طراحی سایت املاک با سیستم وردپرس؛ فوق حرفه ای

طراحی سایت املاک - یاس وب

مدیریت بنگاه های مشاور املاک می تواند در مواردی به دلیل مشغله کاری بالا سخت و زمان بر باشد. شما می توانید با طراحی سایت املاک با یک اقدام هوشمندانه هم به کار خود نظم دهید و هم اینکه با صرف کمترین انرژی و هزینه، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهید. آنچه که در طراحی سایت املاک جزو اهداف اصلی محسوب می شود ارائه اطلاعات جامع و کامل به مشتریان به صورت غیر حضوری و همچنین راهنمایی آنان برای مشاهده ملک درخواستی خود می باشد. پس با داشتن یک وب سایت در حوزه املاک گستره فعالیت و همچنین خدمات رسانی را افزایش دهید.

در دنیای امروزی که تمامی افراد به سمت استفاده از اینترنت و رفع نیازها از طریق آن کرده­ اند، طراحی سایت املاک نیز از دسته اقداماتی است که مزایای گسترده ­ای برای صاحبان بنگاه­ های مشاور املاک و مشتریان دارد. در طراحی این نوع سایت­ ها نیز طبیعتا رعایت اصول سئو و قرارگیری قابلیت­ های فراوان به رونق کسب و کار کمک زیادی خواهد کرد که در این مطلب توضیح خواهیم داد.

در طراحی سایت املاک چه اهدافی دنبال می شود؟

  • افزایش ترافیک مراجعین: برای یک بنگاه مشاوره املاک هیچ چیز مهم تر از آن نیست که مشتریان بیشتری برای دریافت مشاوره و سپس خرید و فروش املاک خود مراجعه کنند. دقیقا این موضوع نیز در طراحی سایت املاک با استفاده از اعمال تکنیکهای پیشرفته سئو دنبال خواهد شد.
  • شناخته شدن در یک محدوده جغرافیایی خاص: به عنوان مثال اگر شما در یک محدوده خاص از شهر تهران مانند محله سعادت آباد در حال فعالیت هستید. طراحی سایت با هدف بهینه سازی در موقعیت جغرافیایی شما انجام می شود. یعنی تمام افرادی که در آن محله زندگی می‌کنند و یا قصد خرید و فروش در آن محله را دارند سریعا با شما آشنا خواهند شد.
  • ارائه خدمات با سرعت بیشتر: سرعت در ارائه خدمات همواره باید در اولویت قرار گیرد. مشتریان شما نباید برای دریافت خدمات معطل شوند. با طراحی سایت املاک طبیعتاً با سرعت بیشتری می توانید مراجعین خود را راهنمایی کنید.
  • افزایش اعتماد مراجعین: بنگاه املاک شما باید در نگاه مراجعین معتبر جلوه کند. همه افراد برای پیدا کردن یک خدمات خاص ابتدا در گوگل سرچ می کنند. اگر وب سایت املاک شما در گوگل در معرض دید مخاطب قرار بگیرد قطعاً به خدمات شما اعتماد خواهند کرد.

چرا طراحی سایت املاک باعث افزایش همکاری مشتریان می‌شود؟

یکی از موضوعات مهمی که در معاملات املاک و مستغلات اهمیت بسیار زیادی دارد همکاری مشتری با مشاورین املاک و همچنین فرد خریدار یا فروشنده است. در چنین شرایطی ما باید یک اعتمادسازی اساسی ایجاد کنیم. طراحی سایت املاک یکی از راهکارهایی است که بار تبلیغاتی بسیار بالایی دارد و شرایطی را فراهم می‌کند که روند خدمات رسانی بهتر و با سرعت بیشتر و با اطمینان خاطر انجام شود.

در کنار این‌ها ما با داشتن یک وب سایت در حوزه کاری املاک می‌توانیم به کار خود رسمیت ببخشیم. بسیاری از مراکز تجاری که در زمینه خرید و فروش ملک فعالیت می‌کنند هیچگونه نام و نشانی ندارند. در نتیجه کاملاً طبیعی است که افراد رغبتی برای همکاری نداشته باشند. این موضوع در مورد تمامی وب سایت‌های بیزینس آنلاین چه از نوع شرکتی و چه از نوع فروشگاهی وجود دارد. کاربران زمانی رغبت به خرید و استفاده از سایت خواهند داشت که احساس امنیت کنند.

در مورد وب سایت‌های حوزه املاک نیز این موضوع به شدت صدق می‌کند. طراحان و متخصصانی که مسئولیت طراحی سایت املاک را بر عهده دارند به خوبی می‌دانند روند کار و نوع ساخت سایت را به چه صورت پیش ببرند تا در یک چارچوب استاندارد مراحل طراحی به پایان برسد. برای تمام زمینه‌های کاری که صنف مورد نظر نیاز اساسی به مشتری و مخاطبان خود دارد عمل اعتمادسازی اهمیت دارد.

شما می‌توانید با داشتن یک وب سایت باعث تکمیل کیفیت خدمات خود به مشتریان شوید. البته نباید نگران هزینه‌های سفارش طراحی سایت املاک باشید. زیرا در مقابل مقدار سود و درآمدی که از این راه در آینده به دست خواهید آورد بسیار ناچیز است.

چرا طراحی سایت املاک ضروری به نظر می­رسد؟

قطعا شما نیز از آن دسته افرادی هستید که با کوچکترین زمان خالی به دنیای اینترنت وارد شده و از طریق گوشی سعی می­کنید هم جواب سؤالات خود را پیدا کنید و هم کارهای خود را انجام دهید، طراحی سایت املاک نیز برای رفع و رجوع دسته­ خاصی از سؤالات است، کسانی که می­خواهند بدانند بهترین و مناسب­ ترین خانه از لحاظ بودجه­ ی آنان کجاست؟

با توجه به اشتغال به کار قطعا بخش زیادی از وقت و انرژی آنها گرفته خواهد شد و گشتن به دنبال مکانی که متناسب با بودجه و انتظارات آنها باشد مخصوصا در شهرهای بزرگ اصلا کار راحتی نیست. ضمن اینکه در برخی موارد شاید مشاورین املاک حضور نداشته باشند یا امکان دیدن منزل به دلیل حضور مستأجر قبلی وجود نداشته باشد و غیره اما با طراحی سایت با وردپرس این مشکل از دوش مشتریان شما برداشته می­ شود و نیازی نیست به دنبال مشاور املاک دیگری بگردند.

طراحی وب سایت املاک به مشتریان این امکان را می­دهد تا در هر ساعتی از شبانه روز تمام گزینه ­های موجود را برای رهن یا اجاره بررسی کنند و هم نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند و هم اینکه شما نیز به عنوان صاحبان املاک نیازی به تبلیغات و خدمات دهی ۲۴ ساعته نخواهید داشت.

توجه داشته باشید که با توجه به گسترش حضور کاربران اینترنتی در زمینه ­های مختلف مثل خرید و فروش مواد خوراکی، لباس و غیره و رویکرد جدید و رو به افزایش مردم نسبت به سایت اینترنتی املاک، تنها آن دسته از مشاورین املاکی که در ابتدای کار اقدام به طراحی سایت املاک کرده باشند و با بهینه سازی، سایت خود را در رتبه ­های بالا قرار داده باشند در آینده پیروز میدان خواهند بود و کسانی که به همان سیستم سنتی باقی بمانند قطعا در این میدان رقابتی شکست خواهند خورد.

طراحی سایت املاک لازمه رونق کسب و کارهای بنگاه های مشاور املاک

طراحی سایت املاک لازمه رونق کسب و کارهای بنگاه های مشاور املاک

ویژگی ­هایی که در طراحی سایت املاک باید به آن توجه کرد چه مواردی هستند؟

حتما باید در طراحی سایت از نوع املاکی، ویژگی­ هایی را به آن توجه داشته باشید تا رضایت حداکثری مشتریان را کسب کنید:

  • باید کاربران بتوانند به راحتی املاک اجاره ­ای، رهنی یا فروشی را ثبت کنند.
  • کاربران در افزودن تصاویر ملک ­ها مشکلی نداشته باشند.
  • بهینه سازی عکس ­های بارگذاری شده از املاک و غیره توسط خود کاربران.
  • قرارگیری بخشی در طراحی سایت املاک با عنوان عضویت و پنل اختصاصی برای هر کاربر.
  • طراحی سایت حرفه ­ای باشد تا تمامی املاک، قیمت ­ها و عکس­ ها ابتدا توسط مدیر تأیید گردند و بعد برای انتشار قرار داده شوند.
  • قابلیت چت مشتریان با صاحب ملک وجود داشته باشد.
  • امکان دریافت خبرنامه به صورت ایمیلی و پیامکی وجود داشته باشد تا از آخرین وضعیت املاک مطلع شوند.
  • طراحی سایت املاک به نحوی باشد که به راحتی بتوانند از طریق دسته بندی ­های مختلف مستقیما به سراغ ملک مورد نظر مثل تجاری، ساختمانی، کلنگی، مغازه و غیره بروند.
  • قرارگیری بخشی به عنوان جستجوی پیشرفته تا با فیلتر کردن فاکتورهای مختلف مشتریان سریع­ تر به نتیجه دلخواه خود برسند.
  • حتما در طراحی سایت املاک دقت کنید که بخشی نیز برای امتیازدهی مستأجرین قبلی به ملک قبلی خود در نظر بگیرید که در آن به فاکتورهای مختلف از قبیل رضایت از صاحب خانه، کیفیت منزل، امکانات و غیره امتیاز دهند و با این قابلیت، کار را برای سایر مشتریان راحت­تر از قبل کنند.

مزایای طراحی سایت املاک برای بنگاه مشاور املاک؟

طراحی سایت املاک از یک دیدگاه برای بنگاه ­های مشاورین املاک مزایایی دارد که در ادامه با معرفی این مزایا و آشنا شدن با آن قطعا به عنوان صاحب یک بنگاه مشاور املاک ترغیب به استفاده از آن خواهید شد:

  • با طراحی سایت املاک و درج موقعیت دقیق خود بر روی نقشه، به راحتی توسط مشتریان با موقعیت یابی GPS پیدا خواهید شد و دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت
  • خدمات دهی شما از چند ساعت در روز به ۲۴ ساعت شبانه روز در هر روز سال حتی در روزهای تعطیل افزایش پیدا می­کند و مشتریان در هر ساعتی از شبانه روز می­توانند از خدمات بنگاه مشاور املاک شما استفاده کنند.
  • با طراحی سایت املاک دایره خدمات خود را می ­توانید در خارج از محدوده خود نیز ببرید و کسانی که مایل هستند تا املاک آنها را مدیریت کنید این امر برای شما قابل انجام خواهد بود
  • لازم نیست تا برای نشان دادن منزل­ های مختلف به مشتری، درب بنگاه را ببندید، چرا که در این فرصت ممکن است شما چند مشتری را از دست بدهید. مشتری از قبل در سایت، املاک مختلف را دیده و بهترین مورد را پسند کرده است و تنها برای بازدید آخر تنها به یک گزینه فکر خواهد کرد و به عبارتی تکلیف مشخص است.
  • امکان دیده شدن و گسترش پیدا کردن کسب و کار شما از طریق سایت مشاور املاک بسیار بیشتر از فعالیت به شیوه­ ی سنتی است ضمن اینکه در بسیاری از هزینه ­های تبلیغات نیز صرفه جویی خواهد شد.
  • به کمک وب سایت املاک و بهینه سازی سایت طبق اصول سئو به راحتی می ­توانید تبدیل به برندی معتبر شوید که این به معنای برنده شدن در بازار رقابتی مشاورین املاک و کسب درآمد زیاد است.

طراحی سایت املاک هم برای صاحبان بنگاه¬های مشاور املاک و هم مشتریان مزایای زیادی دارد

طراحی سایت املاک هم برای صاحبان بنگاه های مشاور املاک و هم مشتریان مزایای زیادی دارد

مزایای طراحی سایت املاک برای مشتریان چیست؟

از منظر دیگر وقتی شما به عنوان صاحب بنگاه مشاور املاک دست به طراحی سایت املاک می­زنید یا از مؤسساتی متبحر و برجسته مثل یاس وب برای طراحی سایت شرکتی خود استفاده می­کنید از این طریق مزایای بسیاری نیز عاید مشتریان و کسانی که به دنبال انواع ملک­ها برحسب نیاز خود هستند خواهد شد که مهم­ترین آنها عبارتند از:

  • صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه مشتریان ایجاد می­ گردد چرا که لازم نیست ده­ ها منزل را ببینند تا نهایتا یک مورد را از روی خستگی و بی حوصله شدن انتخاب کنند. به راحتی در منزل و بدون تلف شدن وقت و هزینه ­های مراجعه به هر جایی از شهر، تمامی گزینه ­های موجود طبق بودجه قابل مشاهده است
  • محدود به زمان نخواهید بود. برخلاف مراجعه حضوری به مشاورین املاک که باید در طی ساعات خاصی از روز انجام شود و حتی در برخی موارد در روزهای تعطیل و شرایط بد آب و هوایی که امکان مراجعه وجود ندارد، در بازدید از سایت هیچ محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد.
  • با طراحی سایت املاک، امکان مقایسه قیمت­ها و امکانات املاک مختلف به راحتی برای مشتری وجود دارد و حتی از روی نقشه می­توانند دسترسی آن به فروشگاه­های خرید، فاصله دقیق و زمان رفت و برگشت از خانه به محل کار و غیره را بسنجند.
  • پیدا کردن ملک مورد نظر توسط مشتری بسیار راحت­تر است و حتی امکان مقایسه بین ملک­ های مختلف نیز وجود دارد.
  • امکان مشاهده نظرات و امتیازات نسبت به هر ملک که با این ویژگی مشتریان به راحتی می­توانند از تجربه مستأجرین قبلی یا صاحبان قبلی ملک مورد نظر مطلع شوند که در مراجعه حضوری امکان پیدا کردن افراد قبلی و جویا شدن نظر آنها به هیچ وجه وجود ندارد.
  • مشتریان می­توانند با عضویت در خبرنامه، از خبرهای جدید و کیس­های مرتبط با خود از طریق ایمیل و ارسال پیامک مطلع شوند تا هر بار نیاز به چک کردن نداشته باشند.

چرا در طراحی سایت املاک گرافیک و کیفیت اهمیت زیادی دارد؟

علاوه بر مواردی که در بخش ویژگی­ ها ذکر کردیم و هنگام طراحی سایت املاک باید به آن توجه داشت، گرافیک و کیفیت کلی سایت بسیار حائز اهمیت است که این مورد در سئو سایت نیز بسیار مهم است و شرکت­های برتر و حرفه ­ای در زمینه­ طراحی سایت به خوبی از این مسأله آگاه هستند. برخی افراد تصور می­کنند منظور ما از ترغیب آنها به طراحی سایت املاک بروشور آنلاینی از املاک مختلف است. خیر چنین نیست و هدف شما از طراحی چنین سایتی در بخش ویژگی­ها کاملا شرح داده شده و به دلیل اهمیت بسیار زیاد بخش گرافیک و کیفیت مجددا بر روی آن تأکید می­کنیم.

مشتریان باید به محض ورود به داخل سایت جذب طراحی و مؤلفه ­های بکار رفته و امکانات مختلف سایت و مخصوصا رابط کاربری راحت آن شوند و از گرافیک و کیفیت خوبی برخوردار باشد مخصوصا در بخش عکس املاک و ویدیوها. لذا لازم است تا هنگام ثبت تصاویر و ویدیوهای مربوط به املاک از صاحبان خانه ­ها و املاک مختلف بخواهید که تصاویر و ویدیوهای با کیفیتی ارسال کنند.

در صورتی که گرافیک سایت و کیفیت محتواهای صوتی، متنی و تصویری شما چندان جالب نباشد قطعا مشتری را از دست خواهید داد پس هنگام طراحی سایت املاک ، خود را به جای مشتریان گذاشته و هر قابلیت مورد انتظار و نیاز آنها را بگنجانید و از مؤلفه­ های گرافیکی زیبایی استفاده کنید. هر چقدر طراحی سایت املاک شما گیراتر و دلنشین ­تر و جامع ­تر باشد یقینا مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب خواهید کرد و این از اصول اولیه و بسیار مهم طراحی چنین سایت ­هایی است.

طراحی سایت املاک باید دارای ویژگی¬های مختلف برای راحتی کاربران باشد

طراحی سایت املاک باید دارای ویژگی های مختلف برای راحتی کاربران باشد

چه مواردی را باید در سئو سایت املاک رعایت کرد؟

همیشه در ذهن داشته باشید که سئو سایت و بهینه سازی آن فاکتوری بسیار مهم در رونق کسب و کار و موفقیت سرمایه گذاری شماست. سئو سایت و بهینه سازی هنگام طراحی سایت املاک به طور کلی یعنی انجام کلیه فرایند هایی که به بهبود رتبه سایت در گوگل و بهتر دیده شدن شما و در نتیجه قرارگیری در صفحه اول گوگل کمک زیادی خواهد کرد و این اتفاق رخ نخواهد داد مگر اینکه سئو سایت حرفه­ ای هنگام طراحی سایت املاک و پس از آن انجام دهید.

با توجه به اینکه اکثریت افراد در دنیا از فضای مجازی و اینترنت استفاده می­کنند، از دست دادن این فضا و پتانسیل­های بی شمار آن قطعا مساوی با از بین رفتن کسب و کار شماست و در حوزه مشاور املاک نیز دقیقا همین مورد صادق است. به عنوان مثال هر چقدر امکانات و قابلیت­های مفید و گسترده­ تری در وب سایت املاک خود قرار دهید قطعا رضایت بیشتری از کاربران دریافت خواهید کرد و متعاقبا رتبه بهتری خواهید داشت. یکی از این کارها، طراحی سایت ریسپانسیو است یعنی کاری کنید که وب سایت شما هم بر روی گوشی­ های موبایل و هم بر روی کامپیوترهای خانگی نمایش خوبی داشته باشد و با توجه به اینکه اکثر افراد از گوشی استفاده می­کنند، ریسپانسیو کردن سایت املاک مشابه برگ برنده شماست.

محتواهای مناسب و معتبر بنویسید، سعی کنید اخبار روز حوزه ملک و املاک و مسکن را پوشش دهید، در هر ساعتی آماده ­ی پاسخگویی به مشتریان باشید، به کمک طراحی سایت حرفه ­ای و اصولی و کسب محبوبیت دامنه ، فعالیت خود را بیشتر کنید، تا بتوانید در سایت­های بسیار معروف تبلیغات کنید، گرافیک عالی در نظر بگیرید، سرعت لود سایت خود را بالا ببرید و غیره. این موارد از جمله اصولی هستند که هنگام طراحی سایت املاک باید به آن توجه داشته باشید تا کسب و کار خود را رونق ببخشید.

قطعا بدون سئو سایت و قرار نگرفتن در صفحه اول گوگل، موفقیت زیادی نصیب شما نخواهد شد و در آینده­ نزدیک با دیجیتالی شدن تمامی کارها و پیگیری امور به شکل اینترنتی تنها کسانی که در این زمینه خود را مطرح کرده باشد حرفی برای گفتن خواهند داشت.

طراحی سایت املاک باید با رابط کاربری و گرافیکی عالی همراه باشد تا در نگاه اول مشتری را جذب کند

طراحی سایت املاک باید با رابط کاربری و گرافیکی عالی همراه باشد تا در نگاه اول مشتری را جذب کند

یاس وب ، پیشگام در عرصه طراحی و سئو سایت

اکنون که با مزایای بسیار زیاد و اهمیت بسیار بالای طراحی سایت املاک آشنا شدید، قطعا پیدا کردن شرکت­های طراحی سایت معتبر و حرفه ­ای که در سئو و بهینه سازی سایت نیز سابقه موفقی داشته باشند بسیار سخت بوده و راحت نیست اما یاس وب این کار را برای شما راحت کرده است.

قطعا شما در انتخاب شرکت­های طراحی سایت املاک، به فاکتورهایی نظیر سابقه کار زیاد، حرفه­ ای و متخصص بودن در زمینه سایت املاک، رضایت بالای مشتریان، خدمات دهی ۲۴ ساعته، قیمت مناسب، داشتن نمونه کار و غیره نیز فکر می­کنید. یاس وب مفتخر است که در زمینه طراحی سایت املاک نه تنها سابقه کار زیاد و درخشانی دارد بلکه با در اختیار داشتن تیمی متخصص و حرفه ­ای برای هر یک از مراحل نظیر کدنویسی، گرافیک، محتوا نویسی و غیره، سایتی بی نظیر تحویل مشتریان خود داده است.

تیم طراحی سایت یاس وب در بین تمامی خدمات دهندگان و رقیبان قیمت­های مقرون به صرفه ­تری در زمینه طراحی سایت املاک دارد و برای اینکه تمامی افراد بتوانند از این مزیت برخوردار شوند خدمات متنوعی را برای طراحی سایت در نظر گرفته است. طراحی سایت املاک مقوله ­ای است که اگر به درستی انجام نشود هم وجهه­ دیجیتالی و هم فیزیکی شما را خراب خواهد کرد و شاید دیگر هیچ وقت نتوانید در این حرفه به موفقیت خوبی دست پیدا کنید.

یاس وب در کنار شماست تا بتوانید موفقیت چشمگیری در زمینه املاک و مسکن داشته باشید. تیم ما در کنار حفظ کیفیت و استاندارد کاری رزومه بسیار چشمگیری را رقم زده است. در صورتی که هرگونه سؤالی در مورد طراحی سایت املاک دارید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *