۱۴ نکته که قبل از انتخاب قالب مناسب برای وردپرس باید به آن توجه کنید!

14 نکته که قبل از انتخاب قالب مناسب برای وردپرس باید به آن توجه کنید!

هدف شما از انتخاب قالب مناسب برای وردپرس چیست؟ اگر پاسخ شما این است که صرفا وب سایت زیبا می خواهید، باید بگویم که اولویت خود را برای قالب وردپرس اشتباه انتخاب کرده اید و یک انتخاب نامناسب در خرید قالب وردپرس می تواند خسارت های جبران ناپذیری برای شما به وجود بیاورد.

قالب وردپرسی استاندارد چه مزیت هایی دارد؟

  • شما برای اینکه بتوانید در برابر رقبای خود یه سر رو گردن بالاتر باشید باید در درجه اول وب سایت شما دارای یک قالب حرفه ای و استاندراد باشد. آنچه که باعث تفاوت از دید مشتری می شود همان قالب وب سایت است که منجر به جذب آنان خواهد شد. در واقع نوع طراحی در قالب وب سایت می تواند سبب جلب اعتماد مشتری و یا اینکه باعث دفع او شود. با توجه به آمارهای معتبر حدود ۹۴ درصد از کاربران شیفته و جذب قالب یک وب سایت می شوند. همچنین انتخاب یک قالب وردپرسی مناسب می تواند روند پشتیبانی وردپرس را برای وب‌سایت پربازده کند.
  • اگر یک قالب استاندارد و کامل تهیه کنید در این صورت دیگر نباید نگران توسعه سایت و بروزرسانی باشید. به عنوان مثال بسیاری از افراد زمانی که قالبی را خریداری می کنند بعد از مدتی با بروزرسانی و توسعه سایت دچار مشکل می شوند.
  • امروزه در حوزه طراحی سایت قالب های رایگان بسیاری وجود دارد که هیچ کدام پشتیبانی خاصی را به شما ارائه نمی دهند. بنابراین وجود مشکل در این قالب حتمی می باشد. انتخاب یک قالب وردپرسی سفارشی علاوه بر اینکه دارای کیفیت بالایی هستند از طرف دیگر یک پشتیبانی مناسبی را نیز برای ادامه کار شما ارائه می دهند. این پشتیبانی از طرف سازنده قالب خواهد بود و بروز هرگونه مشکل که بسیار غیر محتمل می باشد می‌تواند توسط راهنمایی های آنان حل شود.

ضرورت بالای سازگاری قالب وردپرس با مرورگرهای مختلف

امروزه مرورگر گوگل کروم در بین سایر مرورگرها شاید در رتبه اول از لحاظ تعداد کاربر باشد. اما همه افراد از این سیستم های جستجوی آنلاین استفاده نمی کنند. ممکن است برخی از مرورگرهای سافاری مک بوک استفاده کنند. حال آنکه عده ای دیگر مایکروسافت را ترجیح میدهند. طبق بررسی های انجام شده برخی از قالب های وردپرسی عملکرد بسیار ایده آلی را در مرورگر های گوگل کروم دارند حال آنکه قدری دارای سازوکار ضعیف تری در سایر مرورگرها هستند. ما باید این نکته را مدنظر قرار دهیم که تم یا قالب مورد نظر سازگاری و هماهنگی لازم با اکثر نرم افزارهای جستجوی آنلاین را داشته باشد.

رعایت تمهیدات امنیتی در کدنویسی قالب وردپرس

معمولا حفاظت از داده‌ها و حریم خصوصی کاربران جزء اولویت های انتخاب قالب مناسب برای وردپرس است. به همین دلیل یک قالب وردپرسی باید تدابیر امنیتی ایده آلی را به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی داشته باشد. در این بین روند کدنویسی قالب‌ها باید طبق استانداردهای تعریف شده باشد. قالب مورد نظر باید بتواند از طیف گسترده ای از افزونه های امنیتی در مراحل بعدی استفاده کند و با آنها هماهنگی داشته باشد. این کار باعث می‌شود تا برند تجاری شما قابل اعتماد و تضمین شده شود.

انتخاب قالب مناسب برای وردپرس با ساختار SEO-Friendly

میتوان گفت قالب وردپرسی که امکان بهینه سازی گسترده و وسیع یا سئو در آن نباشد به هیچ عنوان ارزش خرید ندارد. به همین دلیل بسیاری از طراحان حرفه ای سعی میکنند قالب هایی را انتخاب کنند که از پیش از لحاظ سازگاری با سئو تست شده باشد. خصوصآ در بیزینس هایی که رقابت بالا وجود دارد. جهت افزایش رتبه و رنکینگ حتما باید به انتخاب قالب مناسب برای وردپرس بالاترین دقت را به خرج دهیم.

موتورهای جستجو باید قابلیت خزش راحت و سریع را در محتوای موجود در قالب وردپرس داشته باشند. هزینه ای که شما مبنی بر قیمت طراحی سایت با وردپرس به طراح میپردازید بخشی از آن صرف انتخاب قالب خواهد شد. البته برخی از طراحان از همان ابتدا هزینه خرید قالب را از کارفرما دریافت می‌کنند و بعد به صورت درصدی مبالغ مرتبط با طراحی را در ابتدا و پایان کار اخذ می‌نمایند.

قالب مناسب برای وردپرس چه معیارهایی باید داشته باشد؟

در حقیقت شما به قالب وردپرسی نیاز دارید که :

  • حداقل ۳ سال به طور مداوم و بدون هیچ مشکلی فعال باشد
  • همواره به روز شود
  • انعطاف پذیر و به راحتی قابل سفارشی باشد
  • سریع بارگذاری شود و بهینه شده باشد
  • در نسخه های مختلف موبایل و تبلت ریسپانسیو باشد
  • کار با تنظیمات قالب، ساده و بدون پیچیدگی باشد
  • پشتیبانی دائم داشته باشد
  • فروش نسبتا قابل توجهی داشته باشد

در یک جمله به طور خلاصه می توان گفت : شما به یک قالب وردپرسی احتیاج دارید که از کیفیت مطلوب برخوردار بوده و قابلیت بروزرسانی و توسعه داشته باشد و دارای یک سرویس پشتیبانی سریع و دائمی باشد. شما باید بعد از راه اندازی سایت، تمرکز و وقت خود را بیشتر بر روی کسب وکار ، توسعه و سئو سایت خود بگذارید ، نه اینکه مدام درگیر مشکلات فنی قالب وردپرس خود باشید. اینکار باعث شکست در کسب کار شما می شود.

چه قالب وردپرسی مناسب کسب و کار شماست؟

از خود بپرسید وب سایت کسب و کار شما چه امکاناتی باید داشته باشد و به چه نوع وب سایتی نیاز دارید؟

  • وب سایت شرکتی
  • وب سایت فروشگاهی
  • وب سایت شخصی
  • وب سایت املاک و …

علاوه بر نوع وب سایت از خود بپرسید وب سایت شما چه امکاناتی باید داشته باشد؟

  • صفحه درباره ما
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه فروشگاه
  • صفحه خدمات
  • صفحه وبلاگ و…

لیست تمام امکانات سایت خود را بنویسید و در هنگام انتخاب قالب مناسب برای وردپرس، بررسی کنید ببینید که آیا قالب انتخابی شما دارای این امکانات هست یا نه. البته برخی امکانات سایت را می توانید با استفاده از افزونه های کاربردی وردپرس پیاده سازی کنید. پیشنهاد میکنم اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید اینکار را به یک توسعه دهنده و متخصص در این زمینه بسپارید. در صورت تمایل می توانید از کارشناسان یاس وب در این زمینه مشاوره دریافت کنید.

14 نکته که قبل از انتخاب قالب مناسب برای وردپرس باید به آن توجه کنید!

آیا شما نیاز به فروش محصول دارید؟

اگر شما نیاز به فروش محصول دارید قطعا به سیستم ووکامرس نیاز خواهید داشت. پس در درجه اول لازم است قالب وردپرس شما دارای آخرین نسخه افزونه ووکامرس باشد و با قالب شما سازگاری داشته باشد. اگر محصول شما دانلودی است می توانید از افزونه Easy Digital Downloads  (EDD) استفاده کنید.

آیا لازم است سایت شما دارای نسخه های چند زبانه باشد؟

اگر اینطور هست لازم است از همان ابتدا در انتخاب قالب های وردپرس چند زبانه وقت بگذارید و علاوه بر نسخه فارسی، سایر نسخه های زبان های مختلف قالب را بررسی و تست کنید. با این حال متداول ترین افزونه ای که برای چند زبانه کردن سایت کاربرد دارد افزونه WPML می باشد.

به چه افزونه هایی نیاز دارید؟

قبل از انتخاب قالب مناسب برای وردپرس ابتدا بررسی کنید که به چه افزونه هایی نیاز دارید. قبل از خرید قالب وردپرس از توسعه دهنده قالب بپرسید آیا این پلاگین ها در این قالب پشتیبانی می شود یا خیر.

می توانید افزونه ها را از شرکت هایی خریداری کنید که در صورت بروز مشکل و تداخل با قالب، تضمین عودت وجه داشته باشد و همانطور که در خرید قالب وردپرس وقت کافی صرف می کنید برای خرید افزونه های وردپرسی هم تحقیقات لازم را انجام دهید. و بررسی کنید که افزونه دارای پشتیبانی فنی و سریع باشد. حتما افزونه ها و قالب را از سایت های معتبر و شناخته شده خریداری کنید و قبل از خرید، دیدگاه ها و نظرات کاربران را مطالعه فرمائید.

۱۴ معیار که هر قالب وردپرس باید از آنها برخوردار باشد:

یاس وب با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه وردپرس و توسعه سایت های وردپرسی، نقاط قوت و ضعف قالب های وردپرسی را شناسایی کرده و نکات بسیار مهمی را در رابطه با انتخاب یک قالب مناسب برای وردپرس در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد. از طرف دیگر، شما به عنوان یک کاربر عادی تا زمانی که تعداد زیادی قالب خریداری نکنید و با این قالب ها کار نکنید نمی توانید مشکلاتی که هر قالب وردپرسی دارد را شناسایی کنید. پس با تجربیات تیم ما همراه باشید:

۱- ضمانت بازگشت وجه

مهم ترین ویژگی در خرید قالب مناسب برای وردپرس، ضمانت بازگشت وجه می باشد. شما هرگز قبل از خرید نمی دانید که آیا قالب خریداری شده بدون عیب و نقص می باشد و آیا از همه افزونه های مورد نیاز شما پشتیبانی می کند یا نه؟ تا زمانی که قالب را خریداری نکنید و نصب افزونه ها و موارد فنی قالب را تست نکنید، به این موضوع پی نخواهید برد.

گاهی اوقات قالب وردپرس خریداری شده می تواند به دلایلی نامناسب باشد و شما مجبور هستید از قالب دیگری استفاده کنید. پس از شرکت هایی قالب وردپرس تهیه کنید که حداقل ۶ ماه ضمانت عودت وجه داشته باشند که در صورت تست و بروز مشکل در قالب بتوانید وجه خود را دریافت کنید.

14 نکته که قبل از انتخاب قالب مناسب برای وردپرس باید به آن توجه کنید!

۲- بررسی نظرات و امتیازات خریداران

از شرکت هایی قالب خریداری کنید که دارای امکانات نظرات ، دیدگاه ها و رتبه بندی محصول از طرف خریداران باشند. نظرات مشتریان در مورد قالب وردپرس به شما می تواند کمک بزرگی کند تا یک قالب وردپرس عالی و درجه یک خریداری کنید. در هنگام خرید قالب مناسب برای وردپرس، نظرات مشتران را مطالعه کنید و فقط به یک نظر بسنده نکنید و بر روی نظرات منفی تمرکز کنید. و بر روی نظرات طولانی بیشتر دقت کنید. هر چه نظرات طولانی باشد شما بهتر به کیفیت محصول خریداری شده پی می برید.

از آنجایی که خریدار به کیفیت محصول بسیار اهمیت می دهد ، حاضر است وقت خود را صرف نوشتن یک نظر طولانی و خواندنی کند. قطعا نظرات مشتریان با پاسخ هایی از طرف تیم پشتیبانی قالب هم همراه خواهد بود پس به پاسخ های تیم توسعه دهنده قالب هم دقت داشته باشید. برخی کاربران نظر خود را با درج امتیاز ستاره مشخص می کنند. امتیاز ۱ ستاره کاملا مشخص است که قالب وردپرس از کیفیت بسیار پایین و نارضایتی مشتریان را همراه داشته است.

من به شما توصیه می کنم که فقط قالب های وردپرس با میانگین امتیاز ۴.۷ یا بیشتر را خریداری کنید. این امتیاز یعنی اینکه قالب انتخابی دارای حداقل مشکلات در آن می باشد. این را در نظر داشته باشید که هیچ محصولی کامل نیست و امتیاز کامل را دریافت نمی کند. چون نظرات کابران کاملا متفاوت است. علاوه بر آن تعداد نظرات را هم بررسی کنید. هرچه تعداد نظرات بیشتر باشد بهتر می توان در مورد قالب وردپرس مورد نظر تصمیم گرفت.

۳- از مدت تولید و عرضه قالب وردپرس در بازار ۶ ماه گذشته باشد

قالب وردپرس مانند هر نرم افزار دیگری در ارائه نسخه اول مملو از خطاها و مشکلات احتمالی زیادی است و نیاز دارد در ابتدای بهره برداری مکررا تعدادی نسخه های جدید ارائه شود تا این مشکلات به حداقل برسد. این مشکل کاملا غیرقابل پیش بینی است و مشکل خاصی هم ندارد فقط اگر بررسی کردید قالب، تازه تولید شده ، نسخه اول قالب را خریداری نکنید. معمولا این مشکلات توسط خریداران گزارش شده و در نسخه بعدی قالب مشکلات برطرف می شوند. سن مطلوب قالب وردپرس حداقل ۶ ماه می باشد. پس به سن قالب هم توجه کنید.

۴- توسعه دهنده قالب دارای حداقل ۳ سال سابقه در بازار بوده باشد

یک قالب از پیچیدگی های بسیاری در برنامه نویسی آن وجود دارد و نیاز به مهارت و تخصص بسیار بالایی دارد. سازنده قالب اگر تجربه بالایی در زمینه تولید قالب های وردپرس نداشته باشد قطعا نمی تواند یک قالب وردپرس استاندارد و بهینه شده را تحویل بازار و مشتریان دهد و بعد از توسعه قالب قطعا به مشکلات زیادی مواجه خواهید شد و هنگام مراجعه به پشتیبان و سازنده قالب، مشکل شما را نمی تواند برطرف کند.

۵- قالب وردپرس بیش از ۱۰۰۰ فروش داشته باشد

از فروشندگانی قالب خریداری کنید که تعداد فروش را برای قالب نمایش دهند. اگر قالب، فروشی نداشته باشد برای توسعه دهنده آن هم توجیه اقتصادی ندارد که بخواهد وقت و انرژی بیشتری برای بروزرسانی ، توسعه و پشتیبانی قالب صرف کند. با فروش کافی، منابع مالی برای سازنده فراهم می شود و در آینده نیز جهت به روز رسانی قالب حتما اقدام خواهد کرد.

۱۴ نکته که قبل از انتخاب قالب مناسب برای وردپرس باید به آن توجه کنید!

۶- قالب وردپرس به طور منظم توسعه و به روز رسانی شود

همانطور که می دانید جهت رفع مشکلات امنیتی ، رفع باگ ها و محافظت از هک شدن سایت و برطرف سازی کدهای منسوخ شده لازم است مدام نسخه php ، افزونه ها و نسخه وردپرس به روز رسانی شود تا سایت بتواند در این فضای در حال پیشرفت دوام و ماندگاری داشته باشد.

پس توسعه دهنده قالب نیز با این بروزرسانی ها باید قالب وردپرس را نیز به روز رسانی کند. تا از بروز مشکلات فنی و تداخل افزونه های جدید با قالب جلوگیری کند. اگر اینکار انجام نشود در بروزرسانی جدیدتر هسته وردپرس ، قالب نیز خراب خواهد شد و سایت از دسترس خارج می شود و شما چاره ای جز این ندارید که قالب سایتتان را مجددا از ابتدا راه اندازی کنید.

اگر مدیر یک شرکت هستید و مدتهاست که برای سایت خود این اقدامات را انجام ندادید قطعا بدانید که اگر سایت شما هک نشده باشد تا الان بسیار خوش شانس بوده اید اما با این حال قطعا مشکلات خیلی زیادی برای سایت وردپرس خود به وجود آمده است. در صورتی که برای سایت خود پشتیبان ندارید می توانید از خدمات پشتیبانی فنی تیم یاس وب استفاده کنید.

تیم ما تمام مشکلات سایت شما را بررسی و رفع خواهند کرد و با مانیتورینگ روزانه وب سایت شما، در صورت بروز مشکلات دان شدن سایت ، بهم ریختگی و موارد امنیتی، مشکلات سایت شما را سریعا و اساسی برطرف خواهند کرد. در صورت تمایل می توانید از خدمات پشتیبانی سایت استفاده نمایید.

۷- آیا توسعه دهنده قالب، خدمات پشتیبانی پس از فروش ارائه می دهد؟

قالب وردپرس باید دارای پشتیبانی دائمی و سریع داشته باشد. قطعا بعد از خرید قالب با مشکلات یا نیاز به راهنمایی در تنظیمات قالب مواجه خواهید شد که لازم است با پشتیبان قالب در ارتباط باشید. پشتیبان حداکثر بایستی در ۷۲ ساعت کاری پاسخگوی شما باشد. و موارد و درخواست شما را پیگیری و راه حل ارائه کند.

سایت فروشنده قالب نیز باید امکاناتی جهت راه های ارتباطی با سازنده قالب برای شما فراهم کرده باشد که بتوانید به راحتی با سازنده ارتباط داشته باشید. در صورت عدم پاسخگویی سازنده قالب، سایت فروشنده قالب موظف است این موضوع را پیگیری و اطلاع رسانی کند. برخی فروشندگان قالب به مدت ۶ ماه پشتیبانی رایگان ارائه می دهند و پس از آن با دریافت مبلغ اندکی می توانید این پشتیبانی را تمدید نمایید.

۸- به پیش نیاز های قالب وردپرس توجه کنید

پیش نیاز قالب را بررسی کنید. نسخه php قدیمی ۵.۴ و دارای حافظه ۶۴ می باشد بعد از این، نسخه های زیادی به بازار ارائه شدند. اگر قالب شما با نسخه های قدیمی php نوشته شده و فقط با نسخه قدیمی سازگاری دارد به درستی برنامه نویسی نشده است. قالب استاندارد شما باید با نسخه جدید هم سازگاری داشته باشد. این موضوع را حتما از سازنده قالب جویا شوید. نسخه php هاست خود را نیز از طریق هاستینگ بررسی کنید که با نسخه قالب وردپرس یکی باشد. پس ترجیحا قالبی انتخاب نمایید با نسخه های جدید پی اچ پی سازگاری داشته باشند.

۹- قابلیت های اصلی در داخل قالب وردپرس باشد نه در افزونه ها

برخی از قالب های وردپرس دارای تعدادی کمی افزونه هستند که امکانات بیشتری هم در تنظیمات قالب برخوردار می باشد. برای مثال نیاز به افزونه اسلایدر یا افزونه فرم ندارند و در خود قالب تعبیه شده است. این باعث می شود قالب از افزونه کمی استفاده کند و در نتیجه سایت دارای سرعت بارگذاری بالا و کدهای آن سبک تر خواهد شد.

پس ترجیحا قالبی استفاده کنید که از تعداد کمی افزونه تشکیل شده باشد. هر چه تعداد افزونه های یک سایت وردپرسی کمتر باشد، شما کمتر به مشکلات به روزرسانی افزونه ها ، تداخل ها، افت سرعت سایت و مسائل امنیتی مواجه خواهید شد و پشتیبانی وردپرس نیز دردسر کمتری برای شما خواهد داشت.

۱۰- بخش سربرگ یا هدر قالب از اندازه های مختلف لوگو پشتیبانی کند

یک مشکل اصلی در اکثر قالب های وردپرسی این است که یک ابعاد ثابت برای لوگو سایت تنظیم شده است. هر شرکتی دارای یک لوگوی مخصوص و منحصر به فرد خود را دارد که ابعاد مختلفی می تواند داشته باشد. هر لوگوی شرکت ممکن است خیلی بزرگ ، خیلی کوچک، خیلی پهن یا خیلی باریک باشد و برای اینکه لوگوی خود را در محل مورد نظر قرار دهید مجبور هستید لوگو را تغییر سایز دهید و اینکار باعت افت کیفیت و یا حتی باعث مخدوش شدن لوگو می شود. پس قبل از انتخاب قالب مناسب برای وردپرس ، از سازنده آن جویا شوید که آیا قالب وردپرس هر ابعاد لوگو را پشتیبانی خواهد کرد یا خیر؟

14 نکته که قبل از انتخاب قالب مناسب برای وردپرس باید به آن توجه کنید!

۱۱- یک قالب مناسب برای وردپرس باید سبک و بهینه شده باشد

یک قالب کم حجم و بهینه شده باید با استفاده از ابزارهای GTMetrix و Pingdom تست شود و حداقل امتیاز ۸۵% را از این دو ابزار دریافت کرده باشد. این دو ابزار مربوط به تست سرعت و بهینه بودن قالب سایت می باشد و یکی از مهم ترین معیارها جهت انتخاب قالب مناسب برای وردپرس می باشد. همچنین باید با امکانات و افزونه های زیر نیز حتما سازگاری داشته باشد :

  • تگ های H1 تا H6 در نوشته ها
  • پشتیبانی از SSL
  • افزونه های مربوط به کش وردپرس
  • افزونه Yoast Seo
  • پشتیبانی از CDN (شبکه توزیع محتوا)

پیشنهاد میشود این مقاله را مطالعه فرمائید : آیا تغییر قالب وردپرس بر روی سئو سایت تأثیر می گذارد؟

۱۲- در انواع صفحه نمایش های موبایل ، تبلت و لبتاپ ریسپانسیو باشد

بیش از ۵۰% ترافیک سایت از طریق کاربران موبایل انجام می شود پس اولویت نمایش صحیح سایت شما باید بر روی موبایل تست شود و بدون هیچ بهم ریختگی، سایت در موبایل به درستی نمایش داده شود که به این مورد ریسپانسیو بودن سایت گفته می شود. اگر سایت شما ریسپانسیو نباشد کاربران زیادی را از دست خواهید داد و کسب و کارتان به شدت افت خواهد کرد. سایز تصاویر ، اندازه فونت ها و تمامی بخش های سایت در موبایل باید بررسی شود. قالب را نیز در ابزار mobile friendly test بررسی کنید و ببینید اروری مشاهده می کنید یا نه. این ابزار ریسپانسیو بودن سایت شما را در موبایل تست می کند.

14 نکته که قبل از انتخاب قالب مناسب برای وردپرس باید به آن توجه کنید!

۱۳- دارای امکان مشاهده دمو یا پیش نمایش قالب را داشته باشد

تعداد بسیار زیادی از فروشندگان قالب وردپرس وجود دارند که اکثر آنها امکان مشاهده دمو آنلاین قالب را به کاربران مهیا نکرده اند. این نوع سایت ها ارزش خرید حتی یک قالب را هم ندارند و خرید بدون مشاهده دموی قالب یک اشتباه است.

باید قبل از خرید، پیش نمایشی از قالب سایت را ببینید و بررسی کنید که چه صفحاتی دارند. آیا مناسب کسب و کار شما هستند؟ آیا ریسپانسیو هستند؟ آیا از سرعت مناسبی در ابزار های تست سرعت برخوردار هستند؟ بدون داشتن دموی قالب امکان تست و بررسی هیچ کدام را از موارد فوق را ندارید و مانند یک جعبه سیاه دربسته می باشد که داخل آن مشخص نیست.

۱۴- نوع طراحی قالب وردپرس

سرانجام به طراحی و شکل ظاهری قالب می رسیم. این موضوع کاملا سلیقه ای می باشد و با مشاهده دموی قالب می توانید بررسی کنید که آیا شکل ظاهری قالب مطابق با سلیقه شما هست یا خیر. و آیا قالب زیبایی انتخاب کرده اید؟ در این مورد قطعا نمی توانید در انتخاب خود اشتباه کنید. سعی کنید قالبی انتخاب کنید که خیلی شلوغ نباشد. امروزه کاربران از قالب های شلوغ و درهم خیلی خوششان نمی آیند و قالب بهتر است نسبتا ساده باشد. هر چه قالب دارای گرافیک بالایی باشد از حجم بالایی هم برخوردار است در نتیجه سرعت بارگذاری پایینی خواهد داشت.

سخن پایانی

اگر صاحب کسب و کاری هستید و قصد دارید برای خود سایتی راه اندازی کنید و مهارت کافی در این زمینه ندارید اینکار را به کارشناسان یاس وب بسپارید. تیم ما از صفر تا راه اندازی کامل سایت ، پشتیبانی و توسعه سایت، سئو سایت و رسیدن به بازدید و درآمد از سایت همراه شما خواهد بود. در این مقاله سعی کردیم نکاتی مهم در مورد انتخاب یک قالب مناسب برای وردپرس ارائه دهیم. امیدوارم این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد و نهایت استفاده را داشته باشید هر گونه سوال و راهنمایی در مورد این مقاله داشتید می توانید از قسمت دیدگاه های این صفحه برای ما ارسال کنید. در اسرع وقت پاسخ سوالات شما را خواهیم داد.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *