طراحی فروشگاه اینترنتی بهترین راه برای افزایش فروش

طراحی فروشگاه اینترنتی یاس وب

یکی از بسترهای مناسب برای طراحی فروشگاه اینترنتی وبسایت های مبتنی بر سیستم وردپرس می باشد. این سیستم به قدری پیشرفته و همه جانبه است که می تواند تمامی نیازهای شما را در راه اندازی کسب و کارهای دنیای مجازی برآورده کند. همانطور که میدانید در فروشگاههای اینترنتی در کسری از ثانیه ممکن است هزاران مشتری در حال مشاهده محصولات شما باشند. حالا که در دنیای واقعی این حجم از ورود افراد به یک فروشگاه واقعی ممکن نیست.

در فروشگاه های حقیقی محدودیت بسیاری از جمله مراجعه حضوری، صرف زمان و انرژی، رفت و آمد خسته کننده و از همه مهمتر عدم رویت و قیاس محصولات متنوع وجود دارد. در صورتی که در فروشگاه مجازی یا اینترنتی هیچ محدودیتی سد راه شما نیست. در نتیجه وب سایت هایی که در قالب فروشگاه اینترنتی فعالیت می کنند این چنین مزیت های ارزشمندی را با خود یدک می کشند. در واقع ما با طراحی اینگونه وب سایت ها سعی می کنیم حجم مراجعین و بدنبال آن آمار فروش محصولات را افزایش دهیم تا از این طریق سود بیشتری دریافت کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی مفهومی نو نیست ولی به تازگی رایج شده است. در واقع سال هاست که از ایجاد اولین فروشگاه های اینترنتی می گذرد ولی با توجه به دسترسی گسترده مردم به اینترنت که در سال های اخیر رخ داده است، این مفهوم بیشتر در سطح تجاری ایران گسترده شده است و می توان گفت که با توجه به فرهنگ سازی های انجام شده در این مورد می توانیم این مسئله را به فال نیک بگیریم. اما طراحی فروشگاه اینترنتی چیست و ما به چه نکاتی باید در این زمینه توجه داشته باشیم؟ این سوالی است که شاید برای شما هم پیش آمده باشد و ما قصد داریم در این مقاله به آن پاسخ دهیم.

در واقع تعریفی که از یک فروشگاه اینترنتی می توان داشت به این صورت است که به یک پلتفرم اینترنتی که دسترسی به آن آزاد است و کاربر می تواند برای خرید محصول فیزیکی یا خرید فایل قابل دانلود از آن استفاده داشته باشد. طراحی سایت فروشگاهی در جذب کاربر و سادگی در استفاده خلاصه می شود ولی نکات دیگری هم در این زمینه باید بدانید که می تواند به شما کمک کند تا طراحی سایت فروشگاهی خود را بهتر انجام دهید و بازده بیشتری دریافت کنید.

مژده‌ای بزرگ برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و باهوش

بسیاری از افراد هستند که بنا به دلایل مختلفی قصد شغل دارند یا اینکه در زمینه کاری خود به دنبال راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین می‌باشند. از طرفی اشخاصی نیز هستند که یک مقدار سرمایه اولیه‌ای دارند و نمی‌دانند روی چه حوزه شغلی فعالیت کنند. همه ما که پس اندازی کنار گذاشته‌ایم دوست داریم آن را چند برابر کنیم اما نمی‌دانیم چگونه؟!

در چنین شرایطی به شما پیشنهاد می‌کنیم که با یک متخصص طراح سایت و سئو و همچنین افرادی که در حوزه بازاریابی و فناوری اطلاعات فعالیت دارند مشورت کنید. این حق طبیعی شماست که سرمایه راکد خود را به صورت چند برابری دریافت کنید و بتوانید به چرخه اقتصاد کشور نیز کمک کنید. برای تمام مواردی که ذکر شد یک راهکار اساسی پیشنهاد می‌کنیم و آن طراحی فروشگاه اینترنتی است. تفاوتی ندارد که در چه زمینه‌ای می‌خواهید محصولات خود را به فروش برسانید زیرا هر حوزه‌ای متقاضیان و مشتریان خاص خود را دارد و با تمرکز و سرمایه‌گذاری هوشمند می‌توانید به موفقیت برسید.

بنابراین طراحی فروشگاه اینترنتی یک سرمایه‌گذاری هدفمند است. از طرفی شما نیازی به یک موقعیت مکانی برای عرضه محصولات خود ندارید. چرا که همه اقلام به شکل آنلاین به فروش می‌رسند و شما می‌توانید در هر موقعیت جغرافیایی که قرار دارید محصولات را برای مشتریان خود ارسال کنید و سود سرشاری به دست آورید. شما باید برای سرمایه‌گذاری در حوزه تاسیس فروشگاه آنلاین به شرکت‌های متخصص مراجعه کنید.

اگر می‌خواهید به ضرر و زیان نرسید و بخش زیادی از پول خود را از دست ندهید حتماً ارگان‌های رسمی را انتخاب کنید. زیرا اینگونه مراکز به دلیل تخصص و تجربه‌ای که دارند بهترین خدمات را ارائه خواهند داد. از همه مهمتر آنکه نگران قیمت طراحی سایت وردپرس نیز نباشید چرا که با کمترین بودجه می‌توان یک فروشگاه آنلاین تاسیس کرد.

گام های اساسی در طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی با سیستم وردپرس هزینه های شما را کاهش می‌دهد و اینکه در یک مدت زمان اندک می توانید وب سایت خود را در فهرست نتایج گوگل مشاهده کنید. در این سیستم با بهره گیری از پلاگین های بیشمار می توانید وب سایت خود را طبق نظر و سلیقه خود سفارشی سازی کنید.

  • راه اندازی ووکامرس

پلاگین ووکامرس تنها مخصوص راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی می باشد. بنابراین هر آنچه که شما به عنوان یک ابزار کمکی جهت فروش محصولات خود احتیاج دارید در ووکامرس وجود دارد که مهمترین آن ارتقاء امنیت در سیستم پرداخت اینترنتی می باشد.

  • انجام تنظیمات تخصصی

یکسری تنظیمات اصولی در فروشگاه های اینترنتی که با سیستم وردپرس و به دنبال آن ووکامرس طراحی شده اند باید اجرایی شود. این تنظیمات میتواند شماره قالب بندی های کلی و قراردادن درگاه پرداخت باشد. همه اینها جهت سهل و آسان کردن فرآیند فروش انجام می شود.

  • اضافه کردن محصولات

محصولاتی که قصد فروش آن ها را در فروشگاه اینترنتی دارید باید به همراه تمامی اطلاعات فنی و جزئی در وب سایت بارگذاری شود. این اطلاعات جامع باعث میشود تا کاربران سرعت بیشتری در تصمیم گیری به منظور خرید داشته باشد.

  • استفاده از افزونه های کاربردی

افزونه های بسیار زیادی در حوزه کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد که هر کدام برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. این افزونه ها می‌توانند وظیفه افزایش امنیت یا ردیابی سیستم فروش را بر عهده داشته باشند که با هدف بهینه سازی پروسه فروش نصب می شوند.

طراحی فروشگاه اینترنتی از کجا آغاز می شود؟

بیشتر ما تصور می کنیم که در ابتدا باید یک بستر برای فروش داشته باشیم و سپس باید هدف از فروش و توجیه از فروشگاه اینترنتی را ایجاد کنیم و این در حالی است که این دسته از فروشگاه ها محکوم به شکست هستند! در واقع می توان گفت که در طراحی فروشگاه آنلاین در ابتدا باید طرح ها و اهداف به همراه توجیه های اقتصادی، تجاری و رقابتی مشخص باشند تا بتوانیم بستر سازی را بر این اساس انجام دهیم. در واقع این کار می تواند به شما کمک کند تا به مهم ترین سوال برای طراحی سایت فروشگاهی پاسخ دهید. “چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشم؟”

در این راه بهتر است که مشاور اقتصادی داشته باشید یا حداقل طرح توجیهی خود را با یک فرد آشنا با این مسئله در میان بگذارید. پس از این کار باید به دنبال روشی برای طراحی فروشگاه آنلاین باشید. پس در واقع باید در ابتدا بدانید که فروشگاه اینترنتی شما چه محصولاتی را ارائه می دهد؟ مخاطب شما چه کسانی می باشند؟ عملیات فروش چطور انجام می شود؟ سپس باید نسبت به ایجاد یک فروشگاه اینترنتی اقدام نمایید. این کار می تواند به نوعی تضمین موفقیت شما در طراحی فروشگاه اینترنتی باشد.

نکات مهمی که در مورد طراحی فروشگاه اینترنتی باید بدانید

نکات مهمی که در مورد طراحی فروشگاه اینترنتی باید بدانید

نکات مهم در خصوص طراحی فروشگاه اینترنتی فروش محصول

تصور کنیم که شما می خواهید از وب سایت فروشگاهی به مشتریان خود کالای X را عرضه کنید. در این صورت باید یک طرح جامع از یک فروشگاه اینترنتی با بیشترین امکانات برای تسهیل در فروش محصولات را داشته باشید. همچنین باید مشخص کنید که دسته بندی ها کدام اند و همچنین شیوه تامین محصولات را مشخص کنید. در ادامه باید نسبت به دریافت مجوزهای لازم و دریافت درگاه پرداخت مستقیم یا غیر مستقیم اقدام کنید. همچنین لازم است که بستر ارسال مرسولات خود را مشخص کنید و خدمات مربوط به فروش و خدمات پس از فروش را به همراه روش ارسال، پرداخت و غیره را برای مشتری خود به صورت کاملا مشخص قرار دهید.

به این منظور می توانید یک صفحه قوانین ایجاد کنید و مهم ترین قوانین ارسال و خرید را به همواره ویژگی های خاص فروشگاه خود برای مشتریان در طراحی فروشگاه اینترنتی و صفحه محصولات قرار دهید تا کاربر با توجه به این ویژگی ها به خرید از شما علاقمند شود. ایجاد یک روش بازاریابی موفق نیز در طراحی فروشگاه اینترنتی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد که در این خصوص نیز در ادامه بیشتر توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

نکات مهم برای طراحی فروشگاه اینترنتی فروش فایل

نکات مهم برای طراحی فروشگاه اینترنتی فروش فایل

نکات مهم در خصوص طراحی فروشگاه اینترنتی فروش فایل

کمپانی های آموزشی و نرم افزاری می توانند از بستر اینترنت برای فروش مستقیم استفاده کنند و کاربر می تواند با خرید فایل های شما و پرداخت هزینه، لینک دانلود را دریافت کند. در این خصوص مهم ترین نکته، ایجاد لینک دانلود یک بار مصرف برای جلوگیری از تقلب در خرید و دانلود چندباره حائز اهمیت می باشد. باید توجه داشت که در طراحی سایت فروشگاه مخصوص فایل شما باید ویژگی های خرید را در صفحه محصول درج کنید و مهم ترین قوانین خرید و ایجاد حساب کاربری را برای کاربران خود مشخص کنید.

همچنین باید ذکر کنید که خرید از فروشگاه اینترنتی شما از چه طریقی و طبق چه پلتفرم ایرانی یا بین المللی مالی انجام می شود. با توجه به این نکات می توانید در طراحی سایت فروشگاهی موفق باشید. در صورتی که از وردپرس برای طراحی سایت فروشگاهی کمک می گیرید و قصد راه اندازی سایت فروش فایل را داشته باشید، ایجاد صفحه دانلود و خرید با استفاده از افزونه فروشگاهی ووکامرس که به زبان فارسی نیز در دسترس می باشد امکان پذیر می باشد.

چه نکاتی در طراحی فروشگاه اینترنتی اهمیت دارد؟

چه نکاتی در طراحی فروشگاه اینترنتی اهمیت دارد؟

نکات عمومی طراحی فروشگاه اینترنتی در ایران

توجه به قوانین هر کشور برای ورود به بازار دیجیتال مارکتینگ حائز اهمیت می باشد. شما نباید سعی در فروش محصولات خارج از عرف و قوانین داشته باشید و همچنین باید تمامی موارد مربوط به دیجیتال مارکتینگ که توسط قوانین جمهوری اسلامی ایران عنوان شده است را رعایت کنید. در طراحی فروشگاه اینترنتی، همه چیز فروش نیست و باید به بازاریابی نیز توجه کنید. در کنار رعایت قوانین کشوری در زمینه فروشگاه اینترنتی باید به قوانین موتور جستجوی گوگل برای بازاریابی و بهینه سازی سایت توجه داشته باشید و در طراحی فروشگاه اینترنتی تمامی این نکات را به کار بگیرید تا در نهایت برای شما مشکلی در طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی به وجود نیاید.

توجه کنید که کاربران ایرانی به فروشگاه هایی علاقمند هستند که طراحی خلوت برای هر صفحه انجام داده باشند و در کنار آن محتوای مفید و مالتی مدیای قوی و جذاب تولید کرده باشند. پس تلاش در تولید محتوای مفید از دیگر موارد بسیار مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی به شمار می رود که باید در آن دقت بسیار زیادی داشته باشید. با همه این تفاسیر بهتر است که از گروه مشاور و برون سپاری برای طراحی فروشگاه اینترنتی کمک بگیرید.

طراحی فروشگاه اینترنتی با استفاده از وردپرس 

طراحی فروشگاه اینترنتی با استفاده از وردپرس 

آیا CMS وردپرس برای طراحی فروشگاه اینترنتی مناسب است؟

طراحی سایت وردپرسی یکی از گزینه های پیش روی شما برای طراحی فروشگاه اینترنتی به شمار می رود. اما آیا استفاده از این روش می تواند مناسب برای یک کسب و کار فروشگاهی اینترنتی باشد؟ در جواب به این سوال می توان گفت که طراحی با استفاده از این شیوه به خصوص برای کسانی که توان کدنویسی ندارند و علاقه ای هم به یادگیری این موضوع ندارند می تواند مفید باشد. اما باید توجه داشته باشید که از افزونه هایی مانند ووکامرس برای ایجاد محیط فروشگاهی و همچنین افزونه های مربوط به سئو باید استفاده کنید و بیش از پیش در طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس باید به تولید محتوا و بهینه سازی سایت خود توجه داشته باشید.

با توجه به رشد روز افزون وردپرس و قدرت بالایی که این CMS به خصوص برای فارسی زبانان ارائه می دهد، می توان گفت که طراحی سایت با استفاده از این شیوه می تواند برای شما بسیار مفید واقع شود. استفاده از این شیوه می تواند سرعت و سهولت را برای شما به ارمغان بیاورد ولی نیاز به مشاوره و تخصص کافی در زمینه سئو در این باره وجود دارد. طراحی فروشگاه اینترنتی با استفاده از وردپرس در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد.

طراحی سایت فروشگاهی به صورت حرفه ای نیاز به تخصص و مهارت دارد

در طراحی فروشگاه اینترنتی موفق، همه چیز به مهارت در خصوص ایجاد طرح هدفمند، زمینه سازی و بستر سازی مناسب، طراحی جذاب و در نهایت بهینه سازی و تولید محتوا در کنار طراحی سایت می باشد. در واقع طراحی فروشگاه اینترنتی بیشتر از آن که یک کار سخت باشد، یک کار تخصصی به شمار می رود و باید با دقت بالایی صورت پذیرد تا کاربر بتواند بهترین بازده را از این طریق ارائه دهد. در صورتی که نیاز به طراحی سایت فروشگاهی به صورت حرفه ای دارید، می توانید با کارشناسان متخصص در طراحی وب سایت ارتباط برقرار نمایید.

در طراحی سایت فروشگاهی بهتر است نگاهی به رقبای خود بیندازید و نکات ضعف دیگر سایت ها را به عنوان نقطه قوت کسب و کار خود معرفی کنید. بازاریابی به صورت هدفمند دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و در طراحی فروشگاه اینترنتی از دید برنامه نویسی و طراحی سایت، همه چیز به زمان مناسب در ارائه خدمات باز می گردد. دسترسی سریع و ساده به خدمات سایت و صفحه هایی که در مدت زمان کمتر از سه ثانیه کامل بارگذاری می شوند از مهم ترین نقاط قوت یک طراحی فروشگاه اینترنتی موفق به شمار می روند که تیم یاس وب این موارد مهم و حیاتی را لحاظ خواهد کرد.

خدمات یاس وب در طراحی فروشگاه اینترنتی

خدمات یاس وب در طراحی فروشگاه اینترنتی

خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی در یاس وب

برای طراحی فروشگاه اینترنتی می توانید از خدمات یاس وب در این زمینه استفاده نمایید. این خدمات با هزینه ای مناسب در دسترس شماست و می توانید برای دریافت خدمات به این منظور با کارشناس مشاور ما در تماس باشید. خدمات مربوط به طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت حرفه ای ارائه می شود و کسب و کارهایی که قصد ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ را داشته باشند می توانند به شما در این زمینه کمک کنند. به طور کلی می توان گفت که تمامی خدمات مربوط به طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت حرفه ای و صفر تا صد ارائه می شود تا کسب و کارها بتوانند با خیال راحت از این خدمات استفاده داشته باشند.

در صورتی که سوالی در خصوص طراحی سایت فروشگاه آنلاین داشته باشید و یا می خواهید در زمینه بهینه سازی و سئو یا ارائه طرح های تکمیلی در این خصوص اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و سوالات خود را در این زمینه مطرح سازید. ما به شما در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی، مشاوره در طرح کسب و کار و همچنین بهینه سازی و سئو سایت فروشگاهی کمک خواهیم کرد.

کلام آخر

طراحی فروشگاه اینترنتی دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و باید با دقت بسیار زیادی همراه باشد. در واقع شما باید به نکات بسیار زیادی در این خصوص توجه داشته باشید که ما در این خصوص اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم. در واقع شما می توانید با استفاده از طراحی فروشگاه اینترنتی به دنیای دیجیتال مارکتینگ وارد شوید و با فروش محصولات یا فایل ها کسب درآمد داشته باشید. در صورتی که اطلاعات چندانی در خصوص طراحی سایت فروشگاه انلاین در اختیار ندارید، این مقاله می تواند به شما کمک کند تا اطلاعات عمومی خود را در این زمینه افزایش دهید.

همچنین در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در یاس وب در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید. این خدمات با هزینه ای مناسب در دسترس شماست و می توانید با استفاده از این شیوه در هزینه های مربوط به راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی و همچنین سئو و سایر خدمات مربوطه صرفه جویی نمایید و همچنین بازده بالاتری را از فروشگاه اینترنتی خود انتظار داشته باشید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *