طراحی سایت ووکامرس

طراحی سایت ووکامرس

بسیاری از افراد با هدف کسب درآمد و دیده شدن، به سمت طراحی سایت وردپرسی روی می آورد. آنها می خواهند وب سایتی داشته باشند که بتواند مشتریان بیشتری جذب کنند تا از این طریق به فروش محصولات مختلف و همچنین ایجاد تعامل با مشتریان خود بپردازند. در چنین شرایطی ما ساخت فروشگاه ووکامرس و یا طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اینکه ووکامرس چیست و چه خاصیتی دارد به ادامه مقاله توجه داشته باشید.

فروشگاه ساز ووکامرس چیست؟

آیا به دنبال ایجاد یک کسب و کار اینترنتی هستید؟ آیا دوست دارید میزان فروش خود را در ارتباط با محصولات مختلفی که در اختیار دارید افزایش دهید؟ آیا به سود بیشتر فکر می کنید؟ پس داشتن یک سایت وردپرسی که مجهز به پلاگین ووکامرس میباشد یکی از بهترین اقدامات جهت رسیدن به خواسته ها و اهداف بیزینسی شما خواهد بود.

همانطور که در عبارت فروشگاه ساز ووکامرس چیست؟ متوجه شدید ووکامرس یک افزونه تبدیل کننده است که سایت شما را با شکل و شمایل یک فروشگاه در فهرست نتایج جستجو به کاربران مختلف نشان می دهد. بنابراین فردی که وارد سایت شما می شود با یک وب سایت معمولی سروکار ندارد بلکه او در همان ابتدای ورود می فهمد که وارد یک فروشگاه اینترنتی شده است.

فروشگاه ساز ووکامرس چیست؟

ویژگی های ساخت فروشگاه ووکامرس

  • کاملا مقرون به صرفه است.
  • دارای مجموعه ای از طرح های آماده است که باعث می شود کاملاً برای دیوایس های موبایل بهینه باشند.
  • برای استفاده از cms شرایط سهل و آسانی را برای شما فراهم می کند.
  • قابلیت ردیابی نرخ تبدیل Conversion Tracking))
  • دارای گزینه های جذب سرنخ (Lead Capture)
  • قابلیت ادغام با بسیاری از رسانه های اجتماعی
  • با ساخت فروشگاه ووکامرس می توانید بسیاری از المان های مهم را خود تنظیم کنید.
  • در این فروشگاه ها ضریب امنیت بسیار بالایی دارد.
  • امکان چت به صورت لایو یا زنده
  • سازگاری و هماهنگی بالا با بسیاری از موتورهای جستجو

امتیازات ارزشمند طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس

  • آمادگی بالا برای سیستم وردپرس: برای دسترسی راحت و مدیریت صحیح می تواند کلیه المان های مفید و ارزشمند را با سیستم وردپرسی شما ادغام و یکپارچه سازی کند.
  • حفاظت از اطلاعات خریدار: طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس شرایطی را برای خریداران فراهم میکند تا تمام داده ها و اطلاعات حیاتی و شخصی آنها محافظت شود.
  • امکان پیگیری و ارائه گزارش های فروش: این اماکن ارزشمند باعث می شود تا شما حجم فروش را ردیابی و همچنین زمان و تاریخ فروش یک محصول خاص را پیگیری کنید. با این اطلاعات دقیق، تصمیمات بهتری برای توسعه فروشگاه خود خواهیم گرفت.

نوع کارکرد فروشگاه ووکامرس چگونه است؟

از آنجایی که ووکامرس یک پلاگین رایگان است. در واقع شما با این پلاگین می توانید وب سایت وردپرسی خود را تبدیل به یک فروشگاه تجارت الکترونیک کنید. در سایت های فروشگاهی بیزینس شما چرخه راحت تری دارد و بهتر قابل مدیریت خواهد بود. ووکامرس هیچ گونه تداخلی در سایت وردپرسی شما ایجاد نمی کند بلکه بالعکس می تواند میزان کارایی آن را نیز در حوزه ارائه خدمات فروش افزایش دهد. به بیان دیگر شما می توانید یک سایت وردپرسی را که دارای چارچوب فروشگاه مجازی است همراه با محصولات سبد خرید و همچنین درگاه های پرداخت در معرض دید مخاطبین و یا خریداران خود قرار دهید.

نوع کارکرد فروشگاه ووکامرس چگونه است؟

با ووکامرس می توانید هر چیزی را بفروشید

ووکامرس انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. در نتیجه هیچ محدودیتی برای فروش محصولات مختلف در آن وجود ندارد. تمامی محصولات فیزیکی می توانند از طریق عضویت کاربران و سپس خرید از جانب آنها به فروش برسد. در واقع ووکامرس به شما کمک می کند تا عملیات فروش و همچنین پرداخت هزینه محصول با سرعت بالا انجام شود و شما از این طریق به سود سرشاری دست پیدا کنید.

تفاوت میان وردپرس و ووکامرس چیست؟

تا به اینجای کار هم کلمه وردپرس را دیده اید و هم اینکه جزئیات بیشتری در مورد ووکامرس ارائه شد. اما ممکن است به این سوال بر بخورید که وردپرس با ووکامرس چه فرقی دارد. پاسخ این سوال کاملا واضح است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا cms میباشد. اما ووکامرس یک پلاگین در حوزه تجارت الکترونیک می باشد که همراه با وردپرس کار می کند و می تواند عملیات فروش را در سایت وردپرسی شما سریع تر، آسان تر و از همه مهمتر میزان فروش شما را نیز افزایش دهد. وجه اشتراک آن ها این است که هر دو کاملا رایگان هستند.

نتیجه گیری

در طراحی وبسایت با ووکامرس تلاش بر این است تا شما یک تجربه به یاد ماندنی و همچنین ادامه دار در فروش محصولات خود داشته باشید. وردپرس میزبان خوبی برای سایت های فروشگاهی می باشد. به همین دلیل است که پلاگین هایی همچون ووکامرس برای آن طراحی شده است تا این پلتفرم همه جانبه را قدرتمند تر و همچنین کاربردی تر به رخ کاربران اینترنتی بکشاند.

شرکت یاس وب توانایی آن را دارد که کسب و کار اینترنتی شما با استفاده از ساخت فروشگاه ووکامرس رونق دهد تا شما بهتر و سریعتر به یک بیزینس من، همراه با برند انحصاری تبدیل شوید. پس فرصت را از دست ندهید و با ما در تماس باشید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *