قیمت طراحی سایت فروشگاهی و تمام هزینه های جانبی آن

قیمت طراحی سایت فروشگاهی و تمام هزینه های جانبی آن

سایت فروشگاهی یک بستر آنلاین برای فروش محصولات مختلف می‌باشد. تفاوتی ندارد که شما چه کالایی را قصد فروش دارید چرا که در همه موارد این امکان وجود دارد تا با طراحی سایت فروشگاهی بتوان در سریع‌ترین زمان عملیات فروش را انجام داد. افرادی که متقاضی چنین وب سایت‌هایی هستند اولویت شروع فعالیت خود را منوط به مناسب بودن قیمت طراحی سایت فروشگاهی می‌دانند.

در واقع آنها می‌خواهند یک مدیریت اساسی در بودجه خود انجام دهند تا در نهایت بتوانند هم به خرید کالاهای مورد نیاز خود برای فروش بپردازند و هم اینکه سرمایه مناسبی برای راه‌اندازی سایت داشته باشند. در این مقاله قصد داریم یک راه استثنایی به شما پیشنهاد دهیم تا با کمترین هزینه بتوانید وب سایت فروشگاهی خود را در فهرست نتایج گوگل بالا بیاورید.

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران، مقدار هزینه و قیمت طراحی سایت فروشگاهی را بر اساس تعرفه مشخص به مشتریان اعلام میکند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

ساخت وب سایت فروشگاهی با وردپرس بهترین اقدامی است که می‌توان برای کاهش هزینه‌ها و قیمت نهایی پروژه انجام داد. در برخی موارد این امکان وجود دارد که شما وب سایت فروشگاهی خود را به صورت سفارشی و برنامه نویسی شده دریافت کنید. در چنین حالتی قیمت نهایی چندین برابر خواهد شد. حال آنکه با وب سایت وردپرسی می‌توانید تمام خواسته‌ها و نیازهایی که برای فروش کالا احتیاج دارید برآورده کنید.

سیستم وردپرس یک بستر آماده را در اختیار شما قرار می‌دهد. به طوری که می‌توان بدون نیاز به عملیات برنامه نویسی به طراحی فروشگاه اینترنتی پرداخت. اصولاً برنامه‌نویسی یک اقدام زمانبر و نیازمند انرژی بالا می‌باشد. اگرچه مزیت‌های آن قابل چشم پوشی نیست اما مستقیماً روی هزینه طراحی سایت فروشگاهی اثر می‌گذارد.

قیمت طراحی سایت وردپرس در مقایسه با سایت سفارشی و برنامه نویسی شده چندین برابر پایینتر است. حال آنکه کارایی آن هم در مقابل سایت برنامه نویسی شده کمتر نیست.

مهمترین عواملی که باعث کاهش قیمت طراحی سایت فروشگاهی می‌شود؟

بسیاری از صنف های کاری، شرکت‌ها و مجموعه های تولیدی که قصد دارند محصولات خود را به شکل یک فروشگاه آنلاین و در قالب یک بیزینس اینترنتی به مشتریان خود عرضه کنند همواره قیمت طراحی سایت را مدنظر قرار میدهند. در واقع این موضوع یک سبک یا استراتژی کاری می‌باشد. در هر شرکتی باید بطور سالیانه سود خالص در یک حد مطلوبی باشد. پس تمام هزینه های جانبی از قبیل طراحی سایت، تبلیغات دستمزد پرسنل و غیره باید مدیریت شود تا در پایان بتوان سود نهایی را کنترل کرد. این دلیلی است که مدیران مجموعه های کاری همواره به دنبال کیفیت خدمات بالا با ارزانترین قیمت هستند.

در مورد سایت فروشگاهی نیز عواملی وجود دارد که باعث کاهش قیمتها می‌شود. مورد اول استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای قوی و مناسب است. در حال حاضر در تمام دنیا وردپرس به عنوان مقرون به صرفه ترین و باکیفیت ترین سیستم سایت ساز شناخته می‌شود. پس یکی از این عوامل، انتخاب نوع برنامه برای ساخت سایت است.

مورد بعدی مرکز یا مجموعه ای است که برای شما طراحی سایت انجام می‌دهد. شما میتوانید یک مجموعه ارائه دهنده خدمات طراحی سایت با قیمت خارج از تعرفه پیدا کنید یا اینکه به یک شرکت که در چارچوب تعرفه فعالیت میکند درخواست طراحی سایت دهید. پس مرکزی که به شما خدمات طراحی سایت میدهد نیز یکی از عوامل مؤثر دیگر برای تعیین قیمت طراحی سایت با وردپرس است.

موضوع بعدی امکاناتی است که در یک وبسایت فروشگاهی وجود دارد. هر چقدر این امکانات پیشرفته تر بیشتر باشد نباید انتظار پایین بودن قیمت نهایی طراحی سایت را داشته باشید. اما یک طراح سایت با تجربه برای مدیریت بودجه کارفرمایان سعی می‌کند تا حد امکان المان های غیرضرور را در یک سایت وردپرسی حذف کند یا حداقل کاهش دهد تا از این طریق بتوان بهترین قیمت طراحی سایت با وردپرس را اعلام کرد.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

جزئیات هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

برای پرداخت هزینه طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای لازم است چند نکته اساسی را مد نظر قرار دهیم. در واقع هزینه نهایی جزئیات زیادی را شامل می‌شود که هر کدام توسط طراح تدارک دیده خواهد شد. این هزینه‌ها شامل موارد ذیل است.

  • هزینه خرید هاست

هاست یک فضای میزبانی را در اختیار وب سایت شما قرار می‌دهد که شما می‌توانید بر اساس حجمی که هاست دارد میزان ورودی و داده‌های وب سایت را تنظیم کنید. طبیعتاً هر چقدر محتوای وب سایت افزایش پیدا کند به همان نسبت نیاز به هاست با فضای بیشتر داریم. در طراحی سایت حرفه‌ای همواره سعی می‌شود از هاست های پرسرعت با پشتیبانی قوی استفاده شود. البته توجه ویژه‌ای به پهنای باند هاست و امنیت آن خواهد شد.

  • خرید دامنه

خرید دامنه جزو هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی است. نام دامنه همان آدرس وب سایتی است که شما در قسمت نوار بالایی مرورگر تایپ می‌کنید تا توسط موتور جستجو بتوانید وارد وب سایت مورد نظر شوید. یک دامنه خوب باید کوتاه و به راحتی قابل نوشتن باشد، عدد و کاراکتر در داخل آن نباشد و افراد به راحتی بتوانند آن را به خاطر بسپارند. نمونه‌های مختلفی برای دامنه وجود دارد که می‌توان به پسوندهای com. و ir. و net. اشاره کرد که هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

  • خرید قالب فروشگاهی

قالب فروشگاهی یکی از اصلی‌ترین ارکانی است که بدون آن عملاً نمی‌توان هیچگونه وب سایت وردپرسی طراحی کرد. این بخش نیز شامل هزینه و قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی می‌شود و شما باید بر اساس ویژگی‌های فروشگاه خود یک قالب ایده‌آل و مناسبی خریداری کنید. وب سایت های وردپرسی نمونه‌های مختلفی دارند که هر کدام بر اساس ویژگی‌ها و زمینه کاری شما انتخاب خواهند شد.

  • خرید افزونه‌های مورد نیاز سایت فروشگاهی

افزونه‌های وردپرس فایل‌هایی هستند که بر روی وردپرس نصب می‌شوند و می‌توانند امکانات جدیدی را به وب سایت فروشگاهی شما اضافه کنند. این افزونه‌ها توسط برنامه نویسان مسلط به php نوشته می‌شود و پس از نصب آن کارایی و همچنین قابلیت‌های سایت افزایش پیدا می‌کند.

هزینه و قیمت طراحی سایت فروشگاه آنلاین (دستمزد طراح)

هزینه و قیمت طراحی سایت فروشگاه آنلاین (دستمزد طراح)

در این بین یک هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی اینترنتی نیز مرتبط با طراح سایت است. تمام المان‌هایی که در جزئیات قبل ذکر شد باید توسط طراح آماده سازی شود. افرادی که در این حوزه تخصص و تجربه لازم دارند به خرید هاست، دامنه، قالب فروشگاهی و همچنین افزونه‌های مورد نیاز می‌پردازند. طراحان افرادی هستند که تشخیص می‌دهند چه نوع آپشن‌هایی را به سایت اضافه کنند تا شما بتوانید به فروش آنلاین محصولات خود بپردازید.

شرکت‌هایی که در زمینه طراحی سایت ارزان در تهران فعالیت می‌کنند همواره بودجه کاری شما را در نظر می‌گیرند. از طرفی بر اساس یک تعرفه خاص میزان هزینه‌ها لحاظ خواهد شد. در نتیجه اگر به یک شرکت معتبر و ثبت شده مراجعه کنید نه تنها یک وب سایت کاربردی طراحی خواهد شد. بلکه در ادامه کار نیز شاهد مشکلات فنی غیرقابل حل نخواهید بود. میزان سرمایه و بودجه شما نیز هدر نخواهد رفت و با یک برنامه‌ریزی اصولی مراحل کار پیش می‌رود.

یک طراح سایت فروشگاهی حرفهای همواره سعی میکند بهترین، زیباترین و کاربردیترین وب سایت را جهت ایجاد درآمد آنلاین برای مشتریان آماده کند.

دیگر هزینه‌های جانبی برای ادامه کار فروشگاه اینترنتی

بعد از طراحی و راه‌اندازی وب سایت فروشگاهی برای ادامه روند کار لازم است که یکسری هزینه‌های جداگانه‌ای را نیز مبنی بر پشتیبانی سایت و همچنین سئو سایت در نظر بگیرید. مراحل پشتیبانی می‌تواند شامل تولید محتوا، افزایش امنیت، بکاپ گیری و رفع مشکلات فنی و غیره باشد. پکیج‌های پشتیبانی در این وب سایت در برگیرنده المان‌های مختلفی هستند و هر کدام دارای ویژگی‌های مضاعفی می‌باشند.

در کنار پشتیبانی سایت باید یک سرمایه‌گذاری خوبی روی سئو سایت صورت گیرد. مخصوصاً وب سایت‌های فروشگاهی، به جهت آنکه در حیطه کاری مختلف، رقبای بسیار زیادی وجود دارند لذا ما باید بتوانیم کلمات کلیدی مناسب را از لحاظ رتبه‌بندی و رنکینگ ارتقا دهیم. پس مقدار پرداخت هزینه و قیمت طراحی سایت فروشگاه آنلاین در جای خود قرار دارد و برای رسیدن به درآمد و فروش بیشتر یک هزینه جداگانه نیز برای پکیج‌های پشتیبانی و سئو نیز وجود دارد.

دیگر هزینه‌های جانبی برای ادامه کار فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت وردپرسی در شرکت یاس وب

شرکت یاس وب به واسطه همکاری های متعددی که با کارآفرینان، شرکت‌های صنعتی، مجموعه‌های دولتی و غیره داشته است. این تجربه را دارد که بهترین خدمات طراحی سایت را برای مشتریان داشته باشد. طراحی وب سایت فروشگاهی تخصص ماست و با داشتن نمونه کارهای موفق و به نتیجه رسیده همواره پاسخگوی نیاز شما هستیم. جهت دریافت مشاوره تخصصی با کارشناسان ما در تماس باشید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *