هزینه سئو سایت؛ ارزانترین تعرفه، حرفه ای ترین تیم سئو

هزینه سئو سایت؛ ارزانترین تعرفه، حرفه ای ترین تیم سئو

در حال حاضر بازار آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی در حال رشد است. به همان نسبت رقابت بین مشاغل مختلف افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه هر کدام برای برنده شدن و پیشی گرفتن از یکدیگر سعی می‌کنند یک سرمایه جداگانه‌ای برای افزایش رنکینگ وب سایت خود و جذب مخاطبان بیشتر مصرف کنند. در چنین شرایطی هزینه سئو سایت اهمیت پیدا می‌کند.

اما سوال اصلی اینجاست که هزینه انجام سئو سایت چگونه می‌تواند شما را در این رقابت آنلاین برنده کند. به عبارتی سئوکاران حرفه ای روی چه مسائل و مواردی سرمایه گذاری می‌کنند و تمرکز آنها بر روی چه اولویت‌هایی معطوف شده است. برای دریافت پاسخ این سوال به ادامه مقاله توجه فرمایید.

یک شرکت مجرب و با سابقه در زمان دریافت سفارش سئو سایت تمام شرایط مشتری را در نظر می‌گیرد تا آنها متحمل هزینه‌های سنگین نشوند.

پایین ترین هزینه سئو سایت در یک شرکت

هزینه سئو سایت شامل چه مواردی می‌شود؟

یک سئوکار حرفه ای پیش از آنکه بخواهد مراحل سئو را برای یک وب سایت بخصوص شروع کند ابتدا یک ارزیابی اولیه انجام میدهد. آنالیز رقبا و همچنین بررسی زمینه کاری شما اولین اقدامی است که سئوکاران به آن می‌پردازند. اگر قبلا یک وب سایت آماده داشته باشید و روی سایت شما اقدامات سئو انجام شده باشد قدری کار جلو می‌افتد. اما اگر برای اولین بار می‌خواهید روند بهینه سازی سایت را آغاز کنید باز هم برنامه ریزی متفاوتی برای آن وجود دارد.

به عنوان یک قاعده کلی میتوان سئو را به سه بخش کلی تقسیم بندی کرد. بخش اول مرتبط با سئو داخلی است. یعنی عملیات بهینه سازی در داخل وب سایت انجام می‌شود و از این طریق سایت برای ربات های گوگل قابل درک خواهد شد. از جمله رایج ترین اقدامات سئو داخلی عبارتند از لینک سازی، تولید محتوای سئو شده بر اساس کلمات کلیدی، بهینه سازی عناوین و زیر مجموعه های آن می‌باشد.

بخش دوم مرتبط با سئو خارجی است که در حال حاضر لینک سازی های خارجی از طریق رپورتاژ مرسوم ترین کار محسوب می‌شود. انتشار رپورتاژ در قالب یک محتوا در وبسایت های دارای دامنه معتبر بسیار تاثیر گذار است و می‌تواند باعث افزایش اعتبار شما نزد گوگل شود. البته قیمتی که به عنوان هزینه سئو سایت در نظر گرفته می‌شود فاصله زیادی با قیمت طراحی سایت با وردپرس دارد. زیرا این فرایند برای ارتقای بیزینس آنلاین است و می‌تواند باعث افزایش فروش و مشتریان شما شود. پس قرارداد آن کاملا متفاوت میباشد.

بخش سوم نیز مرتبط با سئو تکنیکال است. در این نوع بهینه سازی اقداماتی همچون ریسپانسیو کردن سایت برای دیگر دستگاه های دیجیتال، افزایش سرعت سایت، امکان خزش راحت تر ربات های گوگل در سایت، کاهش یا حذف لینک های شکسته، حذف کردن صفحات تکراری، ایجاد سایت مپ و دیگر اقدامات تعریف شده می‌باشد.

هزینه های سئو سایت برای چه اهدافی می‌باشد؟

زمانی که یک شرکت خدمات سئو سایت در تهران هزینه ای را مبنی بر ارتقاء وب‌سایت شما و پیشی گرفتن از رقبا دریافت می‌کند آن را برای برخی اهداف مهم صرف خواهد کرد که شامل موارد ذیل است:

  • افزایش نرخ تبدیل سایت

اگر یک فروشگاه آنلاین و کسب و کار اینترنتی دارید قطعاً باید نرخ تبدیل خوبی داشته باشید. این نشان می‌دهد که چه تعداد از کاربران از یک بازدید کننده معمولی تبدیل به مشتری واقعی خواهند شد. پس یک وب سایت فروشگاهی هیچ نیازی به بازدید کننده یا مخاطب ساده ندارد. بلکه آنها نیاز به مشتری واقعی دارند پس بخشی از هزینه سئو سایت روی افزایش نرخ تبدیل سایت صرف می‌شود.

  • رتبه بندی بهتر سایت

یک وب سایت زمانی دارای سئو و فرآیند بهینه‌سازی موفق خواهد بود که نتیجه آن رتبه دهی بهتر سایت نسبت به رقیبان شما باشد. زمانی که کاربر یک عبارت یا کلمه کلیدی خاصی را در سرچ بار گوگل جستجو می‌کند. گوگل بر اساس نوع سئو سایت نتایج را به مخاطب نشان می‌دهد. یعنی هر وب سایتی که بهینه سازی و سئو بهتری داشته باشد در صفحات اول و رتبه های بالاتر قرار دارد.

  • رقابت با برندهای بزرگ

در هر حوزه و زمینه ای که فعالیت می‌کنید قطعاً رقیبان خود را می‌شناسند. این را نیز می‌دانید که علت موفقیت آنها سرمایه گذاری و صرف هزینه سئو سایت به صورت کاملاً هوشمندانه است. اینکه شما در چه رتبه ای در مقایسه با رقیبان خود و برندهای برتر قرار بگیرید، بستگی به میزان هزینه سئو سایت دارد. بنابراین هر چقدر این سرمایه‌گذاری بیشتر باشد به همان نسبت می‌توانید درصد موفقیت خود را افزایش دهید.

  • صرف هزینه سئو با هدف بهبود تجربه کاربری

یکی از دلایل مهمی که مدیران وب سایت بودجه جداگانه ای را برای سئو سایت در نظر می‌گیرند ایجاد تجربه کاربری مناسب است. هرچقدر این تجربه بهتر باشد رفتار کاربران تغییر خواهد کرد. بنابراین ربات‌ها و الگوریتم های گوگل این رفتار کاربر را مد نظر قرار می‌دهند و بر اساس آن به وب سایت شما رتبه خواهند داد. پس ایجاد یک تجربه کاربری ایده آل برای مخاطبان ارتباط مستقیمی با بهینه سازی و سئو سایت دارد.

برون سپاری سئو سایت خود را به یک شرکت رسمی و دارای تیم تخصصی بسپارید. در این حالت است که می‌توان در سرمایه خود صرفه جویی کرد.

هزینه سئو سایت پایین همراه با کیفیت کار بالا

سه عامل اصلی موثر بر تعرفه و هزینه سئو سایت

عوامل متعددی بر میزان هزینه و تعرفه سئو سایت موثر است که هر کدام در جایگاه خود می‌توانند باعث نوسان قیمت نهایی شوند. این عوامل شامل موارد ذیل است:

  • محتوا

بخشی از هزینه سئو سایت که بسیار قابل توجه است حوزه تولید محتوا می‌باشد. در واقع ما برای آنکه بتوانیم تکنیک‌ها و رویکردهای سئو را به بهترین شکل پیاده سازی کنیم نیاز به محتوای سئو شده داریم. این محتواها می‌توانند به صورت ویدیویی، متن یا تصاویر باشند. در هر صورت سئوکار سعی می‌کند بر اساس قوانینی که در این زمینه وجود دارد به طور کاملا یونیک و ایده‌آل محتواها را در وب‌سایت بارگذاری کند.

  • نوع برنامه ریزی

نحوه برنامه ریزی برای وب سایت های گوناگون با یکدیگر یکسان نیست. یعنی نوع استراتژی سئو که روی یک سایت پیاده سازی می‌شود با دیگری کاملاً متفاوت است. سئوکار قبل از شروع فرایند سئو سعی می‌کند برنامه ریزی دقیقی را ترسیم کند تا بر اساس آن بتواند در کمترین زمان وبسایت را به نتیجه مطلوب برساند. برنامه های عملیاتی و همچنین اولویت بندی‌ها از جمله مواردی است که باید قبل کار تصمیم‌گیری شود.

  • تکنیک‌ها

از جمله مواردی که مستقیما روی هزینه سئو سایت تاثیر می‌گذارد نوع تکنیک کار است. معمولاً بهینه سازی کلمات کلیدی، لینک سازی و همچنین افزایش سرعت سایت از اقدامات پایه ای محسوب می‌شود که این موارد ساده ترین تکنیک های فرآیند سئو سایت هستند. بر اساس موقعیتی که وب سایت شما دارد و اینکه آیا قبلاً روی آن فرآیند سئو انجام شده است یا خیر، تکنیک‌ها و متدهای کاری نیز انتخاب می‌شوند.

بهترین شرکت سئو در تهران هم کار با کیفیتی تحویل می‌دهد و هم اینکه هزینه های خود را بر اساس تعرفه های متعادل و تعیین شده به مشتری اعلام می‌کند.

هزینه سئو سایت قابل بازگشت به صورت چند برابری

اهمیت کیفیت کار در فرآیند سئو

یکی از المان های اساسی و مهمی که بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه سئو سایت مد نظر قرار می‌دهند کیفیت بالای کار است. مقدار هزینه ای که برای سئو پرداخت شده است بر اساس استراتژی‌ها و تکنیک هایی که انتخاب می‌شود باید کاملا صحیح و درست مصرف شوند. این احتمال وجود دارد که در صورت انتخاب مسیر نادرست تمام هزینه سئو سایت و سرمایه‌ای که در نظر گرفته اید همگی هدر روند.

به همین دلیل ما همواره تاکید می‌کنیم به مراکز و شرکتهایی مراجعه کنید که از کیفیت کار آنها اطمینان دارید. می‌توان گفت اکثر بیزینس‌ها و کسب و کارهای آنلاین حدود ۲۰ درصد از کل درآمد خود را برای سئو صرف می‌کنند. البته هر چقدر این سرمایه‌گذاری بیشتر شود نتیجه آن را در بلند مدت به شکل افزایش سود و درآمد چند برابری خواهید دید.

شرکت یاس وب ارائه دهنده با کیفیت ترین خدمات سئو با قیمت ارزان

شرکت یاس وب هیچگاه قیمت سئو سایت و دیگر خدمات خود مانند پشتیبانی سایت و طراحی را جزو اولویت‌های کاری قرار نمی دهد. در واقع هزینه و قیمت در مرحله آخر برای ما اهمیت دارد. در درجه اول جلب رضایت مشتریان و کسب نتیجه مطلوب از پروژه مهم است. پس تمام تمرکز و انرژی خود را برای پیشرفت کسب و کار آنلاین شما معطوف می‌کنیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین کسب مشاوره با ما در تماس باشید.

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی مدیر عامل شرکت طراحان شبکه جهانی یاس (یاس وب) ، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس سئو ، طراح و برنامه نویس front، مشاور بازاریابی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *