشکان می شود. با استفاده از یک وب سایت پزشکی، شما می توانید بیماران خود در هر حالتی بررسی کنید و همچنین می توانید سبب راحتی بیماران خود برای مراجعه به مطب شوید.

وجود راه های طولانی و همچنین طولانی شدن مسیرهای عبور و مرور و همچنین نبود یک سیستم حرفه ای و کاملا مناسب جهت وقت گیری باعث شده است که بسیاری از بیماران نتوانند به خوبی، نیاز خود را جهت یافتن یک پزشک رفع کنند. طراحی سایت پزشکی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید یک سیستم کامل و دقیق را ایجاد کنید و همچنین می توانید با استفاده از آن به بیماران خود سرویس دهید. البته داشتن یک وب سایت حرفه ای نیازمند رعایت نکات خاصی می باشد که در ادامه مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

افزایش اعتبار کاری پزشکان با طراحی سایت پزشکی

برای آنکه بتوانیم در مورد اعتبار کاری پزشکان اظهار نظر کنیم یک مثال ساده را مطرح میکنیم. تصور کنید دو پزشک با زمینه کاری مشابه و تخصص یکسان در دو کلینیک متفاوت مشغول کار و فعالیت و خدمات رسانی به مشتریان خود هستند. حال یکی از این پزشکان یک وب سایت حرفه ای زیبا و کاربر پسند را دارد و پزشک دیگر دارای هیچ نوع وب سایتی نیست! شما یه عنوان مراجعه کننده کدام یک از این دو پزشک را انتخاب میکنید؟ پاسخ کاملا ساده است پزشکی را انتخاب خواهیم کرد که دارای یک وبسایت کاری مناسب و ایده آل باشد.

دقت داشته باشید که در اینجا معیار سنجش درجه علمی و تخصص بالاتر نیست چرا که در همان ابتدا ما مطرح کردیم که این دو پزشک کاملا از هر لحاظ یکسان میباشند و تفاوت آنها در داشتن و نداشتن وبسایت میباشد. پس می‌توانیم به این نتیجه برسیم که تا چه حد یک وبسایت کاری میتواند اعتبار افراد را افزایش دهد و به نوعی به شغل آنها رسمیت ببخشد.

از طرفی این اعتبار مزیت های بسیار زیاد دیگری نیز دارد. آن امتیاز ویژه دقیقا همان اعتماد است. پزشکانی که با طراحی سایت پزشکی تخصص خود را کاملا توضیح دادند و بطور منظم اطلاعات مفید را در مورد خود ذکر کرده اند این جهت فکری را در مخاطب به وجود می‌آورند که پزشک مورد نظر میتواند بهترین خدمات را به آنها ارائه دهد.

به عبارت ساده تر پزشکان در هر درجه علمی چه پزشک عمومی و چه متخصص یا حتی استاد دانشگاه اگر به دنبال یک نام و نشان کاری و انتخاب از جانب مخاطبان است حتما باید یک وبسایت را نزد یک شرکت طراحی سایت معتبر سفارش دهد. با توجه به آنکه قیمت طراحی سایت با وردپرس بسیار مقرون به صرفه تر از سایت برنامه نویسی است شما میتوانید با این رویکرد به یک پزشک محبوب در بین بیماران و مراجعین تبدیل شوید.

چگونگی افزایش مراجعین با طراحی سایت پزشکی

همه ما این تجربه را داشته ایم زمانی که می خواهیم یک پزشک را پیدا کنیم ابتدا تخصص مورد نظر را در گوگل سرچ می کنیم. نتایجی که برای ما در فهرست گوگل نمایش داده می شود همگی دارای محتوای مرتبط نسبت به موضوع مورد سرچ ما هستند. با ورود به یکی از این سایت ها شما به دنبال چه چیزی می گردید؟ حتما در ابتدا به قسمت درباره ما در وبسایت پزشکی مراجعه می‌کنید تا مطلع شوید که پزشک مورد نظر چه تخصص و چه درجه علمی دارد.

به عنوان مثال اگر پزشک مورد نظر در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی فعالیت می کند بعد از قسمت درباره ما به بخش نمونه کارهای انجام شده و تعداد بیماران درمان شده مراجعه میکنید. اگر پزشک کارنامه موفقی در این زمینه داشته باشد طبیعت بیماران مطابق با آنچه که در وبسایت رویت می کنند جهت تعیین وقت تماس خواهند گرفت. از طرفی میتوان با بارگذاری محتوای علمی و پژوهشی بعد از طراحی سایت پزشکی مخاطب را در جهت تصمیم گیری درست برای انتخاب پزشک راهنمایی کرد.

چرا باید به دنبال طراحی سایت پزشکی بود؟

امروزه می توان گفت هر نوع کسب و کاری و یا هر نوع خدمات اجتماعی نیازمند روشی برای ارائه خدمات خود می باشد و استفاده از وب سایت یکی از موارد بسیار پرکاربرد و همچنین جذاب آن می باشد و می توان گفت که یکی از بخش هایی که بسیار به این حوزه نیازمند است، پزشکی می باشد. زیرا با وجود یک وب سایت مناسب در این حوزه علاوه بر ایجاد یک آگاهی کامل برای بیماران و افراد جامعه در مورد بهداشت و نیازهای ضروری آن، می توان گفت که با استفاده از این روش می توان یک سرویس مناسب را نیز برای بیماران در نظر گرفت. داشتن یک محیط تعاملی برخط، می تواند سبب راحتی کار شما در حوزه پزشکی شود و می تواند یک ارتباط مناسب برای شما و بیماران شما محیا کند.

البته این تمام ویژگی های یک وب سایت و یا طراحی سایت پزشکی نمی باشد و می توان گفت که شما با ایجاد بخش های مختلف در وب سایت خود، می توانید یک سیستم کامل آموزشی را نیز راه اندازی کنید و در آن روش های مختلف بهداشت و همچنین بیماری های مختلف را معرفی کنید تا افراد مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.

در طراحی سایت پزشکی چه ویژگی هایی باید رعایت شود؟

داشتن برخی از المان ها در طراحی سایت سبب می شود تا شما بتوانید با خیال راحت و با کمترین هزینه، بتوانید یک وب سایت کاملا کارآمد را در اختیار بیماران و افراد جامعه قرار دهید. تیم طراحی وب سایت شما باید تجربه کافی در زمینه طراحی سایت داشته باشند و سعی کنند، نیازهای یک وب سایت پزشکی را به صورت کامل بررسی و رفع کنند.

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی بهترین روش برای ایجاد مدیریت ساده یک مطب

وجود سیستم رزرو آنلاین در وب سایت پزشکی

امروزه به دلیل افزایش جمعیت و همچنین وجود بیماری های مختلف، مشکل ایجاد یک سیستم نوبت دهی، همیشه سبب ناراحتی بیماران و پزشکان شده است. در روش های سنتی که با استفاده از تماس تلفنی و یا به صورت حضوری انجام می شود، بیماران مجبورند تا با مراجعه های پی درپی به دنبال وقتی خالی باشند که این موضوع علاوه بر تشدید بیماری سبب ناراحتی همراهانمان و ایجاد ترافیک بسیار زیاد در شهر و در یک منطقه می شود، به گونه ای که امکان سرویس دهی به بیماران سخت می شود. اما با طراحی سایت پزشکی شما با ایجاد یک رویکرد مناسب، می توانید این مشکل را تا حدود زیادی برای خود رفع کنید.

در این روش شما با ایجاد یک سیستم رزرو آنلاین و کاملا برخط که به صورت اینترنتی نیز در دسترس است، میتوانید به کاربران خود اجازه گرفتن وقت قبلی را بدهید و در زمان و یا روزهای مناسب به آنها کمک کنید تا بتوانند با برنامه بهتری به شما مراجعه کنند. این روش علاوه بر ایجاد امنیت بیشتر برای بیماران، سبب راحتی مدیریت کار شما نیز می شود و باعث می شود شما بتوانید به صورت منظم تر با بیماران خود صحبت کنید و مشکلات آنان را رفع کنید.

طراحی ریسپانسیو

امروزه داشتن رابط کاربری حرفه ای و بسیار کارآمد باعث می شود تا افرادی که در این حوزه در حال فعالیت هستند، بتوانند به راحتی و با آسایش کامل از وب سایت های مختلف استفاده کنند. طراحی سایت ریسپانسیو به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سرعت رشد وب سایت خود را در بین کاربران مختلف افزایش دهید. واکنش گرایی به شما این امکان را می دهد تا وب سایت خود در ابزارهای دیجیتال دیگر مانند، گوشی ها، تلویزیون های هوشمند، تبلت ها و… نیز به خوبی نمایش دهید و تجربه استفاده آسان تری را برای کاربران خود پدید آورید.

طراحی سایت پزشکی

امکان برقراری ارتباط ساده بیماران با پزشکان با استفاده از طراحی سایت پزشکی

مدیریت آسان وب سایت در طراحی سایت پزشکی

شما می توانید با طراحی وب سایت به راحتی آن را کنترل کنید. این نوع وب سایت ها به دلیل داشتن رابط کاربری ساده به شما این امکان را می دهند تا به صورت آنلاین در هر زمان بتوانید تعداد بیماران و میزان مراجعه کنندگان خود را در یک روز بررسی کنید و کارهای خود را به خوبی برنامه ریزی کنید. همچنین استفاده از این روش به شما کمک می کند تا بتوانید با خیال راحت و به دور از مشکل نیز نیازهای خود را رفع کنید. به عنوان مثال شما با قرار دادن شماره تماس و آدرس محل طبابت خود می توانید بیماران خود را در هر ساعت از شبانه روز مطلع کنید و به آنها اجازه دهید تا بتوانند از اطلاعات شما استفاده کنند.

بهینه سازی و سئو در طراحی سایت پزشکی

یک وب سایت پزشکی خوب، علاوه بر امکانات مختلف باید از نظر سئو و بهینه سازی سایت نیز ویژگی های مناسبی را داشته باشد. گوگل الگوریتم ها بسیاری برای بررسی و ارزش گذاری یک وب سایت دارد و شما میتوانید با ایجاد یک وب سایت حرفه ای این موارد را رعایت کنید و خود را در نتایج اول گوگل قرار دهید، که این موضوع سبب آشنایی بسیاری از بیماران با وب سایت شما می شود. این ویژگی همچنین سبب می شود تا افراد بیشتری بتوانند از مقالات و اطلاعات شما استفاده کنند و سطح علمی و بهداشتی خود را افزایش دهند.

رابط کاربری ساده و زیبا در طراحی سایت پزشکی

رابط کاربری، باعث ایجاد یک حس مناسب تعامل در بین کاربران می شود. در طراحی سایت پزشکی شما باید بتوانید یک وب سایت کاربر پسند در اختیار داشته باشید و این اجازه را به کاربران خود بدهید، تا تجربه لذت بخش تری را در اختیار داشته باشند. این رابط کاربری سبب میشود تا بیماران و کاربران بتوانند به بخش های مختلف وب سایت شما دسترسی داشته باشند و بهتر از آن استفاده کنند که نتیجه آن نیز می تواند تعامل بیشتر کاربران با وب سایت شما میشود و سبب رشد سایت می شود.

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت برای پزشکان و متخصصان زیبایی

امنیت در طراحی سایت پزشکی

وب سایت های پزشکی به دلیل وجود قابلیت رزرو آنلاین نیازمند امنیت مناسب نیز هستند، زیرا این ابزار به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با خیال راحت اجازه دهید تا کاربران و بیماران شما اطلاعات شخصی خود را در سایت وارد کنند و به آسانی زمان مورد نظر خود را جهت ویزیت دریافت کنند، حتی شما می توانید با اتصال درگاه بانکی نیز ، هزینه ویزیت را به صورت کاملا اینترنتی دریافت کنید و از دریافت پول نقد نیز خودداری کنید، اما تمام این موارد نیازمند داشتن امنیت مناسب یک وب سایت پزشکی می باشد که سبب آسایش شما در مورد آن می شود.

اهمیت استفاده از وردپرس در طراحی سایت پزشکی

استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، سبب میشود تا شما بتوانید به راحتی و با سرعت بیشتری یک وب سایت حرفه ای را طراحی کنید و با استفاده از آن تمام نیازهای خود و بیماران خود را رفع نمایید. طراحی سایت وردپرسی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بسته به نیاز خود آن را شخصی سازی کنید و از طرفی از آن برای طراحی سایت حرفه ای استفاده کنید. این ابزار همچنین به شما این امکان را می دهد به مرور زمان بتوانید ابزارها و بخش های دیگری را نیز به وب سایت خود اضافه کنید و همین موضوع سبب می شود تا شما بتوانید در آینده نیز سایت خود را با بروزرسانی های مختلف در اختیار کاربران خود قرار دهید و از آن استفاده نمایید.

طراحی سایت پزشکی

سیستم رزواسیون مهم ترین امکان در طراحی سایت پزشکی

برخی از امکانات یک وب سایت پزشکی

  • معرفی نامه پزشک

در این بخش شما می توانید اطلاعات کاری خود را در زمینه های مختلف قرار دهید. می توانید تخصص های خود، خدماتی که ارائه می دهید و زمان و برنامه روزانه ویزیت خود را نیز به صورت کامل مشخص کنید تا کاربران بتوانند از آن استفاده کنند.

  • رزرواسیون آنلاین

با این بخش در طراحی سایت پزشکی شما می توانید این اجازه را به بیماران بدهید، تا بتوانند در هر زمان از شبانه روز به صورت اینترنتی و هوشمند بتوانند وقت قبلی دریافت کنند و به شما کمک کنند تا بتوانید برنامه روزانه خود را مدیریت کنید.

  • برقراری ارتباط مستقیم

شما می توانید به عنوان یک پزشک؛ بخشی را فراهم کنید تا بتوانید با بیماران خود به صورت دلخواه ارتباط داشته باشید و مشکلات آنان را به صورت غیر حضوری نیز رفع کنید.

  • بخش مقالات

با طراحی سایت پزشکی شما می توانید یک بخش برای قرار دادن اخبار و مقالات جدید را در اختیار داشته باشید، که می تواند سبب سادگی کار شما شود و همچنین می تواند سبب رشد بهداشت فردی در جامعه نیز شود.

  • گالری عکس و فیلم

در این بخش می توانید نماهای مختلفی از محیط کار و یا کارها و اطلاعات مورد نظر خود را قرار دهید و آن را به صورت آلبوم و یا یک لیست معمولی در اختیار کاربران خود قرار دهید.

  • تعیین مکان دقیق آدرس بر روی نقشه

با استفاده از این روش افراد غیر بومی نیز می توانند به راحتی با مراجعه به وب سایت شما، از اطلاعات مطب شما باخبر شوند و از آن برای دیدار شما استفاده کنند.

به طور کلی، می توان گفت که طراحی سایت پزشکی یکی از موارد بسیار مهمی می باشد که باید حتما از آن استفاده شود. زیرا این روش می تواند مشکلات عبور و مرور را تاحدود بسیار زیادی برای بیماران رفع کند و این اجازه را نیز به بیماران می دهد تا بتوانند با خیال راحت و همچنین با آسایش بیشتر بتوانند از امکانات شما استفاده کنند. این روش نه تنها باعث افزایش آرامش بیماران می شود، بلکه به شما نیز این امکان را می دهد تا بتوانید برنامه ریزی بهتری بر روی بیماران خود داشته باشید و تا درمان آنها با بیماران خود همراه باشید.

طراحی سایت پزشکی

جهت استفاده از خدمات طراحی سایت پزشکی با ما در ارتباط باشید

خدمات یاس وب برای پزشکان

تیم یاس وب با داشتن سابقه طولانی در زمینه طراحی سایت خدماتی و همچنین سئو سایت، می تواند با بررسی نیازهای اولیه شما در زمینه طراحی سایت پزشکی، یک چارچوب کاملا استاندارد را به وجود آورد و وب سایتی مناسب براساس نیاز شما طراحی کند. تیم ما با داشتن افراد ماهر و باتجربه در زمینه طراحی وب سایت می تواند امکانات بسیاری را برای شما پدید آورد و همین موضوع، سبب رشد وب سایت شما و مدیریت ساده تر آن می شود.

طراحی و همچنین شخصی سازی بخش های مختلف را می توانید در طول فرایند طراحی سایت خود مشاهده کنید و با همکاران ما در زمینه ایجاد یک وب سایت حرفه ای کاملا در تعامل باشید، تا یک وب سایت بسیار جذاب را برای خود و بیماران بتوانید طراحی کنید. همچنین ما با داشتن تیم پشتیبانی بسیار با تجربه می توانیم در هر ساعت از شبانه روز، مشکلات و نیازهای شما را در زمینه طراحی سایت پزشکی رفع نماییم. در صورت داشتن سوال و یا راهنمایی بیشتر، می توانید با ما در ارتباط باشید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *